Daar heeft hij over nagedachtquote:Op maandag 10 december 2012 19:46 schreef marcodej het volgende:
Schitterende slotwoorden, Giel. Bedankt. Lekker spontaan ook.
Heeft ie zeker 24 uur op zitten broeden.quote:Op maandag 10 december 2012 19:46 schreef marcodej het volgende:
http://m.youtube.com/#/wa(...)%3Dq5DB9N5NFAw&gl=NLquote:Op maandag 10 december 2012 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
De leukste belgrap vond ik toch wel die Belgen die een container voor de ingang van een Telecomprovider lieten plaatsen.
Dat ja, die had ie al van tevoren bedachtquote:Op maandag 10 december 2012 19:46 schreef marcodej het volgende:
zij verkoopt heiligdomquote:
Welk nummer was dat?quote:
quote:Op maandag 10 december 2012 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Champions League naar RTL met Derksen en Gijp
Geen slecht idee inderdaadquote:Op maandag 10 december 2012 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee, dat had 'ie ergens gelezen, kan 'ie niet zelf bedenken.quote:Op maandag 10 december 2012 19:47 schreef alors het volgende:
[..]
Dat ja, die had ie al van tevoren bedacht
Kom eens langs in het prachtige Stadskanaalquote:Op maandag 10 december 2012 19:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Kijk eens wie we daar hebben. Hoi stadskanoal!
Vergeet Wilfred nietquote:Op maandag 10 december 2012 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Thank youquote:
Misschien is er dan geen Barcelona meer.quote:
Genee vergeten, de belangrijkste schakel in deze. Of pleit jij om Sjek mee te nemen naar RTL?quote:Op maandag 10 december 2012 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
De tweede is Arno Vermeulen.quote:Op maandag 10 december 2012 19:48 schreef marcodej het volgende:
De eerste die wegbezuinigd kan worden is Joep Schreuder.
Die presenteert. Maar Gijp en Derksen maken het verschil.quote:Op maandag 10 december 2012 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Genee vergeten, de belangrijkste schakel in deze. Of pleit jij om Sjek mee te nemen naar RTL?
Vind ik nietquote:Op maandag 10 december 2012 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die presenteert. Maar Gijp en Derksen maken het verschil.
iddquote:Op maandag 10 december 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
Volgens mij saboteert DWDD FOK! om deze tijd
Ik houd niet zo van voetbal- of sportprogramma's, maar ik vind Wilfried de Jong wel een goede presentator.quote:Op maandag 10 december 2012 19:49 schreef Roolio het volgende:
Matthijs moet even reclame maken voor het saaie programma van z'n mattie.
Maar het is wel een leuk programma.quote:Op maandag 10 december 2012 19:49 schreef Roolio het volgende:
Matthijs moet even reclame maken voor het saaie programma van z'n mattie.
Laatste 2 weken is het vaak raak.quote:Op maandag 10 december 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
Volgens mij saboteert DWDD FOK! om deze tijd
Die komt straks langs bij "24 uur met"quote:Op maandag 10 december 2012 19:51 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wilfred had langs Liam Gallagher moeten gaan
Een random wielrenner een uur lang de hemel in praten lijkt mij niet leuk, maar misschien ligt dat aan mij.quote:Op maandag 10 december 2012 19:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Maar het is wel een leuk programma.
En BzV naar RTL.quote:Op maandag 10 december 2012 19:53 schreef Pedroso het volgende:
Holland Sport is cultureel verantwoord. Mag blijven van de zendercoordinator, net als alle VARA en VPRO programma's.
Moet je wat vaker kijken.quote:Op maandag 10 december 2012 19:52 schreef Roolio het volgende:
[..]
Een random wielrenner een uur lang de hemel in praten lijkt mij niet leuk, maar misschien ligt dat aan mij.
Prullenbakquote:
HS bestaat niet meer.quote:Op maandag 10 december 2012 19:53 schreef Pedroso het volgende:
Holland Sport is cultureel verantwoord. Mag blijven van de zendercoordinator, net als alle andere VARA en VPRO programma's.
Dat soort docu's maakt hij niet.quote:Op maandag 10 december 2012 19:52 schreef Roolio het volgende:
[..]
Een random wielrenner een uur lang de hemel in praten lijkt mij niet leuk, maar misschien ligt dat aan mij.
Het trekt ook nog wel kijkers...alleen moeten ze het dan natuurlijk niet om maandag half 9 uitzenden.quote:Op maandag 10 december 2012 19:53 schreef Pedroso het volgende:
Holland Sport is cultureel verantwoord. Mag blijven van de zendercoordinator, net als alle andere VARA en VPRO programma's.
Of SBS. Tussen BN-ers op de Noordpool en Rappers in de Jungle.quote:
Mag ook, ik kijk het nietquote:
quote:
Die zou ik te pletter laten vallen.quote:
quote:
Nou om dit lag ik ook niet op de grond nee.quote:Op maandag 10 december 2012 20:03 schreef Paxcon het volgende:
Ben ik de enige die dit niet grappig vond?
Ja Dagquote:
Nou ja, zolang ze zingen stelen ze niet, slopen ze niks en trekken ze geen uitkering.quote:
Heel slechtquote:Op maandag 10 december 2012 20:06 schreef marcodej het volgende:
Ik heb geen verstand van hiphop, maar dit is niet heel goed toch?
Rijmelarij van lik me vessiequote:Op maandag 10 december 2012 20:06 schreef marcodej het volgende:
Ik heb geen verstand van hiphop, maar dit is niet heel goed toch?
Wel.quote:
gelukkig zit je anoniem je mening te spuien op een forum als fok. daar zullen je schoonouders trots op zijnquote:Op maandag 10 december 2012 20:07 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik zou mij kapot schamen met dit nummer
De vrolijkheid zelvequote:Op maandag 10 december 2012 20:08 schreef Adelante het volgende:
leuk, sanne wallis de vries is er ook bij
op basis van een programma als dwdd kan je je mening niet gronden. erik van muiswinkel is echt wel een van de allerbeste komieken van nederlandquote:Op maandag 10 december 2012 20:12 schreef Pedroso het volgende:
Hoop dat de crisis in de 'komieken' business ook toeslaat, aan 90% van deze grappenmakers mis je niks aan. Veel teveel aanbod tegenwoordig.
Eeh, die is allang bezig.quote:Op maandag 10 december 2012 20:12 schreef Pedroso het volgende:
Hoop dat de crisis in de 'komieken' business ook toeslaat,...
quote:Op maandag 10 december 2012 20:12 schreef alors het volgende:
Bij de kwis bij Paul de Leeuw doen ze het altijd leuk hoor.
Niet echtquote:
PIETER DERKS NEVER DIES!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 10 december 2012 20:12 schreef Pedroso het volgende:
Hoop dat de crisis in de 'komieken' business ook toeslaat, aan 90% van deze grappenmakers mis je niks aan. Veel teveel aanbod tegenwoordig.
1995 als geboortejaar?quote:
Kan hem wel waarderen. Ieder zijn smaak.quote:Op maandag 10 december 2012 20:13 schreef Karina het volgende:
Toon Hermans heb ik echt nooit leuk gevonden.
quote:
Niet echt, nee.quote:
quote:
Stukje over Sinterklaas is wel leuk.quote:Op maandag 10 december 2012 20:15 schreef megamandy het volgende:
Toon Hermans heb ik echt nooit gesnapt
Of Hans van Raaijquote:
Nee, hij was alleen maar de eerste.quote:Op maandag 10 december 2012 20:15 schreef Pedroso het volgende:
Toon Hermans is de koning onder de komieken.
Of je gaat je gewoon klemzuipen bij de buren.quote:Op maandag 10 december 2012 20:16 schreef Cynix ® het volgende:
Zo'n conference moet je ook gewoon zien, niet er vantevoren uitgebreid over ouwehoeren.
Vlak Wim Sonneveld niet uit.quote:Op maandag 10 december 2012 20:15 schreef Pedroso het volgende:
Toon Hermans is de koning onder de komieken.
Lekker vuurwerk in hun huiskamer afsteken.quote:Op maandag 10 december 2012 20:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Of je gaat je gewoon klemzuipen bij de buren.
VARA = PvdAquote:Op maandag 10 december 2012 20:17 schreef Pedroso het volgende:
Ze kunnen het nog steeds niet verkroppen dat de SP verloren heeft.
Verstond ik ook.quote:Op maandag 10 december 2012 20:17 schreef Pietepietje het volgende:
Zei hij nu "Samsung verraste meer"?
Maar Erik is denk ik SP.quote:
En dan mislukt het ook nog vaakquote:Op maandag 10 december 2012 20:18 schreef marcodej het volgende:
Ze proberen nu gewoon een aantal grapjes uit. Kijken of het werkt.
Doen de cabaretiers bij DWDD wel vaker de laatste tijd. Jammer.
Ik liet het bijna lopen van het lachen.quote:Op maandag 10 december 2012 20:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Ha. Bye sukkel DAT KLINKT NET ALS BICYCLE. WAT GRAPPIG.
Dat ook.quote:
Dat had ik al gelezen. Ook andere tijden trouwens.quote:Op maandag 10 december 2012 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoals dagelijks, maar dr komen nieuwe docus van Wilfried alla Holland Sport
Dat heb ik ook met de Holocaust.quote:Op maandag 10 december 2012 22:31 schreef Deckard het volgende:
Je kan alleen de humor begrijpen als je die tijd hebt meegemaakt.
quote:Michiel van Erp: 'Tijd van je leven - ik ben 12' - 11-12-2012
In het project 'Tijd van je Leven' portretteert regisseur Michiel van Erp elf Utrechtse kinderen die op dit moment twaalf jaar oud zijn. Hij zal de kinderen tot hun 18de in 2018 blijven volgen (het jaar dat Utrecht hoopt Culturele Hoofdstad van Europa te worden). Het is een uniek project van elf prachtige, herkenbare, maar ook enorm verschillende huiselijke situaties bij elkaar gebracht.
In november 2011 was Michiel van Erp al eerder bij ons over dit onderwerp. Toen stond Deel 1: “Tijd van je Leven – wij zijn 11’ centraal. Nu komt hij opnieuw om over Deel 2: ‘Tijd van je Leven – wij zijn 12’ te praten.
Dit tweede deel bestaat uit vier afleveringen van 20 minuten die worden uitgezonden op Nederland 3 op 17, 18, 20 en 21 december om 17:45 uur. Daarnaast is er bij de VPRO Zapp een marathonuitzending te zien van alle afleveringen op 22 december vanaf 14.05 uur.
quote:Op maandag 10 december 2012 20:13 schreef Karina het volgende:
Toon Hermans heb ik echt nooit leuk gevonden.
Nu maar hopen dat ie meeleest.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Michiel is een goeie documentaire maker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |