En dat verhoogd jouw zelfvertrouwen? Dat zorgt ervoor dat jij met beide benen stevig op de grond komt te staan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sporten. Maar dat kan nu niet, want ik heb nog steeds last van die spieren.
I know. Maar maakt hij daar ook echt vrienden?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vin gaat wel regelmatig naar meets enzo, toch?
Geen ideequote:Op dinsdag 11 december 2012 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat verhoogd jouw zelfvertrouwen? Dat zorgt ervoor dat jij met beide benen stevig op de grond komt te staan?
Het vereist veel meer dan alleen maar wat sporten.
[..]
I know. Maar maakt hij daar ook echt vrienden?
je krijgt er ook meer energie vanquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat verhoogd jouw zelfvertrouwen? Dat zorgt ervoor dat jij met beide benen stevig op de grond komt te staan?
Het vereist veel meer dan alleen maar wat sporten
Klopt. Sporten is absoluut een meewerker. Maar niet gelijk hetgeen dat alles oplost. Absoluut niet juist. Het geeft je alleen de energie om de dingen aan te pakken. Althans, zo hoort het.quote:
Ja, deels wel, ja. En meer energie.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het vereist veel meer dan alleen maar wat sporten.
[..]
I know. Maar maakt hij daar ook echt vrienden?
denk Maar aan 2x zoveel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sowieso weet ik niet of 1076 posts het meeste is.
Daar moet je wel moeite voor doen (mits dat de moeite waard is natuurlijk)quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, deels wel, ja. En meer energie.
Geen noemenswaardige vrienden die ik elke week zie, nee. Maar dat gaat dan ook niet zo makkelijk.
Weet ikquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar moet je wel moeite voor doen (mits dat de moeite waard is natuurlijk)
Works both ways
Ja, dat snap ik N.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, ik ga mijn leven weer opzoeken.
Vin, ik hoop dat je snapt dat ik het echt goed bedoel. Maar ik heb je nu al zo vaak trappen onder je reet en tips gegeven. En nog steeds zit je op hetzelfde punt, of misschien inmiddels zelfs wel lager, dan toen ik je leerde kennen. Dus please, get your shit together en DOE eens iets.
Aju
En doordat er geen flikker te doen is op je werk, is dus een reden om na je werk ook maar weer achter Fok te kruipen? Ipv dingen te ondernemen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Ja, dat snap ik N.Nee, ik zit zeker niet lager, ik heb sindsdien wel meer zelfvertrouwen gekregen. Maar misschien lijkt dat zo, omdat ik zoveel posts hebt, maar dat komt alleen maar doordat er geen flikker op mijn werk te doen is
.
Fijne dag
Ik kan niks actiefs doen, daarvoor werken mijn benen niet mee. Dan vraag ik me toch af wat ik wel kan doen, als ik niemand heb om naar toe te gaan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En doordat er geen flikker te doen is op je werk, is dus een reden om na je werk ook maar weer achter Fok te kruipen? Ipv dingen te ondernemen?
Sorry Vin, maar ik zie echt absoluut geen groei vergeleken met toen ik je leerde kennen. Ook niet in je zelfvertrouwen. Je laat veelste makkelijk over je heen walsen en je past je mening voortdurend aan, zodat je iedereen tevreden kan houden.
Iedereen zeikt over de NS, dus doe jij dat ook maar, om erbij te horen.
Zo zie ik het.
Aju.
Je zou kunnen beginnen met dingen ondernemen waardoor je wel iemand of iets hebt. Ga hobby's buiten de deur zoeken, whatever.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan niks actiefs doen, daarvoor werken mijn benen niet mee. Dan vraag ik me toch af wat ik wel kan doen, als ik niemand heb om naar toe te gaan.
Ehm, nee, dat doe ik niet om erbij te horen, dat is omdat ik dat vind. Maar goed, daar heb jij een andere visie op, schijnbaar.
Hobby's buiten de deur = actief, en dat kan ik dus niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je zou kunnen beginnen met dingen ondernemen waardoor je wel iemand of iets hebt. Ga hobby's buiten de deur zoeken, whatever.
Ik heb je zo vaak getest man, door tegen je in te gaan, en vervolgens gaf je mij gelijk. Dus ja, dat is mijn visie
Hobby's buiten de deur hoeven niet perse actief te zijn. Ga met Gitaarman mee vissen. Of ga schaken, ga naar een buurthuis met gezelschapspelletjes voor jongeren. Whatever. Genoeg te vinden waarbij je de hele avond op je reet kan zitten, maar toch uit huis bent.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hobby's buiten de deur = actief, en dat kan ik dus niet.
Het zal wel. Ik ga er niet meer op reageren, ik word er fucking chagrijnig van.
Vissen vind ik geen bal aan, schaken niet, buurthuizen hebben we niet, dus ik zou het niet weten. Daarnaast kan ik ook niet de hele avond zitten, tenzij goede stoel, en die hebben ze ook vrijwel nergens.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hobby's buiten de deur hoeven niet perse actief te zijn. Ga met Gitaarman mee vissen. Of ga schaken, ga naar een buurthuis met gezelschapspelletjes voor jongeren. Whatever. Genoeg te vinden waarbij je de hele avond op je reet kan zitten, maar toch uit huis bent.
Omdat iemand je een spiegel voorhoud? Good. Want dat is het begin. En nu aanpakken die hap.
Ik ben inmiddels op school gearriveerd, dus nu echt Aju.
Ja, dat weet ikquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:28 schreef muhahaha het volgende:
Herkenbaar Vinniiee, ik heb of beter gezegd, had ook geen vrienden.
Alleen jij kan hier verandering in brengen.
Tegen mij werd ook gezegd om maar iets buiten de deur te gaan zoeken maar dat is helemaal geen garantie voor vriendschappenquote:
Jammer ditquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vissen vind ik geen bal aan, schaken niet, buurthuizen hebben we niet, dus ik zou het niet weten. Daarnaast kan ik ook niet de hele avond zitten, tenzij goede stoel, en die hebben ze ook vrijwel nergens.
Ja, succes.
Precies, en iets verzinnen waarbij je geen last heb van spieren of weet ik veel wat is ook lastig. Zodra ik maar iets actiever ben dan lopen, dan doet een bepaalde spier pijn. Ook als ik zit, tenzij goede stoel, maar die hebben ze alleen bij de fysioquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tegen mij werd ook gezegd om maar iets buiten de deur te gaan zoeken maar dat is helemaal geen garantie voor vriendschappen. Het is je mindset, je instelling waar mensen toch vaak voor gaan. Ik ga zelf het liefst om met mensen die positief zijn, daar krijg ik energie van
.
Ik paardrijden, wut?quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:46 schreef Samzz het volgende:
Vin, ga paardrijden of zwemmen. Goed voor je lichaam en je komt eens buiten.
Ik wil best een keer langskomen, maar niet om te vissenquote:
I don't care.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mooi, het zou je toch niet lukken.
Goed voor je lichaam.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies, en iets verzinnen waarbij je geen last heb van spieren of weet ik veel wat is ook lastig. Zodra ik maar iets actiever ben dan lopen, dan doet een bepaalde spier pijn. Ook als ik zit, tenzij goede stoel, maar die hebben ze alleen bij de fysio. En de fysio kan niks aan die pijn doen.
[..]
Ik paardrijden, wut?Ook bij zwemmen heb ik last van die spier. En de fysio kan er niks aan doen, behalve mij oefeningen meegeven (die ik ook doe).
[..]
Ik wil best een keer langskomen, maar niet om te vissen.uj
[..]
I don't care.
Paardrijden is een perfect middel om vrouwen te versieren Vinquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik zie mezelf niet paardrijden.
Disclaimer: ik zit in klaagmodus.
Jij ziet jezelf niks doen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik zie mezelf niet paardrijden.
Disclaimer: ik zit in klaagmodus.
Dit welquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Paardrijden is een perfect middel om vrouwen te versieren Vin
I don't care.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Paardrijden is een perfect middel om vrouwen te versieren Vin
Jawel, maar dat kan ik niet betalen.quote:
Mwoah het is niet echt mijn ding. Alleen het knuffelen vond ik leukquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En het is ook nog eens heel leuk om te doen
Je knuffelde met het paard ipv met je exquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah het is niet echt mijn ding. Alleen het knuffelen vond ik leuk. Met het paard van mijn ex dan. Lief was ze wel
.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je knuffelde met het paard ipv met je ex
Kon erop wachtenquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je knuffelde met het paard ipv met je ex
Lopen is ook een belasting voor je rug.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:57 schreef muhahaha het volgende:
Paardrijden is een belasting voor je rug en de mensen die ik tot dusver op maneges heb gezien spraken mij iig niet aan. Vanavond weer zwemmen.
Ik Kijk redquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |