Ik begreep uit de beschrijving dat de tekst die je op je toetsenbord typt automatisch in het juiste vakje op je iPhone terechtkomt. Maar kun je het dan met een Enter (of een andere toets(encombinatie)) op je toetsenbord van de iMac versturen of moet je die stap steeds per bericht met je iPhone zelf doen?quote:Op zondag 9 december 2012 22:24 schreef Saninl het volgende:
[..]
Type2Phone
Moet zeggen dat ik het al een tijd niet meer gebruik...
Het is wel goedkoper/ voor het zelfde geld krijg je meer. Misschien leuk om met een touchscreen te nemen?quote:Op zondag 9 december 2012 21:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, door die hele hoge prijzen neig ik dus meer naar een dikke Windows bak zelf bouwen oid
Www.google.nlquote:Op zondag 9 december 2012 22:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Weet je waar ik daarover informatie kan vinden?
Zie mijn aangepaste post.quote:
Een touch desktop is leuk voor een uurtje. Daarna merk je dat je het toch niet zo fijn vindt en ben je toch weer 70 euro kwijt voor de beste muis die er is.quote:Op zondag 9 december 2012 22:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Het is wel goedkoper/ voor het zelfde geld krijg je meer. Misschien leuk om met een touchscreen te nemen?
True maar persoon in casu wilde een dikke windows bak halen.. En bij windows 8 neemt een touchscreen de bediening niet over met het werkt wel heerlijk in combinatie met je toetsenbord en muisquote:Op zondag 9 december 2012 22:57 schreef blow... het volgende:
[..]
Een touch desktop is leuk voor een uurtje. Daarna merk je dat je het toch niet zo fijn vindt en ben je toch weer 70 euro kwijt voor de beste muis die er is.
Het antwoord blijft hetzelfde en is op vrijwel al jouw posts van toepassing.quote:
Touch spreekt me totaal niet aan eigenlijkquote:Op zondag 9 december 2012 22:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
True maar persoon in casu wilde een dikke windows bak halen.. En bij windows 8 neemt een touchscreen de bediening niet over met het werkt wel heerlijk in combinatie met je toetsenbord en muis
ja of je gebruikt een multi-touch trackpad dat wel ergonomisch is om langer dan 2 seconden te gebruikenquote:Op zondag 9 december 2012 22:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
True maar persoon in casu wilde een dikke windows bak halen.. En bij windows 8 neemt een touchscreen de bediening niet over met het werkt wel heerlijk in combinatie met je toetsenbord en muis
Mijn desktopje is helaas overleden laatst, volgens mij is de voeding brak maargoed... mocht er een nieuwe komen dan zou het denk ik ook geen touch worden maar een i7, 8gb snelle ram, ssd'tje en een paar terabytes en 2 dikke kaarten in sli denk ikquote:Op zondag 9 december 2012 23:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
een dikke Nvidia erbij halen. Genoeg RAM en een SSD'tje
Trackpad werkt inderdaad ook heerlijk! Werkt ook fijn op de laptopquote:Op zondag 9 december 2012 23:06 schreef n8n het volgende:
[..]
ja of je gebruikt een multi-touch trackpad dat wel ergonomisch is om langer dan 2 seconden te gebruiken
Dat touchscreen moet wel erg oncomfortabel zijn iddquote:Op zondag 9 december 2012 23:06 schreef n8n het volgende:
[..]
ja of je gebruikt een multi-touch trackpad dat wel ergonomisch is om langer dan 2 seconden te gebruiken
Dan moet je inderdaad nog wel op "stuur" klikken op de iPhone.quote:Op zondag 9 december 2012 22:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik begreep uit de beschrijving dat de tekst die je op je toetsenbord typt automatisch in het juiste vakje op je iPhone terechtkomt. Maar kun je het dan met een Enter (of een andere toets(encombinatie)) op je toetsenbord van de iMac versturen of moet je die stap steeds per bericht met je iPhone zelf doen?
Je kan bij instellingen nog aangeven of je Enter wilt gebruiken als "stuur".quote:Op maandag 10 december 2012 00:06 schreef Saninl het volgende:
[..]
Dan moet je inderdaad nog wel op "stuur" klikken op de iPhone.
Niet iedereen kan zo goed in de materie zitten als jij/jullie.quote:Op zondag 9 december 2012 22:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het antwoord blijft hetzelfde en is op vrijwel al jouw posts van toepassing.
Dus dan geef je op je iMac een Enter en Type2Phone gebruikt dat dan als de verzendtoets?quote:Op maandag 10 december 2012 03:00 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Je kan bij instellingen nog aangeven of je Enter wilt gebruiken als "stuur".
iTunes, Quicktime.quote:Op maandag 10 december 2012 20:05 schreef RaymanNL het volgende:
Vandaag Apple TV gekochtZijn er programma's op Mac die gebruik maken van airplay? Los van Airplay Mirroring (dat ondersteund mijn mid 2010 MacBook niet)?
Ow top! Zie inderdaad dat ik via voorkeuren>audio de audio uitput kan instellen naar Apple TV. Had trouwens verwacht dat iPhoto ook wel ondersteuning had voor Airplay, maar dat valt dus tegenquote:Op maandag 10 december 2012 20:51 schreef Junkie het volgende:
[..]
iTunes, Quicktime.
Heb je Mountain Lion? Dan kan je volgens mij de audio-output waarschijnlijk instellen naar de AppleTV.
Voor Mirroring kan je misschien dit proberen: AirParrot
Zijn die veilingen een beetje betrouwbaar?quote:Op maandag 10 december 2012 18:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
Kloteveiling van de mycom. Ik de hele dag de veiling volgen en in de laatste minuut een bod willen plaatsen, logt die site me uit waardoor ik twee seconden te laat ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |