abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 december 2012 @ 11:25:36 #101
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_120183607
quote:
geweldig. Kun je een mooie spooktocht organiseren :)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_120183686
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:25 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

geweldig. Kun je een mooie spooktocht organiseren :)
Ik weet vrij zeker dat ik als ik niet toevallig een zaklamp bij me had, die donkere tunnel aan de achterkant nooit als ingang geidentificeerd had.
pi_120183691
Bij Hoevelaken waren ze afgelopen vrijdag nog bezig met een hijskraan om de voetgangersbrug over de A1 af te maken, daar moest blijkbaar nog een heel stuk brug-dek ingetakeld worden...
pi_120183718
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:28 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Bij Hoevelaken waren ze afgelopen vrijdag nog bezig met een hijskraan om de voetgangersbrug over de A1 af te maken, daar moest blijkbaar nog een heel stuk brug-dek ingetakeld worden...
Die brug kon ik nog niet overheen zondag.

Ook wel typisch dat die brug aanzienlijk hoger is dan de autoviaduct ernaast. Niet iedereen heef traplopen als hobby.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 december 2012 @ 11:30:21 #105
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_120183771
dat boeit niet :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:01:55 #106
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_120184730
En Fyra 9228 staat stil bij Breda. Zou om 10u41 vanaf Amsterdam vertrekken, dat werd al +15.
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:04:52 #107
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_120184825
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:01 schreef James1988 het volgende:
En Fyra 9228 staat stil bij Breda. Zou om 10u41 vanaf Amsterdam vertrekken, dat werd al +15.
Nieuwe stofzuigerzak misschien?
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:06:17 #108
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_120184871
quote:
"De naam is internationaal makkelijk uit te spreken en is een sterke, korte naam. Hij heeft de associatie met 'trots' en 'zelfvertrouwen'. Daarnaast betekent het ook vier in het Zweeds. Vier kan gezien worden als de vier steden waartussen gereden zou moeten gaan worden (Amsterdam, Rotterdam, Antwerpen en Brussel)"
:')
  PR/Manusje van alles dinsdag 11 december 2012 @ 12:07:34 #109
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_120184910
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:06 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

:')
Dan vraag ik mij af waarom Breda niet in dat lijstje staat. :')
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:15:04 #110
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_120185199
http://www.ns.nl/storingen/index.form#prio-36164

* FredvZ was onbedoeld ramotoerist...

de trein staat vlak voor een overweg en vond het al zo vreemd dat de trein zo lang stil stond. geen sein in de buurt.
werd pas duidelijk toen er met veel sirenes voertuigen van de politie, ambu, brandweer en prorail aankwamen.
So we just called him Fred
pi_120185518
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:22 schreef Sandrvich het volgende:

Dan kun je dit bericht toch onmogelijk serieus nemen: http://www.treinreiziger.(...)ationale_fyra-144803

-O-
Uit het artikel:
quote:
De Fyra vervoerde zondag 2100 reizigers, wat neerkomt op een bezetting van iets meer dan twintig procent.
(..)
TreinTramBus weet dat de Benelux in het verleden circa 7.000 a 8.000 reizigers per dag trok.
Bijna driekwart van alle reizigers weggejaagd dus. Dat is toch wel een prestatie van formaat. :')14.gif

P.S. Het mag dan wel een zondag zijn geweest, maar aan de Hanzelijn en de drukte voor de kaartjesautomaat van Dronten te zien, zou je in dit geval juist extra drukte verwachten.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2012 12:25:36 ]
  Redactie Sport dinsdag 11 december 2012 @ 12:27:47 #112
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_120185636
quote:
Zie het FP-meldtopic in FOK, heb daar even wat wijzigingen neergezet 8)7
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:37:23 #113
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_120185949
Reizen van Deventer naar Utrecht via Hengelo is behoorlijk idioot. Ik neem aan dat het gaat over reizigers vanuit Twente richting Arnhem die nu niet meer zo snel via Deventer kunnen reizen en maar met het regionale treintje moeten. Klopt dat?
  Redactie Sport dinsdag 11 december 2012 @ 12:56:31 #114
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_120186667
quote:
De NS heeft de dienstregeling bij Enschede en Deventer op verschillende punten aangepast. Sinds zondag rijden bijvoorbeeld minder vaak treinen van Deventer naar Utrecht, waardoor veel reizigers ervoor kiezen via Hengelo naar Utrecht te reizen. Ze maken daarvoor gebruik van de verbinding van Syntus tussen Zutphen en Hengelo. Daar zitten de treinen dus plotseling vol.
Deze alinea klopt voor geen meter: een reiziger die vanuit Deventer via Hengelo naar Utrecht reist? 8)7
Zo moet het zijn:

De NS heeft in de nieuwe dienstregeling de intercity's tussen Enschede en Deventer ongeveer een kwartier verschoven. Hierdoor is de overstap op station Deventer vanuit Enschede richting Arnhem nu 16 minuten, waar dit er tot zondag nog twee waren. Voor reizigers vanuit Enschede en Hengelo is het daarom nu veel sneller om via de lijn Hengelo-Zutphen naar Arnhem en verder zuidwaarts te reizen. De treinen van Syntus zitten daardoor op deze lijn plotseling nog voller dan ze al waren
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_120186694
Was vanmorgen even in de stad (Lelystad) om nieuwe schoenen te kopen voor bij mijn pak. (morgen bruiloft van mijn broer), en ik keek uit op het station.
Mijn hart maakte toch wel een sprongetje om tenminste majesteuze ICM's te zien binnenkomen ipv ouwe mddm troep :P
  dinsdag 11 december 2012 @ 13:18:39 #116
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_120187446
Pssst. Een groot deel van het ICM is meer dan 15 jaar ouder dan de mDDM's. Niet verder vertellen hoor!
pi_120187478
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:18 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Pssst. Een groot deel van het ICM is meer dan 15 jaar ouder dan de mDDM's. Niet verder vertellen hoor!
Dat zal ongetwijfeld, maar die ICM's zitten nog fatsoenlijk en zien er een stuk beter uit dan die graffiti besmeurde meuk
pi_120187522
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:37 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Reizen van Deventer naar Utrecht via Hengelo is behoorlijk idioot. Ik neem aan dat het gaat over reizigers vanuit Twente richting Arnhem die nu niet meer zo snel via Deventer kunnen reizen en maar met het regionale treintje moeten. Klopt dat?
Blijkbaar.

Maar ja, FP he :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_120187733
quote:
Sinds zondag rijden bijvoorbeeld minder vaak treinen van Deventer naar Utrecht, waardoor veel reizigers uit Twente ervoor kiezen via Hengelo en Zutphen naar Utrecht te reizen.
Zo beter?
dag
pi_120187999
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:26 schreef Peter het volgende:

[..]

Zo beter?
Nee. Voor die route is het geen alternatief namelijk, zie reisplanner.

Het gaat om de route naar Arnhem. En het komt doordat de overstapknoop verneukt is. En het heeft dus geen flikker te maken met hoeveel treinen er al of niet van Deventer naar Utrecht rijden :N
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 11 december 2012 @ 13:37:24 #121
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_120188175
Lekker met z'n tweeën een dagje naar Brussel op en neer. Dat kostte voorheen voor een enkele reis:

- NL gratis (SOV) - €0
- Roosendaal - Essen - €2
- Go Pass België - €5
-----------------------------------------
€7 voor een enkele reis p.p. oftewel 28 euro, 0x overstappen, directe intercity. Duur: 2.56

De keuze die we nu hebben:

Fyra Amsterdam - Brussel: - €25
---------------------------------------------------
€25 voor een enkele reis p.p. oftewel 100 euro totaal retour, 0x overstappen, directe intercity. Duur: 2.01.

Of, voor hetzelfde bedrag als voorheen:
€7 p.p, 28 euro totaal retour, 2x overstappen, deel van de reis in boemeltje die overal stopt, zeer korte overstaptijd waardoor de kans op missen v/d trein groot is en je 1 uur vertraging hebt. Duur: 3.35

WTF?! Dus óf een prijsstijging van 357%, met een Fyra waarbij je niet eens telefoonbereik hebt voor 50 minuten tijdswinst, of 40 minuten later aankomen, 3x overstappen, rotboemeltje, risico op nog 1 uur extra...
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  dinsdag 11 december 2012 @ 13:38:12 #122
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_120188207
Welkom bij Fyra.

Met de complimenten van de inhalige concessieverlener, de Staat der Nederlanden.
pi_120188230
De kapotte bovenleiding tussen DH en R'dam is nog steeds niet gemaakt. Dat ding is al kapot sinds vanochtend half 7. Prognose 16:00 :')
pi_120188250
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:37 schreef Christiaan het volgende:
Lekker met z'n tweeën een dagje naar Brussel op en neer. Dat kostte voorheen voor een enkele reis:

- NL gratis (SOV) - €0
- Roosendaal - Essen - €2
- Go Pass België - €5
-----------------------------------------
€7 voor een enkele reis p.p. oftewel 28 euro, 0x overstappen, directe intercity. Duur: 2.56

De keuze die we nu hebben:

Fyra Amsterdam - Brussel: - €25
---------------------------------------------------
€25 voor een enkele reis p.p. oftewel 100 euro totaal retour, 0x overstappen, directe intercity. Duur: 2.01.

Of, voor hetzelfde bedrag als voorheen:
€7 p.p, 28 euro totaal retour, 2x overstappen, deel van de reis in boemeltje die overal stopt, zeer korte overstaptijd waardoor de kans op missen v/d trein groot is en je 1 uur vertraging hebt. Duur: 3.35

WTF?!
Goedemorgen :W

En dan ga je er vanuit dat Fyra vlekkeloos en punctueel rijdt en zo allemaal natuurlijk he :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_120188270
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee. Voor die route is het geen alternatief namelijk, zie reisplanner.

Het gaat om de route naar Arnhem. En het komt doordat de overstapknoop verneukt is. En het heeft dus geen flikker te maken met hoeveel treinen er al of niet van Deventer naar Utrecht rijden :N
quote:
De NS heeft de dienstregeling bij Enschede en Deventer op verschillende punten aangepast. Sinds zondag rijden bijvoorbeeld minder vaak treinen van Deventer naar Utrecht. Ook is de overstap op Deventer richting Arnhem verslechterd waardoor veel reizigers uit Twente ervoor kiezen via Hengelo en Zutphen naar Arnhem te reizen. Ze maken daarvoor gebruik van de verbinding van Syntus tussen Zutphen en Hengelo. Daar zitten de treinen dus plotseling vol.

dag
  dinsdag 11 december 2012 @ 13:39:51 #126
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_120188294
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Goedemorgen :W

En dan ga je er vanuit dat Fyra vlekkeloos en punctueel rijdt en zo allemaal natuurlijk he :Y
Dat wilde ik er ook nog bijzetten, maar toen bedacht ik me dat de Benelux daar ook geen held in was ;)
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  dinsdag 11 december 2012 @ 13:40:36 #127
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_120188315
De voornaamste reden dat de Beneluxtrein zo vaak te laat was of uitviel is omdat de spoorwegen dat ding jarenlang als een bastaardkind hebben behandeld i.p.v. als de kip met gouden eieren die het was.
pi_120188391
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:40 schreef James1988 het volgende:
De voornaamste reden dat de Beneluxtrein zo vaak te laat was of uitviel is omdat de spoorwegen dat ding jarenlang als een bastaardkind hebben behandeld i.p.v. als de kip met gouden eieren die het was.
Als je t zo bekijkt moeten we dus op zeer korte termijn ook nog vrezen voor het boemeltje Roosendaal - Antwerpen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 december 2012 @ 13:44:32 #129
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_120188510
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:40 schreef James1988 het volgende:
De voornaamste reden dat de Beneluxtrein zo vaak te laat was of uitviel is omdat de spoorwegen dat ding jarenlang als een bastaardkind hebben behandeld i.p.v. als de kip met gouden eieren die het was.
ik denk dat zeker overdag het een verbinding had kunnen zijn die 2x/uur reed. Mits ze er wat meer aandacht aan hadden besteed
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 11 december 2012 @ 13:45:29 #130
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_120188565
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:56 schreef dennistd het volgende:

De NS heeft in de nieuwe dienstregeling de intercity's tussen Enschede en Deventer ongeveer een kwartier verschoven. Hierdoor is de overstap op station Deventer vanuit Enschede richting Arnhem nu 16 minuten, waar dit er tot zondag nog twee waren. Voor reizigers vanuit Enschede en Hengelo is het daarom nu veel sneller om via de lijn Hengelo-Zutphen naar Arnhem en verder zuidwaarts te reizen. De treinen van Syntus zitten daardoor op deze lijn plotseling nog voller dan ze al waren
Ik snap het nog steeds niet, de route via Hengelo-Zutphen was altijd al de snelste manier om in Arnhem te komen. Alleen het verschil in reistijd is nu iets groter geworden (was 8 minuten, nu 16 minuten verschil).
  dinsdag 11 december 2012 @ 13:46:23 #131
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_120188612
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Als je t zo bekijkt moeten we dus op zeer korte termijn ook nog vrezen voor het boemeltje Roosendaal - Antwerpen.
Oh, absoluut. Het rollend materieel voor die verbinding stamt uit de jaren 80 en zal binnen nu en 10 jaar ook wel verdwijnen. Het nieuwe NMBS-materieel kan niet onder 1500 volt rijden (de Desiro heeft een onderspanningsbeveiliging) dus dat wordt 'm ook niet.
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:44 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

ik denk dat zeker overdag het een verbinding had kunnen zijn die 2x/uur reed. Mits ze er wat meer aandacht aan hadden besteed
Een halfuurdienst op het hele traject is misschien een beetje overdreven. Is er echt zoveel vraag naar?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 december 2012 @ 13:50:08 #132
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_120188770
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:46 schreef James1988 het volgende:

Een halfuurdienst op het hele traject is misschien een beetje overdreven. Is er echt zoveel vraag naar?
niet op alle tijdstippen, maar volgens mij puilde het ding wel regelmatig uit. Een strakke, lange en punctuele trein had nog meer reizigers opgeleverd en misschien zoveel dat het op een aantal tijdstippen een halfuursdienst had kunnen zijn.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_120188875
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:46 schreef James1988 het volgende:
Een halfuurdienst op het hele traject is misschien een beetje overdreven. Is er echt zoveel vraag naar?
Dat ding zat altijd stamphoerig vol. Elke keer weer. En altijd heel veel mensen met heel veel koffers.

Oh ja en vanwege gare tractie en steile tunnel konden ze niet langer dan 7 bakken zijn. Kijk als je achter een traxx 12 bakken kunt hangen en dat werkt, is een uurdienst wel genoeg.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 11 december 2012 @ 13:57:10 #134
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_120189049
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat ding zat altijd stamphoerig vol. Elke keer weer. En altijd heel veel mensen met heel veel koffers.
Dat is waar, maar die trein werd ook behoorlijk vaak voor binnenlands verkeer gebruikt.
quote:
Oh ja en vanwege gare tractie en steile tunnel konden ze niet langer dan 7 bakken zijn. Kijk als je achter een traxx 12 bakken kunt hangen en dat werkt, is een uurdienst wel genoeg.
Een HLE 11.8 heeft beschikking over 3130 kW wanneer deze op vol vermogen kan rijden. Bij een Traxx is dat 5600 kW. Trekkracht: 234 kN voor de 11.8 tegenover 300 kN voor een Traxx.

10 bakken moet met een Traxx makkelijk kunnen - tijdens de Olympische spelen hebben er een aantal treinen met 10 bakken gereden omdat reizigers gestapeld op de bagagerekken lagen onderweg naar de Eurostarterminal.
pi_120189140
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:57 schreef James1988 het volgende:

[..]

Dat is waar, maar die trein werd ook behoorlijk vaak voor binnenlands verkeer gebruikt.

Nou en? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 11 december 2012 @ 14:00:45 #136
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_120189167
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nou en? :?
Er rijden nu 4 intercities per uur tussen Amsterdam en Dordrecht, waarvan er 2 doorgaan naar Vlissingen. Zou er op dit moment nog steeds zo'n vervoerbehoefte zijn dat 2x per uur een Benelux gerechtvaardigd is op het binnenlandse traject?
pi_120189215
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:00 schreef James1988 het volgende:

[..]

Er rijden nu 4 intercities per uur tussen Amsterdam en Dordrecht, waarvan er 2 doorgaan naar Vlissingen. Zou er op dit moment nog steeds zo'n vervoerbehoefte zijn dat 2x per uur een Benelux gerechtvaardigd is op het binnenlandse traject?
Vast niet, maar daar gaat het natuurlijk ook totaal niet om :N

Het gaat om de mogelijkheden die we hebben om naar België te komen. Die raken ineens gecrippled. En zonder goede reden.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 11 december 2012 @ 14:02:44 #138
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_120189242
Dat ben ik met je eens! De huidige situatie is absurd.

Al is het best wel leuk om Rotterdam - Antwerpen in 35 minuten te doen. Het kan nog wat sneller, maar tijdens de heenreis viel de trein even stil. :')
pi_120189266
Aan de andere kant zie je gebeuren dat de IC Berlijn, in plaats van 1 van de 4 treinen per 2 uur Hengelo - Amsterdam, nu EXTRA als 5e trein per twee uur op die as gaat rijden. Wordt ook gewoon voor binnenlands verkeer gebruikt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_120189333
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Aan de andere kant zie je gebeuren dat de IC Berlijn, in plaats van 1 van de 4 treinen per 2 uur Hengelo - Amsterdam, nu EXTRA als 5e trein per twee uur op die as gaat rijden. Wordt ook gewoon voor binnenlands verkeer gebruikt.
Hij wordt zelfs door NS aangewezen als de mogelijkheid om van Hengelo / Almelo / Deventer etc, zonder overstap naar Amsterdam Centraal te kunnen komen.
pi_120189435
Vraagje: ik moet zometeen met de trein van 14.50 van Utrecht naar Groningen. Weet iemand of dit een Koploper zal zijn?
pi_120189460
Nee, dat weet je maar nooit. Maar de kans is aanzienlijk. Al kan het ook VIRM zijn.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_120189695
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, dat weet je maar nooit. Maar de kans is aanzienlijk. Al kan het ook VIRM zijn.
Oke, bedankt.
  dinsdag 11 december 2012 @ 14:15:11 #144
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_120189708
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:08 schreef Lindstrøm. het volgende:
Vraagje: ik moet zometeen met de trein van 14.50 van Utrecht naar Groningen. Weet iemand of dit een Koploper zal zijn?
Naar alle waarschijnlijkheid géén fyra
pi_120189712
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:05 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Hij wordt zelfs door NS aangewezen als de mogelijkheid om van Hengelo / Almelo / Deventer etc, zonder overstap naar Amsterdam Centraal te kunnen komen.
Van Hengelo naar Amsterdam zou ik die 4x overstappen nemen via Mariënberg :')
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 december 2012 @ 14:18:25 #146
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_120189834
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:15 schreef Doc__Zenith het volgende:

[..]

Van Hengelo naar Amsterdam zou ik die 4x overstappen nemen via Mariënberg :')
Vanaf half april is het vaak handiger om de stopper naar Zwolle te nemen en dan door de polder te gaan
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_120189875
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:14 schreef Lindstrøm. het volgende:

[..]

Oke, bedankt.
Als de planning op waarisdetrein.nl klopt, dan wordt het VIRM.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 december 2012 @ 14:20:03 #148
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_120189898
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:08 schreef Lindstrøm. het volgende:
Vraagje: ik moet zometeen met de trein van 14.50 van Utrecht naar Groningen. Weet iemand of dit een Koploper zal zijn?
staat gepland met VIRM
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 11 december 2012 @ 14:21:43 #149
147882 DriekOplopers
Erkend digibeet
pi_120189959
Straks in het Vragenuurtje Tweede Kamer ook vragen over de slechte start van Arriva. Live via Nederland 1 en ook via tweedekamer.nl. Indien mogelijk: kijken dus!
pi_120190147
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:21 schreef DriekOplopers het volgende:
Straks in het Vragenuurtje Tweede Kamer ook vragen over de slechte start van Arriva. Live via Nederland 1 en ook via tweedekamer.nl. Indien mogelijk: kijken dus!
Ik zit voor de TV. Thanks voor de tip.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')