SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wel, maar ik voel me op moment niet bepaald fris en fruitigquote:
Gewoon een beetje positive energy in de TT weet je![]()
![]()
Ga douchen danquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik voel me op moment niet bepaald fris en fruitig
Gewoon een beetje positive energy in de TT weet je![]()
![]()
Ik bedoelde eigenlijk meer figuurlijk, dat ik me nog een beetje brak en slaapdronken voel ipv fris en fruitigquote:![]()
![]()
Douchen helpt daarbijquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer figuurlijk, dat ik me nog een beetje brak en slaapdronken voel ipv fris en fruitig!
![]()
Weet ikquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mja, daar heb je wel een punt!
![]()
Nog 50 keer en je hebt al aan je dagelijkse hoeveelheid minimum bewegen voldaan!quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:27 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme, ben echt al 10 keer heen en weer gelopen naar die kut deur![]()
![]()
![]()
En ik mag weer lopenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nog 50 keer en je hebt al aan je dagelijkse hoeveelheid minimum bewegen voldaan!Valt mee heur, ik sliep in de bus nogquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Phoeh, jij bent wakker vandaag zeg!![]()
![]()
Werk je soms midden op de gang of zo?quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En ik mag weer lopen
[..]
Valt mee heur, ik sliep in de bus nog![]()
![]()
Ducttape, Vinniiee.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Nee, collega's moeten hier telkens zijn om typeplaatjes te graveren of om meetgereedschap te pakken. Of om te ouwehoerenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Werk je soms midden op de gang of zo?![]()
![]()
ik moest lachenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Om je mond af te plakken....
Zou een hoop geklaag schelen
Sorry Vin!![]()
![]()
Nee hoor, ik typ namelijk met mijn vingers.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou een hoop geklaag schelen![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou een hoop geklaag schelenKrijgen we alleen maar meer geklaag omdat ie collega's niet kan wijzen op het sluiten van de deur.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, ik typ namelijk met mijn vingers.NIEUW: Foto's!![]()
Mooi dan kunnen je handen er ook wel bijquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, ik typ namelijk met mijn vingers.![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:46 schreef Cryothic het volgende:
Vin, jij bent toch wel handig genoeg?
[ afbeelding ]
15 euro, scheelt je een hoop kou![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:46 schreef Cryothic het volgende:
[ afbeelding ]
15 euro, scheelt je een hoop kou![]()
![]()
Nee, inderdaadquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Krijgen we alleen maar meer geklaag omdat ie collega's niet kan wijzen op het sluiten van de deur..
Dan kan ik niet meer werkenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi dan kunnen je handen er ook wel bij.
Weet je wat nou het punt is? Er hangt hier zo'n deurdranger, is al een jaar kapot, en ze zijn te pauper om hem te makenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:46 schreef Cryothic het volgende:
[ afbeelding ]
15 euro, scheelt je een hoop kou. Nog 2 weken en een beetje, dan ben ik er vanaf
![]()
![]()
Ik vraag me nou af wanneer je eindelijk de 1000 gaat halen!quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik werk ook nog tussen mijn ~700 posts per dag door, ja.
![]()
![]()
Als hij thuis zitquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vraag me nou af wanneer je eindelijk de 1000 gaat halen!![]()
![]()
Nog 2 weken wachten, dan gaat Vin deze mijlpaal onherroepelijk halen! En dan is de kerst ook voorbij, oh the joy!quote:![]()
![]()
Iemand die heeft 1046 posts gemaakt op een dag, dat moet ik inhalenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vraag me nou af wanneer je eindelijk de 1000 gaat halen!![]()
![]()
Laat zien dat -jij- de baas bent Vinnie!quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iemand die heeft 1046 posts gemaakt op een dag, dat moet ik inhalen![]()
![]()
Mwoa, ik ga er niet specifiek extra voor posten ofzoquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Laat zien dat -jij- de baas bent Vinnie!![]()
![]()
Anders help ik je welquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa, ik ga er niet specifiek extra voor posten ofzo![]()
![]()
Ik hoorde het toen ik bij Nitro Circus wasquote:. Film komt in januari ofzo
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vinnie, houd je meer van chocola of van bier?
Chocola![]()
![]()
Studerenquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vinnie, wat voor werk ga je na je huidige werk doen?![]()
![]()
Vince, doe eens niet zo verzuurd.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Film is al een jaar uit ofzo... heb hem thuis ook al (digitaalquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoorde het toen ik bij Nitro Circus was. Film komt in januari ofzo
) liggen
NIEUW: Foto's!![]()
Jij bent raar.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nopequote:Op dinsdag 11 december 2012 10:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vinnie, had jij nou wel of niet een vriendin?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:08 schreef DevilsWhore het volgende:
Vince, doe eens niet zo verzuurd.![]()
![]()
Nee, ik wil katten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga je hun huisdieren meenemen als je op jezelf gaat wonen?![]()
Ziek, vriendinnetje van me heeft net dit van d'r pa gekregen: (plaatje van internet)![]()
kost gewoon 65k
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Dan komt er een nieuwequote:Op dinsdag 11 december 2012 10:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Film is al een jaar uit ofzo... heb hem thuis ook al (digitaal) liggen
. 3D geloof ik zelfs
![]()
![]()
Mobiel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vinnie, waarom typ je zo traag? Zo kom je toch nooit aan de 1000 posts?![]()
![]()
Vinnie was niet meer beschikbaarquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vinnie, hoe ben je aan je fok!naam gekomen?![]()
Geen idee wanneer. Ligt eraan of en waar ik ga studeren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vinnie, wanneer ga je op jezelf wonen? Heb je al plannen daarvoor?![]()
Ow dat ken ik. Koffie was ook niet meer beschikbaarquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vinnie was niet meer beschikbaar![]()
![]()
En je bent raar.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nu mobiel. Zo weer pc.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vinnie, fok je nu per mobiel of op een computer?![]()
Stom he?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow dat ken ik. Koffie was ook niet meer beschikbaar![]()
Ik zie het... maar is dezelfde film, maar dan in 3D.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan komt er een nieuwe. 3D geloof ik zelfs
Volgens de site draait ook maar 1 week in november (oude banner) in de bios
Ze kruipen altijd gelijk op schoot als ik bij iemand met katten benquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lieve beesten
Als ik ooit weer katten neem, dan neem ik er zeker 2 (of 3)![]()
![]()
Knuppelquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, erger nog, die nep-koffie had maar 7 posts oid![]()
![]()
![]()
Oh. Hmm. Even afwachten dan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik zie het... maar is dezelfde film, maar dan in 3D.
Volgens de site draait ook maar 1 week in november (oude banner) in de bios![]()
Ik drink geen koffie.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vinnie, drink je koffie uit een mok of uit een beker?
lol![]()
Gelukkig ben ik geen postcount fapper.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik wel... fapfapfapquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:16 schreef DevilsWhore het volgende:
Gelukkig ben ik geen postcount fapper.![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:16 schreef DevilsWhore het volgende:
Gelukkig ben ik geen postcount fapper.
Stond gister niet eens in de lijst geloof ik![]()
![]()
Ik ben niet oudquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht, ik geef die ouwe effe de tijd om weer bij te komen!![]()
![]()
Ik reageer alleen maar op koffie zijn vragen. Ik heb er niet om gevraagdquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:16 schreef DevilsWhore het volgende:
Gelukkig ben ik geen postcount fapper.![]()
![]()
Ow maar dan stop ik wel weerquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik reageer alleen maar op koffie zijn vragen. Ik heb er niet om gevraagd![]()
![]()
Dat is kut jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb een beetje hoofdpijn of zo. Maar dan net niet, maar wel een duf gevoel in m'n hoofd.![]()
![]()
Okéquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow maar dan stop ik wel weer![]()
![]()
In de lijst sta je vrij snel tegenwoordig, met 60 posts al. Vroegah had je er minstens 90 nodig.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook niet
Stond gister niet eens in de lijst geloof ik[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
De aanleiding?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik reageer alleen maar op koffie zijn vragen. Ik heb er niet om gevraagd
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat is niet zo slim neequote:Op dinsdag 11 december 2012 10:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denkl dat ik wel weet hoe dat komt, heb gister m'n medicatie niet ingenomen![]()
![]()
Is fok aan het uitsterven of zo?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In de lijst sta je vrij snel tegenwoordig, met 60 posts al. Vroegah had je er minstens 90 nodig.
Ik weet het niet, ben er nog maar een paar jaar actief of zo![]()
![]()
Ja hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind ik dit niet zo'n leuke dag, mag ik deze overslaan?
Tis wel mooi weer buiten, zonnetje schijnt!quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind ik dit niet zo'n leuke dag, mag ik deze overslaan?![]()
![]()
Neuh, wordt gewoon minder gepost door Meer users.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is fok aan het uitsterven of zo?
Ik weet het niet, ben er nog maar een paar jaar actief of zo[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik compenseer het welquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neuh, wordt gewoon minder gepost door Meer users.![]()
![]()
Daar moet je 's nachts al mee beginnen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We wouden dat Vinnie the magic 1k gaat halen[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja alsof dat alles goed praatquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis wel mooi weer buiten, zonnetje schijnt!![]()
![]()
Neuh. Het kan tussen 8 en middernachtquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar moet je 's nachts al mee beginnen.![]()
![]()
Klopt, goede planning is het halve werk. Maar in dit geval niet zo'n ramp want veel werk is er op moment niet voor Vinniequote:Op dinsdag 11 december 2012 10:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar moet je 's nachts al mee beginnen.![]()
![]()
Wil je het goed doen, moet je eerder beginnen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neuh. Het kan tussen 8 en middernacht[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Gvd, jullie gaan te snel voor de werkende mens."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Kloptquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, goede planning is het halve werk. Maar in dit geval niet zo'n ramp want veel werk is er op moment niet voor Vinnie.
Klopt. Doe ik wel als ik geen werk meer hebquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wil je het goed doen, moet je eerder beginnen.![]()
![]()
Zorgen dat je nog meer geen leven hebt. Goed plan
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Het is sowieso al zeker dat ik per 1 januari geen werk meer hebquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zorgen dat je nog meer geen leven hebt. Goed plan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar soms heb je geen keuzuh
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2012 10:29:19 ]![]()
Godver, Gmail ligt eruit
Hey hey, het gaat hier wel om een recordpoging op het grootste forum van Nederland!quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
En om dit nou een leven te noemen, nee. Naar mijn werk gaan, paar dingetjes doen tussen het FOK!ken door, en dan weer naar huis
.
![]()
Dat weet ik. Maar je kan ook een leven zoeken, ipv hier een record willen vestigen. Zoals normale mensen doen, zegmaar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is sowieso al zeker dat ik per 1 januari geen werk meer hebJe hebt altijd een keuze.quote:En dat is belangrijker dan het eigen geluk?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey hey, het gaat hier wel om een recordpoging op het grootste forum van Nederland!
Heb je al wat proberen te verzenden en/of ontvangen de afgelopen 10min? Inloggen lukt me ook al niet. Heb 3 verschillende pc's op 2 verschillende verbindingen geprobeerd.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
En hoe zou ik een leven moeten zoeken?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar je kan ook een leven zoeken, ipv hier een record willen vestigen. Zoals normale mensen doen, zegmaar.
[..]
Je hebt altijd een keuze.
[..]
En dat is belangrijker dan het eigen geluk?Ik sta ingeschreven bij het Saxion, voor in februari, weet je nog ?
![]()
![]()
Eigen geluk is vluchtig, maar een record neerzetten op het grootste forum van dit land is voor eeuwig!quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat is belangrijker dan het eigen geluk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jep, lukt gewoon. Ook op mobiel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je al wat proberen te verzenden en/of ontvangen de afgelopen 10min? Inloggen lukt me ook al niet. Heb 3 verschillende pc's op 2 verschillende verbindingen geprobeerd.![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn kerstpakket is binnenHet was zo groot dat het door de brievenbus past
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Eigen geluk is vluchtig, maar een record neerzetten op het grootste forum van dit land is voor eeuwig!Sowieso weet ik niet of 1076 posts het meeste is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bizar, twee verschillende accounts werken niet bij mij. De ene is een apps accout en de andere een gewoon account.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep, lukt gewoon. Ook op mobiel."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Dan kom je wellicht ook op de frontpage! Onze eigen Vinnie, voorpaginanieuws!quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sowieso weet ik niet of 1076 posts het meeste is.![]()
Wat een eer!![]()
![]()
Ook mn Google Talk ligt eruit
Tis wel erg triest ja. Jaren terug kreeg ik een kerstpakket, een flinke doos. Die bestond voornamelijk uit strooquote:
Maar goed![]()
Bij mij werken 2 verschillende accounts welquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bizar, twee verschillende accounts werken niet bij mij. De ene is een apps accout en de andere een gewoon account..
![]()
Nou, we zullen het zienquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan kom je wellicht ook op de frontpage! Onze eigen Vinnie, voorpaginanieuws!![]()
Wat een eer!![]()
![]()
Wees blij dat je nog wat krijgtquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn kerstpakket is binnenHet was zo groot dat het door de brievenbus past
Zelfs google.com werkt nietwtf, andere websites werken wel, lijkt me stug dat het aan mn verbinding ligt dan.
Ja, dat weet ik nog.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En hoe zou ik een leven moeten zoeken?Ik sta ingeschreven bij het Saxion, voor in februari, weet je nog ?
Ik weet ook nog dat je ooit tegen me zei dat je ervan baalde dat je geen vrienden had. Ik heb ook nog nooit gemerkt of gehoord dat je een poging deed om die te maken. En daar irriteer ik me mateloos aan. Klagen over je leven, en er vervolgens geen ene kut aan doen, zelfs nadat ik je meerdere tips heb gegeven om dat aan te pakken.
Maargoed. Het is jouw leven. Verneuk 'm zoals jij 't wil zou ik zeggen.What you forget, you are gonna repeat.
Volgens mij zei jij ook dat je dat stap voor stap moest doen, en eerst lekker voor in je vel moet zittenquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog.
Ik weet ook nog dat je ooit tegen me zei dat je ervan baalde dat je geen vrienden had. Ik heb ook nog nooit gemerkt of gehoord dat je een poging deed om die te maken. En daar irriteer ik me mateloos aan. Klagen over je leven, en er vervolgens geen ene kut aan doen, zelfs nadat ik je meerdere tips heb gegeven om dat aan te pakken.
Maargoed. Het is jouw leven. Verneuk 'm zoals jij 't wil zou ik zeggen..
![]()
Check het via: downforeveryoneorjustme.comquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:37 schreef PeuRac het volgende:
Zelfs google.com werkt nietwtf, andere websites werken wel, lijkt me stug dat het aan mn verbinding ligt dan.
Ja, maar ik kan me niet voorstellen dat jij lekkerder in je vel gaat zitten door je steeds meer als een kluizenaar op Fok te richten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij zei jij ook dat je dat stap voor stap moest doen, en eerst lekker voor in je vel moet zitten.
Doe ik ook niet. Die postcount komt omdat ik geen flikker te doen heb op mijn werk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan me niet voorstellen dat jij lekkerder in je vel gaat zitten door je steeds meer als een kluizenaar op Fok te richten.![]()
En wat doe je WEL om ervoor te zorgen dat jij beter in je vel komt te zitten?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Die postcount komt omdat ik geen flikker te doen heb op mijn werk.What you forget, you are gonna repeat.
Sporten. Maar dat kan nu niet, want ik heb nog steeds last van die spieren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En wat doe je WEL om ervoor te zorgen dat jij beter in je vel komt te zitten?![]()
Vin gaat wel regelmatig naar meets enzo, toch?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En wat doe je WEL om ervoor te zorgen dat jij beter in je vel komt te zitten?![]()
Dat ook, ja.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vin gaat wel regelmatig naar meets enzo, toch?![]()
Werkt weer
En dat verhoogd jouw zelfvertrouwen? Dat zorgt ervoor dat jij met beide benen stevig op de grond komt te staan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sporten. Maar dat kan nu niet, want ik heb nog steeds last van die spieren.
Het vereist veel meer dan alleen maar wat sporten.I know. Maar maakt hij daar ook echt vrienden?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vin gaat wel regelmatig naar meets enzo, toch?What you forget, you are gonna repeat.
Geen ideequote:Op dinsdag 11 december 2012 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat verhoogd jouw zelfvertrouwen? Dat zorgt ervoor dat jij met beide benen stevig op de grond komt te staan?
Het vereist veel meer dan alleen maar wat sporten.
[..]
I know. Maar maakt hij daar ook echt vrienden?![]()
![]()
je krijgt er ook meer energie vanquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat verhoogd jouw zelfvertrouwen? Dat zorgt ervoor dat jij met beide benen stevig op de grond komt te staan?
Het vereist veel meer dan alleen maar wat sporten![]()
Klopt. Sporten is absoluut een meewerker. Maar niet gelijk hetgeen dat alles oplost. Absoluut niet juist. Het geeft je alleen de energie om de dingen aan te pakken. Althans, zo hoort het.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Ja, deels wel, ja. En meer energie.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het vereist veel meer dan alleen maar wat sporten.
[..]
I know. Maar maakt hij daar ook echt vrienden?
Geen noemenswaardige vrienden die ik elke week zie, nee. Maar dat gaat dan ook niet zo makkelijk.![]()
denk Maar aan 2x zoveel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sowieso weet ik niet of 1076 posts het meeste is.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Daar moet je wel moeite voor doen (mits dat de moeite waard is natuurlijk)quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, deels wel, ja. En meer energie.
Geen noemenswaardige vrienden die ik elke week zie, nee. Maar dat gaat dan ook niet zo makkelijk.
Works both ways![]()
Anyways, ik ga mijn leven weer opzoeken.
Vin, ik hoop dat je snapt dat ik het echt goed bedoel. Maar ik heb je nu al zo vaak trappen onder je reet en tips gegeven. En nog steeds zit je op hetzelfde punt, of misschien inmiddels zelfs wel lager, dan toen ik je leerde kennen. Dus please, get your shit together en DOE eens iets.
Aju
Weet ikquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar moet je wel moeite voor doen (mits dat de moeite waard is natuurlijk)
Works both ways.
Ja, dat snap ik N.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, ik ga mijn leven weer opzoeken.
Vin, ik hoop dat je snapt dat ik het echt goed bedoel. Maar ik heb je nu al zo vaak trappen onder je reet en tips gegeven. En nog steeds zit je op hetzelfde punt, of misschien inmiddels zelfs wel lager, dan toen ik je leerde kennen. Dus please, get your shit together en DOE eens iets.
AjuNee, ik zit zeker niet lager, ik heb sindsdien wel meer zelfvertrouwen gekregen. Maar misschien lijkt dat zo, omdat ik zoveel posts hebt, maar dat komt alleen maar doordat er geen flikker op mijn werk te doen is
.
Fijne dag![]()
![]()
En doordat er geen flikker te doen is op je werk, is dus een reden om na je werk ook maar weer achter Fok te kruipen? Ipv dingen te ondernemen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Ja, dat snap ik N.Nee, ik zit zeker niet lager, ik heb sindsdien wel meer zelfvertrouwen gekregen. Maar misschien lijkt dat zo, omdat ik zoveel posts hebt, maar dat komt alleen maar doordat er geen flikker op mijn werk te doen is
.
Fijne dag
Sorry Vin, maar ik zie echt absoluut geen groei vergeleken met toen ik je leerde kennen. Ook niet in je zelfvertrouwen. Je laat veelste makkelijk over je heen walsen en je past je mening voortdurend aan, zodat je iedereen tevreden kan houden.
Iedereen zeikt over de NS, dus doe jij dat ook maar, om erbij te horen.
Zo zie ik het.
Aju.What you forget, you are gonna repeat.
Ik kan niks actiefs doen, daarvoor werken mijn benen niet mee. Dan vraag ik me toch af wat ik wel kan doen, als ik niemand heb om naar toe te gaan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En doordat er geen flikker te doen is op je werk, is dus een reden om na je werk ook maar weer achter Fok te kruipen? Ipv dingen te ondernemen?
Sorry Vin, maar ik zie echt absoluut geen groei vergeleken met toen ik je leerde kennen. Ook niet in je zelfvertrouwen. Je laat veelste makkelijk over je heen walsen en je past je mening voortdurend aan, zodat je iedereen tevreden kan houden.
Iedereen zeikt over de NS, dus doe jij dat ook maar, om erbij te horen.
Zo zie ik het.
Aju.
Ehm, nee, dat doe ik niet om erbij te horen, dat is omdat ik dat vind. Maar goed, daar heb jij een andere visie op, schijnbaar.![]()
Je zou kunnen beginnen met dingen ondernemen waardoor je wel iemand of iets hebt. Ga hobby's buiten de deur zoeken, whatever.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan niks actiefs doen, daarvoor werken mijn benen niet mee. Dan vraag ik me toch af wat ik wel kan doen, als ik niemand heb om naar toe te gaan.
Ehm, nee, dat doe ik niet om erbij te horen, dat is omdat ik dat vind. Maar goed, daar heb jij een andere visie op, schijnbaar.
Ik heb je zo vaak getest man, door tegen je in te gaan, en vervolgens gaf je mij gelijk. Dus ja, dat is mijn visie
Hobby's buiten de deur = actief, en dat kan ik dus niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je zou kunnen beginnen met dingen ondernemen waardoor je wel iemand of iets hebt. Ga hobby's buiten de deur zoeken, whatever.
Ik heb je zo vaak getest man, door tegen je in te gaan, en vervolgens gaf je mij gelijk. Dus ja, dat is mijn visie
Het zal wel. Ik ga er niet meer op reageren, ik word er fucking chagrijnig van.![]()
Hobby's buiten de deur hoeven niet perse actief te zijn. Ga met Gitaarman mee vissen. Of ga schaken, ga naar een buurthuis met gezelschapspelletjes voor jongeren. Whatever. Genoeg te vinden waarbij je de hele avond op je reet kan zitten, maar toch uit huis bent.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hobby's buiten de deur = actief, en dat kan ik dus niet.
Het zal wel. Ik ga er niet meer op reageren, ik word er fucking chagrijnig van.
Omdat iemand je een spiegel voorhoud? Good. Want dat is het begin. En nu aanpakken die hap.
Ik ben inmiddels op school gearriveerd, dus nu echt Aju.What you forget, you are gonna repeat.
Vissen vind ik geen bal aan, schaken niet, buurthuizen hebben we niet, dus ik zou het niet weten. Daarnaast kan ik ook niet de hele avond zitten, tenzij goede stoel, en die hebben ze ook vrijwel nergens.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hobby's buiten de deur hoeven niet perse actief te zijn. Ga met Gitaarman mee vissen. Of ga schaken, ga naar een buurthuis met gezelschapspelletjes voor jongeren. Whatever. Genoeg te vinden waarbij je de hele avond op je reet kan zitten, maar toch uit huis bent.
Omdat iemand je een spiegel voorhoud? Good. Want dat is het begin. En nu aanpakken die hap.
Ik ben inmiddels op school gearriveerd, dus nu echt Aju.
Ja, succes.![]()
Herkenbaar Vinniiee, ik heb of beter gezegd, had ook geen vrienden.
Alleen jij kan hier verandering in brengen.![]()
Ja, dat weet ikquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:28 schreef muhahaha het volgende:
Herkenbaar Vinniiee, ik heb of beter gezegd, had ook geen vrienden.
Alleen jij kan hier verandering in brengen..
![]()
Tegen mij werd ook gezegd om maar iets buiten de deur te gaan zoeken maar dat is helemaal geen garantie voor vriendschappenquote:. Het is je mindset, je instelling waar mensen toch vaak voor gaan. Ik ga zelf het liefst om met mensen die positief zijn, daar krijg ik energie van
.
![]()
Vin, ga paardrijden of zwemmen. Goed voor je lichaam en je komt eens buiten.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jammer ditquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vissen vind ik geen bal aan, schaken niet, buurthuizen hebben we niet, dus ik zou het niet weten. Daarnaast kan ik ook niet de hele avond zitten, tenzij goede stoel, en die hebben ze ook vrijwel nergens.
Ja, succes.
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Precies, en iets verzinnen waarbij je geen last heb van spieren of weet ik veel wat is ook lastig. Zodra ik maar iets actiever ben dan lopen, dan doet een bepaalde spier pijn. Ook als ik zit, tenzij goede stoel, maar die hebben ze alleen bij de fysioquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tegen mij werd ook gezegd om maar iets buiten de deur te gaan zoeken maar dat is helemaal geen garantie voor vriendschappen. Het is je mindset, je instelling waar mensen toch vaak voor gaan. Ik ga zelf het liefst om met mensen die positief zijn, daar krijg ik energie van
.
. En de fysio kan niks aan die pijn doen.
Ik paardrijden, wut?quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:46 schreef Samzz het volgende:
Vin, ga paardrijden of zwemmen. Goed voor je lichaam en je komt eens buiten.Ook bij zwemmen heb ik last van die spier. En de fysio kan er niks aan doen, behalve mij oefeningen meegeven (die ik ook doe).
Ik wil best een keer langskomen, maar niet om te vissenquote:.
I don't care.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mooi, het zou je toch niet lukken.![]()
Goed voor je lichaam.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies, en iets verzinnen waarbij je geen last heb van spieren of weet ik veel wat is ook lastig. Zodra ik maar iets actiever ben dan lopen, dan doet een bepaalde spier pijn. Ook als ik zit, tenzij goede stoel, maar die hebben ze alleen bij de fysio. En de fysio kan niks aan die pijn doen.
[..]
Ik paardrijden, wut?Ook bij zwemmen heb ik last van die spier. En de fysio kan er niks aan doen, behalve mij oefeningen meegeven (die ik ook doe).
[..]
Ik wil best een keer langskomen, maar niet om te vissen.uj
[..]
I don't care.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Paardrijden is een perfect middel om vrouwen te versieren Vinquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik zie mezelf niet paardrijden.
Disclaimer: ik zit in klaagmodus.![]()
Paardrijden is een belasting voor je rug en de mensen die ik tot dusver op maneges heb gezien spraken mij iig niet aan. Vanavond weer zwemmen.
![]()
Jij ziet jezelf niks doen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik zie mezelf niet paardrijden.
Disclaimer: ik zit in klaagmodus.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dit welquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Paardrijden is een perfect middel om vrouwen te versieren Vin.
![]()
Paardrijden is tof.Maar erg sociaal is het niet in de meeste gevallen, het duurt in ieder geval een poosje.
![]()
![]()
I don't care.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Paardrijden is een perfect middel om vrouwen te versieren VinJawel, maar dat kan ik niet betalen.quote:![]()
Het is hier niet gezellig.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Mwoah het is niet echt mijn ding. Alleen het knuffelen vond ik leukquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En het is ook nog eens heel leuk om te doen. Met het paard van mijn ex dan. Lief was ze wel
.
![]()
Je knuffelde met het paard ipv met je exquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah het is niet echt mijn ding. Alleen het knuffelen vond ik leuk. Met het paard van mijn ex dan. Lief was ze wel
.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je knuffelde met het paard ipv met je ex!
![]()
Kon erop wachtenquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je knuffelde met het paard ipv met je ex.
Ik dacht nog, ik zet het paard er wel bij want anders denkt Roy dat ik die andere grietjes knuffel.
![]()
Chocolade? Iemand? voor mij?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Lopen is ook een belasting voor je rug.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:57 schreef muhahaha het volgende:
Paardrijden is een belasting voor je rug en de mensen die ik tot dusver op maneges heb gezien spraken mij iig niet aan. Vanavond weer zwemmen.
Ik heb gereden bij een heel sociale manege, was ook een soort sociale werkplaats, erg gezellig en klein.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik Kijk redquote:
Ik heb gister de hele dag ziek op bed oude James Bond films gekekenquote:
Stiekem blijven die toch leuker als de nieuwe.![]()
Jawel, want ik ben degene die de sfeer verneukt. Doei.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet nodig hoor, was zelf al semi afwezig![]()
Dat vind ik niet lekker.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel Chips en speculaas... Maar das zeker te min?
Dat lust ik eigenlijk niet eens.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, want ik ben degene die de sfeer verneukt. Doei.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat vind ik niet lekker.
Dat lust ik eigenlijk niet eens.![]()
Ehm.. Oh, ik heb ook nog zo'n marsepein geval met chocola, dat dan?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, want ik ben degene die de sfeer verneukt. Doei.![]()
![]()
Als je het zo stelt is bewegen slecht want je gewrichten slijten daardoor.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lopen is ook een belasting voor je rug.
Ik heb gereden bij een heel sociale manege, was ook een soort sociale werkplaats, erg gezellig en klein.
In gallop krijgt je rug steeds een dreun wanneer je omlaag gaat. Zelfde wanneer je hardloopt op je hakken.
Klinkt beter, mijn ex en ik werden toch vaak met de nek aangekeken. We zijn niet zo rijk.
![]()
Nou dat niet zo zeer maar je boort alle opties waar iemand mee komt de grond in...quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, want ik ben degene die de sfeer verneukt. Doei.
Verder heb ik zelf ook geen beste dag vandaag dus ik was meer voor mezelf maar even gevlucht![]()
Met paardrijden train je juist je rug.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:57 schreef muhahaha het volgende:
Mijn rug is ook niet al te best, maar heb er bij paardrijden nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je het zo stelt is bewegen slecht want je gewrichten slijten daardoor.
In gallop krijgt je rug steeds een dreun wanneer je omlaag gaat. Zelfde wanneer je hardloopt op je hakken.
Klinkt beter, mijn ex en ik werden toch vaak met de nek aangekeken. We zijn niet zo rijk.
![]()
In galop krijgt mijn rug geen dreun hoor. Maar wellicht komt dat omdat ik wel fatsoenlijk kan zitten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Maar ik kan er niks aan doen dat ik dat niet leuk vind, of dat ik het lichamelijk niet kan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dat niet zo zeer maar je boort alle opties waar iemand mee komt de grond in...
Verder heb ik zelf ook geen beste dag vandaag dus ik was meer voor mezelf maar even gevlucht![]()
Wat vind je wel leuk dan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar ik kan er niks aan doen dat ik dat niet leuk vind, of dat ik het lichamelijk niet kan.![]()
nu pas.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Hardlopen of iets, maar dat kan ik niet. Ik kan niet eens flink doorlopen.quote:
Of karten, maar dat is godsgruwelijk duur.![]()
Galop is juist heerlijk rijden.Daar zou je geen last van je rug van moeten krijgen. Je moet met de beweging meegaan, niet er tegenin.
![]()
En buik, bekken, billen, benen. Alles.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met paardrijden train je juist je rug.
Mijn voorspoedige rugherstel kwam ook vooral voort uit het feit dat ik erg snel weer ben gaan paardrijden, lekker stappen, die beweging, heerlijk.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja hey, ik rij nooitquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
In galop krijgt mijn rug geen dreun hoor. Maar wellicht komt dat omdat ik wel fatsoenlijk kan zitten..
Is dit dan zo een broodje aap? Wat ik dacht over het rijden en je rug?. Ik dacht serieus dat het een belasting zou zijn.
![]()
Dan moet je fatsoenlijk leren rijden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk het. Mensen met rugproblemen gaan wel vaker paardrijden. En dan gewoon in stap, balans zoeken, spieren laten werken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hey, ik rij nooit.
Is dit dan zo een broodje aap? Wat ik dacht over het rijden en je rug?. Ik dacht serieus dat het een belasting zou zijn.
Karten is inderdaad nogal prijzig.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hardlopen of iets, maar dat kan ik niet. Ik kan niet eens flink doorlopen.
Of karten, maar dat is godsgruwelijk duur.
Maar gaat het nu over sporten die je kunt doen of over activiteiten om andere mensen te ontmoeten?![]()
Core Stability. Dat weten de meeste mensen ook niet dat je paardrijdt vanuit je lichaam en je het paard niet in de mond moet gaan hangen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
En buik, bekken, billen, benen. Alles.
Mijn voorspoedige rugherstel kwam ook vooral voort uit het feit dat ik erg snel weer ben gaan paardrijden, lekker stappen, die beweging, heerlijk.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik had een zeer spannende treinreis
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Geen tijd meer voor gehad.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, je ging m in bed kijken van t weekend ofzo toch?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
ik dacht dat jij ging fietsenquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had een zeer spannende treinreisNIEUW: Foto's!![]()
Stappen op Rio is echt hemels. Hij maakt giga passen.
Had ik eerlijk gezegd nog niet eerder gehoordquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het. Mensen met rugproblemen gaan wel vaker paardrijden. En dan gewoon in stap, balans zoeken, spieren laten werken..
![]()
Beide.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Karten is inderdaad nogal prijzig.
Maar gaat het nu over sporten die je kunt doen of over activiteiten om andere mensen te ontmoeten?![]()
Hoe wist je het?quote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Er waren terroristen aan boord?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had een zeer spannende treinreis
En die heb jij zonder zelfs maar te zweten onschadelijk gemaakt waarna je met de hoofdconducteur het bed in bent gedoken?![]()
Als je op een manege voor revalidatie en gehandicapten hebt gereden dan pik je nog wel eens wat opquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Had ik eerlijk gezegd nog niet eerder gehoord.
.
Zal het je nog leuker vertellen, ik heb minder last van mijn rug sinds ik rugby. Spieren kweken helpt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Had ik eerlijk gezegd nog niet eerder gehoord.
Ja inderdaad, na sporten voel je je ook fijnerquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal het je nog leuker vertellen, ik heb minder last van mijn rug sinds ik rugby. Spieren kweken helpt.
Voetballen
Had het meer over mijn jarenlange rugklachten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja inderdaad, na sporten voel je je ook fijner
Voetballen
Nee, geen voetbal.
Dat is heel erg goed.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
Buikspieren trainen is ook goed voor je rug... vraag maar aan Cryothic![]()
Zolang je niet overtraind, kan dat ja, maar beter beiden doen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
Buikspieren trainen is ook goed voor je rug... vraag maar aan Cryothic[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
Buikspieren trainen is ook goed voor je rug... vraag maar aan Cryothic
Geloof ik wel jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je op een manege voor revalidatie en gehandicapten hebt gereden dan pik je nog wel eens wat op.
. Ik probeer mijn rug ook wat sterker te maken alleen paardrijden spreekt me niet zo aan
.
![]()
Ja, ik snap jequote:Op dinsdag 11 december 2012 12:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Had het meer over mijn jarenlange rugklachten.
Nee, geen voetbal.![]()
Mijn rug is ook de beste niet, maar als ik een paar keer in korte tijd fanatiek voetbal, wordt het beter en beter
Dit dus. Ik kan mijn rug oefeningen alleen niet doen, want dan krijg ik weer last van die spierquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geloof ik wel ja. Ik probeer mijn rug ook wat sterker te maken alleen paardrijden spreekt me niet zo aan
.
![]()
![]()
Ga pilates doen. Of planken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geloof ik wel ja. Ik probeer mijn rug ook wat sterker te maken alleen paardrijden spreekt me niet zo aan
.
Mijn moeder mocht haar buikspieren juist niet meer trainen, omdat haar rug het niet aankon.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
Buikspieren trainen is ook goed voor je rug... vraag maar aan Cryothic![]()
Ga met mij mee Shaolin Kempo doenquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
.
![]()
Kan je nagaan als je rugby't.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik snap je![]()
Mijn rug is ook de beste niet, maar als ik een paar keer in korte tijd fanatiek voetbal, wordt het beter en beter[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Snap ik wel. Maar Vinnie vindt echt niks leuk, lijkt wel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
.
Dat is fysieker ja. Daarom moet ik het juist NIET doenquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan je nagaan als je rugby't.Laat mij maar lekker voetballen
Daar zullen altijd de meningen over verdeeld zijn, net als dat paardrijden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder mocht haar buikspieren juist niet meer trainen, omdat haar rug het niet aankon.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2012 12:29:55 ]![]()
Weinig, ja. Dat klopt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ik wel. Maar Vinnie vindt echt niks leuk, lijkt wel.![]()
Welke Spier was het nou? Wedden dat er gewoon oefeningen zijn die je kan Doen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit dus. Ik kan mijn rug oefeningen alleen niet doen, want dan krijg ik weer last van die spier[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
In Beneden-leeuwen, en ja is een vechtsport.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar doe jij dat?
Zat al te denken om iets qua vechtsport te doen, dat is Shaolin Kempo toch?
Weet niet of dat ook in Den Bosch ergens zit.![]()
Vast wel, maar niet degene die ik geprobeerd hebt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Welke Spier was het nou? Wedden dat er gewoon oefeningen zijn die je kan Doen.
Weet niet hoe die spier heet, maar die loop van onderrug door je bil naar de achterkant van je been.![]()
Ja, dat is iets waar hij zelf moet uitzoekenquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ik wel. Maar Vinnie vindt echt niks leuk, lijkt wel..
Ik vind veel dingen leuk. Alleen kostenplaatje is toch ook wel belangrijk want zo rijk ben ik niet
. Ik train nu elke week buiten met een groep mensen waarbij we een full body work-out doen, is erg tof en het is al aan me af te zien, gewicht kwijt alles
.
![]()
De fysiekere versie van Yoga, heel leuk, maar wel Heel zwaar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pilates?
Planken als in op handen en voeten op de grond en dan een rechte rug?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
We hebben Wing Chun die mij wel aansprakquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In Beneden-leeuwen, en ja is een vechtsport.
Weet niet of dat ook in Den Bosch ergens zit.. Kickboksen/karate vind ik minder.
![]()
Gewoon meer neuken Vin....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voetballers trainen te weinig verschillende spiergroepen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is fysieker ja. Daarom moet ik het juist NIET doenLaat mij maar lekker voetballen
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
Gewoon meer neuken Vin....Ik waardeer je poging, maar nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is niet 1 spier?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vast wel, maar niet degene die ik geprobeerd hebt.
Weet niet hoe die spier heet, maar die loop van onderrug door je bil naar de achterkant van je been.
Denk dat het weinig met meningen te maken heeft, maar met welke problemen je hebt met je rug.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar zullen altijd de meningen over verdeeld zijn, net als dat paardrijden.![]()
Op de armspieren na, train je nagenoeg elke spiergroep toch met voetbal?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voetballers trainen te weinig verschillende spiergroepen.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Die heeft bij mij ook vast gezeten door een rugblessure. Los laten maken door de sportmasseur en ik kon er weer stevig tegenaan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet niet hoe die spier heet, maar die loop van onderrug door je bil naar de achterkant van je been.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wing Chun is wel leuk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We hebben Wing Chun die mij wel aansprak. Kickboksen/karate vind ik minder.
Geven ze dan ook toevallig Jeet Kune Do?![]()
Ik raak helemaal niks kwijt, terwijl ik toch 2x per week 2 - 2,5 uur sport.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat is iets waar hij zelf moet uitzoeken.
Ik vind veel dingen leuk. Alleen kostenplaatje is toch ook wel belangrijk want zo rijk ben ik niet
. Ik train nu elke week buiten met een groep mensen waarbij we een full body work-out doen, is erg tof en het is al aan me af te zien, gewicht kwijt alles
.
Zij is naast fysio ook sportmasseur, die massages helpen voor een half uurtje.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heeft bij mij ook vast gezeten door een rugblessure. Los laten maken door de sportmasseur en ik kon er weer stevig tegenaan.![]()
Ischias?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet niet hoe die spier heet, maar die loop van onderrug door je bil naar de achterkant van je been.![]()
Volgens mij niet+quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op de armspieren na, train je nagenoeg elke spiergroep toch met voetbal?
?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Oh ja, sportmasseur, daad moet ik ook nog heen.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op de armspieren na, train je nagenoeg elke spiergroep toch met voetbal?Nee lang niet. Alleen benen eigenlijk.
![]()
Zou niet weten welke spiergroep (op de armen + schouders na) je niet echt traint met voetbalquote:
Klein beetje core erbij, maar lang niet zoveel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:36 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]Nee lang niet. Alleen benen eigenlijk.
Schouders niet, armen niet, borst niet, rug niet, buik amper.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zou niet weten welke spiergroep (op de armen + schouders na) je niet echt traint met voetbal![]()
Ja true.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klein beetje core erbij, maar lang niet zoveel.![]()
Huh, m'n fysio had het ook over de buikspieren doordat je eigenlijk constant draait, sprint, springt en nog veel meerquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:36 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]Nee lang niet. Alleen benen eigenlijk.
Ja maar in beweging is anders als trainen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Huh, m'n fysio had het ook over de buikspieren doordat je eigenlijk constant draait, sprint, springt en nog veel meer![]()
Met die logica train je als je loopt je hele lichaam bijna.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Huh, m'n fysio had het ook over de buikspieren doordat je eigenlijk constant draait, sprint, springt en nog veel meer![]()
Middag.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Tot op zekere hoogte.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De oefeningen.die je krijgt,helpen die?![]()
In de wedstrijden valt dat wel mee.quote:
Is het voornamelijk de beenspieren die je belast.
Als je op een beetje niveau voetbalt pakken ze op trainingen wel de andere spiergroepen aan.
Maar als je op zondag bij fc bier 5 speelt dan is het voornamelijk conditie die je een beetje op peil houdt, en je beenspieren.![]()
Naja, lopen is wat anders dan sprinten natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:38 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Met die logica train je als je loopt je hele lichaam bijna.
Met gewoon wandelen voel ik het vaak in de dijen en kuiten
Springen doe je niet Vanuit je buik.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Huh, m'n fysio had het ook over de buikspieren doordat je eigenlijk constant draait, sprint, springt en nog veel meer[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja met voetbal train je eigenlijk voornamelijk je benen. De rest moet je zelf doen. En buik word ook wel gepakt natuurlijk maar niet noemenswaardig.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, lopen is wat anders dan sprinten natuurlijk.
Met gewoon wandelen voel ik het vaak in de dijen en kuiten![]()
Ooh, ik geloof het wel. Ik zei alleen wat mij werd verteldquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:39 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja met voetbal train je eigenlijk voornamelijk je benen. De rest moet je zelf doen. En buik word ook wel gepakt natuurlijk maar niet noemenswaardig.
Ben geen spierendeskundige.Brutal. Fucking. Metal.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: