Daar heeft hij over nagedachtquote:Op maandag 10 december 2012 19:46 schreef marcodej het volgende:
Schitterende slotwoorden, Giel. Bedankt. Lekker spontaan ook.
Heeft ie zeker 24 uur op zitten broeden.quote:Op maandag 10 december 2012 19:46 schreef marcodej het volgende:
http://m.youtube.com/#/wa(...)%3Dq5DB9N5NFAw&gl=NLquote:Op maandag 10 december 2012 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
De leukste belgrap vond ik toch wel die Belgen die een container voor de ingang van een Telecomprovider lieten plaatsen.
Dat ja, die had ie al van tevoren bedachtquote:Op maandag 10 december 2012 19:46 schreef marcodej het volgende:
zij verkoopt heiligdomquote:
Welk nummer was dat?quote:
quote:Op maandag 10 december 2012 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Champions League naar RTL met Derksen en Gijp
Geen slecht idee inderdaadquote:Op maandag 10 december 2012 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee, dat had 'ie ergens gelezen, kan 'ie niet zelf bedenken.quote:Op maandag 10 december 2012 19:47 schreef alors het volgende:
[..]
Dat ja, die had ie al van tevoren bedacht
Kom eens langs in het prachtige Stadskanaalquote:Op maandag 10 december 2012 19:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Kijk eens wie we daar hebben. Hoi stadskanoal!
Vergeet Wilfred nietquote:Op maandag 10 december 2012 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Thank youquote:
Misschien is er dan geen Barcelona meer.quote:
Genee vergeten, de belangrijkste schakel in deze. Of pleit jij om Sjek mee te nemen naar RTL?quote:Op maandag 10 december 2012 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
De tweede is Arno Vermeulen.quote:Op maandag 10 december 2012 19:48 schreef marcodej het volgende:
De eerste die wegbezuinigd kan worden is Joep Schreuder.
Die presenteert. Maar Gijp en Derksen maken het verschil.quote:Op maandag 10 december 2012 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Genee vergeten, de belangrijkste schakel in deze. Of pleit jij om Sjek mee te nemen naar RTL?
Vind ik nietquote:Op maandag 10 december 2012 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die presenteert. Maar Gijp en Derksen maken het verschil.
iddquote:Op maandag 10 december 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
Volgens mij saboteert DWDD FOK! om deze tijd
Ik houd niet zo van voetbal- of sportprogramma's, maar ik vind Wilfried de Jong wel een goede presentator.quote:Op maandag 10 december 2012 19:49 schreef Roolio het volgende:
Matthijs moet even reclame maken voor het saaie programma van z'n mattie.
Maar het is wel een leuk programma.quote:Op maandag 10 december 2012 19:49 schreef Roolio het volgende:
Matthijs moet even reclame maken voor het saaie programma van z'n mattie.
Laatste 2 weken is het vaak raak.quote:Op maandag 10 december 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
Volgens mij saboteert DWDD FOK! om deze tijd
Die komt straks langs bij "24 uur met"quote:Op maandag 10 december 2012 19:51 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wilfred had langs Liam Gallagher moeten gaan
Een random wielrenner een uur lang de hemel in praten lijkt mij niet leuk, maar misschien ligt dat aan mij.quote:Op maandag 10 december 2012 19:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Maar het is wel een leuk programma.
En BzV naar RTL.quote:Op maandag 10 december 2012 19:53 schreef Pedroso het volgende:
Holland Sport is cultureel verantwoord. Mag blijven van de zendercoordinator, net als alle VARA en VPRO programma's.
Moet je wat vaker kijken.quote:Op maandag 10 december 2012 19:52 schreef Roolio het volgende:
[..]
Een random wielrenner een uur lang de hemel in praten lijkt mij niet leuk, maar misschien ligt dat aan mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |