Mijn moeder mocht haar buikspieren juist niet meer trainen, omdat haar rug het niet aankon.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
Buikspieren trainen is ook goed voor je rug... vraag maar aan Cryothic
Ga met mij mee Shaolin Kempo doenquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geloof ik wel ja. Ik probeer mijn rug ook wat sterker te maken alleen paardrijden spreekt me niet zo aan
.
Kan je nagaan als je rugby't.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik snap je![]()
Mijn rug is ook de beste niet, maar als ik een paar keer in korte tijd fanatiek voetbal, wordt het beter en beter
Snap ik wel. Maar Vinnie vindt echt niks leuk, lijkt wel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geloof ik wel ja. Ik probeer mijn rug ook wat sterker te maken alleen paardrijden spreekt me niet zo aan
.
Dat is fysieker ja. Daarom moet ik het juist NIET doenquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan je nagaan als je rugby't.
Daar zullen altijd de meningen over verdeeld zijn, net als dat paardrijden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder mocht haar buikspieren juist niet meer trainen, omdat haar rug het niet aankon.
Weinig, ja. Dat klopt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ik wel. Maar Vinnie vindt echt niks leuk, lijkt wel.
Welke Spier was het nou? Wedden dat er gewoon oefeningen zijn die je kan Doen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit dus. Ik kan mijn rug oefeningen alleen niet doen, want dan krijg ik weer last van die spier
In Beneden-leeuwen, en ja is een vechtsport.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar doe jij dat?
Zat al te denken om iets qua vechtsport te doen, dat is Shaolin Kempo toch?
Vast wel, maar niet degene die ik geprobeerd hebt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Welke Spier was het nou? Wedden dat er gewoon oefeningen zijn die je kan Doen.
Ja, dat is iets waar hij zelf moet uitzoekenquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ik wel. Maar Vinnie vindt echt niks leuk, lijkt wel.
De fysiekere versie van Yoga, heel leuk, maar wel Heel zwaar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pilates?
Planken als in op handen en voeten op de grond en dan een rechte rug?
We hebben Wing Chun die mij wel aansprakquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In Beneden-leeuwen, en ja is een vechtsport.
Weet niet of dat ook in Den Bosch ergens zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voetballers trainen te weinig verschillende spiergroepen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is fysieker ja. Daarom moet ik het juist NIET doenLaat mij maar lekker voetballen
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
Gewoon meer neuken Vin....Ik waardeer je poging, maar nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet 1 spier?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vast wel, maar niet degene die ik geprobeerd hebt.
Weet niet hoe die spier heet, maar die loop van onderrug door je bil naar de achterkant van je been.
Denk dat het weinig met meningen te maken heeft, maar met welke problemen je hebt met je rug.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar zullen altijd de meningen over verdeeld zijn, net als dat paardrijden.
Op de armspieren na, train je nagenoeg elke spiergroep toch met voetbal?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voetballers trainen te weinig verschillende spiergroepen.
Die heeft bij mij ook vast gezeten door een rugblessure. Los laten maken door de sportmasseur en ik kon er weer stevig tegenaan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vast wel, maar niet degene die ik geprobeerd hebt.
Weet niet hoe die spier heet, maar die loop van onderrug door je bil naar de achterkant van je been.
Wing Chun is wel leuk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We hebben Wing Chun die mij wel aansprak. Kickboksen/karate vind ik minder.
Ik raak helemaal niks kwijt, terwijl ik toch 2x per week 2 - 2,5 uur sport.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat is iets waar hij zelf moet uitzoeken.
Ik vind veel dingen leuk. Alleen kostenplaatje is toch ook wel belangrijk want zo rijk ben ik niet
. Ik train nu elke week buiten met een groep mensen waarbij we een full body work-out doen, is erg tof en het is al aan me af te zien, gewicht kwijt alles
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |