SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wel, maar ik voel me op moment niet bepaald fris en fruitigquote:
Gewoon een beetje positive energy in de TT weet je![]()
![]()
Ga douchen danquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik voel me op moment niet bepaald fris en fruitig
Gewoon een beetje positive energy in de TT weet je![]()
![]()
Ik bedoelde eigenlijk meer figuurlijk, dat ik me nog een beetje brak en slaapdronken voel ipv fris en fruitigquote:![]()
![]()
Douchen helpt daarbijquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer figuurlijk, dat ik me nog een beetje brak en slaapdronken voel ipv fris en fruitig!
![]()
Weet ikquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mja, daar heb je wel een punt!
![]()
Nog 50 keer en je hebt al aan je dagelijkse hoeveelheid minimum bewegen voldaan!quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:27 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme, ben echt al 10 keer heen en weer gelopen naar die kut deur![]()
![]()
![]()
En ik mag weer lopenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nog 50 keer en je hebt al aan je dagelijkse hoeveelheid minimum bewegen voldaan!Valt mee heur, ik sliep in de bus nogquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Phoeh, jij bent wakker vandaag zeg!![]()
![]()
Werk je soms midden op de gang of zo?quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En ik mag weer lopen
[..]
Valt mee heur, ik sliep in de bus nog![]()
![]()
Ducttape, Vinniiee.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Nee, collega's moeten hier telkens zijn om typeplaatjes te graveren of om meetgereedschap te pakken. Of om te ouwehoerenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Werk je soms midden op de gang of zo?![]()
![]()
ik moest lachenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Om je mond af te plakken....
Zou een hoop geklaag schelen
Sorry Vin!![]()
![]()
Nee hoor, ik typ namelijk met mijn vingers.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou een hoop geklaag schelen![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou een hoop geklaag schelenKrijgen we alleen maar meer geklaag omdat ie collega's niet kan wijzen op het sluiten van de deur.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, ik typ namelijk met mijn vingers.NIEUW: Foto's!![]()
Mooi dan kunnen je handen er ook wel bijquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, ik typ namelijk met mijn vingers.![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:46 schreef Cryothic het volgende:
Vin, jij bent toch wel handig genoeg?
[ afbeelding ]
15 euro, scheelt je een hoop kou![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:46 schreef Cryothic het volgende:
[ afbeelding ]
15 euro, scheelt je een hoop kou![]()
![]()
Nee, inderdaadquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Krijgen we alleen maar meer geklaag omdat ie collega's niet kan wijzen op het sluiten van de deur..
Dan kan ik niet meer werkenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi dan kunnen je handen er ook wel bij.
Weet je wat nou het punt is? Er hangt hier zo'n deurdranger, is al een jaar kapot, en ze zijn te pauper om hem te makenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:46 schreef Cryothic het volgende:
[ afbeelding ]
15 euro, scheelt je een hoop kou. Nog 2 weken en een beetje, dan ben ik er vanaf
![]()
![]()
Ik vraag me nou af wanneer je eindelijk de 1000 gaat halen!quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik werk ook nog tussen mijn ~700 posts per dag door, ja.
![]()
![]()
Als hij thuis zitquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vraag me nou af wanneer je eindelijk de 1000 gaat halen!![]()
![]()
Nog 2 weken wachten, dan gaat Vin deze mijlpaal onherroepelijk halen! En dan is de kerst ook voorbij, oh the joy!quote:![]()
![]()
Iemand die heeft 1046 posts gemaakt op een dag, dat moet ik inhalenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vraag me nou af wanneer je eindelijk de 1000 gaat halen!![]()
![]()
Laat zien dat -jij- de baas bent Vinnie!quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iemand die heeft 1046 posts gemaakt op een dag, dat moet ik inhalen![]()
![]()
Mwoa, ik ga er niet specifiek extra voor posten ofzoquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Laat zien dat -jij- de baas bent Vinnie!![]()
![]()
Anders help ik je welquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa, ik ga er niet specifiek extra voor posten ofzo![]()
![]()
Ik hoorde het toen ik bij Nitro Circus wasquote:. Film komt in januari ofzo
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vinnie, houd je meer van chocola of van bier?
Chocola![]()
![]()
Studerenquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vinnie, wat voor werk ga je na je huidige werk doen?![]()
![]()
Vince, doe eens niet zo verzuurd.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Film is al een jaar uit ofzo... heb hem thuis ook al (digitaalquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoorde het toen ik bij Nitro Circus was. Film komt in januari ofzo
) liggen
NIEUW: Foto's!![]()
Jij bent raar.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nopequote:Op dinsdag 11 december 2012 10:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vinnie, had jij nou wel of niet een vriendin?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:08 schreef DevilsWhore het volgende:
Vince, doe eens niet zo verzuurd.![]()
![]()
Nee, ik wil katten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga je hun huisdieren meenemen als je op jezelf gaat wonen?![]()
Ziek, vriendinnetje van me heeft net dit van d'r pa gekregen: (plaatje van internet)![]()
kost gewoon 65k
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Dan komt er een nieuwequote:Op dinsdag 11 december 2012 10:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Film is al een jaar uit ofzo... heb hem thuis ook al (digitaal) liggen
. 3D geloof ik zelfs
![]()
![]()
Mobiel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vinnie, waarom typ je zo traag? Zo kom je toch nooit aan de 1000 posts?![]()
![]()
Vinnie was niet meer beschikbaarquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vinnie, hoe ben je aan je fok!naam gekomen?![]()
Geen idee wanneer. Ligt eraan of en waar ik ga studeren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vinnie, wanneer ga je op jezelf wonen? Heb je al plannen daarvoor?![]()
Ow dat ken ik. Koffie was ook niet meer beschikbaarquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vinnie was niet meer beschikbaar![]()
![]()
En je bent raar.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nu mobiel. Zo weer pc.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vinnie, fok je nu per mobiel of op een computer?![]()
Stom he?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow dat ken ik. Koffie was ook niet meer beschikbaar![]()
Ik zie het... maar is dezelfde film, maar dan in 3D.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan komt er een nieuwe. 3D geloof ik zelfs
Volgens de site draait ook maar 1 week in november (oude banner) in de bios
NIEUW: Foto's!![]()
Ze kruipen altijd gelijk op schoot als ik bij iemand met katten benquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lieve beesten
Als ik ooit weer katten neem, dan neem ik er zeker 2 (of 3)![]()
![]()
Knuppelquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, erger nog, die nep-koffie had maar 7 posts oid![]()
![]()
![]()
Oh. Hmm. Even afwachten dan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik zie het... maar is dezelfde film, maar dan in 3D.
Volgens de site draait ook maar 1 week in november (oude banner) in de bios![]()
Ik drink geen koffie.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vinnie, drink je koffie uit een mok of uit een beker?
lol![]()
Gelukkig ben ik geen postcount fapper.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik wel... fapfapfapquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:16 schreef DevilsWhore het volgende:
Gelukkig ben ik geen postcount fapper.![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:16 schreef DevilsWhore het volgende:
Gelukkig ben ik geen postcount fapper.
Stond gister niet eens in de lijst geloof ik![]()
![]()
Ik ben niet oudquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht, ik geef die ouwe effe de tijd om weer bij te komen!![]()
![]()
Ik reageer alleen maar op koffie zijn vragen. Ik heb er niet om gevraagdquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:16 schreef DevilsWhore het volgende:
Gelukkig ben ik geen postcount fapper.![]()
![]()
Ow maar dan stop ik wel weerquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik reageer alleen maar op koffie zijn vragen. Ik heb er niet om gevraagd![]()
![]()
Dat is kut jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb een beetje hoofdpijn of zo. Maar dan net niet, maar wel een duf gevoel in m'n hoofd.![]()
![]()
Okéquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow maar dan stop ik wel weer![]()
![]()
In de lijst sta je vrij snel tegenwoordig, met 60 posts al. Vroegah had je er minstens 90 nodig.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook niet
Stond gister niet eens in de lijst geloof ik[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
De aanleiding?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik reageer alleen maar op koffie zijn vragen. Ik heb er niet om gevraagd
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat is niet zo slim neequote:Op dinsdag 11 december 2012 10:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denkl dat ik wel weet hoe dat komt, heb gister m'n medicatie niet ingenomen![]()
![]()
Is fok aan het uitsterven of zo?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In de lijst sta je vrij snel tegenwoordig, met 60 posts al. Vroegah had je er minstens 90 nodig.
Ik weet het niet, ben er nog maar een paar jaar actief of zo![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: