Jep, dat kan dan weer wel.quote:Op woensdag 12 december 2012 03:06 schreef Xetran het volgende:
[..]
Tja, een piraatje dus? Als ze het nergens verkopen is het ook niet echt mogelijk om het op een makkelijkere manier te doen. Als ik Snow Leopard(geloof ik dat het heette) installeer dan kan ik vanuit daar toch op een legale manier aan Mountain Lion komen? in ieder geval bedankt voor je hulp. ik heb geen idee of het via die manier wél te doen was
SPOILER: Disk UtilityOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiskWarriorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand een suggestie wat ik kan doen?
Ik hoop dat ik nog toegang kan krijgen tot die partitie.... Hngg.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2012 03:27:51 ]
Ik had het al gegoogeld. De Enterknop werkt niet. Vandaar mijn vraag.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, met de enterknop ofzo. Had iemand al gepost. Gebruik google eens
Ja klopt, maar daar werkt ie ook best goed op.quote:Op donderdag 13 december 2012 08:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Alleen iPhone for now, nog niet iPad.
Klopt. Hier een goed artikel met een lijst van punten waarop Android faalt qua GUI:quote:Op donderdag 13 december 2012 15:55 schreef n8n het volgende:
Google heeft zo weinig kaas gegeten van interaction design
Vanmiddag op lang zien komen op dat dienstje met dat vogeltje, meerdere mensen dachten even dat het een echte Google advertentie was.quote:
Wat dan?quote:Op donderdag 13 december 2012 18:42 schreef Hyman het volgende:
Die drivers van Windows 8 zijn trouwens dikke aids in bootcamp.
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vanmiddag op lang zien komen op dat dienstje met dat vogeltje, meerdere mensen dachten even dat het een echte Google advertentie was.
Jij leest Daring Fireball?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt. Hier een goed artikel met een lijst van punten waarop Android faalt qua GUI:
http://www.androidpolice.(...)-hate-about-android/
Ja?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat is iA writer een gave schrijf app trouwens. Best handig als ik onnodige reflecties moet schrijven voor school.
Ik heb er nog 15e ofzo voor betaald en ik heb er absoluut geen spijt van. Het is alleen bedoeld om mee te schrijven waarna je het verwerkt met een tekstverwerker. Zo werkte ik eigenlijk altijd al met Text Edit maar dit is er specifiek voor gemaakt.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:24 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ja?
Kost ¤4,49 (Mac) + ¤0,89 (iPhone)
Maar als het dat waard is lijkt mij dat wel fijn. Maar ik vind het net een te groot bedrag om maar af en toe eens een keer te gebruiken...
Voor projecten ed met voorblad zal ik toch Pages of Word for Mac nodig blijven hebben denk ik?
Hier kom ik ff op terug, wat een zooitje maakt Google contacts ervan.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:42 schreef yupyup het volgende:
Ben toevallig vandaag weer eens in het Android wereldje gestapt, mijn vrouw heeft een Galaxy 3 mini.
Ben natuurlijk iOS gewent dus het is flink zoeken in Android.
Maar het werkt toch ook wel lekker, nu bezig in Google contact het adresboek bij te werken.
Gaat makkelijker als met de contacten bijwerken met OS X.
Maar verder hou ik het zelf lekker bij iOS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |