Geen idee, het was de eerste keer dat ik echt iets zag dat ik wilde hebben.quote:Op maandag 10 december 2012 21:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn die veilingen een beetje betrouwbaar?
Blijf zover mogelijk weg bij die MyCom veilingen.quote:Op maandag 10 december 2012 21:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Geen idee, het was de eerste keer dat ik echt iets zag dat ik wilde hebben.
Sterke argumenten.quote:Op maandag 10 december 2012 21:27 schreef rotjeknor2090 het volgende:
[..]
Blijf zover mogelijk weg bij die MyCom veilingen.
Kort geleden nog een telefoon voor weinig gekocht.quote:Op maandag 10 december 2012 21:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn die veilingen een beetje betrouwbaar?
Ik bespaarde 50% op de goedkoopste pricewatch prijs.quote:Op maandag 10 december 2012 21:34 schreef rotjeknor2090 het volgende:
[..]
Nou omdat je er geen reet aan hebt, die prijzen zijn vaak nog hoger dan in de pricewatch.
quote:Op maandag 10 december 2012 21:34 schreef rotjeknor2090 het volgende:
[..]
Nou omdat je er geen reet aan hebt, die prijzen zijn vaak nog hoger dan in de pricewatch.
Zal wel iets zijn dat niemand wil hebben.quote:Op maandag 10 december 2012 21:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik bespaarde 50% op de goedkoopste pricewatch prijs.
Ja dat zijn inderdaad dingen waar niemand tegenwoordig nog wat om geeft.quote:Op maandag 10 december 2012 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja een dect telefoon met antwoord apparaat. Zeer incourant.
Nee daar niet aan nee. Zoals Splack zegt... je bent er toch zelf bij bij wat je biedt?quote:Op maandag 10 december 2012 21:36 schreef rotjeknor2090 het volgende:
http://www.mycom.nl/Veili(...)-Petrol-128GB/962387
http://tweakers.net/pricewatch/298057/ocz-petrol-128gb.html
Daar ga je je tijd toch niet aan besteden?
Tuurlijk, maar daarom is het nog wel zonde van je tijd.quote:Op maandag 10 december 2012 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee daar niet aan nee. Zoals Splack zegt... je bent er toch zelf bij bij wat je biedt?
Als je er 1 nodig hebt en de goedkoopste kost in de pricewatch 49,- en ik koop 'm voor 25,- zie ik niet in wat er precies mis mee is.quote:Op maandag 10 december 2012 21:37 schreef rotjeknor2090 het volgende:
[..]
Ja dat zijn inderdaad dingen waar niemand tegenwoordig nog wat om geeft.
http://tweakers.net/price(...)-keyboard-folio.htmlquote:Op maandag 10 december 2012 21:36 schreef rotjeknor2090 het volgende:
http://www.mycom.nl/Veili(...)-Petrol-128GB/962387
http://tweakers.net/pricewatch/298057/ocz-petrol-128gb.html
Daar ga je je tijd toch niet aan besteden?
Nou inderdaad zeg, even om de 4 uur die site scannen of er wat van je gading bijstaat. Zoja even een herinnering zetten op een paar minuten voor tijd en eventueel een bod plaatsen. 10 hele minuten verspilt.quote:Op maandag 10 december 2012 21:38 schreef rotjeknor2090 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar daarom is het nog wel zonde van je tijd.
Hoe weet je dat? Waarschijnlijk had je dan tegen iemand anders moeten bieden.quote:Op maandag 10 december 2012 21:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)-keyboard-folio.html
Deze had ik dus voor ruim 30 euro minder kunnen hebben.
quote:Op maandag 10 december 2012 21:43 schreef rotjeknor2090 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Waarschijnlijk had je dan tegen iemand anders moeten bieden.
Zeker weten! en zo oud is ie niet. Ik heb zelfs een SSD in een late2008 gehad en dat daarmee ging ie veel sneller.quote:Op maandag 10 december 2012 21:44 schreef Jahr00n het volgende:
mijn begin 2010 model mbp begint nu toch wel een beetje traag te worden. Heeft het nog zin om een ssd te zetten in zo'n oud model?
Neehoor ben geen kruimeldief die de hele dag op MyCom gaat kijken of er nog een mislukte DECT telefoon te vinden is met een antwoordapparaat en een bandje.quote:Op maandag 10 december 2012 21:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je gaat nu gewoon krampachtig proberen toch je gelijk te halen, he?
quote:Op maandag 10 december 2012 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Het heeft me precies 5 minuten gekost. En het is al jaren flash geheugen hoor. Moeilijk he, gewoon toegeven dat er soms best wel eens een leuke aanbieding tussen kan zitten.
ET Phone home.quote:Op maandag 10 december 2012 21:44 schreef Jahr00n het volgende:
mijn begin 2010 model mbp begint nu toch wel een beetje traag te worden. Heeft het nog zin om een ssd te zetten in zo'n oud model?
Of AirServer.quote:Op maandag 10 december 2012 21:18 schreef rotjeknor2090 het volgende:
Ik kwam via Google in dit topic en zag dat jullie het in het vorige deel hadden over AirPlay, maar wat kan ik beter gebruiken Reflection of AirParrot?
Klinkt als een stervende harde schijf.quote:Op maandag 10 december 2012 22:01 schreef DaMook het volgende:
Grrrr mijn iMac had net weer eens een kwartier lang een strandballetje, kon niets meer. Ik uitzetten en nu issie alweer minstens 5 minuten aan het opstarten. Ik heb mijn MacBook iig net optijd gekocht, mijn iMac is aan het overlijden
. Morgen maar eens foto's enzo redden en dan een verse install doen, hopelijk wordt ie dan weer wat sneller en stabieler.
Wist niet dat je ook normaal kon typenquote:Op maandag 10 december 2012 21:44 schreef Jahr00n het volgende:
Zou kunnen, hij staat al 6 jaar continue aan (op 2 weken na misschien).De laatste weken wel vaker dat ie traag is enzo, vandaar dat ik onlangs een MBP gekocht heb, het vertrouw in de levensduur van mijn iMac is af aan het nemen en had/heb liever een vervanger voordat ie overlijdquote:Op maandag 10 december 2012 22:01 schreef rotjeknor2090 het volgende:
[..]
Klinkt als een stervende harde schijf.
Ik heb er 1 in een MBP uit 2009 en ben er erg tevreden over. Programma's starten heel snel op onder anderequote:Op maandag 10 december 2012 21:44 schreef Jahr00n het volgende:
Waarschijnlijk is je schijf gewoon aan het overlijden, dan krijg je dit soort dingen langzaam aan, verder niks met het overlijden van je iMac te maken, harde schijf vervangen en je kan weer verder.quote:Op maandag 10 december 2012 22:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zou kunnen, hij staat al 6 jaar continue aan (op 2 weken na misschien).De laatste weken wel vaker dat ie traag is enzo, vandaar dat ik onlangs een MBP gekocht heb, het vertrouw in de levensduur van mijn iMac is af aan het nemen en had/heb liever een vervanger voordat ie overlijd.
Precies, ik heb exact dezelfde dingen gezien met mijn iMac, na nog geen anderhalf jaar begon hij ook deze symptomen te vertonen, harde schijf laten vervangen en 4 jaar later draait 'ie nog steeds als een zonnetje. Als je geen backup hebt en je wilt nog dingen redden zou ik 'm tot dat je dat gaat doen het apparaat ook niet meer aanzetten btw.quote:Op maandag 10 december 2012 22:12 schreef rotjeknor2090 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is je schijf gewoon aan het overlijden, dan krijg je dit soort dingen langzaam aan, verder niks met het overlijden van je iMac te maken, harde schijf vervangen en je kan weer verder.
Op je MacBook Systeemvoorkeuren>Beveiliging en privacy>Algemeen>Geavanceerd> Schakel infraroodontvanger voor afstandsbediening uit.quote:Op maandag 10 december 2012 23:14 schreef RaymanNL het volgende:
Pfoe, die afstandsbediening van Apple is wel erg gevoelig zegals ik m'n Apple TV bedien komt m'n MacBook ook tot leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |