SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 11-12-2012 13:14:45 ]![]()
Ja, van haar hebben we een foto waar ze er zoveel om der armen heeft dat ze 'm 1000x gelopen heeft.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
In 2 uurtjes.quote:Op zondag 9 december 2012 21:47 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja, van haar hebben we een foto waar ze er zoveel om der armen heeft dat ze 'm 1000x gelopen heeft.![]()
Ik stelde nog voor om een tussentijdenbandje te halen voor een doorkomsttijd van 3,5 uur (van 14:00 tot 17:30)![]()
![]()
Eens zien of ik vandaag of morgen nog een loopje kan vinden om 't jaar mee af te sluiten, of anders een om 't nieuwe jaar mee in te luiden![]()
Ja doei.![]()
Ik heb trouwens last van m'n knie. Beetje zeurende pijn. Niet constant aanwezig.
Heb gelezen over de renners knie. Kan het best eens zijn.
Maar als dat nu al begint na 4 km afwisselend lopen en wandelen![]()
vandaag weer langlauftraining gedaan. tempoduurloop . wel de hielen kapot gelopen door kapotte schoenen.
alle bruggelopers! top gedaan!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Gewoon wat gas terugnemen, je lichaam is de schokbelasing nog niet gewend. That is all.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik blijft het prachtig vinden, zeker na alle super verhalen n.a.v de Bruggenloop, als we een jaar terug bladeren en kijken wat iedereen toen presteerde en nu... fantastisch!! en het kan niet anders dat de beginners hier moed, om door te gaan, uit kunnen putten
[ Bericht 11% gewijzigd door rechtsedirecte op 09-12-2012 23:43:46 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
![]()
begon dit jaar in januari weer fris, werkte naar 5k toe, daarna wat meer. Wat korte blessurepauzes gehad maar nu sterk en vol zelfvertrouwen op de 15
![]()
vandaag mn tweede 15 gelopen en dat geeft echt een kick!
Ja doei.![]()
als je een bepaalde afstand een keer gelopen hebt geeft dat niet alleen een kick maar ook veel zelfvertrouwen, je loopt vaak wat ontspannender omdat weet dat je "het toch wel haal"quote:Op maandag 10 december 2012 00:06 schreef motorbloempje het volgende:
begon dit jaar in januari weer fris, werkte naar 5k toe, daarna wat meer. Wat korte blessurepauzes gehad maar nu sterk en vol zelfvertrouwen op de 15
![]()
vandaag mn tweede 15 gelopen en dat geeft echt een kick!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goedemorgen, wat leuk om alle verslagen te lezen! de omstandigheden waren idd niet best las ik al ergens anders. Knap dat jullie hem toch uitgelopen hebben en met mooie tijden ook! (ook ondanks de drukte).
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Wat een verslagen![]()
Swets, goed gedaan en hopelijk valt je blessure mee!
YUR, wat een tijd weer, ondanks de hongerklop!
Quoi, jij ook echt goed gelopen!
Oh en GotC, wat een leuke fotowat klinkt het superleuk wat je hebt gedaan! Ik kan me voorstellen dat het echt super is om je medaille van een bekende te krijgen
![]()
Iedereen die ik niet genoemd heb, ook super gedaan![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nou, ik heb dus toen bij het loopje dat ik gedaan heb in oktober echt wel peentjes staan zweten. OP een evenement is het allemaal 10 keer erger als je de afstand niet uitloopt of (terwijl je wéét dat je beter kunt) met stip als laatste binnenkomt. Hart in m'n keel toen, de eerste 4kmquote:Op maandag 10 december 2012 00:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als je een bepaalde afstand een keer gelopen hebt geeft dat niet alleen een kick maar ook veel zelfvertrouwen, je loopt vaak wat ontspannender omdat weet dat je "het toch wel haal"
Ja doei.![]()
Had even niets gelezen hier, blessureleed?quote:Op maandag 10 december 2012 08:13 schreef GotC het volgende:
Ik kan weer bijna normaal wandelen! Voelt nog pijnlijk, maar er is hoop
Tof trouwens hoor dat vrijwilligster zijn bij evenementen! Leuk om het op die manier mee te maken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Nu vind ik het helemaal jammer dat ik niet konquote:
Puike tijden hoor YUR, DeeBee en Quoi, Swets hopelijk volgend jaar onder die 1:30
En ik hoop dat je nu niet te veel last hebt!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik vond je gister nog flink mank lopen hoor!quote:Op maandag 10 december 2012 08:13 schreef GotC het volgende:
Ik kan weer bijna normaal wandelen! Voelt nog pijnlijk, maar er is hoop
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ja hé? Ik bedenk me dat ik vorig jaar uberhaupt nog niet hardliep. Schokkend!quote:Op zondag 9 december 2012 23:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik blijft het prachtig vinden, zeker na alle super verhalen n.a.v de Bruggenloop, als we een jaar terug bladeren en kijken wat iedereen toen presteerde en nu... fantastisch!! en het kan niet anders dat de beginners hier moed, om door te gaan, uit kunnen putten
Ik heb wel min of meer betonnen bovenbenen nu. Eerste klusje zit erop, nu richting sollicitatie. Bruggenloop is de eerste van 3 achievements. Vandaag de tweede, morgen de derde, dan eventje achteroverleunen.
* Quoi staat op scherp!![]()
Eindelijk weer eens een lichte spierpijn, trouwenssoms heb ik dat wel even nodig om te merken dat ik écht wat heb gedaan
![]()
Ja doei.![]()
Het voordeel van GotC bij de ingang van startvak B was natuurlijk wel dat ik dan ook vanuit startvak B startte
F means you're fucked![]()
Succes Quoi!! Go get 'em!
Hier harde storm en (ijs)regen.. ik ga m'n tight weer omwisselen voor m'n spijkerbroek en vanavond wel lopen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Jij stond dus vooraan in het startvak?quote:Op maandag 10 december 2012 08:46 schreef YUR het volgende:
Het voordeel van GotC bij de ingang van startvak B was natuurlijk wel dat ik dan ook vanuit startvak B startte
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Nee, dat niet....Omdat ik samen met een clubgenoot een vrij uitgebreide warming-up heb gedaan, kwam ik pas heel laat bij het startvakquote:Op maandag 10 december 2012 08:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jij stond dus vooraan in het startvak?F means you're fucked![]()
Succes!quote:Op maandag 10 december 2012 08:44 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja hé? Ik bedenk me dat ik vorig jaar uberhaupt nog niet hardliep. Schokkend!
Ik heb wel min of meer betonnen bovenbenen nu. Eerste klusje zit erop, nu richting sollicitatie. Bruggenloop is de eerste van 3 achievements. Vandaag de tweede, morgen de derde, dan eventje achteroverleunen.
* Quoi staat op scherp!![]()
![]()
Zo, the day after. Knie is al veul beter. Vanmorgen gewoon naar het werk gaan fietsen in een hele lichte versnelling. Daar voelde ik mijn knie wel bij, maar beetje beweging kan geen kwaad.
Verder verdacht weinig last. Beetje stijve hamstrings maar dat is het wel.
Quoi succes!![]()
Ah jammer hoorquote:Op maandag 10 december 2012 08:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee, dat niet....Omdat ik samen met een clubgenoot een vrij uitgebreide warming-up heb gedaan, kwam ik pas heel laat bij het startvakDoet me denken aan die loop in de Lier
Toen stonden we ook best achterin
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Inderdaad! Alleen waren er toen veel minder lopersquote:Op maandag 10 december 2012 09:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah jammer hoorDoet me denken aan die loop in de Lier
Toen stonden we ook best achterin
Ja, ik begreep van een collega dat het lekker druk was, die had een langzame start zei hij.quote:Op maandag 10 december 2012 09:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Inderdaad! Alleen waren er toen veel minder lopers<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Wat mindere week gehad..
Maar goed vandaag weer lopen![]()
Deze week wordt veel beter![]()
![]()
Stomme vorige week
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Ik ook...eerste kilometer was de langzaamstequote:Op maandag 10 december 2012 09:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ik begreep van een collega dat het lekker druk was, die had een langzame start zei hij.F means you're fucked![]()
goede berichten Swets!!
zelf net een rondje afgeraffelt.
Hoop "werk-onrust" in mijn hoofd dus niet echt lekker gelopen.....morgen nieuwe ronden,nieuwe kansen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik hoop dat ik mn training van vanavond ga halen...Vandaag voor het eerst in een jaar weer naar school om mn studie toch maar af te gaan ronden. Zit tot 5 uur in Utrecht, training begint om 7 uur
Hij stond in Vak C en heeft uiteindelijk 1:17 netto gelopen geloof ik...quote:Op maandag 10 december 2012 09:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ook...eerste kilometer was de langzaamste
Zat ik net bijna op Endomondo te zeuren dat mijn km's niet waren bijgewerkt... bedacht ik me dat ik mn garmin nog niet gesync-ed heb![]()
dat wordt rennen....quote:Op maandag 10 december 2012 09:30 schreef YUR het volgende:
Ik hoop dat ik mn training van vanavond ga halen...Vandaag voor het eerst in een jaar weer naar school om mn studie toch maar af te gaan ronden. Zit tot 5 uur in Utrecht, training begint om 7 uur
Gelukkig maar. En nu rustig opbouwen naar een toptijd volgend jaarquote:Op maandag 10 december 2012 09:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, the day after. Knie is al veul beter. Vanmorgen gewoon naar het werk gaan fietsen in een hele lichte versnelling. Daar voelde ik mijn knie wel bij, maar beetje beweging kan geen kwaad.
Verder verdacht weinig last. Beetje stijve hamstrings maar dat is het wel.
Quoi succes!![]()
![]()
Wat mij trouwens opvalt in de uitslag van de Bruggenloop: Het hele podium bestaat uit mannen uit de categorie M40 (mannen tussen 40 en 50 jaar oud)
De winnaar is 43...dus ik heb nog 11 jaar om te trainen
Ja, dus dat smoesje van die natte gozer over dat de leeftijd toeslaat wordt maar weer eens onderuit gehaald!
Ja doei.![]()
Ach, ik ben nu 44 en ik loop ieder jaar beterquote:Op maandag 10 december 2012 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dus dat smoesje van die natte gozer over dat de leeftijd toeslaat wordt maar weer eens onderuit gehaald!![]()
OK, dit is pas mijn tweede jaar, maar toch...![]()
![]()
Goed gelopen allemaal! Gefelicteerd met het breken van alle PR's!
Gisteren heb ik ook mijn PR verbroken - niet op snelheid maar op afstand. Mijn nieuwe PR is nu 7km. Het ging erg goed en ik had het gevoel nog wel even door te kunnen, echter was mijn rondje op en om 14km te gaan rennen leek me wat te veel van het goede.![]()
Goed gedaan ook! Ook afstanden zijn toffe PR's!quote:Op maandag 10 december 2012 10:05 schreef GRt8 het volgende:
Goed gelopen allemaal! Gefelicteerd met het breken van alle PR's!
Gisteren heb ik ook mijn PR verbroken - niet op snelheid maar op afstand. Mijn nieuwe PR is nu 7km. Het ging erg goed en ik had het gevoel nog wel even door te kunnen, echter was mijn rondje op en om 14km te gaan rennen leek me wat te veel van het goede.![]()
Las er nog wat over in de RW-mag deze maand. Dat veel mensen meer op afstand focussen dan op snelheid en dat dat eigenlijk een trend van de laatste jaren is!Herken het ook wel, omdat ik niet per se sneller hoef. Verder vind ik gewoon toffer, persoonlijk, zeker nu ik nog écht in een trainingsfase zit met een opbouw naar afstand. Als ik straks HM's kan lopen zal ik wellicht binnen die afstand wel meer gaan focussen op snelheid (ook van de 5k en 10k dan natuurlijk, als oefeningen) maar voorlopig haal ik vooral de kicks uit de afstand, persoonlijk dus
Ja doei.![]()
Ik heb dat idd ook wel. Hoewel ik ook heel graag een 5 onder de 30 min wilde lopen had ik niet echt een trainings-opbouw oid daarvoor en vond ik de 5 'saai' worden. Vandaar nu door naar de 10.
Maar die 5 onder de 30 minuten wil ik wel nog steeds. Daar ga ik maar eens mee aan de slag als ik de 10 onder de knie heb.
Overigens geloof ik niet dat ik die 10 ook kan als ik klaar ben met Renate. Zij gaat er vanuit dat je dan ong 10km/u loopt en dat haal ik nog niet. Mijn duurloopjes gaan nu met een tempo van 9,3-9,5km/u.
Mijn langste tot nu toe is 35 mins. Dit weekend moet ik 42mins volgens de training, volgend weekend 40 mins en dan de week daarop zou je die 10k moeten lopen in dat weekend, maar ik heb zo'n vermoeden dat een sprong van 25 mins ineens wel heel veel is.
Maar we gaan het zien.
[ Bericht 24% gewijzigd door BE op 10-12-2012 10:20:19 ]***![]()
Ik ben nu juist een tijdje op de 5K blijven hangen, tot ik hem binnen de 30 minuten kon lopen.
Vandaag ga ik denk ik een keer wat langer lopen.Ik vind het wel lekker om het afhankelijk van tijd te maken. Dus ik ga 45 min lopen en zie wel hoe ver ik in die tijd kom. Laatste keer was het 7 km in 45 min, zou mooi zijn als ik nu die 7.5 kan halen.
Gebruiken jullie echt vaste schema's voor wanneer je wat doet? Een paar weken geleden nam ik mij voor 1x per week de 5 k zo snel mogelijk te lopen, 1x per week interval te doen en 1x per week een langere loop. Maar uiteindelijk beslis ik altijd pas wat ik doe, als ik in de auto zit onderweg naar het bos. De ene keer heb ik meer tijd of zin dan de andere keer. Maar ach, zo kom ik er ookIk wil nu eerst naar de 10k trainen.
![]()
Een tip voor mensen in een dip![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik gebruik een trainingsschema (gebaseerd op eerdere resultaten) van http://www.runnersweb.nl/Schema.htmquote:Op maandag 10 december 2012 10:21 schreef miekie72 het volgende:
Ik ben nu juist een tijdje op de 5K blijven hangen, tot ik hem binnen de 30 minuten kon lopen.
Vandaag ga ik denk ik een keer wat langer lopen.Ik vind het wel lekker om het afhankelijk van tijd te maken. Dus ik ga 45 min lopen en zie wel hoe ver ik in die tijd kom. Laatste keer was het 7 km in 45 min, zou mooi zijn als ik nu die 7.5 kan halen.
Gebruiken jullie echt vaste schema's voor wanneer je wat doet? Een paar weken geleden nam ik mij voor 1x per week de 5 k zo snel mogelijk te lopen, 1x per week interval te doen en 1x per week een langere loop. Maar uiteindelijk beslis ik altijd pas wat ik doe, als ik in de auto zit onderweg naar het bos. De ene keer heb ik meer tijd of zin dan de andere keer. Maar ach, zo kom ik er ookIk wil nu eerst naar de 10k trainen.
Ja doei.![]()
Ik ook, zolang ik maar minimaal 10KM/u loopquote:Op maandag 10 december 2012 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Goed gedaan ook! Ook afstanden zijn toffe PR's!![]()
Las er nog wat over in de RW-mag deze maand. Dat veel mensen meer op afstand focussen dan op snelheid en dat dat eigenlijk een trend van de laatste jaren is!Herken het ook wel, omdat ik niet per se sneller hoef. Verder vind ik gewoon toffer, persoonlijk, zeker nu ik nog écht in een trainingsfase zit met een opbouw naar afstand. Als ik straks HM's kan lopen zal ik wellicht binnen die afstand wel meer gaan focussen op snelheid (ook van de 5k en 10k dan natuurlijk, als oefeningen) maar voorlopig haal ik vooral de kicks uit de afstand, persoonlijk dus
![]()
![]()
Ja, idemquote:Op maandag 10 december 2012 10:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ook, zolang ik maar minimaal 10KM/u loopik wil niet verder afzakken dan dat
al ben ik nu heel erg m'n best aan het doen om trainingsloopjes op een langzamer tempo te doen.
Ja doei.![]()
Gekke grens is dat he, die 10km/u? Ik heb dat ook een hele tijd gehad. Maar het maffe is...ik heb het nu niet met 12km/u, hoewel dat ook een mooie ronde pacetijd (5min/km) is.F means you're fucked![]()
![]()
![]()
Ik heb net 3x10min op de band gehobbeld, maar op het einde kreeg ik me toch een partij kramp in m'n kuitniet lekker! Gauw eraf gesprongen en wat anders gaan doen! Ik loop ook nooit op de band, dus waarschijnlijk komt het daardoor
Nu lekker uitzweten
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hi Motorbloempje,quote:Op maandag 10 december 2012 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik gebruik een trainingsschema (gebaseerd op eerdere resultaten) van http://www.runnersweb.nl/Schema.htm
Bedankt voor je reactie!
Ik liep inderdaad ook met een schema (de app Learn to Run) tot ik 5K kon lopen. Toen ben ik blijven hangen op die 5K omdat ik wilde versnellen. Ik zal nu eerst weer verder gaan met die app.
Learn to Run bouwt op tot je een uur achtereen kunt hardlopen. Volgens mij zijn er niet veel lessen meer over, ik zat op 40 minuten. Maar het is wel zo verstandig om gestructureerd verder te gaan. Thanks
Edit (sorry, vorige edit ging mis. Still learning). Die link is precies wat ik bedoelde/zocht. Top!!![]()
Edit: verrek! Superlink! Dat zocht ik inderdaad!!quote:Op maandag 10 december 2012 10:31 schreef miekie72 het volgende:
[..]
Hi Motorbloempje,
Bedankt voor je reactie!
Ik liep inderdaad ook met een schema (de app Learn to Run) tot ik 5K kon lopen. Toen ben ik blijven hangen op die 5K omdat ik wilde versnellen. Ik zal nu eerst weer verder gaan met die app.
Learn to Run bouwt op tot je een uur achtereen kunt hardlopen. Volgens mij zijn er niet veel lessen meer over, ik zat op 40 minuten. Maar het is wel zo verstandig om gestructureerd verder te gaan. Thanks![]()
Het is een tempo dat voor mij persoonlijk het minimum is van écht hardlopen (voor mijn lichaam dus, niet 'in het algemeen') dus dat probeer ik gewoon aan te houden als uiterste (naar beneden). Mocht ik ooit de 12 halen dan is dat alleen maar primaquote:Op maandag 10 december 2012 10:29 schreef YUR het volgende:
Gekke grens is dat he, die 10km/u? Ik heb dat ook een hele tijd gehad. Maar het maffe is...ik heb het nu niet met 12km/u, hoewel dat ook een mooie ronde pacetijd (5min/km) is.
Ja doei.![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is een tempo dat voor mij persoonlijk het minimum is van écht hardlopen (voor mijn lichaam dus, niet 'in het algemeen') dus dat probeer ik gewoon aan te houden als uiterste (naar beneden). Mocht ik ooit de 12 halen dan is dat alleen maar primaDaar ben ik het wel mee eens.
Van de zomer was ik er bijna, maar daarna weer afgezakt. Nu voelde het voor mij prettiger om weer met een schema naar de 10 te gaan lopen dan op eigen houtje proberen dat tempo omhoog te gooien.
Ik had even de structuur van een schema nodig om weer in een loopritme te komen.
Bijkomend voordeel is denk ik wel dat door de versnellingen etc. en de opbouw van Renate mijn snelheid toch wel omhoog gaat uiteindelijk.***![]()
Grappig, volgens mij loop ik (nouja, toen ik nog liep) echt allerlei verschillende snelheden, 6/km is voor mij geen minimum. 6/km is wel een lekker chill tempo om op te lopen, haren los (meestal in een staart, maar toch) en gaan.quote:Op maandag 10 december 2012 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
Het is een tempo dat voor mij persoonlijk het minimum is van écht hardlopen (voor mijn lichaam dus, niet 'in het algemeen') dus dat probeer ik gewoon aan te houden als uiterste (naar beneden). Mocht ik ooit de 12 halen dan is dat alleen maar primaIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nog even een banaantje en dan zo omkleden en gaan.. lekker buiten nu
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Heeft er nog iemand voor mij de Mp3 set van Evy?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Zelfde als hierboven, ik loop de 5km al onder de 30min, daar ben ik tevreden mee. Nu ga ik dus uitbouwen naar langere afstanden waar ik wel minimaal 10km/h aan wil houden. Het sneller lopen gaat vanzelf, merk ik.![]()
Ik maak altijd eigen schema's, omdat ik in de avonden soms moet werken en ook nog volleybal erbij heb.![]()
Ik werk dan naar een evenement of wedstrijd toe. Nu al een paar weken aan het oefenen voor de 15km van komende zondag.
Beetje mixen van beschikbare tijd en soorten lopen. Interval, LDL en fartlek.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Je hebt een Garmin toch? Gewoon dat schema op Garmin Connect zetten en je loopt 'm zonder muziek (of met je eigen muziek) en je horloge trilt op de juiste momenten.quote:Op maandag 10 december 2012 11:40 schreef MaleDuck het volgende:
Heeft er nog iemand voor mij de Mp3 set van Evy?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
rennenmetevy.nlquote:Op maandag 10 december 2012 11:40 schreef MaleDuck het volgende:
Heeft er nog iemand voor mij de Mp3 set van Evy?know'm sayin?
word? word.![]()
Het is niet voor mezelf, maar voor een collega!quote:Op maandag 10 december 2012 12:04 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je hebt een Garmin toch? Gewoon dat schema op Garmin Connect zetten en je loopt 'm zonder muziek (of met je eigen muziek) en je horloge trilt op de juiste momenten.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Laat die collega een Garmin oid kopenquote:Op maandag 10 december 2012 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het is niet voor mezelf, maar voor een collega!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zo rollen we.quote:Beste xxxx,
Hartelijk dank voor uw inschrijving als vrijwilligers bij de Spieren voor Spieren City Run op zondag 21 april a.s.
Wij nemen contact met u op wanneer de indeling van de vrijwilligers bekend is.
Met vriendelijke groeten,
Organisatie Spieren voor Spieren City RunIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Weer lekker gelopen, al waren de eerste 5km best zwaar. Laatste paar kilometer nog in de miezer gelopen in een bosrijke omgeving. Toen Johnny Cash - Hurt ook nog eens opkwam waande ik me even in de befaamde Nike commercial, heerlijk!![]()
1h07m30s, 13,09km, 5,09min/km
Daarme tevens de 500km gepasseerd in 7 maanden tijdbest trots op mezelf!
[ Bericht 9% gewijzigd door Jor_Dii op 10-12-2012 13:56:10 ]“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Om maar wat wedstrijden op de kalender te houden ingeschreven voor de 30 kilometer bij de Groet uit Schoorl-run (eerste 30 kilometer wordt dat en een stiekeme test richting een marathon) en de halve marathon bij de CPC.
De komende dagen nog even twijfelen of ik volgende maand Egmond mee wil pakken...
Jack does it in real time...![]()
Dat was geen lekker rondje net..![]()
Pijntjes, koude harde tegenwind, kwam niet lekker in m'n ritme.. Volgende keer nieuwe kans
Sollicitatie ging primaDurf niet meer te hopen
![]()
Om aan te geven hoe fit, blij en trots ik vlak voor de finish was gister:![]()
![]()
Toffe foto!quote:Op maandag 10 december 2012 14:31 schreef Quoi het volgende:
![]()
Om aan te geven hoe fit, blij en trots ik vlak voor de finish was gister:
[ afbeelding ]![]()
Dit was op de Brienenoord toen ik me realiseerde dat ik nog een pijnlijke 5KM voor de boeg had.als een konijntje in de koplampen.
![]()
Privé dingetjes en solliciteren vragen op dit moment mijn energie, en dat icm het weer: kom ff niet aan hardlopen toe
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wel betere foto's dan aktiefoto (al verschilt die ook per evenement)quote:Op maandag 10 december 2012 14:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit was op de Brienenoord toen ik me realiseerde dat ik nog een pijnlijke 5KM voor de boeg had.
[ afbeelding ]als een konijntje in de koplampen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hij is leuk!quote:Op maandag 10 december 2012 14:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit was op de Brienenoord toen ik me realiseerde dat ik nog een pijnlijke 5KM voor de boeg had.
![]()
Ben nog ff aan het zoeken. Er moeten meer foto's zijn, maar had mijn jasje dicht dus startnummer niet zichtbaar.![]()
Ik duim voor jequote:Op maandag 10 december 2012 14:31 schreef Quoi het volgende:
![]()
quote:![]()
Goed gedaan lopers![]()
Ik heb een foto waarop ik er verrot uit zie maar toch mn duimen opsteek
Op de andere foto's zie ik er gewoon verrot uit
Je bent een broadcastadres /nerdigquote:Op maandag 10 december 2012 14:45 schreef Swetsenegger het volgende:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ben net terug van een korte intervaltraining;
http://www.endomondo.com/workouts/112450126
Ze hadden een strook schelpen gestort en ik dacht laat ik die eens pakken op snelheid.
Dat valt best tegen ik zakte tot mijn enkels weg bij iedere stap was zwaarder dan op het (natte) strand lopen.
Maar toch lekker dat ik weer een rondje kon banjeren![]()
![]()
whehehe zei een ex collega ook al. Ik denk dat ze volgend jaar over zijn op IPv6quote:Op maandag 10 december 2012 15:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je bent een broadcastadres /nerdig![]()
Hahaha, lijkt me lachen, hex startnummers.quote:Op maandag 10 december 2012 15:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
whehehe zei een ex collega ook al. Ik denk dat ze volgend jaar over zijn op IPv6In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Veel maandager als dit worden ze niet, dus too hell met het schema! Ik ga geen 35 minuten op een hoger dan gebruikelijk tempo lopen, ik ga lekker 35 minuten lang mijn hoofd leeg lopen...“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Gewoon doen joh, tegenslagen moet je gewoon verwerken door je longen uit je lijf te lopen.quote:Op maandag 10 december 2012 16:03 schreef DDDDDaaf het volgende:
Veel maandager als dit worden ze niet, dus too hell met het schema! Ik ga geen 35 minuten op een hoger dan gebruikelijk tempo lopen, ik ga lekker 35 minuten lang mijn hoofd leeg lopen...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 16:03 schreef DDDDDaaf het volgende:
Veel maandager als dit worden ze niet, dus too hell met het schema! Ik ga geen 35 minuten op een hoger dan gebruikelijk tempo lopen, ik ga lekker 35 minuten lang mijn hoofd leeg lopen...groot gelijk!
geniet ervan!
Ja doei.![]()
Hoofd leeg en "gewoon" een vinkje achter mijn schema voor vandaag mogen zetten: 35 minuten en 11,4 km/u gemiddeld. En nu lekker douchen...“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
mooie uitdaging DeeBee, ben ook naarstig op zoek naar een evenement rond de 30km... zoals al eerder gepost, steeds meer mensen gaan afstand zien als een uitdaging i.p.v. eindtijdquote:Op maandag 10 december 2012 14:14 schreef DeeBee het volgende:
Om maar wat wedstrijden op de kalender te houden ingeschreven voor de 30 kilometer bij de Groet uit Schoorl-run (eerste 30 kilometer wordt dat en een stiekeme test richting een marathon) en de halve marathon bij de CPC.
De komende dagen nog even twijfelen of ik volgende maand Egmond mee wil pakken...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Inderdaadquote:Op maandag 10 december 2012 14:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar toch, je deed het!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Vanaf scratch begonnen?quote:Op maandag 10 december 2012 13:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik in 4 maanden 130 km, en 7 weken uit de running geweest.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Goed gedaan bruggenlopers!![]()
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed![]()
dat is 1000km in 14 maanden...komende 1000km op de Fok! Challenge!!??quote:Op maandag 10 december 2012 13:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Weer lekker gelopen, al waren de eerste 5km best zwaar. Laatste paar kilometer nog in de miezer gelopen in een bosrijke omgeving. Toen Johnny Cash - Hurt ook nog eens opkwam waande ik me even in de befaamde Nike commercial, heerlijk!![]()
1h07m30s, 13,09km, 5,09min/km
Toffe foto's!![]()
Ik moet echt mijn kaak van de grond rapen als ik jullie over een gemiddelde snelheid van 12 km per uur hoor.Ik ren tussen de 9,5 en 10 km/u en ben daar al retetrots op
![]()
. Zit wel een beetje in de 5km-itch op het moment. Loop telkens 5 km, zonder echt op te bouwen dus.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: