SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Websites
• Officiele GTST site
• RTL XL
• GTST fanclub
• WikiNee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Ze is nog steeds prachtig.quote:
Cool.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:21 schreef ThunderBitch het volgende:
Dunne Wiet komt terug (boulevard), moet Nina nu helemaal oppassen om Noud sosieso te verliezen?
Of gaat ze Nina weer stalken.
Alle opties zijn open, lijkt me.
Ah nee toch. Komt Wiet echt terug? Gadverdamme..quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:21 schreef ThunderBitch het volgende:
Dunne Wiet komt terug (boulevard), moet Nina nu helemaal oppassen om Noud sosieso te verliezen?
gaat ze ook met die grote zakken spekkies op de bank...quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:37 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Ah nee toch. Komt Wiet echt terug? Gadverdamme..
Hahaha dat zit er dik in! Geen tonnetjes snoep meerquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:52 schreef maily het volgende:
[..]
gaat ze ook met die grote zakken spekkies op de bank...
Mijn favoriet is het ook niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:37 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Nicequote:Op dinsdag 11 december 2012 19:21 schreef ThunderBitch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Land of the free. Home of the brave.
quote:Op woensdag 12 december 2012 11:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nice"snoeperd"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
misschien komt amy ook nog wel eens terug.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:37 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
sil.... ook zoiets...quote:Op woensdag 12 december 2012 12:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
misschien komt amy ook nog wel eens terug.
hoeft van mij ook niet
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:21 schreef Poesopstokje het volgende:
Nina, sletjeDat Noud zo'n ding nog wil, bah..
Ik vind Bing en Aysen nog steeds zo ontzettend leuk samenLos van elkaar zijn ze om te schieten, maar samen..
En Janine die doorheeft dat Maarten en Maxime samenwerken, ben benieuwd hoe dit gaat aflopen..
Wie wat waar?quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 20:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Hadden ze Janine niet dood kunnen laten gaan?
Echt hequote:Op dinsdag 18 december 2012 20:32 schreef maily het volgende:
en nina zit al die tijd te wachten om het grote nieuws aan janine te vertellen...
idd. het is allemaal zo overdreven.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Alle sympathie die ik eerst voor Bing had, is allang weg. Wat een lul.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-zonder-moeder.dhtmlquote:Beau Schneider (GTST) ziet op tegen kerst zonder moeder
Beau Schneider moet dit jaar voor het eerst kerst vieren zonder zijn moeder, de vorige maand overleden actrice Will van Kralingen, en daar ziet de acteur best tegenop. 'Dat zal wel even slikken zijn', vertelt hij aan het AD.
Tweede kerstdag zal de soapster doorbrengen in het huis waar zijn moeder met haar tweede man, Pim Wallis de Vries, woonde. 'Daar zetten we een grote foto van haar op de schouw, zodat ze toch een beetje bij ons is', aldus Beau. 'Wij hebben het geluk dat wij als familie heel hecht zijn en dit soort dingen op een goede manier kunnen delen.'
De 24-jarige Beau werd bekend als Thorsten Veldkamp in SpangaS en speelt sinds kort Tim Loderus in GTST. Zijn moeder Will van Kralingen overleed op 9 november aan de gevolgen van kanker. Kort na de crematie ging de acteur alweer aan het werk. 'Gelukkig, want ik merk dat werk me afleidt en dat doet me goed.'
Nee het is geen Joep Sertonsquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-zonder-moeder.dhtml
Een hunk is het ook niet echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:21 schreef Poesopstokje het volgende:
Zijn er trouwens mensen die behoefte hebben aan de spoilers?
Zo niet, dan post ik ze ook niet meer
Spoilers 24 december t/m 4 januariIk lees ze altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ik een beetje een inschatting maken of het het waard is de komende afleveringen te kijken.
Land of the free. Home of the brave.
Spoilers 24 december t/m 4 januariIk ben sowieso een lurker van dit topic, maar lees de spoilers ook altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ben benieuwd, de afleveringen van de laatste tijd waren echt langdradig en begin dat gedoe met Janine en de stichting met Maarten een beetje beu te worden. Evenals het gedoe met Nina, Noud en Mike.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:44 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Leuke spoilers wel, er gebeurt nu tenminste weer wat!
Spoilers 24 december t/m 4 januariAltijd leuk om te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In life, every ending is a new beginning..
ojee.... en ik moet die van vrijdagavond nog kijken...quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Rikki![]()
Janine
Nina
Laura
Wat een niveau weer..
Aanvulling;quote:Op zondag 23 december 2012 20:31 schreef maily het volgende:
[..]
ojee.... en ik moet die van vrijdagavond nog kijken...
ik moest maar eens meteen gaan kijken...quote:Op zondag 23 december 2012 21:00 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Aanvulling;
Lorena
Tim
Sjoerd
Mike
Maarten
Lucas
Strak planquote:Op zondag 23 december 2012 21:01 schreef maily het volgende:
[..]
ik moest maar eens meteen gaan kijken...
Hij heeft best wel een "ouwe kop". Zijn neus verpest in ieder geval zijn hele gezicht, om even wat te zeggen. Het gaat niet om uiterlijk, maar in dit geval mag het wel. Ik moet er steeds naar kijken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-zonder-moeder.dhtml
Een hunk is het ook niet echt.
Dat mens moet maar geen kinderen meer op de wereld zetten lijkt mij..quote:Op maandag 24 december 2012 20:27 schreef maily het volgende:
zo moeder zo dochter... Janine ook een doorgeprikt condoom?
dat heb ik gemist geloofik...quote:Op maandag 24 december 2012 21:03 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
De nieuwe Jack zag er wel lekker uit trouwens
Ja, dat viel me ook op. Niet slechte.quote:Op maandag 24 december 2012 21:03 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat mens moet maar geen kinderen meer op de wereld zetten lijkt mij..![]()
Wel triest dat ze er zo ver mee gaat, zal Ludo leuk vinden.. ''Hoi schatje, ik heb seks gehad met Maarten, maar ik ben er zo wel achter gekomen dat hij werkt voor Maxime!''
Lorena is ook weer lekker bezig.. Triest mens is het toch. De nieuwe Jack zag er wel lekker uit trouwens
een nieuwe dokter dus?quote:Op maandag 24 december 2012 23:11 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hij kwam Lorena en Sjors vertellen hoe het er voor stond met Jef.
ja toen ik had gereageerd realiseerde ik me dat er een nieuwe politiemeneer was... maar dat wordt nog wat met Lorena? of is het gewoon een nieuwe...quote:
Gewoon een nieuwequote:Op maandag 24 december 2012 23:16 schreef maily het volgende:
[..]
ja toen ik had gereageerd realiseerde ik me dat er een nieuwe politiemeneer was... maar dat wordt nog wat met Lorena? of is het gewoon een nieuwe...
ok... maar jij bekijkt nog ff alles door een roze bril he!quote:Op maandag 24 december 2012 23:20 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Gewoon een nieuweIk vind hem wel een beetje de nieuwe Jack!
Haha nee hoor, ik mag altijd wel graag naar mooie mannen kijkenquote:Op maandag 24 december 2012 23:23 schreef maily het volgende:
[..]
ok... maar jij bekijkt nog ff alles door een roze bril he!![]()
en wat je gelijk hebt!
ja, je mag de mooiste zelfs aan je borst koesteren!quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Haha nee hoor, ik mag altijd wel graag naar mooie mannen kijken
De állermooistequote:Op dinsdag 25 december 2012 00:25 schreef maily het volgende:
[..]
ja, je mag de mooiste zelfs aan je borst koesteren!
Primeur! Ongekend in Nederland! GTST!quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Alweer iemand "voor altijd" verlamd?
Echt hequote:Op dinsdag 25 december 2012 02:57 schreef Madame_Paon het volgende:
En nog maar zo kort geleden ook al gebruikt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik had ook zoiets van, waarom weer die toestand... pfffff....quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:57 schreef Madame_Paon het volgende:
en weer een feest dat fout afloopt.... komt GTST vanavond?quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik had ook zoiets van, waarom weer die toestand... pfffff....
Yup, en morgen ook. Het is zelfs kerst in Meerdijk!quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:39 schreef maily het volgende:
[..]
en weer een feest dat fout afloopt.... komt GTST vanavond?
2 jaar geleden inderdaad.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
En nog maar zo kort geleden ook al gebruikt.
morgen had ik wel verwacht, maar éérste kerstdag is meestal iets ingetogenerquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:29 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Yup, en morgen ook. Het is zelfs kerst in Meerdijk!
Dit ja.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Ja Janine, Nina is jouw dochter. Jouw dochter die je minder belangrijk vond dan je wraak op Maxime.![]()
Hopelijk komt Ludo erachter op welke manier ze Maxime aan het ontmaskeren is.
Ik doelde ook op Sjors ja, maar wie was het 2 jaar terug dan?quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
2 jaar geleden inderdaad.
Ik heb nu echt geen zin in nog zo'n verlammingsverhaallijn. Misschien over een paar jaar weer.
Edit: nog geen jaar geleden zelfs. Met Sjors. Gelukkig was dat offscreen.
Jefquote:
Lorena. En 3,5 jaar terug ook nog Nina.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik doelde ook op Sjors ja, maar wie was het 2 jaar terug dan?
wat jij zegt, die gozer heeft echt een irriante rol.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:27 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind die Tim echt een plaag. Wat een irritant jong is dat.
ik maak bezwaar tegen het woord autistquote:Op donderdag 27 december 2012 13:15 schreef ThunderBitch het volgende:
In vind hem ongeloofwaardig. Het is net een teek/bloedzuiger. Amoreel en weinig empathisch vermogen.
Lijkt wel een 'autist', zoals hij met zijn nooit aflatende zucht naar wraak, of wat het ook moge zijn, achter Rikki aan zit.
Oh ja dat kind kwam ook nog terugquote:Op donderdag 27 december 2012 20:13 schreef Poesopstokje het volgende:
Zou Jack pas uit de leader worden gehaald als hij kan worden vervangen door Wiet?
Iets met huwelijkscrisis tussen Noud en Nina ivm de baby. Heeft Wiet weer een mooie kans om Noud in te pikkenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:18 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Oh ja dat kind kwam ook nog terug
Zó geen zin in...quote:Op donderdag 27 december 2012 20:54 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Iets met huwelijkscrisis tussen Noud en Nina ivm de baby. Heeft Wiet weer een mooie kans om Noud in te pikkenOf ze vermoord dat kind van Nina, kan ook nog.
Gek mens..
Ben ik met je eens, vandaar dat ik het tussen quotes heb gezet.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik maak bezwaar tegen het woord autist
vind het een naar mode-scheldwoord.
Daar zit niemand op te wachten denk ik.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:23 schreef LaLouchi het volgende:
Iets met huwelijkscrisis tussen Noud en Nina ivm de baby. Heeft Wiet weer een mooie kans om Noud in te pikken Of ze vermoord dat kind van Nina, kan ook nog.
Gek mens..
Zó geen zin in...
Ja inderdaad! Gewoon herhaling..quote:Op donderdag 27 december 2012 21:44 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Daar zit niemand op te wachten denk ik.
Of weer een re-run van de Sjors-Bing-Danny verhaallijnen.. Leuk!!
En we blijven maar kijken!quote:Op donderdag 27 december 2012 21:51 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Gewoon herhaling..
Ja echt welquote:Op donderdag 27 december 2012 21:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En we blijven maar kijken!
Nounou wat een tegenvaller. Niks geen bad guy acties..quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:19 schreef Scarface88 het volgende:
Mike moet in Australië gaan werken van Ludo. En Nina's andere ex Dex Huygens moest in Praag gaan werkenSchrijvers vallen weer in herhaling.
een paashaasquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat heeft Nina nou op haar hoofd?
ja ik ook...quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik had verwacht dat Maxime voor de deur stond.
en die vogeltjes maar fluiten...quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:21 schreef alors het volgende:
lol wanneer zijn die buitenscènes van Nina en Nous opgenomen? Alles was nog groen en ze zagen er een beetje te warm gekleed uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had Maarten allang gelynched.. Ben benieuwd hoelang Ludo dit blijft pikken.quote:Op maandag 31 december 2012 20:08 schreef Scarface88 het volgende:
Alsof Ludo in dat toneelstukje van Janine en Maarten trapt
+ 1.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik maak bezwaar tegen het woord autist
vind het een naar mode-scheldwoord.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:07 schreef roos85 het volgende:
En dan komt Bing in aanraking met Lana, krijgt een of ander virus... en overlijdt daar aan.
Wordt ie toch nog gepownd door Danny.
Hopelijk.quote:
Spoiler alert!!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Niet te filmen, dat met dat kind en Bing ... Daar kan nog een leuke verhaallijn uit voortkomen, dat dat kind ernstig ziek wordt enzo...
Sowieso een stuk leuker dan Rikki.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:07 schreef Scarface88 het volgende:
Die Rozemarijn is wel een leuke dame
Eens! Rikki is al een tijdje een onuitstaanbare domme doos. Wat moet Sjoerd met zo een? Tim is beter af met haar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:36 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Sowieso een stuk leuker dan Rikki.
Ik ben Rikki echt zat.
Inderdaad.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:00 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Eens! Rikki is al een tijdje een onuitstaanbare domme doos. Wat moet Sjoerd met zo een? Tim is beter af met haar.
Sjoerd verdient inderdaad beter. Maar die zal straks wel weer eindigen met Wiet..quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Inderdaad.
Tim is de biologische zoon van Anton, dus denkt hij het recht heeft om zich te bemoeien met Bianca en Sjoerd. Al vind ik hem minder onuitstaanbaar dan Rikki.
Sjoerd verdient beter.
Gaat 11u straks niet lukken? Op rtl4quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:47 schreef maily het volgende:
potver, storing opgelost, heb ik van nieuwjaarsdag teruggekeken, kan ik die van woensdag pas vanaf zondagavond bekijken... pffffffffffffffffffff
ik ga eerst ff op de site kijken..... misschien is het al over... heb NU zin in koffiequote:Op donderdag 3 januari 2013 09:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Gaat 11u straks niet lukken? Op rtl4
Ik hoop het voor je, het was weer réééte spannend gisteren!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:29 schreef maily het volgende:
[..]
ik ga eerst ff op de site kijken..... misschien is het al over... heb NU zin in koffie![]()
en nog het beste wensje voor jou en je kleine mensje!
haaah fryslan boppe?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:12 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, het was weer réééte spannend gisteren!!
Jij ook een segen nijjier!
poeh was zeker spannend.... en nou ben ik weer bij, das ook wel lekkerquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:12 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, het was weer réééte spannend gisteren!!
Jij ook een segen nijjier!
Hahaha en nu volhoudenquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:20 schreef maily het volgende:
[..]
poeh was zeker spannend.... en nou ben ik weer bij, das ook wel lekker
jajajaja... maar dan ben ik er wel op tijd bij hoor...quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hahaha en nu volhoudenWant het wordt straks zenuwslopend spannend.. Ik vermoed een complot tussen Mike en Sjors, die Nina dr kind gaan ontvoeren en zelf opvoeden
Moet ze maar niet zo schreeuwen midden in een café.. Lekker handig ook weer hè. Ze verdienen elkaar.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:34 schreef maily het volgende:
[..]
jajajaja... maar dan ben ik er wel op tijd bij hoor...![]()
en Anton die Tim en Rikki betrapt... pffffffff
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:46 schreef Estherdv het volgende:
ik vindu gtst zooooooooooooooo spannend...en ergens heel zielig vooral voor bing
Ik hoop echt dat haar 'plan' zo gigantisch backfired..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 06:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Janine is ook niet echt slim bezig. Door dit "ontmaskerplan" helpt ze Maxime juist haar doel te bereiken.
top gedaan Scarface!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:36 schreef Scarface88 het volgende:
Die Sjoerd heeft ook wel een enorm plaat voor zijn kop zeg
Die verhaallijn slaat helemaal nergens op inderdaad.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:47 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vind het gewoon zielig voor Sjoerd.. Hij verdient beter dan dit. Alleen jammer dat er dan wéér een gezin uitelkaar wordt gerukt.
Dit is z'n tweede vriendinnetje die verliefd wordt op een van z'n broers
Het verveelt wel ja, maar wel leuk om Janine zo te zien kronkelenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die verhaallijn slaat helemaal nergens op inderdaad.
Net als ze zoveelste wraakactie van Maxime.
Haha zou het?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:50 schreef hplaserjet het volgende:
Rikki is de nieuwe Barbara. Altijd een oordeel klaarhebben, de moraalridder uithangen en zelf vreemdgaan
. Volgend jaar zal wel blijken dat Rikki een dochter is van Barbara die haar heeft afgestaan aan Rik en Anita en dat Anita haar zwangerschap toen gefaket heeft
.
Ja? Wie nog meer dan okal weer?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:47 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vind het gewoon zielig voor Sjoerd.. Hij verdient beter dan dit. Alleen jammer dat er dan wéér een gezin uitelkaar wordt gerukt.
Dit is z'n tweede vriendinnetje die verliefd wordt op een van z'n broers
Marcus Sanders zou ook terugkomen in de serie toch? Al bekend wanneer?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:42 schreef Poesopstokje het volgende:
Valentijn en Charlie mogen wel wegblijven, maar Nick..Ik zie hem nog wel een leuke vete met Aysen hebben.
En ik zit niet op Wiet te wachten, heb haar nooit leuk gevonden, net als Sil. Hopelijk blijven ze er
Oh ja Wiet was met Sjoerd. Allang weer vergeten. Dat kind heeft me nooit zo kunnen boeien.. komt nog terug ookquote:
Die zou al 3x terug komen.. Geloof er niet zoveel meer van, eerst zien dan gelovenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Marcus Sanders zou ook terugkomen in de serie toch? Al bekend wanneer?
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:01 schreef Marrije het volgende:
De geruchten gaan wel, maar dan hadden we het al een half jaar geweten dankzij RTL BoulevardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja inderdaad. Pip Pellens (Wiet) zou ook terug komen, nog niks van gehoord verder.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Die zou al 3x terug komen.. Geloof er niet zoveel meer van, eerst zien dan geloven
Wiet is al bevestigd, die komt eind januari weer terug. Niet dat ik daar op zit te wachten, maar tochquote:Op maandag 7 januari 2013 20:02 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Pip Pellens (Wiet) zou ook terug komen, nog niks van gehoord verder.
Ahquote:Op maandag 7 januari 2013 21:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wiet is al bevestigd, die komt eind januari weer terug. Niet dat ik daar op zit te wachten, maar toch
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:45 schreef Poesopstokje het volgende:
MaartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:46 schreef roos85 het volgende:
[..]Hopelijk nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een schurfthekel aan Janine, dus bij gebrek aan beter ben ik team Maxime
![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:45 schreef Poesopstokje het volgende:
MaartenMooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Land of the free. Home of the brave.
ik hoopte eigenlijk dat Maxime die hotelkamer ook binnen zou komen....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:49 schreef LaLouchi het volgende:
Stom hoe Maarten eruit ging. Had wel wat meer gehoopt op Ludo wraakacties
Ik had ook wel wat meer vuurwerk verwacht... Wordt er weken naar een slot toegewerkt en dan krijg je ditquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:49 schreef LaLouchi het volgende:
Stom hoe Maarten eruit ging. Had wel wat meer gehoopt op Ludo wraakacties
12 weken toch?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:35 schreef amaranta het volgende:
Die baby is huge. Hoe ver is Nijntje?
aaaaaaaahhhhhh....quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:03 schreef Poesopstokje het volgende:
Mijntes was echt niet zo groot met 12wk! En het hartje kon je ook nog niet horen
[ afbeelding ]
11 weken
Komt vast door wat er in de TT staatquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:35 schreef amaranta het volgende:
Die baby is huge. Hoe ver is Nijntje?
Leuk voor Bram ook..quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:07 schreef Poesopstokje het volgende:
Tim en Rikki komen toch wel bij elkaar.
Beetje jammer hè..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:09 schreef Poesopstokje het volgende:
Mail van de week al gezien?x1000
[ afbeelding ]
Zult zien dat Nina straks eerder bevalt dan ik, ik zit op 23 weken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:03 schreef ChilllayD het volgende:
Die van mij was met 11 weken en 1 dag vergelijkbaar met die van Nina... op de echo foto lijkt het qwa formaat iig aardig te kloppen en de hartslag was er ook al overduidelijk! En goed te horen ook
Maar ineens gaat het straks heel hardAlsssss Nina's baby in haar buik blijft natuurlijk.
Net als Lana, die is officieel 2 maanden jonger dan mijn dochter (geborortedag in de soap) en mijn dochter is pas 2 jaar en 4 maanden![]()
hou ons maar op de hoogtequote:Op donderdag 10 januari 2013 17:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zult zien dat Nina straks eerder bevalt dan ik, ik zit op 23 weken.
Haha, kan hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:00 schreef maily het volgende:
[..]
hou ons maar op de hoogte
en; gaan we raden hoe het kindje van Nina gaat heten? maw. een polletje maken...
Naar de vrouw die haar moeder levend begroef? Apart.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, kan hoor.![]()
Ik zeg Sofia ofzo. Ze krijgt een meisje.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:11 schreef alors het volgende:
[..]
Naar de vrouw die haar moeder levend begroef? Apart.
Nou idd. Vind het maar een rare verhaallijn. Krijgen we straks weer een crisis bij de bouwhuisjes...quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Beetje jammer hè..
En maar liegen tegen Sjoerd.. en Tim mag niks uitspoken met Rozemarijn.. Jaloers kreng.
Maxima...quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:12 schreef vencodark het volgende:
[..]Scherp!
Als de makers dat nog weten trouwens.Of Olivia ofzo.
Of een variatie op Nouds overleden moeder (Mirella)... Maar ik hoop en denk eigenlijk dat het een miskraam wordt, ik vind Mike echt zo'n tyfuskneus. Ze moet gewoon een kindje met en van Noudquote:
Het doet me zeer sterk denken aan de Bing-Sjors-Danny verhaallijn van een paar jaar terug. Erg stom dit. Hoop dat Nina wat overkomt door toedoen van Mike en dat dan de echte Ludo weer opstaat..quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:26 schreef alors het volgende:
[..]
Of een variatie op Nouds overleden moeder (Mirella)... Maar ik hoop en denk eigenlijk dat het een miskraam wordt, ik vind Mike echt zo'n tyfuskneus. Ze moet gewoon een kindje met en van Noudkrijgen.
Dit hoop ik stiekem ookquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:39 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Het doet me zeer sterk denken aan de Bing-Sjors-Danny verhaallijn van een paar jaar terug. Erg stom dit. Hoop dat Nina wat overkomt door toedoen van Mike en dat dan de echte Ludo weer opstaat..
Maar dat zal wel weer niet
Ja voor deze ene keer mag het!quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:44 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dit hoop ik stiekem ook![]()
Het is fictie, dus ik mag Nina een miskraam toewensen
Ja daarom toch, en dat is er meteen een goede reden voor Ludo om die Mike eens goed op zijn flikker te geven.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:44 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dit hoop ik stiekem ook![]()
Het is fictie, dus ik mag Nina een miskraam toewensen
Het had 5 jaar terug al klaar moeten zijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:30 schreef Scarface88 het volgende:
Krijgen we nu dat gedoe met Sjors en Bing alweer?Dacht dat dat onderhand wel klaar was.
Inderdaad. Met Danny en Bing werd het al vervelend. Wat me nog het meeste stoort is dat de schrijvers deze hele verhaallijn met kanker hebben verzonnen om Sjors en Bing weer bij elkaar te krijgenquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:36 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Het had 5 jaar terug al klaar moeten zijnBing wordt vervelend met Sjors, vind hem nu veel leuker. Sjors verneukt hem gewoon en de kijker geeft Bing vervolgens de schuld..
hoeft het niet zeg? sjors en mike verdienen elkaar! geef ze samen een enkeltje marsquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Inderdaad. Met Danny en Bing werd het al vervelend. Wat me nog het meeste stoort is dat de schrijvers deze hele verhaallijn met kanker hebben verzonnen om Sjors en Bing weer bij elkaar te krijgen
Niet haten op Sjors, al verdient ze nu wel eens een slimme man zoals mega-toby. De mannen waar ze is de serie mee ging hadden tot nu toe een iq onder de 100, inclusief die nick.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoeft het niet zeg? sjors en mike verdienen elkaar! geef ze samen een enkeltje mars
ik heb niet zozeer iets tegen sjors, maar tegen de uitgemolken combi sjors/bingquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:51 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Niet haten op Sjors, al verdient ze nu wel eens een slimme man zoals mega-toby. De mannen waar ze is de serie mee ging hadden tot nu toe een iq onder de 100, inclusief die nick.
Nickquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:51 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Niet haten op Sjors, al verdient ze nu wel eens een slimme man zoals mega-toby. De mannen waar ze is de serie mee ging hadden tot nu toe een iq onder de 100, inclusief die nick.
Ik vind hen trouwens echt een goede chemie met elkaar hebben, al moest ik even aan ze wennen. Nu geloof ik best dat het echt zussen zouden kunnen zijn.quote:
De TT ging meer over dat ze Jef gaat verplegen, maar zo kan je hem ook uitleggenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind hen trouwens echt een goede chemie met elkaar hebben, al moest ik even aan ze wennen. Nu geloof ik best dat het echt zussen zouden kunnen zijn.
Oh.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
De TT ging meer over dat ze Jef gaat verplegen, maar zo kan je hem ook uitleggen
je hebt weinig gemistquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh.Heb de aflevering niet echt gekeken vandaag.
Emma en Daan populairquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, kan hoor.![]()
Ik zeg Sofia ofzo. Ze krijgt een meisje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Preview ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar die duimde hopelijk nog niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:03 schreef ChilllayD het volgende:
Die van mij was met 11 weken en 1 dag vergelijkbaar met die van Nina... op de echo foto lijkt het qwa formaat iig aardig te kloppen en de hartslag was er ook al overduidelijk! En goed te horen ook
Maar ineens gaat het straks heel hardAlsssss Nina's baby in haar buik blijft natuurlijk.
Net als Lana, die is officieel 2 maanden jonger dan mijn dochter (geborortedag in de soap) en mijn dochter is pas 2 jaar en 4 maanden![]()
Hopelijk maak je een grapje.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:51 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Eensquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:26 schreef alors het volgende:
[..]
Of een variatie op Nouds overleden moeder (Mirella)... Maar ik hoop en denk eigenlijk dat het een miskraam wordt, ik vind Mike echt zo'n tyfuskneus. Ze moet gewoon een kindje met en van Noudkrijgen.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:11 schreef Poesopstokje het volgende:
Preview maandag;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In life, every ending is a new beginning..
spoiler?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:29 schreef Achtentachtig het volgende:
Aflevering van maandag alvast gedownload.. heftig einde!
quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:58 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‹ Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:32 schreef Poesopstokje het volgende:
http://www.gtstfanclub.nl(...)jdelijk-tim-loderus/
Tim wordt er ook niet knapper op
Wel erg voor Beau
Beau Schneider speelde ook al in Spangas... Volgens mij zijn de schrijvers van GTST fan van die serie, qua niveau ligt het aardig in de buurt tegenwoordig.quote:Ayal speelde eerder in ‘SpangaS’
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:11 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]Zo bedoelde ik het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar is het inderdaad erg duidelijk!
Dit zijn toch oude kijkcijfers?quote:Op zondag 13 januari 2013 10:33 schreef Achtentachtig het volgende:
MA 4 2001 GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN RTL4 12,5 27,4 1.924.000
DI 2 2000 GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN RTL4 11,2 27,0 1.730.000
WO 1 2008 GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN RTL4 12,5 28,2 1.933.000
DO 3 2001 GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN RTL4 11,7 26,8 1.808.000
VR 2 2008 GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN RTL4 13,4 29,5 2.058.000
De kijkcijfers van afgelopen week zijn weer torenhoog!
quote:Op zondag 13 januari 2013 10:37 schreef EilandjeOnline het volgende:
leuk dat deze topic eindelijk een beetje begint te lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |