Jawel, want ik ben degene die de sfeer verneukt. Doei.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet nodig hoor, was zelf al semi afwezig
Dat vind ik niet lekker.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel Chips en speculaas... Maar das zeker te min?
Stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, want ik ben degene die de sfeer verneukt. Doei.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat vind ik niet lekker.
Dat lust ik eigenlijk niet eens.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je het zo stelt is bewegen slecht want je gewrichten slijten daardoor.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lopen is ook een belasting voor je rug.
Ik heb gereden bij een heel sociale manege, was ook een soort sociale werkplaats, erg gezellig en klein.
Nou dat niet zo zeer maar je boort alle opties waar iemand mee komt de grond in...quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met paardrijden train je juist je rug.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:57 schreef muhahaha het volgende:
Paardrijden is een belasting voor je rug en de mensen die ik tot dusver op maneges heb gezien spraken mij iig niet aan. Vanavond weer zwemmen.
Mijn rug is ook niet al te best, maar heb er bij paardrijden nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je het zo stelt is bewegen slecht want je gewrichten slijten daardoor.
In gallop krijgt je rug steeds een dreun wanneer je omlaag gaat. Zelfde wanneer je hardloopt op je hakken.
Klinkt beter, mijn ex en ik werden toch vaak met de nek aangekeken. We zijn niet zo rijk.
In galop krijgt mijn rug geen dreun hoor. Maar wellicht komt dat omdat ik wel fatsoenlijk kan zitten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In gallop krijgt je rug steeds een dreun wanneer je omlaag gaat. Zelfde wanneer je hardloopt op je hakken.
Klinkt beter, mijn ex en ik werden toch vaak met de nek aangekeken. We zijn niet zo rijk.
Maar ik kan er niks aan doen dat ik dat niet leuk vind, of dat ik het lichamelijk niet kan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dat niet zo zeer maar je boort alle opties waar iemand mee komt de grond in...
Verder heb ik zelf ook geen beste dag vandaag dus ik was meer voor mezelf maar even gevlucht
Wat vind je wel leuk dan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar ik kan er niks aan doen dat ik dat niet leuk vind, of dat ik het lichamelijk niet kan.
nu pas.quote:
Hardlopen of iets, maar dat kan ik niet. Ik kan niet eens flink doorlopen.quote:
En buik, bekken, billen, benen. Alles.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met paardrijden train je juist je rug.
Ja hey, ik rij nooitquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
In galop krijgt mijn rug geen dreun hoor. Maar wellicht komt dat omdat ik wel fatsoenlijk kan zitten.
Dan moet je fatsoenlijk leren rijden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk het. Mensen met rugproblemen gaan wel vaker paardrijden. En dan gewoon in stap, balans zoeken, spieren laten werken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hey, ik rij nooit.
Is dit dan zo een broodje aap? Wat ik dacht over het rijden en je rug?. Ik dacht serieus dat het een belasting zou zijn.
Karten is inderdaad nogal prijzig.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hardlopen of iets, maar dat kan ik niet. Ik kan niet eens flink doorlopen.
Of karten, maar dat is godsgruwelijk duur.
Core Stability. Dat weten de meeste mensen ook niet dat je paardrijdt vanuit je lichaam en je het paard niet in de mond moet gaan hangen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
En buik, bekken, billen, benen. Alles.
Mijn voorspoedige rugherstel kwam ook vooral voort uit het feit dat ik erg snel weer ben gaan paardrijden, lekker stappen, die beweging, heerlijk.
Geen tijd meer voor gehad.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, je ging m in bed kijken van t weekend ofzo toch?
ik dacht dat jij ging fietsenquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had een zeer spannende treinreis
Had ik eerlijk gezegd nog niet eerder gehoordquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het. Mensen met rugproblemen gaan wel vaker paardrijden. En dan gewoon in stap, balans zoeken, spieren laten werken.
Beide.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Karten is inderdaad nogal prijzig.
Maar gaat het nu over sporten die je kunt doen of over activiteiten om andere mensen te ontmoeten?
Hoe wist je het?quote:
Er waren terroristen aan boord?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had een zeer spannende treinreis
Als je op een manege voor revalidatie en gehandicapten hebt gereden dan pik je nog wel eens wat opquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Had ik eerlijk gezegd nog niet eerder gehoord.
Zal het je nog leuker vertellen, ik heb minder last van mijn rug sinds ik rugby. Spieren kweken helpt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Had ik eerlijk gezegd nog niet eerder gehoord.
Ja inderdaad, na sporten voel je je ook fijnerquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal het je nog leuker vertellen, ik heb minder last van mijn rug sinds ik rugby. Spieren kweken helpt.
Had het meer over mijn jarenlange rugklachten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja inderdaad, na sporten voel je je ook fijner
Voetballen
Dat is heel erg goed.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
Buikspieren trainen is ook goed voor je rug... vraag maar aan Cryothic
Zolang je niet overtraind, kan dat ja, maar beter beiden doen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
Geloof ik wel jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je op een manege voor revalidatie en gehandicapten hebt gereden dan pik je nog wel eens wat op.
Ja, ik snap jequote:Op dinsdag 11 december 2012 12:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Had het meer over mijn jarenlange rugklachten.
Nee, geen voetbal.
Dit dus. Ik kan mijn rug oefeningen alleen niet doen, want dan krijg ik weer last van die spierquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geloof ik wel ja. Ik probeer mijn rug ook wat sterker te maken alleen paardrijden spreekt me niet zo aan
.
Ga pilates doen. Of planken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geloof ik wel ja. Ik probeer mijn rug ook wat sterker te maken alleen paardrijden spreekt me niet zo aan
.
Mijn moeder mocht haar buikspieren juist niet meer trainen, omdat haar rug het niet aankon.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ga met mij mee Shaolin Kempo doenquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
.
Kan je nagaan als je rugby't.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik snap je![]()
Mijn rug is ook de beste niet, maar als ik een paar keer in korte tijd fanatiek voetbal, wordt het beter en beter
Snap ik wel. Maar Vinnie vindt echt niks leuk, lijkt wel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
.
Dat is fysieker ja. Daarom moet ik het juist NIET doenquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan je nagaan als je rugby't.
Daar zullen altijd de meningen over verdeeld zijn, net als dat paardrijden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder mocht haar buikspieren juist niet meer trainen, omdat haar rug het niet aankon.
Weinig, ja. Dat klopt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ik wel. Maar Vinnie vindt echt niks leuk, lijkt wel.
Welke Spier was het nou? Wedden dat er gewoon oefeningen zijn die je kan Doen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit dus. Ik kan mijn rug oefeningen alleen niet doen, want dan krijg ik weer last van die spier
In Beneden-leeuwen, en ja is een vechtsport.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar doe jij dat?
Zat al te denken om iets qua vechtsport te doen, dat is Shaolin Kempo toch?
Vast wel, maar niet degene die ik geprobeerd hebt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Welke Spier was het nou? Wedden dat er gewoon oefeningen zijn die je kan Doen.
Ja, dat is iets waar hij zelf moet uitzoekenquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ik wel. Maar Vinnie vindt echt niks leuk, lijkt wel.
De fysiekere versie van Yoga, heel leuk, maar wel Heel zwaar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pilates?
Planken als in op handen en voeten op de grond en dan een rechte rug?
We hebben Wing Chun die mij wel aansprakquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In Beneden-leeuwen, en ja is een vechtsport.
Weet niet of dat ook in Den Bosch ergens zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voetballers trainen te weinig verschillende spiergroepen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is fysieker ja. Daarom moet ik het juist NIET doenLaat mij maar lekker voetballen
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
Gewoon meer neuken Vin....Ik waardeer je poging, maar nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet 1 spier?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vast wel, maar niet degene die ik geprobeerd hebt.
Weet niet hoe die spier heet, maar die loop van onderrug door je bil naar de achterkant van je been.
Denk dat het weinig met meningen te maken heeft, maar met welke problemen je hebt met je rug.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar zullen altijd de meningen over verdeeld zijn, net als dat paardrijden.
Op de armspieren na, train je nagenoeg elke spiergroep toch met voetbal?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voetballers trainen te weinig verschillende spiergroepen.
Die heeft bij mij ook vast gezeten door een rugblessure. Los laten maken door de sportmasseur en ik kon er weer stevig tegenaan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet niet hoe die spier heet, maar die loop van onderrug door je bil naar de achterkant van je been.
Wing Chun is wel leuk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We hebben Wing Chun die mij wel aansprak. Kickboksen/karate vind ik minder.
Ik raak helemaal niks kwijt, terwijl ik toch 2x per week 2 - 2,5 uur sport.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat is iets waar hij zelf moet uitzoeken.
Ik vind veel dingen leuk. Alleen kostenplaatje is toch ook wel belangrijk want zo rijk ben ik niet
. Ik train nu elke week buiten met een groep mensen waarbij we een full body work-out doen, is erg tof en het is al aan me af te zien, gewicht kwijt alles
.
Zij is naast fysio ook sportmasseur, die massages helpen voor een half uurtje.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heeft bij mij ook vast gezeten door een rugblessure. Los laten maken door de sportmasseur en ik kon er weer stevig tegenaan.
Ischias?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij niet+quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op de armspieren na, train je nagenoeg elke spiergroep toch met voetbal?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op de armspieren na, train je nagenoeg elke spiergroep toch met voetbal?
Zou niet weten welke spiergroep (op de armen + schouders na) je niet echt traint met voetbalquote:
Klein beetje core erbij, maar lang niet zoveel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:36 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]Nee lang niet. Alleen benen eigenlijk.
Schouders niet, armen niet, borst niet, rug niet, buik amper.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zou niet weten welke spiergroep (op de armen + schouders na) je niet echt traint met voetbal
Ja true.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klein beetje core erbij, maar lang niet zoveel.
Huh, m'n fysio had het ook over de buikspieren doordat je eigenlijk constant draait, sprint, springt en nog veel meerquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:36 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]Nee lang niet. Alleen benen eigenlijk.
Ja maar in beweging is anders als trainen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Huh, m'n fysio had het ook over de buikspieren doordat je eigenlijk constant draait, sprint, springt en nog veel meer
Met die logica train je als je loopt je hele lichaam bijna.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Huh, m'n fysio had het ook over de buikspieren doordat je eigenlijk constant draait, sprint, springt en nog veel meer
Tot op zekere hoogte.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De oefeningen.die je krijgt,helpen die?
In de wedstrijden valt dat wel mee.quote:
Naja, lopen is wat anders dan sprinten natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:38 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Met die logica train je als je loopt je hele lichaam bijna.
Springen doe je niet Vanuit je buik.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja met voetbal train je eigenlijk voornamelijk je benen. De rest moet je zelf doen. En buik word ook wel gepakt natuurlijk maar niet noemenswaardig.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, lopen is wat anders dan sprinten natuurlijk.
Met gewoon wandelen voel ik het vaak in de dijen en kuiten
Ooh, ik geloof het wel. Ik zei alleen wat mij werd verteldquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:39 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja met voetbal train je eigenlijk voornamelijk je benen. De rest moet je zelf doen. En buik word ook wel gepakt natuurlijk maar niet noemenswaardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |