Echt hequote:Op dinsdag 18 december 2012 20:32 schreef maily het volgende:
en nina zit al die tijd te wachten om het grote nieuws aan janine te vertellen...
idd. het is allemaal zo overdreven.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Alle sympathie die ik eerst voor Bing had, is allang weg. Wat een lul.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-zonder-moeder.dhtmlquote:Beau Schneider (GTST) ziet op tegen kerst zonder moeder
Beau Schneider moet dit jaar voor het eerst kerst vieren zonder zijn moeder, de vorige maand overleden actrice Will van Kralingen, en daar ziet de acteur best tegenop. 'Dat zal wel even slikken zijn', vertelt hij aan het AD.
Tweede kerstdag zal de soapster doorbrengen in het huis waar zijn moeder met haar tweede man, Pim Wallis de Vries, woonde. 'Daar zetten we een grote foto van haar op de schouw, zodat ze toch een beetje bij ons is', aldus Beau. 'Wij hebben het geluk dat wij als familie heel hecht zijn en dit soort dingen op een goede manier kunnen delen.'
De 24-jarige Beau werd bekend als Thorsten Veldkamp in SpangaS en speelt sinds kort Tim Loderus in GTST. Zijn moeder Will van Kralingen overleed op 9 november aan de gevolgen van kanker. Kort na de crematie ging de acteur alweer aan het werk. 'Gelukkig, want ik merk dat werk me afleidt en dat doet me goed.'
Nee het is geen Joep Sertonsquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-zonder-moeder.dhtml
Een hunk is het ook niet echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:21 schreef Poesopstokje het volgende:
Zijn er trouwens mensen die behoefte hebben aan de spoilers?
Zo niet, dan post ik ze ook niet meer
Spoilers 24 december t/m 4 januariIk lees ze altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ik een beetje een inschatting maken of het het waard is de komende afleveringen te kijken.
Land of the free. Home of the brave.
Spoilers 24 december t/m 4 januariIk ben sowieso een lurker van dit topic, maar lees de spoilers ook altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
Ben benieuwd, de afleveringen van de laatste tijd waren echt langdradig en begin dat gedoe met Janine en de stichting met Maarten een beetje beu te worden. Evenals het gedoe met Nina, Noud en Mike.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:44 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Leuke spoilers wel, er gebeurt nu tenminste weer wat!
Spoilers 24 december t/m 4 januariAltijd leuk om te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In life, every ending is a new beginning..
ojee.... en ik moet die van vrijdagavond nog kijken...quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Rikki![]()
Janine
Nina
Laura
Wat een niveau weer..
Aanvulling;quote:Op zondag 23 december 2012 20:31 schreef maily het volgende:
[..]
ojee.... en ik moet die van vrijdagavond nog kijken...
ik moest maar eens meteen gaan kijken...quote:Op zondag 23 december 2012 21:00 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Aanvulling;
Lorena
Tim
Sjoerd
Mike
Maarten
Lucas
Strak planquote:Op zondag 23 december 2012 21:01 schreef maily het volgende:
[..]
ik moest maar eens meteen gaan kijken...
Hij heeft best wel een "ouwe kop". Zijn neus verpest in ieder geval zijn hele gezicht, om even wat te zeggen. Het gaat niet om uiterlijk, maar in dit geval mag het wel. Ik moet er steeds naar kijken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-zonder-moeder.dhtml
Een hunk is het ook niet echt.
Dat mens moet maar geen kinderen meer op de wereld zetten lijkt mij..quote:Op maandag 24 december 2012 20:27 schreef maily het volgende:
zo moeder zo dochter... Janine ook een doorgeprikt condoom?
dat heb ik gemist geloofik...quote:Op maandag 24 december 2012 21:03 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
De nieuwe Jack zag er wel lekker uit trouwens
Ja, dat viel me ook op. Niet slechte.quote:Op maandag 24 december 2012 21:03 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat mens moet maar geen kinderen meer op de wereld zetten lijkt mij..![]()
Wel triest dat ze er zo ver mee gaat, zal Ludo leuk vinden.. ''Hoi schatje, ik heb seks gehad met Maarten, maar ik ben er zo wel achter gekomen dat hij werkt voor Maxime!''
Lorena is ook weer lekker bezig.. Triest mens is het toch. De nieuwe Jack zag er wel lekker uit trouwens
een nieuwe dokter dus?quote:Op maandag 24 december 2012 23:11 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hij kwam Lorena en Sjors vertellen hoe het er voor stond met Jef.
ja toen ik had gereageerd realiseerde ik me dat er een nieuwe politiemeneer was... maar dat wordt nog wat met Lorena? of is het gewoon een nieuwe...quote:
Gewoon een nieuwequote:Op maandag 24 december 2012 23:16 schreef maily het volgende:
[..]
ja toen ik had gereageerd realiseerde ik me dat er een nieuwe politiemeneer was... maar dat wordt nog wat met Lorena? of is het gewoon een nieuwe...
ok... maar jij bekijkt nog ff alles door een roze bril he!quote:Op maandag 24 december 2012 23:20 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Gewoon een nieuweIk vind hem wel een beetje de nieuwe Jack!
Haha nee hoor, ik mag altijd wel graag naar mooie mannen kijkenquote:Op maandag 24 december 2012 23:23 schreef maily het volgende:
[..]
ok... maar jij bekijkt nog ff alles door een roze bril he!![]()
en wat je gelijk hebt!
ja, je mag de mooiste zelfs aan je borst koesteren!quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Haha nee hoor, ik mag altijd wel graag naar mooie mannen kijken
De állermooistequote:Op dinsdag 25 december 2012 00:25 schreef maily het volgende:
[..]
ja, je mag de mooiste zelfs aan je borst koesteren!
Primeur! Ongekend in Nederland! GTST!quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Alweer iemand "voor altijd" verlamd?
Echt hequote:Op dinsdag 25 december 2012 02:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Alweer iemand "voor altijd" verlamd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |