En nog maar zo kort geleden ook al gebruikt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Alweer iemand "voor altijd" verlamd?
Ik had ook zoiets van, waarom weer die toestand... pfffff....quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Alweer iemand "voor altijd" verlamd?
en weer een feest dat fout afloopt.... komt GTST vanavond?quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik had ook zoiets van, waarom weer die toestand... pfffff....
Yup, en morgen ook. Het is zelfs kerst in Meerdijk!quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:39 schreef maily het volgende:
[..]
en weer een feest dat fout afloopt.... komt GTST vanavond?
2 jaar geleden inderdaad.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
En nog maar zo kort geleden ook al gebruikt.
morgen had ik wel verwacht, maar éérste kerstdag is meestal iets ingetogenerquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:29 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Yup, en morgen ook. Het is zelfs kerst in Meerdijk!
Dit ja.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Ja Janine, Nina is jouw dochter. Jouw dochter die je minder belangrijk vond dan je wraak op Maxime.![]()
Hopelijk komt Ludo erachter op welke manier ze Maxime aan het ontmaskeren is.
Ik doelde ook op Sjors ja, maar wie was het 2 jaar terug dan?quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
2 jaar geleden inderdaad.
Ik heb nu echt geen zin in nog zo'n verlammingsverhaallijn. Misschien over een paar jaar weer.
Edit: nog geen jaar geleden zelfs. Met Sjors. Gelukkig was dat offscreen.
Jefquote:
Lorena. En 3,5 jaar terug ook nog Nina.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik doelde ook op Sjors ja, maar wie was het 2 jaar terug dan?
wat jij zegt, die gozer heeft echt een irriante rol.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:27 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind die Tim echt een plaag. Wat een irritant jong is dat.
ik maak bezwaar tegen het woord autistquote:Op donderdag 27 december 2012 13:15 schreef ThunderBitch het volgende:
In vind hem ongeloofwaardig. Het is net een teek/bloedzuiger. Amoreel en weinig empathisch vermogen.
Lijkt wel een 'autist', zoals hij met zijn nooit aflatende zucht naar wraak, of wat het ook moge zijn, achter Rikki aan zit.
Oh ja dat kind kwam ook nog terugquote:Op donderdag 27 december 2012 20:13 schreef Poesopstokje het volgende:
Zou Jack pas uit de leader worden gehaald als hij kan worden vervangen door Wiet?
Iets met huwelijkscrisis tussen Noud en Nina ivm de baby. Heeft Wiet weer een mooie kans om Noud in te pikkenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:18 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Oh ja dat kind kwam ook nog terug
Zó geen zin in...quote:Op donderdag 27 december 2012 20:54 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Iets met huwelijkscrisis tussen Noud en Nina ivm de baby. Heeft Wiet weer een mooie kans om Noud in te pikkenOf ze vermoord dat kind van Nina, kan ook nog.
Gek mens..
Ben ik met je eens, vandaar dat ik het tussen quotes heb gezet.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik maak bezwaar tegen het woord autist
vind het een naar mode-scheldwoord.
Daar zit niemand op te wachten denk ik.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:23 schreef LaLouchi het volgende:
Iets met huwelijkscrisis tussen Noud en Nina ivm de baby. Heeft Wiet weer een mooie kans om Noud in te pikken Of ze vermoord dat kind van Nina, kan ook nog.
Gek mens..
Zó geen zin in...
Ja inderdaad! Gewoon herhaling..quote:Op donderdag 27 december 2012 21:44 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Daar zit niemand op te wachten denk ik.
Of weer een re-run van de Sjors-Bing-Danny verhaallijnen.. Leuk!!
En we blijven maar kijken!quote:Op donderdag 27 december 2012 21:51 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Gewoon herhaling..
Ja echt welquote:Op donderdag 27 december 2012 21:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En we blijven maar kijken!
Nounou wat een tegenvaller. Niks geen bad guy acties..quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:19 schreef Scarface88 het volgende:
Mike moet in Australië gaan werken van Ludo. En Nina's andere ex Dex Huygens moest in Praag gaan werkenSchrijvers vallen weer in herhaling.
een paashaasquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat heeft Nina nou op haar hoofd?
ja ik ook...quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik had verwacht dat Maxime voor de deur stond.
en die vogeltjes maar fluiten...quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:21 schreef alors het volgende:
lol wanneer zijn die buitenscènes van Nina en Nous opgenomen? Alles was nog groen en ze zagen er een beetje te warm gekleed uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had Maarten allang gelynched.. Ben benieuwd hoelang Ludo dit blijft pikken.quote:Op maandag 31 december 2012 20:08 schreef Scarface88 het volgende:
Alsof Ludo in dat toneelstukje van Janine en Maarten trapt
+ 1.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik maak bezwaar tegen het woord autist
vind het een naar mode-scheldwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |