En nog maar zo kort geleden ook al gebruikt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Alweer iemand "voor altijd" verlamd?
Ik had ook zoiets van, waarom weer die toestand... pfffff....quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Alweer iemand "voor altijd" verlamd?
en weer een feest dat fout afloopt.... komt GTST vanavond?quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik had ook zoiets van, waarom weer die toestand... pfffff....
Yup, en morgen ook. Het is zelfs kerst in Meerdijk!quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:39 schreef maily het volgende:
[..]
en weer een feest dat fout afloopt.... komt GTST vanavond?
2 jaar geleden inderdaad.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
En nog maar zo kort geleden ook al gebruikt.
morgen had ik wel verwacht, maar éérste kerstdag is meestal iets ingetogenerquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:29 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Yup, en morgen ook. Het is zelfs kerst in Meerdijk!
Dit ja.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Ja Janine, Nina is jouw dochter. Jouw dochter die je minder belangrijk vond dan je wraak op Maxime.![]()
Hopelijk komt Ludo erachter op welke manier ze Maxime aan het ontmaskeren is.
Ik doelde ook op Sjors ja, maar wie was het 2 jaar terug dan?quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
2 jaar geleden inderdaad.
Ik heb nu echt geen zin in nog zo'n verlammingsverhaallijn. Misschien over een paar jaar weer.
Edit: nog geen jaar geleden zelfs. Met Sjors. Gelukkig was dat offscreen.
Jefquote:
Lorena. En 3,5 jaar terug ook nog Nina.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik doelde ook op Sjors ja, maar wie was het 2 jaar terug dan?
wat jij zegt, die gozer heeft echt een irriante rol.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:27 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind die Tim echt een plaag. Wat een irritant jong is dat.
ik maak bezwaar tegen het woord autistquote:Op donderdag 27 december 2012 13:15 schreef ThunderBitch het volgende:
In vind hem ongeloofwaardig. Het is net een teek/bloedzuiger. Amoreel en weinig empathisch vermogen.
Lijkt wel een 'autist', zoals hij met zijn nooit aflatende zucht naar wraak, of wat het ook moge zijn, achter Rikki aan zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |