Zij is naast fysio ook sportmasseur, die massages helpen voor een half uurtje.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heeft bij mij ook vast gezeten door een rugblessure. Los laten maken door de sportmasseur en ik kon er weer stevig tegenaan.
Ischias?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vast wel, maar niet degene die ik geprobeerd hebt.
Weet niet hoe die spier heet, maar die loop van onderrug door je bil naar de achterkant van je been.
Volgens mij niet+quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op de armspieren na, train je nagenoeg elke spiergroep toch met voetbal?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op de armspieren na, train je nagenoeg elke spiergroep toch met voetbal?
Zou niet weten welke spiergroep (op de armen + schouders na) je niet echt traint met voetbalquote:
Klein beetje core erbij, maar lang niet zoveel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:36 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]Nee lang niet. Alleen benen eigenlijk.
Schouders niet, armen niet, borst niet, rug niet, buik amper.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zou niet weten welke spiergroep (op de armen + schouders na) je niet echt traint met voetbal
Ja true.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klein beetje core erbij, maar lang niet zoveel.
Huh, m'n fysio had het ook over de buikspieren doordat je eigenlijk constant draait, sprint, springt en nog veel meerquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:36 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]Nee lang niet. Alleen benen eigenlijk.
Ja maar in beweging is anders als trainen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Huh, m'n fysio had het ook over de buikspieren doordat je eigenlijk constant draait, sprint, springt en nog veel meer
Met die logica train je als je loopt je hele lichaam bijna.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Huh, m'n fysio had het ook over de buikspieren doordat je eigenlijk constant draait, sprint, springt en nog veel meer
Tot op zekere hoogte.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De oefeningen.die je krijgt,helpen die?
In de wedstrijden valt dat wel mee.quote:
Naja, lopen is wat anders dan sprinten natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:38 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Met die logica train je als je loopt je hele lichaam bijna.
Springen doe je niet Vanuit je buik.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja met voetbal train je eigenlijk voornamelijk je benen. De rest moet je zelf doen. En buik word ook wel gepakt natuurlijk maar niet noemenswaardig.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, lopen is wat anders dan sprinten natuurlijk.
Met gewoon wandelen voel ik het vaak in de dijen en kuiten
Ooh, ik geloof het wel. Ik zei alleen wat mij werd verteldquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:39 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja met voetbal train je eigenlijk voornamelijk je benen. De rest moet je zelf doen. En buik word ook wel gepakt natuurlijk maar niet noemenswaardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |