quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:45 schreef Marconi het volgende:
Helaas, Helaas...
Johanes gaat de boel inderdaad verneuken...
No more The Voice...
De winnaar wordt;
A) Een jochie voor schoolfeesten
B) Een jochie voor schuurfeesten
C) Een meid voor bedrijfsfeesten
D) Een meid voor dorpsfeesten
Nee, door de controversie wordt er over hem veel geschreven, dus dan gokt men op winst.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:50 schreef Marcoss het volgende:
Bizar dat Johannes ook gewoon favoriet is voor de winst bij Unibet
Ja, maar dan zijn er toch nog meer mensen die geld zetten op winst van Johannes dan op winst van Leona (al weet ik niet met welke noteringen ze begonnen bij Unibet, neem aan dat Leona op dat moment nog wel favoriet was).quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:53 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nee, door de controversie wordt er over hem veel geschreven, dus dan gokt men op winst.
Blijf erbij dat het uiteindelijk wel meevalt,de groep van N&S heeft volgens mij niet zoveel stemmen binnengehaald
Dat denken er heel veel, ik heb een voorgevoel dat veel mensen puur op Johannes gaan stemmen omdat het concept toch al verneukt is.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:53 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nee, door de controversie wordt er over hem veel geschreven, dus dan gokt men op winst.
Blijf erbij dat het uiteindelijk wel meevalt,de groep van N&S heeft volgens mij niet zoveel stemmen binnengehaald
Friesland afstekenquote:
Ze willen verdienen aan de mensen die in de hype geloven. Slim!quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:50 schreef Marcoss het volgende:
Bizar dat Johannes ook gewoon favoriet is voor de winst bij Unibet
En toch is het wel een aardige jongen denk, hoge gunfactor en uiteindelijk gun ik het op 1 of andere manier hem meer dan zo'n Barbara (geniepig type).quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze willen verdienen aan de mensen die in de hype geloven. Slim!
leg uit?quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:57 schreef Apotheose het volgende:
wat een stelletje kneuzen ook, die pipo's achter The Voice
waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:20 schreef Apotheose het volgende:
nu er geen favorieten van sjon de mol in de finale komt te staan - moet het maar anders. Als een Sandra wel in de finale had gestaan had je ze vast neit gehoord. Dan had het wel eerder veranderd kunnen worden na 2 seizoenen.
Voor de blind auditions zouden de kandidaten al geselecteerd zijn door scouters? die kijken naar optredens of youtubefilmpjes. Dus dan zouden slechtere kandidaten al niet meer mee kunnen doen met de Blind Auditions. En misschien zat Nick al tegen een burn-out aan en was Simon al een vagaijn chagrijn. En gingen ze maar op de rode knop drukken. Maar ja, ik vind ook dat The Voice concept verpest is.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het ook een beetje te verdacht allemaal.
Als ze iets te zeiken hebben moeten ze wezen bij Nick & Simon, die voor NEGEN kandidaten drukten waar verder geen coach voor te vinden was, niet bij het publiek. Of bij Sjon zelf, die de laatste schifting voor de show eruit heeft gehaald (in vorige seizoenen sneuvelden er nog drie tussen de battles en liveshows). Maar als mensen meedoen aan de show, is het uit je handen. Respecteer het publiek en selecteer fatsoenlijke kandidaten
Maar dat klopt voor geen meter, tuurlijk is het niet allemaal top wat er staat. Zouden ze ook niet willen, want dan mis je leuke interessante kandidaten die wel kijkers opleveren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:07 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Voor de blind auditions zouden de kandidaten al geselecteerd zijn door scouters? die kijken naar optredens of youtubefilmpjes. Dus dan zouden slechtere kandidaten al niet meer mee kunnen doen met de Blind Auditions. En misschien zat Nick al tegen een burn-out aan en was Simon al een vagaijn chagrijn. En gingen ze maar op de rode knop drukken. Maar ja, ik vind ook dat The Voice concept verpest is.
Ja, maar ik had liever dat ze meer interessante kandidaten hadden zoals Ben, Lenny of Joan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat klopt voor geen meter, tuurlijk is het niet allemaal top wat er staat. Zouden ze ook niet willen, want dan mis je leuke interessante kandidaten die wel kijkers opleveren.
Voor mij is het concept echt niet verpest door de stemmers op Johannes, wel bijv. door Trijntje die oneerlijk haar persoonlijke voorkeuren door het programma schalt in die stomme cijfers van haar.
Ik wilde het net vragen. Ze had al een keelontsteking begreep ik? Excuus is er alquote:
Ze mocjt niet eens een liedje zingen op de radio. Zielig hequote:Op woensdag 12 december 2012 07:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wilde het net vragen. Ze had al een keelontsteking begreep ik? Excuus is er al
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 12 december 2012 07:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze mocjt niet eens een liedje zingen op de radio. Zielig he
Is ze al naar die KNO-arts geweest die zegt dat het wel meevalt?quote:Op woensdag 12 december 2012 07:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze mocjt niet eens een liedje zingen op de radio. Zielig he
Bij de uitslag gewoon liegen over het aantal procenten dat Johannes heeft gehad (als dat in werkelijkheid het meeste zou zijn van allemaal), is genoeg.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:13 schreef hunter2011 het volgende:
John de Mol & Co zijn nu heftig bezig met een noodscenario om er maar toch voor te zorgen dat Johannes het maar niet wordt.
Sabotage microfoon of SMS-verkeer Johannes?
een Chris vs. Iris uitslagquote:Op woensdag 12 december 2012 08:02 schreef female81 het volgende:
[..]
Bij de uitslag gewoon liegen over het aantal procenten dat Johannes heeft gehad (als dat in werkelijkheid het meeste zou zijn van allemaal), is genoeg.
Daar heeft het publiek toch geen weet van. Een geloofwaardig ogende 'notaris' kunnen ze gewoon bij een castingbureau bestellen, als ze die in beeld zouden willen brengen.
Tja, en verder kan er nog gemanipuleerd worden door:
-een foute kledingkeuze
-een liedkeuze die niet bij hem past
-steeds de meest valse noot langs laten komen in de round-up, zodat 'ie een extra slechte indruk achterlaat
enzovoort.
Maar dan veronderstel je wel dat zijn stemmen afhankelijk zijn van het optreden. Ik denk dat dat bij hem wel meevalt...quote:Op woensdag 12 december 2012 08:02 schreef female81 het volgende:
[..]
Bij de uitslag gewoon liegen over het aantal procenten dat Johannes heeft gehad (als dat in werkelijkheid het meeste zou zijn van allemaal), is genoeg.
Daar heeft het publiek toch geen weet van. Een geloofwaardig ogende 'notaris' kunnen ze gewoon bij een castingbureau bestellen, als ze die in beeld zouden willen brengen.
Tja, en verder kan er nog gemanipuleerd worden door:
-een foute kledingkeuze
-een liedkeuze die niet bij hem past
-steeds de meest valse noot langs laten komen in de round-up, zodat 'ie een extra slechte indruk achterlaat
enzovoort.
Je kunt Leona dr optreden ook retegoed laten lijken. 4x een 10 zou daar ook bij kunnen helpen...quote:Op woensdag 12 december 2012 08:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dan veronderstel je wel dat zijn stemmen afhankelijk zijn van het optreden. Ik denk dat dat bij hem wel meevalt...
Dit dus!quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het ook een beetje te verdacht allemaal.
Als ze iets te zeiken hebben moeten ze wezen bij Nick & Simon, die voor NEGEN kandidaten drukten waar verder geen coach voor te vinden was, niet bij het publiek. Of bij Sjon zelf, die de laatste schifting voor de show eruit heeft gehaald (in vorige seizoenen sneuvelden er nog drie tussen de battles en liveshows). Maar als mensen meedoen aan de show, is het uit je handen. Respecteer het publiek en selecteer fatsoenlijke kandidaten
Waarom verkoopt ie zo goed. Reggae op ADHDquote:Op woensdag 12 december 2012 08:14 schreef iBenny het volgende:
De uitslag wordt gefuckt... Let maar op. En omdat Leona dr single een stuk meer wordt verkocht kán het
Ilsequote:Op woensdag 12 december 2012 08:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus!
En je moet zorgen dat je 4 coaches hebt die allemaal redelijk gelijkwaardig zijn. Je zag in seizoen 1 nog dat Van Velzen de meeste credits had bij kandidaten, ook omdat Jeroen vd Boom, Angela en N&S niet ieders smaak zijn. Nu met Marco en Trijntje hebben hij en met name N&S veel meer moeite om goede mensen in hun team te krijgen.
Volgend jaar een Anouk of Ilse erbij ipv N&S en klaar is John
geen ideequote:Op woensdag 12 december 2012 08:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom verkoopt ie zo goed. Reggae op ADHDIs het goedkoper dan de rest of zo? Of wordt het gratis weg gegeven?
Nooooooquote:Op woensdag 12 december 2012 09:23 schreef Pisces29 het volgende:
En zo zie je na 3 seizoenen, The Voice is net als andere talentenjachten.
Het was totaal uit mijn geheugen verwijderd dat JvdB ooit coach wasquote:Op woensdag 12 december 2012 08:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus!
En je moet zorgen dat je 4 coaches hebt die allemaal redelijk gelijkwaardig zijn. Je zag in seizoen 1 nog dat Van Velzen de meeste credits had bij kandidaten, ook omdat Jeroen vd Boom, Angela en N&S niet ieders smaak zijn. Nu met Marco en Trijntje hebben hij en met name N&S veel meer moeite om goede mensen in hun team te krijgen.
Volgend jaar een Anouk of Ilse erbij ipv N&S en klaar is John
Dat was goed. Dat het uit je geheugen was.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het was totaal uit mijn geheugen verwijderd dat JvdB ooit coach was![]()
Ik heb serieus ff op Google gekeken omdat ik dacht dat het fout wasquote:Op woensdag 12 december 2012 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was goed. Dat het uit je geheugen was.
Dat zal ome Sjon niet met je eens zijn. The voice is de enige show waar hij aan verdient. En dat was stiekem sowieso het enige unieke aan dit programmaquote:Op woensdag 12 december 2012 09:23 schreef Pisces29 het volgende:
De vergelijking Johannes-Iris vind ik niet echt op gaan. Iris is een burgerlijk dingetje, en kan redelijk zingen. Johannes is gewoon een jongen voor de covers in de keet.
En zo zie je na 3 seizoenen, The Voice is net als andere talentenjachten.
Nee die zelfingenomen Marco van de battle was goed wil je zeggen?quote:Op woensdag 12 december 2012 10:52 schreef TheVulture het volgende:
Ze hadden Johannes bij de battles moeten wegsturen, maar over de hele linie drukten N&S het meest voor kandidaten die geen mens wilde hebben, en van de mensen waar iedereen voor omdraaide koos vrijwel niemand voor hen. Hun levensduur als coaches lijkt me dus wel op
idd, dat was pas een kneusquote:Op woensdag 12 december 2012 11:03 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Nee die zelfingenomen Marco van de battle was goed wil je zeggen?
Maar daar drukten ook alleen N&S voor, dus je zou evenzeer kunnen betwisten of hij wel in het programma thuishoordequote:Op woensdag 12 december 2012 11:03 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Nee die zelfingenomen Marco van de battle was goed wil je zeggen?
Niet mee eens.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:24 schreef MaLo het volgende:
Dan Ivar. Zijn optreden in de show vorige week was eigenlijk best goed, maar dat was zijn enige goede moment in TVOH.
Ik had moeten schrijven: Ik VOND zijn optreden in de show vorige week eigenlijk best goed, maar dat VOND ik zijn enige goede moment in TVOH.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:27 schreef BzP het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Ivar's auditie was subliem, en was ook de enige auditie die me echt bij bleef.
uiteraard, misschien kun je die ergens terug zien.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:28 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik had moeten schrijven: Ik VOND zijn optreden in de show vorige week eigenlijk best goed, maar dat VOND ik zijn enige goede moment in TVOH.
Bij de audities is hij mij niet opgevallen in ieder geval.
Mijn post is natuurlijk een mening (mijn mening), geen feit
Na al die weken is duidelijk dat Floortje t.o.v. 6 jaar geleden weinig opgeschoten is. Bij haar optredens probeert ze alle noten en tonen te controleren. Overconcentratie. Dat gaat ten koste van de inleving en het overkomen van het nummer. Af en toe heeft ze een lucky shot aan nummerkeuze die dat doet verbloemen. Zich aanpassen aan het nummer van The Script lukte ook voor geen meter, de flexibiliteit mist ook nog steeds.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:24 schreef MaLo het volgende:
Floortje. Immer gekweld kijkende Floortje. Ik vind haar de beste zangeres die de finale gehaald heeft. Haar single is echter niet bijster goed. En haar persoonlijkheid, haar blikken, haar nepheid (in ieder geval tijdens optredens) maakt haar optredens, ondanks haar goede stem, toch telkens enigszins belachelijk.
Wat klopt er wel?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
Als je alleen een auditie en 1 live-show goed doet, dan klopt het ook niet helemaal...
quote:Op woensdag 12 december 2012 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
Is er al bekend of er nog andere artiesten komen, of krijgen we alleen liedjes met de jury en kandidaten in duo-vorm?
quote:Leona Philippo, Johannes Rypma, Floortje Smit en Ivar Oosterloo zingen vrijdag vier nummers in de finale van The Voice of Holland. Het publiek bepaalt de winnaar van het derde seizoen van de talentenjacht, meldt RTL4.
Leona en Floortje treden op met de Zweedse Eurovisie Songfestival-winnares Loreen, die zelf ook doorbrak in een talentenshow. Johannes en Ivar zingen met Racoon. Verder gaan de finalisten in duet met hun coaches, brengen ze hun 'blind audition'-nummer ten gehore en sluiten ze ieder af met hun eigen single.
De coaches geven wel hun mening, maar geen rapportcijfer meer. Wat naast de stemmen van het publiek wel meetelt, is het aantal downloads van de singles, die sinds de halve finale beschikbaar zijn in iTunes. Elke download telt als dubbele stem.
Ah dank je!quote:
Racoon. Een paar minuten saai zingend op een gitaar tokkelen. OMG.quote:
Zelfs mijn moeder, de typische Sky radio-luisteres, merkte op een gegeven moment op:'Wat is dit toch telkens voor een saai nummer op de radio. Alleen maar no mercy dit, no mercy dat'quote:Op woensdag 12 december 2012 16:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Racoon. Een paar minuten saai zingend op een gitaar tokkelen. OMG.
Ik ken haar niet, maar ik mag haar nu al.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:06 schreef MaLo het volgende:
[..]
Zelfs mijn moeder, de typische Sky radio-luisteres, merkte op een gegeven moment op:'Wat is dit toch telkens voor een saai nummer op de radio. Alleen maar no mercy dit, no mercy dat'
Mijn mam
Ik hoop dat ze Osjeeaaaan niet doen. Maar natuurlijk doen ze die!quote:Op woensdag 12 december 2012 16:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Racoon. Een paar minuten saai zingend op een gitaar tokkelen. OMG.
*Popcorn pakt!quote:‘John de Mol gooide Sandra uit The Voice of Holland’
John de Mol heeft er persoonlijk voor gezorgd dat Sandra van Nieuwland eruit moest in de halve finale van The Voice of Holland. Dat vermoedt professioneel jurylid Henkjan Smits, zei hij woensdag op Radio 1. Smits beschuldigd De Mol ervan de uitslag te hebben gemanipuleerd. “John heeft gezegd: ‘Wat er ook gebeurt, die Sandra van Nieuwland flikkert eruit in de halve finale!’ En terecht! Omdat John de Mol maar één ding wil: spannende televisie, een spannende finale.“
«Lees verder...
Precies, plus het feit dat ze deze twee opvulkandidaten dan ook nog eens met elkaar laten strijdenquote:Op woensdag 12 december 2012 11:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar daar drukten ook alleen N&S voor, dus je zou evenzeer kunnen betwisten of hij wel in het programma thuishoorde
Ivar mag mij best wel een keer onderdweilenquote:Op woensdag 12 december 2012 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
Racoon en Ivar, dat is echt 2 keer een natte dweil. Can't wait.
Ik denk dat hij andersom ook best wilquote:Op woensdag 12 december 2012 18:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ivar mag mij best wel een keer onderdweilen
Ik verslikte me al bijna in het etenquote:Op woensdag 12 december 2012 18:48 schreef hunter2011 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 12 december 2012 18:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
[/quote
Mij ook, maar hier op het forum vindt men hem over het algemeen niets.
Genoeg soppende meiden en boys voor Ivar buiten het forum hoor.
GTST schijnt al interesse voor hem getoond te hebben
Whut? Genoeg Ivar liefhebbers hier hoorquote:Op woensdag 12 december 2012 18:48 schreef hunter2011 het volgende:
Gelukkig maar, dacht dat ik de enige was!quote:Op woensdag 12 december 2012 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whut? Genoeg Ivar liefhebbers hier hoor
Ivar is ook roze ja, net als het oude rijbewijsjequote:
Pasjes zijn ook rozequote:Op woensdag 12 december 2012 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ivar is ook roze ja, net als het oude rijbewijsje
Awesomequote:
Hij is nog niet out als homo toch?quote:Op woensdag 12 december 2012 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ivar is ook roze ja, net als het oude rijbewijsje
Hij wacht even tot na Zeh Voissssquote:Op woensdag 12 december 2012 19:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is nog niet out als homo toch?
Hij heeft een vriendinnetjequote:Op woensdag 12 december 2012 19:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is nog niet out als homo toch?
Ik moest lachenquote:
Ik zou het grappig vinden als hij wint...quote:Op woensdag 12 december 2012 18:48 schreef hunter2011 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 12 december 2012 18:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
[/quote
Genoeg soppende meiden en boys voor Ivar buiten het forum hoor.
GTST schijnt al interesse voor hem getoond te hebben
En weet je.....dat zou best wel kunnen!quote:Op woensdag 12 december 2012 20:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou het grappig vinden als hij wint...
Doe Phiphihphilip Freriks dat nog steeds=quote:Op woensdag 12 december 2012 20:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig is dit er, dat Nationaal dictee vind ik eng.
Ja, hij is de oorzaak van alle fouten.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doe Phiphihphilip Freriks dat nog steeds=
Doodeng ja!quote:Op woensdag 12 december 2012 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, hij is de oorzaak van alle fouten.
Die doet ook mee aan Maestro, met een dirigeerstok. En Fort Boyard en nog meer. Mediageile viezerik.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:47 schreef Koen66 het volgende:
Lol, ik had nog nooit gehoord van Kleine Viezerikje
ja he, dat dacht ik ook gelijkquote:Op woensdag 12 december 2012 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Oeiiiii.... pijnlijk voor de andere kleinkinderen van Oma..
Ik kan me voorstellen dat hij het goed doet in de herenliefde jaquote:
Ik weet wel wat plekjes... maar die zal ik hier niet delen.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook! Hoe anatomisch precies weet ik nog niet
Nee, ze is actricequote:Op woensdag 12 december 2012 21:22 schreef Koen66 het volgende:
Lol, Leona heeft volgens mij elastiekjes in d'r mond om die glimlach in stand te houden
is ze al tweede?quote:Op woensdag 12 december 2012 22:58 schreef Anonymousz het volgende:
floortje weer een keelontsteking (remember idols)
is het een vloek?
insert "look at me, I'm an attentionwhore"-plaatjequote:Op woensdag 12 december 2012 22:58 schreef Anonymousz het volgende:
floortje weer een keelontsteking (remember idols)
is het een vloek?
quote:
Yup. Dat kon want ik had dit beloofdquote:Op donderdag 13 december 2012 12:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Vast iets anders leuks in de planning?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:46 schreef iBenny het volgende:
Als Leona wint kijk ik volgende week niet
Daar komt het toch bijna elke vrijdag wel zo ongeveer op neerquote:Op donderdag 13 december 2012 12:06 schreef Pisces29 het volgende:
Je hoeft ook niet te kijken, dan luister je.
![]()
Ik kijk amper wat, ik zit zo ver van de tv en zit toch meer te beppen hier, geluid is genoegDaarom roep ik ook wel eens na een uur dat ik ineens het rare kapsel van De Trein zie
dat horen we morgenquote:
over een paar uurquote:
Ik vind dit leukquote:John de Mol gaat Henkjan Smits aanklagen
John de Mol dreigt Henkjan Smits aan te klagen naar aanleiding van zijn uitspraken over The Voice of Holland. Smits suggereerde eerder op Radio 1 dat John de Mol ervoor zou hebben gezorgd dat Sandra van Nieuwland uit de talentenjacht werd gezet omdat anders de finale niet spannend zou zijn.
"Ik heb mijn advocaat de opdracht gegeven om heel goed te luisteren naar wat hij gezegd heeft", zei De Mol donderdag in de Coen en Sander Show. "Als het inderdaad zo is dat hij letterlijk zegt dat ik de boel manipuleer, heeft hij morgen een brief van de advocaat in zijn bus."
De Mol is behoorlijk boos over de uitspraken van Smits. "Ik vind het zonde van de zendtijd om te reageren op dit soort domme, zielige uitspraken van mensen die zelf een beetje uitgerangeerd zijn en proberen op deze manier nog een beetje in de publiciteit te komen."
Henkjan Smits zei in het gesprek dat hij suggereert 'dat John de Mol er niet heel veel minder van wordt' als de populaire Van Nieuwland vrijdag niet in de finale zou staan. Het jurylid twitterde later dat het volgens hem geen doorgestoken kaart is. "Ik zei dat het de finale spannender maakt dus tv-matig komt het niet slecht uit."
De liefdequote:Ik vind het zonde van de zendtijd om te reageren op dit soort domme, zielige uitspraken van mensen die zelf een beetje uitgerangeerd zijn en proberen op deze manier nog een beetje in de publiciteit te komen.
Ze spelen onder een hoedje om The Voice met een rel spannender te maken en meer publiciteit te genereren.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
De liefde!
Volgend jaar Henkjan als coach?
Ik was ook verbaasd! Normaal hoor je alleen over de kinderen van Sandra en Maamequote:Op donderdag 13 december 2012 22:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kijk nu real life, ik wist niet dat Leona een zoontje had...
Nog leukerquote:Op donderdag 13 december 2012 22:08 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ze spelen onder een hoedje om The Voice met een rel spannender te maken en meer publiciteit te genereren.
Ben ik nou gek of had jij in het begin een ui van Floortje en zoquote:Op donderdag 13 december 2012 22:23 schreef iBenny het volgende:
Floortje heeft vandaag trouwens voor even boven Leona gestaan in de iTunes charts. Voor de rest heeft ze de hele tijd 2e gestaan(kijkend naar de finalisten), waar ze hoort.
Als je me vraagt voor wie ik morgen ben, dan kan ik maar 1 ding zeggen.... voor een tweede plaats voor Floortje
Ik had een andere UI inderdaad, maar dat was niet Floortje.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of had jij in het begin een ui van Floortje en zo
Oooh, dan ben ik in de war....quote:Op donderdag 13 december 2012 22:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had een andere UI inderdaad, maar dat was niet Floortje.
Deze heb ik maar gedaan als 'steun', 'protest' en gewoon omdat ik het een toffe foto vind
Floortje tweede!quote:Op donderdag 13 december 2012 22:23 schreef iBenny het volgende:
Als je me vraagt voor wie ik morgen ben, dan kan ik maar 1 ding zeggen.... voor een tweede plaats voor Floortje
quote:Op woensdag 12 december 2012 23:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik betrap mezelf erop dat ik Johannes stiekem ook wel iets vanvind
Nee ik heb niet gedronken en heb geen drugs gebruikt
Toch drugs he, geef maar toequote:
Wie heeft die NRC toevallig nog en kan het artikel delenquote:'NRC heeft iets tegen het programma The Voice Kids'
Dat zegt Thomas Notermans van Talpa, de producent van The Voice Kids. Gisteravond stond er namelijk een opmerkelijk stuk over het programma in het NRC Handelsblad. Het artikel gaat over de kinderdocumentaire “Bente’s stem” van Marijn Frank waarin een jonge deelnemer aan “The Voicekids” wordt gevolgd. De film maakt volgens de krant duidelijk dat deelname aan zo’n talentenjacht niet alleen rooskleurig is.
In het artikel van de NRC ontbreekt volgens Notermans ook een belangrijke uitspraak van Bente, namelijk dat ze het voor geen goud had willen missen.
quote:Op donderdag 13 december 2012 22:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kijk nu real life, ik wist niet dat Leona een zoontje had...
ze blijftquote:Op vrijdag 14 december 2012 01:32 schreef iFok. het volgende:
Zoals beloofd: elke week een fototje van onze Tessa.
[ afbeelding ]
Stem op Tessa!
Ik hoop dat Floortje onder Johannes eindigt. Gewoon omdat ik dan de blik in haar ogen wil zien.quote:
Ze heeft de clip van Wildstylez feat. Niels Geusebroek gezienquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:11 schreef iBenny het volgende:
Floortje zegt na The Voice de Dance-kant op te willen gaan. Help
Dat heb ik dan weer met Trijnkonijn. Hoop dat Leona als eerste gaat, ik denk dat ze spontaan in een schele stuip springtquote:Op vrijdag 14 december 2012 08:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik hoop dat Floortje onder Johannes eindigt. Gewoon omdat ik dan de blik in haar ogen wil zien.
Verder maakt de uitslag me niet uit.
Heb er zin anOokal moet ik vanavond helemaal alleen kijken, ben alleen thuis
![]()
Daar zijn oplossingen voor, misschien heeft haar vrouw wel gebaard, ik kom nergens berichten tegen over een zwangerschap. Maar gewoon, omdat de andere dames Sandra en Maame elke anderhalve seconde riepen dat ze moeder zijn en zij nu pas, in hevige emotie tijdens de show...quote:
HJ neemt zn woorden terug. Schijtsbang voor Sjon natuurlijk.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
De liefde!
Volgend jaar Henkjan als coach?
quote:Excuses Smits voor uitspraken Voice
Update: vrijdag 14 dec 2012, 09:48
Henk-Jan Smits biedt z'n excuses aan voor zijn opmerking over The Voice of Holland. Hij suggereerde dinsdag dat John de Mol de show zo manipuleerde dat Sandra van Nieuwland vrijdagavond niet in de finale staat.
De Mol schakelde daarop een advocaat in. Maar donderdag zei hij dat als Smits zijn excuses zou aanbieden, hij geen juridische stappen zou nemen.
Dat deed Smits dus vrijdag in De Heer Ontwaakt op Radio 2:"Ik vind het heel vervelend dat mensen aanstoot hebben genomen aan mijn opmerking, dat is nooit de bedoeling geweest. Ik bedoelde niet dat er gesjoemeld werd".
quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:02 schreef Apotheose het volgende:
[..]
HJ neemt zn woorden terug. Schijtsbang voor Sjon natuurlijk.
[..]
Ach wie weet hoe lang ze al samen is met haar huidige vriendin, ze is ook pas net getrouwd.quote:
LOLOLOLquote:Henkjan Smits: TVOH, sorry!
De uitspraken van Henkjan Smits over The Voice of Holland hebben een staartje gekregen. De alleskunnende Smits suggereerde enkele dagen geleden dat het talentenprogramma doorgestoken kaart was, maar biedt via zijn Facebook-pagina excuses aan voor het feit dat hij het gerucht de wereld in hielp.
"Ik bied mijn excuses aan voor mijn ongenuanceerde gefilosofeer, tijdens de uitzending van BNN Today afgelopen dinsdag, over de uitschakeling van Sandra bij TVOH. Door te zeggen dat ik overtuigd was dat Sandra eruit moest voor een spannende finale, heb ik blijkbaar de indruk gewekt dat er gesjoemeld zou zijn met de uitslag", aldus Henkjan Smits.
Excuses noodzakelijk
Dat 'blijkbaar' had Henkjan Smits best uit zijn excuus kunnen weglaten, aangezien het voormalig jurylid meer dan duidelijk aangeeft dat hij alles rondom The Voice of Holland vindt stinken. Toch meent Smits nu dat hij "John de Mol en alle makers van TVOH onbedoeld in een kwaad daglicht” heeft gezet en dat excuses noodzakelijk zijn. Henkjan laat ook weten dat hij ervan overtuigd is dat er nooit gesjoemeld wordt met televoting, “omdat dit meteen uit zou komen en het failliesement van televoting zou betekenen."
"Ik was me als jurylid van andere talentenjachten soms bewust van mijn invloed op de mening van de kijker met mijn oordeel. Daar refereerde ik aan toen ik het over manipulatie had. Mijn woordkeuze was daar ongelukkig."
Op de radio
Niet alleen via de sociale media, maar ook via het VARA-radioprogramma De Heer Ontwaakt ging Henkjan diep door het stof.
Ala Eva Simons en die Sharon, ze weet dat ze anders nooit zal scoren met gewone muziek.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:11 schreef iBenny het volgende:
4equote:Op vrijdag 14 december 2012 08:54 schreef Pheno het volgende:
Floortje moet (eeuwige) tweede worden. gewoon, omdat story of her life
Dus we gaan haar in So You Think You Can Dance zien?quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:11 schreef iBenny het volgende:
Waarom wil hier toch iedereen dat Ivar gay is.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach wie weet hoe lang ze al samen is met haar huidige vriendin, ze is ook pas net getrouwd.
Heeft ze net als Ivar even tijd nodig voor haar coming-out
Lijkt me meer iets voor Lauhrriequote:Op vrijdag 14 december 2012 09:11 schreef iBenny het volgende:
ja of dat de keelontsteking zo de kop opsteekt dat ze niet eens mee kán doenquote:
Waarom wil jij dat hij hetero is? Heeft voor mij niks met willen te maken, die jongen heeft gewoon 20 dingen waardoor hij alles behalve hetero lijkt te zijnquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:27 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Waarom wil hier toch iedereen dat Ivar gay is.
Ivar is geen homo! Hij heeft ook een vriendin, dus....
Wat een vooroordelen, zeg!quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom wil jij dat hij hetero is? Heeft voor mij niks met willen te maken, die jongen heeft gewoon 20 dingen waardoor hij alles behalve hetero lijkt te zijn
En een vriendin hebben, je bent meer in trek als je hetero bent, want alle meisjes smsen
Misschien moet je je bril opzetten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:44 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Wat een vooroordelen, zeg!
Dus jij kunt altijd van iemand zeggen of hij homo of hetero is, dat is knap!
quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
waardoor hij alles behalve hetero lijkt te zijn
Leuk dat ze ook een nummer met z'n vieren gaan doenquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:17 schreef iBenny het volgende:
The Voice-kandidaten zijn klaar voor finale
Nee, dat zegt veel inderdaad.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:27 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Waarom wil hier toch iedereen dat Ivar gay is.
Ivar is geen homo! Hij heeft ook een vriendin, dus....
Wiequote:Iris Kroes kan leven met onzekere toekomst
Iris Kroes heeft er geen moeite mee dat ze niet weet wat de toekomst brengt. "Als dit het hoogtepunt is geweest? Ik heb ervan genoten, en dan nog, zo is mijn karakter."
"Weten mensen over tien jaar nog dat ik The Voice heb gewonnen?", vraagt Kroes zich vrijdag in dagblad Trouw af. "Heb ik dan nog 35 duizend volgers op Twitter? Blijf ik in 'the picture'? Niemand weet het."
Iris Kroeg bekijkt nog regelmatig beelden van de talentenjacht, die ze begin dit jaar won. "En ja, wat was het eigenlijk leuk", vertelt de zangeres. "Als ik filmpjes van de huldiging zie, krijg ik nog tranen in mijn ogen."
Kroes neemt alle voorspellingen over haar carrière met een korreltje zout en richt zich volledig op de muziek. "Omdat ik het meeste leer in de praktijk, heb ik gisteren mijn studieboeken marketing en communicatie te koop gezet."
inderdaad. Weekends kun je wel optreden in de lokale kroeg.quote:
"Maar ook Johannes heeft een grote kans op de winst. De Fries kon de afgelopen weken op ruim 80% van de stemmen binnen het team van Marco Borsato rekenen"quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:17 schreef iBenny het volgende:
The Voice-kandidaten zijn klaar voor finale
Johannes moet winnen, puur om een tong uit te steken naar het conceptquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
Floortje en Leona zijn het beste, die mogen van mij winnen
Johannes en Ivar verdienen enkel plek 3 en 4.
Als mensen hem het liefst willen, dan moet hij winnen en dan mag het programma volgend jaar Popstars hetenquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:49 schreef BzP het volgende:
[..]
Johannes moet winnen, puur om een tong uit te steken naar het concept
Dat mag het sowieso al gaan heten!quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als mensen hem het liefst willen, dan moet hij winnen en dan mag het programma volgend jaar Popstars heten
Johannes in team Marco?!quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:33 schreef BzP het volgende:
[..]
"Maar ook Johannes heeft een grote kans op de winst. De Fries kon de afgelopen weken op ruim 80% van de stemmen binnen het team van Marco Borsato rekenen"
Begrijp ik niet?quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:33 schreef BzP het volgende:
[..]
"Maar ook Johannes heeft een grote kans op de winst. De Fries kon de afgelopen weken op ruim 80% van de stemmen binnen het team van Marco Borsato rekenen"
Johannes zit in het team van N&Squote:
Ik denk dat Barbara Johannes levend zou hebben verslonden als dat waar zou zijnquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:19 schreef Pheno het volgende:
Dus even aangepast in het nieuwsbericht zelf
Zoals Ivar vorige week zong verdient 'ie stiekem wel hoger, tochquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
Floortje en Leona zijn het beste, die mogen van mij winnen
Johannes en Ivar verdienen enkel plek 3 en 4.
Als je één keer redelijk zingt (en Baby vond ik echt slecht), en de weken ervoor al lang exit had gemoeten, neh, voor mij niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zoals Ivar vorige week zong verdient 'ie stiekem wel hoger, toch?
Inside information.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:33 schreef BzP het volgende:
[..]
Leona, Johannes, Floortje en Ivar toch?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:31 schreef Pisces29 het volgende:
Kan ik alvast turven wie er vanavond zijn?
Ik zoek nog wat meer mensenquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leona, Johannes, Floortje en Ivar toch?
John is er ook. Marco, Nick en Simon, Trijntje en Roel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus kan wel wat virtueel gezelschap gebruiken
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Je vergeet de notaris nogquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
John is er ook. Marco, Nick en Simon, Trijntje en Roel.
Wendy & Martijnquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
John is er ook. Marco, Nick en Simon, Trijntje en Roel.
Onbekend, als ik samen met vrouwlief kijk gaat posten matig, als ze is gaan slapen echterquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:31 schreef Pisces29 het volgende:
Kan ik alvast turven wie er vanavond zijn?
Jawel, het is de finale en ik vind dat jij dan bij ons moet zijn!quote:
Gewoon posten, wat denktz e wel niet!quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Onbekend, als ik samen met vrouwlief kijk gaat posten matig, als ze is gaan slapen echter
Hangt dus ook vanaf hoe lang het gaat duren vanavond (de show dus)
Ik kom ook wel babbelen als ik welkom benquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zet alvast een krulletje bij MissJ en Malo
Doe nog meer m'n best!quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
Jawel, het is de finale en ik vind dat jij dan bij ons moet zijn!
Zelfs Sandra-lovers zijn welkomquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:49 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik kom ook wel babbelen als ik welkom ben![]()
Ik hou alleen de snelheid nooit bij haha
natuurlijk ben je welkom!quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:49 schreef BzP het volgende:
[..]
Iedereen is welkomquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:49 schreef BzP het volgende:
[..]
Soms keek ik en dan waren we al 2/3 topics verderquote:
Oepsquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:33 schreef BzP het volgende:
[..]
Gewoon iedereen die gezellig doetquote:
je wil me weg hebben hequote:
John heeft heel het Talpa-kantoor gevraagd de single te downloaden. Maar was het niet de bedoeling dat eerst de singles van de finalisten zouden wedijveren?quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:08 schreef iBenny het volgende:
Venus is uitgebracht als single van Sandra. Nog maar anderhalf uur uit en staat nu al #2 in de iTunes charts..... dafuuuuuuuq_!
Ook voor jou is er plek in de herberg hoorquote:
Maar ik benne zo ene cave troll!quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:14 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ook voor jou is er plek in de herberg hoor
Volgen smij zingt ze het alsof ze haar benen scheert.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:14 schreef MaLo het volgende:
Veeeeeeenuuuuuuusssss?
Bananarama en Shocking Blue zijn geschokt.
En ze snijdt diep, diep in haar velquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgen smij zingt ze het alsof ze haar benen scheert.
De wc-madame moest van John ook nog downloaden.quote:
Ja maar als je 'soms even kijkt' dan betekent dat je eens per half uur / uur kijkt, dan zijn we idd al verderquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:06 schreef BzP het volgende:
[..]
Soms keek ik en dan waren we al 2/3 topics verder
quote:1. Sandra van Nieuwland - Venus
2. Leona Philippo - Could You Be Loved
3. Floortje Smit - Every Breath You Take
4. Sandra van Nieuwland - More
5. will.i.am - Scream & Shout
6. Passenger - Let Her Go
7. Rihanna - Diamonds
8. ADELE - Skyfall
9. Sandra van Nieuwland - Keep Your Head Up
10. Sandra van Nieuwland - New Age
-----------------------------------------------------------------------
11. Johannes Rypma - When the Lady Smiles
15. Sandra van Nieuwland - Beggin'
20. Ivar Oosterloo - Baby
Ze is gewoon de bestequote:Op vrijdag 14 december 2012 15:08 schreef iBenny het volgende:
Venus is uitgebracht als single van Sandra. Nog maar anderhalf uur uit en staat nu al #2 in de iTunes charts..... dafuuuuuuuq_!
Maar... deze versie is gewoon verschrikkelijkquote:
Als Sandra dr mond opentrekt dan ligt mn broek al op mn enkelsquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Maar... deze versie is gewoon verschrikkelijk.
Dit
versus de Sandra versie
En dan veranderd ze het liedje in goudquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik had heel het lied niet herkend in de Sandra-versie. Wat mij betreft kan ze net zo goed 'alle eendjes zwemmen in het water' zingen
aaaaaaaaaalllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss....quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik had heel het lied niet herkend in de Sandra-versie. Wat mij betreft kan ze net zo goed 'alle eendjes zwemmen in het water' zingen
Pijpen zal ook wel even duren bij haar jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:31 schreef BzP het volgende:
Als Sandra dr mond opentrekt dan ligt mn broek al op mn enkels
Ja ik moet het toch ook ff volgen he, en pissen en roken etc etcquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar als je 'soms even kijkt' dan betekent dat je eens per half uur / uur kijkt, dan zijn we idd al verder
Zou ze nog steeds verschrikt in de camera kijken, net zoals vorige week?quote:
hahah touchèquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pijpen zal ook wel even duren bij haar ja
Altijdquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou ze nog steeds verschrikt in de camera kijken, net zoals vorige week?
Is GTST eigenlijk een wallpaper?quote:
quote:The Voice-finaliste Leona aan kop in hitlijst
Leona Philippo heeft de nummer 1-positie in de Single Top 100 veroverd. De zangeres, die vrijdagavond in de finale staat van The Voice of Holland, staat aan kop met haar single Could You Be Loved. Ze gaat de strijd aan met Floortje Smit, Ivar Oosterloo en Johannes Rypma, die ook in de top 25 terug te vinden zijn.
Leona werd vorige week in de talentenjacht verkozen boven Sandra van Nieuwland, die in de hitlijst op nummer drie tot en met zes staat. Zij stond vorige week op 1 met New Age en zakt naar de derde plek. Passenger bezet met Let Her Go de tweede plek.
Michael Bublé eist met zijn kerstplaat de koppositie op in de Album Top 100. Doe Maar zakt deze week met de concertregistratie van Symphonica in Rosso van nummer 1 naar de derde positie. Het greatesthitsalbum van Bløf staat op twee.
Daaaaaaammmmmnquote:1. Leona - Could You Be Loved
3. Sandra van Nieuwland - New Age
4. Sandra van Nieuwland - More
5. Sandra van Nieuwland - Keep Your Head Up
6. Sandra van Nieuwland - Beggin’
7. Floortje Smit - Every Breath You Take
11. Johannes Rypma - When The Lady Smiles
21. Ivar Oosterloo - Baby
Nu stel je moeilijke vragen, Peentje.quote:
zou ik ook zeggen als ik tegen de mighty Johannes op moestquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:58 schreef ranja het volgende:
Het is maar wat je wil lezen denk ik... Leona dekt zich eveneens alvast in 'ik voel me nu al een winnaar'.
Geschokt of niet. Robbie heeft er weer lekker aan verdiend.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:14 schreef MaLo het volgende:
Veeeeeeenuuuuuuusssss?
Bananarama en Shocking Blue zijn geschokt.
Jammer Vaduschk! Maar lekker werpen straksquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet erbij... Darttoernooitje vanavond.
Waarom denk ik hierbij aan een bevalling?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer Vaduschk! Maar lekker werpen straks
Dek je je nu in?quote:
Neuh, als je verliest van Johannes dan weet je dat het niets met zingen te maken heeftquote:
Ik denk dat ik die laatste keer ook nog wel uit kan zitten.quote:En vanavond aanwezig?
Loreen zingt samen met Leonaquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:02 schreef Greys het volgende:
Loreen?
Net nu ik niet wilde gaan kijken
NEEEEEEEEEEEEEquote:
Volgens mij moeten Leona en Johannes nog...quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:06 schreef Greys het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEE
Verdomme![]()
![]()
Had Leona niet al met een bekende gezongen trouwens?
Heeft Johannes al met een bekende gezongen??
Loreen is een bekende?quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:06 schreef Greys het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEE
Verdomme![]()
![]()
Had Leona niet al met een bekende gezongen trouwens?
Heeft Johannes al met een bekende gezongen??
Ja, met een wereldhit in tig landen en in 11 landen op nummer 1 mag je jezelf wel bekend noemenquote:
Het liedje is bekend, maar ik zou haar er bij een line up niet uithalen of zoquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, met een wereldhit in tig landen en in 11 landen op nummer 1 mag je jezelf wel bekend noemen
hmmm ik dacht alleen dat Popstars dat indertijd altijd deedquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:17 schreef D. het volgende:
Ik hoorde Floortje trouwens zeggen dat ze gevraagd was om mee te doen, en voor de Voice 1 en 2 had bedankt. Uiteindelijk heeft ze zich dus laten overhalen
Nee. Dat mensen gevraagd werden lieten ze ook duidelijk weten toen deel 1 begonquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm ik dacht alleen dat Popstars dat indertijd altijd deed
hmmm gemist danquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:19 schreef D. het volgende:
[..]
Nee. Dat mensen gevraagd werden lieten ze ook duidelijk weten toen deel 1 begon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |