Jawel, want ik ben degene die de sfeer verneukt. Doei.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet nodig hoor, was zelf al semi afwezig
Dat vind ik niet lekker.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel Chips en speculaas... Maar das zeker te min?
Stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, want ik ben degene die de sfeer verneukt. Doei.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat vind ik niet lekker.
Dat lust ik eigenlijk niet eens.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je het zo stelt is bewegen slecht want je gewrichten slijten daardoor.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lopen is ook een belasting voor je rug.
Ik heb gereden bij een heel sociale manege, was ook een soort sociale werkplaats, erg gezellig en klein.
Nou dat niet zo zeer maar je boort alle opties waar iemand mee komt de grond in...quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met paardrijden train je juist je rug.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:57 schreef muhahaha het volgende:
Paardrijden is een belasting voor je rug en de mensen die ik tot dusver op maneges heb gezien spraken mij iig niet aan. Vanavond weer zwemmen.
Mijn rug is ook niet al te best, maar heb er bij paardrijden nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je het zo stelt is bewegen slecht want je gewrichten slijten daardoor.
In gallop krijgt je rug steeds een dreun wanneer je omlaag gaat. Zelfde wanneer je hardloopt op je hakken.
Klinkt beter, mijn ex en ik werden toch vaak met de nek aangekeken. We zijn niet zo rijk.
In galop krijgt mijn rug geen dreun hoor. Maar wellicht komt dat omdat ik wel fatsoenlijk kan zitten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In gallop krijgt je rug steeds een dreun wanneer je omlaag gaat. Zelfde wanneer je hardloopt op je hakken.
Klinkt beter, mijn ex en ik werden toch vaak met de nek aangekeken. We zijn niet zo rijk.
Maar ik kan er niks aan doen dat ik dat niet leuk vind, of dat ik het lichamelijk niet kan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dat niet zo zeer maar je boort alle opties waar iemand mee komt de grond in...
Verder heb ik zelf ook geen beste dag vandaag dus ik was meer voor mezelf maar even gevlucht
Wat vind je wel leuk dan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar ik kan er niks aan doen dat ik dat niet leuk vind, of dat ik het lichamelijk niet kan.
nu pas.quote:
Hardlopen of iets, maar dat kan ik niet. Ik kan niet eens flink doorlopen.quote:
En buik, bekken, billen, benen. Alles.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met paardrijden train je juist je rug.
Ja hey, ik rij nooitquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
In galop krijgt mijn rug geen dreun hoor. Maar wellicht komt dat omdat ik wel fatsoenlijk kan zitten.
Dan moet je fatsoenlijk leren rijden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk het. Mensen met rugproblemen gaan wel vaker paardrijden. En dan gewoon in stap, balans zoeken, spieren laten werken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hey, ik rij nooit.
Is dit dan zo een broodje aap? Wat ik dacht over het rijden en je rug?. Ik dacht serieus dat het een belasting zou zijn.
Karten is inderdaad nogal prijzig.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hardlopen of iets, maar dat kan ik niet. Ik kan niet eens flink doorlopen.
Of karten, maar dat is godsgruwelijk duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |