SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 11-12-2012 13:14:45 ]![]()
Ja, van haar hebben we een foto waar ze er zoveel om der armen heeft dat ze 'm 1000x gelopen heeft.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
In 2 uurtjes.quote:Op zondag 9 december 2012 21:47 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja, van haar hebben we een foto waar ze er zoveel om der armen heeft dat ze 'm 1000x gelopen heeft.![]()
Ik stelde nog voor om een tussentijdenbandje te halen voor een doorkomsttijd van 3,5 uur (van 14:00 tot 17:30)![]()
![]()
Eens zien of ik vandaag of morgen nog een loopje kan vinden om 't jaar mee af te sluiten, of anders een om 't nieuwe jaar mee in te luiden![]()
Ja doei.![]()
Ik heb trouwens last van m'n knie. Beetje zeurende pijn. Niet constant aanwezig.
Heb gelezen over de renners knie. Kan het best eens zijn.
Maar als dat nu al begint na 4 km afwisselend lopen en wandelen![]()
vandaag weer langlauftraining gedaan. tempoduurloop . wel de hielen kapot gelopen door kapotte schoenen.
alle bruggelopers! top gedaan!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Gewoon wat gas terugnemen, je lichaam is de schokbelasing nog niet gewend. That is all.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik blijft het prachtig vinden, zeker na alle super verhalen n.a.v de Bruggenloop, als we een jaar terug bladeren en kijken wat iedereen toen presteerde en nu... fantastisch!! en het kan niet anders dat de beginners hier moed, om door te gaan, uit kunnen putten
[ Bericht 11% gewijzigd door rechtsedirecte op 09-12-2012 23:43:46 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
![]()
begon dit jaar in januari weer fris, werkte naar 5k toe, daarna wat meer. Wat korte blessurepauzes gehad maar nu sterk en vol zelfvertrouwen op de 15
![]()
vandaag mn tweede 15 gelopen en dat geeft echt een kick!
Ja doei.![]()
als je een bepaalde afstand een keer gelopen hebt geeft dat niet alleen een kick maar ook veel zelfvertrouwen, je loopt vaak wat ontspannender omdat weet dat je "het toch wel haal"quote:Op maandag 10 december 2012 00:06 schreef motorbloempje het volgende:
begon dit jaar in januari weer fris, werkte naar 5k toe, daarna wat meer. Wat korte blessurepauzes gehad maar nu sterk en vol zelfvertrouwen op de 15
![]()
vandaag mn tweede 15 gelopen en dat geeft echt een kick!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Goedemorgen, wat leuk om alle verslagen te lezen! de omstandigheden waren idd niet best las ik al ergens anders. Knap dat jullie hem toch uitgelopen hebben en met mooie tijden ook! (ook ondanks de drukte).
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Wat een verslagen![]()
Swets, goed gedaan en hopelijk valt je blessure mee!
YUR, wat een tijd weer, ondanks de hongerklop!
Quoi, jij ook echt goed gelopen!
Oh en GotC, wat een leuke fotowat klinkt het superleuk wat je hebt gedaan! Ik kan me voorstellen dat het echt super is om je medaille van een bekende te krijgen
![]()
Iedereen die ik niet genoemd heb, ook super gedaan![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nou, ik heb dus toen bij het loopje dat ik gedaan heb in oktober echt wel peentjes staan zweten. OP een evenement is het allemaal 10 keer erger als je de afstand niet uitloopt of (terwijl je wéét dat je beter kunt) met stip als laatste binnenkomt. Hart in m'n keel toen, de eerste 4kmquote:Op maandag 10 december 2012 00:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als je een bepaalde afstand een keer gelopen hebt geeft dat niet alleen een kick maar ook veel zelfvertrouwen, je loopt vaak wat ontspannender omdat weet dat je "het toch wel haal"
Ja doei.![]()
Had even niets gelezen hier, blessureleed?quote:Op maandag 10 december 2012 08:13 schreef GotC het volgende:
Ik kan weer bijna normaal wandelen! Voelt nog pijnlijk, maar er is hoop
Tof trouwens hoor dat vrijwilligster zijn bij evenementen! Leuk om het op die manier mee te maken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Nu vind ik het helemaal jammer dat ik niet konquote:
Puike tijden hoor YUR, DeeBee en Quoi, Swets hopelijk volgend jaar onder die 1:30
En ik hoop dat je nu niet te veel last hebt!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik vond je gister nog flink mank lopen hoor!quote:Op maandag 10 december 2012 08:13 schreef GotC het volgende:
Ik kan weer bijna normaal wandelen! Voelt nog pijnlijk, maar er is hoop
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ja hé? Ik bedenk me dat ik vorig jaar uberhaupt nog niet hardliep. Schokkend!quote:Op zondag 9 december 2012 23:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik blijft het prachtig vinden, zeker na alle super verhalen n.a.v de Bruggenloop, als we een jaar terug bladeren en kijken wat iedereen toen presteerde en nu... fantastisch!! en het kan niet anders dat de beginners hier moed, om door te gaan, uit kunnen putten
Ik heb wel min of meer betonnen bovenbenen nu. Eerste klusje zit erop, nu richting sollicitatie. Bruggenloop is de eerste van 3 achievements. Vandaag de tweede, morgen de derde, dan eventje achteroverleunen.
* Quoi staat op scherp!![]()
Eindelijk weer eens een lichte spierpijn, trouwenssoms heb ik dat wel even nodig om te merken dat ik écht wat heb gedaan
![]()
Ja doei.![]()
Het voordeel van GotC bij de ingang van startvak B was natuurlijk wel dat ik dan ook vanuit startvak B startte
F means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: