Geen idee, het was de eerste keer dat ik echt iets zag dat ik wilde hebben.quote:Op maandag 10 december 2012 21:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn die veilingen een beetje betrouwbaar?
Blijf zover mogelijk weg bij die MyCom veilingen.quote:Op maandag 10 december 2012 21:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Geen idee, het was de eerste keer dat ik echt iets zag dat ik wilde hebben.
Sterke argumenten.quote:Op maandag 10 december 2012 21:27 schreef rotjeknor2090 het volgende:
[..]
Blijf zover mogelijk weg bij die MyCom veilingen.
Kort geleden nog een telefoon voor weinig gekocht.quote:Op maandag 10 december 2012 21:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn die veilingen een beetje betrouwbaar?
Ik bespaarde 50% op de goedkoopste pricewatch prijs.quote:Op maandag 10 december 2012 21:34 schreef rotjeknor2090 het volgende:
[..]
Nou omdat je er geen reet aan hebt, die prijzen zijn vaak nog hoger dan in de pricewatch.
quote:Op maandag 10 december 2012 21:34 schreef rotjeknor2090 het volgende:
[..]
Nou omdat je er geen reet aan hebt, die prijzen zijn vaak nog hoger dan in de pricewatch.
Zal wel iets zijn dat niemand wil hebben.quote:Op maandag 10 december 2012 21:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik bespaarde 50% op de goedkoopste pricewatch prijs.
Ja dat zijn inderdaad dingen waar niemand tegenwoordig nog wat om geeft.quote:Op maandag 10 december 2012 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja een dect telefoon met antwoord apparaat. Zeer incourant.
Nee daar niet aan nee. Zoals Splack zegt... je bent er toch zelf bij bij wat je biedt?quote:Op maandag 10 december 2012 21:36 schreef rotjeknor2090 het volgende:
http://www.mycom.nl/Veili(...)-Petrol-128GB/962387
http://tweakers.net/pricewatch/298057/ocz-petrol-128gb.html
Daar ga je je tijd toch niet aan besteden?
Tuurlijk, maar daarom is het nog wel zonde van je tijd.quote:Op maandag 10 december 2012 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee daar niet aan nee. Zoals Splack zegt... je bent er toch zelf bij bij wat je biedt?
Als je er 1 nodig hebt en de goedkoopste kost in de pricewatch 49,- en ik koop 'm voor 25,- zie ik niet in wat er precies mis mee is.quote:Op maandag 10 december 2012 21:37 schreef rotjeknor2090 het volgende:
[..]
Ja dat zijn inderdaad dingen waar niemand tegenwoordig nog wat om geeft.
http://tweakers.net/price(...)-keyboard-folio.htmlquote:Op maandag 10 december 2012 21:36 schreef rotjeknor2090 het volgende:
http://www.mycom.nl/Veili(...)-Petrol-128GB/962387
http://tweakers.net/pricewatch/298057/ocz-petrol-128gb.html
Daar ga je je tijd toch niet aan besteden?
Nou inderdaad zeg, even om de 4 uur die site scannen of er wat van je gading bijstaat. Zoja even een herinnering zetten op een paar minuten voor tijd en eventueel een bod plaatsen. 10 hele minuten verspilt.quote:Op maandag 10 december 2012 21:38 schreef rotjeknor2090 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar daarom is het nog wel zonde van je tijd.
Hoe weet je dat? Waarschijnlijk had je dan tegen iemand anders moeten bieden.quote:Op maandag 10 december 2012 21:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)-keyboard-folio.html
Deze had ik dus voor ruim 30 euro minder kunnen hebben.
quote:Op maandag 10 december 2012 21:43 schreef rotjeknor2090 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Waarschijnlijk had je dan tegen iemand anders moeten bieden.
Zeker weten! en zo oud is ie niet. Ik heb zelfs een SSD in een late2008 gehad en dat daarmee ging ie veel sneller.quote:Op maandag 10 december 2012 21:44 schreef Jahr00n het volgende:
mijn begin 2010 model mbp begint nu toch wel een beetje traag te worden. Heeft het nog zin om een ssd te zetten in zo'n oud model?
Neehoor ben geen kruimeldief die de hele dag op MyCom gaat kijken of er nog een mislukte DECT telefoon te vinden is met een antwoordapparaat en een bandje.quote:Op maandag 10 december 2012 21:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je gaat nu gewoon krampachtig proberen toch je gelijk te halen, he?
quote:Op maandag 10 december 2012 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Het heeft me precies 5 minuten gekost. En het is al jaren flash geheugen hoor. Moeilijk he, gewoon toegeven dat er soms best wel eens een leuke aanbieding tussen kan zitten.
ET Phone home.quote:Op maandag 10 december 2012 21:44 schreef Jahr00n het volgende:
mijn begin 2010 model mbp begint nu toch wel een beetje traag te worden. Heeft het nog zin om een ssd te zetten in zo'n oud model?
Of AirServer.quote:Op maandag 10 december 2012 21:18 schreef rotjeknor2090 het volgende:
Ik kwam via Google in dit topic en zag dat jullie het in het vorige deel hadden over AirPlay, maar wat kan ik beter gebruiken Reflection of AirParrot?
Klinkt als een stervende harde schijf.quote:Op maandag 10 december 2012 22:01 schreef DaMook het volgende:
Grrrr mijn iMac had net weer eens een kwartier lang een strandballetje, kon niets meer. Ik uitzetten en nu issie alweer minstens 5 minuten aan het opstarten. Ik heb mijn MacBook iig net optijd gekocht, mijn iMac is aan het overlijden
. Morgen maar eens foto's enzo redden en dan een verse install doen, hopelijk wordt ie dan weer wat sneller en stabieler.
Wist niet dat je ook normaal kon typenquote:Op maandag 10 december 2012 21:44 schreef Jahr00n het volgende:
Zou kunnen, hij staat al 6 jaar continue aan (op 2 weken na misschien).De laatste weken wel vaker dat ie traag is enzo, vandaar dat ik onlangs een MBP gekocht heb, het vertrouw in de levensduur van mijn iMac is af aan het nemen en had/heb liever een vervanger voordat ie overlijdquote:Op maandag 10 december 2012 22:01 schreef rotjeknor2090 het volgende:
[..]
Klinkt als een stervende harde schijf.
Ik heb er 1 in een MBP uit 2009 en ben er erg tevreden over. Programma's starten heel snel op onder anderequote:Op maandag 10 december 2012 21:44 schreef Jahr00n het volgende:
Waarschijnlijk is je schijf gewoon aan het overlijden, dan krijg je dit soort dingen langzaam aan, verder niks met het overlijden van je iMac te maken, harde schijf vervangen en je kan weer verder.quote:Op maandag 10 december 2012 22:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zou kunnen, hij staat al 6 jaar continue aan (op 2 weken na misschien).De laatste weken wel vaker dat ie traag is enzo, vandaar dat ik onlangs een MBP gekocht heb, het vertrouw in de levensduur van mijn iMac is af aan het nemen en had/heb liever een vervanger voordat ie overlijd.
Precies, ik heb exact dezelfde dingen gezien met mijn iMac, na nog geen anderhalf jaar begon hij ook deze symptomen te vertonen, harde schijf laten vervangen en 4 jaar later draait 'ie nog steeds als een zonnetje. Als je geen backup hebt en je wilt nog dingen redden zou ik 'm tot dat je dat gaat doen het apparaat ook niet meer aanzetten btw.quote:Op maandag 10 december 2012 22:12 schreef rotjeknor2090 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is je schijf gewoon aan het overlijden, dan krijg je dit soort dingen langzaam aan, verder niks met het overlijden van je iMac te maken, harde schijf vervangen en je kan weer verder.
Op je MacBook Systeemvoorkeuren>Beveiliging en privacy>Algemeen>Geavanceerd> Schakel infraroodontvanger voor afstandsbediening uit.quote:Op maandag 10 december 2012 23:14 schreef RaymanNL het volgende:
Pfoe, die afstandsbediening van Apple is wel erg gevoelig zegals ik m'n Apple TV bedien komt m'n MacBook ook tot leven.
Ja, dat zie je toch? extern scherm, extern toetsenbord, externe muis, klaar!quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:42 schreef fyah het volgende:
vraagje
[ afbeelding ]
hoe gebruik je je mac dichtgeklapt? met extern scherm?
Hier wil ie niet op externe display gaan ale ie dicht is geklapt. Ik heb m wel geencrypt met filevault, misschien daarom?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:49 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, dat zie je toch? extern scherm, extern toetsenbord, externe muis, klaar!
Volgens mij moet je dan in energie settings uit zetten dat hij op standby gaat zodra je hem dichtklaptquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:50 schreef fyah het volgende:
[..]
Hier wil ie niet op externe display gaan ale ie dicht is geklapt. Ik heb m wel geencrypt met filevault, misschien daarom?
Zal proberen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan in energie settings uit zetten dat hij op standby gaat zodra je hem dichtklapt
Hier staat uitgelegd wat je precies moet doen om het voor elkaar te krijgen: http://support.apple.com/kb/HT3131?viewlocale=en_US&locale=en_USquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:50 schreef fyah het volgende:
[..]
Hier wil ie niet op externe display gaan ale ie dicht is geklapt. Ik heb m wel geencrypt met filevault, misschien daarom?
Dankjequote:Op dinsdag 11 december 2012 12:53 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Hier staat uitgelegd wat je precies moet doen om het voor elkaar te krijgen: http://support.apple.com/kb/HT3131?viewlocale=en_US&locale=en_US
Maar hoe zit dat daar precies? Je bied wat je bied en geen achterliggend credit-per-bid idee?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zo, net een Logitech Ultra Thin Keyboard Case gescoord voor 42,50 ipv 100 euro
Welke grapjas zei ook alweer dat je zo ver mogelijk bij de mycom veiling uit de buurt moest blijven?
Oké, bedankt. Bluetooth staat wel aan, maar ik zie wel mijn Nokia E72, die ik niet meer gebruik. Ik ga nog wel even vogelen. Bedankt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:50 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Je moet op je mac bluetooth aanzetten en (op z'n minst tijdelijk) discoverable (zichtbaar) maken. Daarna zou je 'm op je iphone moeten kunnen zien en toevoegen dacht ik
Dit klopt wel ongeveer ja. Maar dat geldt ook voor de iPhone 4 en de Sony Ericsson Xperia die ik nu heb (luister wel veel muziek).quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:14 schreef Federer-fan het volgende:
Klopt het trouwens dat je de batterij van je iPhone zo ongeveer elke dag moet opladen of doe ik dan iets verkeerd? Zoveel spectaculairs doe ik niet - vooral whatsappen eigenlijk.
Cmd + ~.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:09 schreef Stienn het volgende:
Is er een toets combinatie om snel tussen twee vensters te switchen binnen een programma als word?
Het is gelukt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:50 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Je moet op je mac bluetooth aanzetten en (op z'n minst tijdelijk) discoverable (zichtbaar) maken. Daarna zou je 'm op je iphone moeten kunnen zien en toevoegen dacht ik
Ja, met de enterknop ofzo. Had iemand al gepost. Gebruik google eensquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is gelukt.![]()
Is er al een mogelijkheid om vanuit Type2Phone berichtjes te verzenden? Zonder dat je dus hoeft te klikken op de Send-toets van je iPhone?
Top, had hem ook zien staan, maar heel de dag niet thuis geweest.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zo, net een Logitech Ultra Thin Keyboard Case gescoord voor 42,50 ipv 100 euro
Welke grapjas zei ook alweer dat je zo ver mogelijk bij de mycom veiling uit de buurt moest blijven?
Zeker. Ik greep gisteren net naast de solar keyboard folio, dus deze wilde ik wel even snipenquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:22 schreef yupyup het volgende:
[..]
Top, had hem ook zien staan, maar heel de dag niet thuis geweest.
Helft van de prijs dus weg gegaan, goeie deal.
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=155038quote:Eerste Starbucks van Overijssel opent in Deventer
dinsdag 11 december 2012 | 20:04Laatst bijgewerkt:11-12-2012 | 20:03
De eerste vestiging van de beroemde Amerikaanse koffieketen Starbucks opent volgende week woensdag in Deventer.
De vestiging komt op het centraal station in Deventer. De afgelopen maanden is er personeel gezocht en is de vestiging ingericht. Vorig jaar was er nog sprake van dat Zwolle de eerste Starbucks-vestiging van Overijssel zou krijgen in de nieuwe tunnel onder het station, maar het plan voor winkels in de tunnel werd afgeblazen.
Starbucks heeft veel fans in Nederland die al jaren actievoeren om ook vestigingen van de koffieketen in Nederland te krijgen. Vijf jaar geleden opende de eerste Nederlandse vestiging op luchthaven Schiphol. Inmiddels zijn er meerdere vestigingen door heel Nederland. Er gingen al langer geruchten dat ook Deventer een vestiging zou krijgen.
quote:Heeuj, lekker met mijn overpriced Apple MacBook Pro Retina (Ja mensen, Retina he?!) interessant lopen doen met overpriced koffie die eigenlijk niet te zuipen is. Ondertussen op mijn, ook veel te dure, Apple iPad even mijn Facebookstatus en Twitter updaten en mijn volgers op de hoogte houden van de inhoud van mijn bekertje bruine prut. Daarna nog een fotootje maken met mijn Apple iPhone van de tekeningetjes op de beker om weer een interessante dag uit mijn leven af te sluiten.
hebt wel eerst snow leopard nodig voor een app store.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:56 schreef iFok. het volgende:
10.6 is Snow Leopard. Die is niet te krijgen in de App Store. Waarom stap je niet meteen over naar Mountain Lion, 10.8? Kan je kopen voor 15 euro in de App Store.
Ze kan ook chrome gebruiken daar zit flash ingebouwd en wordt het ook automatisch geupdatedquote:Op woensdag 12 december 2012 00:42 schreef Xetran het volgende:
Vriendin van mij heeft een MBP en is nogal een digibeet en ik ben er redelijk onbekend mee. Maar nu moet zij dus OS X updaten om nog flash updates te kunnen ontvangen. Ik kom alleen nergens meer iets tegen over hoe je van 10.5.x kan upgraden naar in ieder geval 10.6? Dat moet via een dvd die nergens meer te krijgen is ofzo?
Die app store heeft ze dus net niet, ze loopt 0.1 versie achter daarvoor. Vandaar mijn vraagquote:Op woensdag 12 december 2012 00:56 schreef iFok. het volgende:
10.6 is Snow Leopard. Die is niet te krijgen in de App Store. Waarom stap je niet meteen over naar Mountain Lion, 10.8? Kan je kopen voor 15 euro in de App Store.
Aha. Ik zal eens kijken. bedankt!quote:Op woensdag 12 december 2012 01:00 schreef n8n het volgende:
[..]
hebt wel eerst snow leopard nodig voor een app store.
[..]
Ze kan ook chrome gebruiken daar zit flash ingebouwd en wordt het ook automatisch geupdated
Er is nog wel aan te komen, makkelijk zelfs, maar ik denk niet dat het niet meer op de 'nette' manier kan.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:42 schreef Xetran het volgende:
Vriendin van mij heeft een MBP en is nogal een digibeet en ik ben er redelijk onbekend mee. Maar nu moet zij dus OS X updaten om nog flash updates te kunnen ontvangen. Ik kom alleen nergens meer iets tegen over hoe je van 10.5.x kan upgraden naar in ieder geval 10.6? Dat moet via een dvd die nergens meer te krijgen is ofzo?
Tja, een piraatje dus? Als ze het nergens verkopen is het ook niet echt mogelijk om het op een makkelijkere manier te doen. Als ik Snow Leopard(geloof ik dat het heette) installeer dan kan ik vanuit daar toch op een legale manier aan Mountain Lion komen? in ieder geval bedankt voor je hulp. ik heb geen idee of het via die manier wél te doen wasquote:Op woensdag 12 december 2012 03:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er is nog wel aan te komen, makkelijk zelfs, maar ik denk niet dat het niet meer op de 'nette' manier kan.
Jep, dat kan dan weer wel.quote:Op woensdag 12 december 2012 03:06 schreef Xetran het volgende:
[..]
Tja, een piraatje dus? Als ze het nergens verkopen is het ook niet echt mogelijk om het op een makkelijkere manier te doen. Als ik Snow Leopard(geloof ik dat het heette) installeer dan kan ik vanuit daar toch op een legale manier aan Mountain Lion komen? in ieder geval bedankt voor je hulp. ik heb geen idee of het via die manier wél te doen was
SPOILER: Disk UtilityOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiskWarriorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand een suggestie wat ik kan doen?
Ik hoop dat ik nog toegang kan krijgen tot die partitie.... Hngg.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2012 03:27:51 ]
Ik had het al gegoogeld. De Enterknop werkt niet. Vandaar mijn vraag.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, met de enterknop ofzo. Had iemand al gepost. Gebruik google eens
Ja klopt, maar daar werkt ie ook best goed op.quote:Op donderdag 13 december 2012 08:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Alleen iPhone for now, nog niet iPad.
Klopt. Hier een goed artikel met een lijst van punten waarop Android faalt qua GUI:quote:Op donderdag 13 december 2012 15:55 schreef n8n het volgende:
Google heeft zo weinig kaas gegeten van interaction design
Vanmiddag op lang zien komen op dat dienstje met dat vogeltje, meerdere mensen dachten even dat het een echte Google advertentie was.quote:
Wat dan?quote:Op donderdag 13 december 2012 18:42 schreef Hyman het volgende:
Die drivers van Windows 8 zijn trouwens dikke aids in bootcamp.
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vanmiddag op lang zien komen op dat dienstje met dat vogeltje, meerdere mensen dachten even dat het een echte Google advertentie was.
Jij leest Daring Fireball?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt. Hier een goed artikel met een lijst van punten waarop Android faalt qua GUI:
http://www.androidpolice.(...)-hate-about-android/
Ja?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat is iA writer een gave schrijf app trouwens. Best handig als ik onnodige reflecties moet schrijven voor school.
Ik heb er nog 15e ofzo voor betaald en ik heb er absoluut geen spijt van. Het is alleen bedoeld om mee te schrijven waarna je het verwerkt met een tekstverwerker. Zo werkte ik eigenlijk altijd al met Text Edit maar dit is er specifiek voor gemaakt.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:24 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ja?
Kost ¤4,49 (Mac) + ¤0,89 (iPhone)
Maar als het dat waard is lijkt mij dat wel fijn. Maar ik vind het net een te groot bedrag om maar af en toe eens een keer te gebruiken...
Voor projecten ed met voorblad zal ik toch Pages of Word for Mac nodig blijven hebben denk ik?
Hier kom ik ff op terug, wat een zooitje maakt Google contacts ervan.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:42 schreef yupyup het volgende:
Ben toevallig vandaag weer eens in het Android wereldje gestapt, mijn vrouw heeft een Galaxy 3 mini.
Ben natuurlijk iOS gewent dus het is flink zoeken in Android.
Maar het werkt toch ook wel lekker, nu bezig in Google contact het adresboek bij te werken.
Gaat makkelijker als met de contacten bijwerken met OS X.
Maar verder hou ik het zelf lekker bij iOS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |