Ja? Wie nog meer dan okal weer?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:47 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vind het gewoon zielig voor Sjoerd.. Hij verdient beter dan dit. Alleen jammer dat er dan wéér een gezin uitelkaar wordt gerukt.
Dit is z'n tweede vriendinnetje die verliefd wordt op een van z'n broers
Marcus Sanders zou ook terugkomen in de serie toch? Al bekend wanneer?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:42 schreef Poesopstokje het volgende:
Valentijn en Charlie mogen wel wegblijven, maar Nick..Ik zie hem nog wel een leuke vete met Aysen hebben.
En ik zit niet op Wiet te wachten, heb haar nooit leuk gevonden, net als Sil. Hopelijk blijven ze er
Oh ja Wiet was met Sjoerd. Allang weer vergeten. Dat kind heeft me nooit zo kunnen boeien.. komt nog terug ookquote:
Die zou al 3x terug komen.. Geloof er niet zoveel meer van, eerst zien dan gelovenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Marcus Sanders zou ook terugkomen in de serie toch? Al bekend wanneer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:01 schreef Marrije het volgende:
De geruchten gaan wel, maar dan hadden we het al een half jaar geweten dankzij RTL BoulevardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja inderdaad. Pip Pellens (Wiet) zou ook terug komen, nog niks van gehoord verder.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Die zou al 3x terug komen.. Geloof er niet zoveel meer van, eerst zien dan geloven
Wiet is al bevestigd, die komt eind januari weer terug. Niet dat ik daar op zit te wachten, maar tochquote:Op maandag 7 januari 2013 20:02 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Pip Pellens (Wiet) zou ook terug komen, nog niks van gehoord verder.
Ahquote:Op maandag 7 januari 2013 21:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wiet is al bevestigd, die komt eind januari weer terug. Niet dat ik daar op zit te wachten, maar toch
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:45 schreef Poesopstokje het volgende:
MaartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:46 schreef roos85 het volgende:
[..]Hopelijk nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een schurfthekel aan Janine, dus bij gebrek aan beter ben ik team Maxime
![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:45 schreef Poesopstokje het volgende:
MaartenMooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Land of the free. Home of the brave.
ik hoopte eigenlijk dat Maxime die hotelkamer ook binnen zou komen....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:49 schreef LaLouchi het volgende:
Stom hoe Maarten eruit ging. Had wel wat meer gehoopt op Ludo wraakacties
Ik had ook wel wat meer vuurwerk verwacht... Wordt er weken naar een slot toegewerkt en dan krijg je ditquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:49 schreef LaLouchi het volgende:
Stom hoe Maarten eruit ging. Had wel wat meer gehoopt op Ludo wraakacties
12 weken toch?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:35 schreef amaranta het volgende:
Die baby is huge. Hoe ver is Nijntje?
aaaaaaaahhhhhh....quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:03 schreef Poesopstokje het volgende:
Mijntes was echt niet zo groot met 12wk! En het hartje kon je ook nog niet horen
[ afbeelding ]
11 weken
Komt vast door wat er in de TT staatquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:35 schreef amaranta het volgende:
Die baby is huge. Hoe ver is Nijntje?
Leuk voor Bram ook..quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:07 schreef Poesopstokje het volgende:
Tim en Rikki komen toch wel bij elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |