Marcus Sanders zou ook terugkomen in de serie toch? Al bekend wanneer?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:42 schreef Poesopstokje het volgende:
Valentijn en Charlie mogen wel wegblijven, maar Nick..Ik zie hem nog wel een leuke vete met Aysen hebben.
En ik zit niet op Wiet te wachten, heb haar nooit leuk gevonden, net als Sil. Hopelijk blijven ze er
Oh ja Wiet was met Sjoerd. Allang weer vergeten. Dat kind heeft me nooit zo kunnen boeien.. komt nog terug ookquote:
Die zou al 3x terug komen.. Geloof er niet zoveel meer van, eerst zien dan gelovenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Marcus Sanders zou ook terugkomen in de serie toch? Al bekend wanneer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:01 schreef Marrije het volgende:
De geruchten gaan wel, maar dan hadden we het al een half jaar geweten dankzij RTL BoulevardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja inderdaad. Pip Pellens (Wiet) zou ook terug komen, nog niks van gehoord verder.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Die zou al 3x terug komen.. Geloof er niet zoveel meer van, eerst zien dan geloven
Wiet is al bevestigd, die komt eind januari weer terug. Niet dat ik daar op zit te wachten, maar tochquote:Op maandag 7 januari 2013 20:02 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Pip Pellens (Wiet) zou ook terug komen, nog niks van gehoord verder.
Ahquote:Op maandag 7 januari 2013 21:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wiet is al bevestigd, die komt eind januari weer terug. Niet dat ik daar op zit te wachten, maar toch
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:45 schreef Poesopstokje het volgende:
MaartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:46 schreef roos85 het volgende:
[..]Hopelijk nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een schurfthekel aan Janine, dus bij gebrek aan beter ben ik team Maxime
![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:45 schreef Poesopstokje het volgende:
MaartenMooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Land of the free. Home of the brave.
ik hoopte eigenlijk dat Maxime die hotelkamer ook binnen zou komen....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:49 schreef LaLouchi het volgende:
Stom hoe Maarten eruit ging. Had wel wat meer gehoopt op Ludo wraakacties
Ik had ook wel wat meer vuurwerk verwacht... Wordt er weken naar een slot toegewerkt en dan krijg je ditquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:49 schreef LaLouchi het volgende:
Stom hoe Maarten eruit ging. Had wel wat meer gehoopt op Ludo wraakacties
12 weken toch?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:35 schreef amaranta het volgende:
Die baby is huge. Hoe ver is Nijntje?
aaaaaaaahhhhhh....quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:03 schreef Poesopstokje het volgende:
Mijntes was echt niet zo groot met 12wk! En het hartje kon je ook nog niet horen
[ afbeelding ]
11 weken
Komt vast door wat er in de TT staatquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:35 schreef amaranta het volgende:
Die baby is huge. Hoe ver is Nijntje?
Leuk voor Bram ook..quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:07 schreef Poesopstokje het volgende:
Tim en Rikki komen toch wel bij elkaar.
Beetje jammer hè..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:09 schreef Poesopstokje het volgende:
Mail van de week al gezien?x1000
[ afbeelding ]
Zult zien dat Nina straks eerder bevalt dan ik, ik zit op 23 weken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:03 schreef ChilllayD het volgende:
Die van mij was met 11 weken en 1 dag vergelijkbaar met die van Nina... op de echo foto lijkt het qwa formaat iig aardig te kloppen en de hartslag was er ook al overduidelijk! En goed te horen ook
Maar ineens gaat het straks heel hardAlsssss Nina's baby in haar buik blijft natuurlijk.
Net als Lana, die is officieel 2 maanden jonger dan mijn dochter (geborortedag in de soap) en mijn dochter is pas 2 jaar en 4 maanden![]()
hou ons maar op de hoogtequote:Op donderdag 10 januari 2013 17:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zult zien dat Nina straks eerder bevalt dan ik, ik zit op 23 weken.
Haha, kan hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:00 schreef maily het volgende:
[..]
hou ons maar op de hoogte
en; gaan we raden hoe het kindje van Nina gaat heten? maw. een polletje maken...
Naar de vrouw die haar moeder levend begroef? Apart.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, kan hoor.![]()
Ik zeg Sofia ofzo. Ze krijgt een meisje.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:11 schreef alors het volgende:
[..]
Naar de vrouw die haar moeder levend begroef? Apart.
Nou idd. Vind het maar een rare verhaallijn. Krijgen we straks weer een crisis bij de bouwhuisjes...quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Beetje jammer hè..
En maar liegen tegen Sjoerd.. en Tim mag niks uitspoken met Rozemarijn.. Jaloers kreng.
Maxima...quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:12 schreef vencodark het volgende:
[..]Scherp!
Als de makers dat nog weten trouwens.Of Olivia ofzo.
Of een variatie op Nouds overleden moeder (Mirella)... Maar ik hoop en denk eigenlijk dat het een miskraam wordt, ik vind Mike echt zo'n tyfuskneus. Ze moet gewoon een kindje met en van Noudquote:
Het doet me zeer sterk denken aan de Bing-Sjors-Danny verhaallijn van een paar jaar terug. Erg stom dit. Hoop dat Nina wat overkomt door toedoen van Mike en dat dan de echte Ludo weer opstaat..quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:26 schreef alors het volgende:
[..]
Of een variatie op Nouds overleden moeder (Mirella)... Maar ik hoop en denk eigenlijk dat het een miskraam wordt, ik vind Mike echt zo'n tyfuskneus. Ze moet gewoon een kindje met en van Noudkrijgen.
Dit hoop ik stiekem ookquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:39 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Het doet me zeer sterk denken aan de Bing-Sjors-Danny verhaallijn van een paar jaar terug. Erg stom dit. Hoop dat Nina wat overkomt door toedoen van Mike en dat dan de echte Ludo weer opstaat..
Maar dat zal wel weer niet
Ja voor deze ene keer mag het!quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:44 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dit hoop ik stiekem ook![]()
Het is fictie, dus ik mag Nina een miskraam toewensen
Ja daarom toch, en dat is er meteen een goede reden voor Ludo om die Mike eens goed op zijn flikker te geven.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:44 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dit hoop ik stiekem ook![]()
Het is fictie, dus ik mag Nina een miskraam toewensen
Het had 5 jaar terug al klaar moeten zijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:30 schreef Scarface88 het volgende:
Krijgen we nu dat gedoe met Sjors en Bing alweer?Dacht dat dat onderhand wel klaar was.
Inderdaad. Met Danny en Bing werd het al vervelend. Wat me nog het meeste stoort is dat de schrijvers deze hele verhaallijn met kanker hebben verzonnen om Sjors en Bing weer bij elkaar te krijgenquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:36 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Het had 5 jaar terug al klaar moeten zijnBing wordt vervelend met Sjors, vind hem nu veel leuker. Sjors verneukt hem gewoon en de kijker geeft Bing vervolgens de schuld..
hoeft het niet zeg? sjors en mike verdienen elkaar! geef ze samen een enkeltje marsquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Inderdaad. Met Danny en Bing werd het al vervelend. Wat me nog het meeste stoort is dat de schrijvers deze hele verhaallijn met kanker hebben verzonnen om Sjors en Bing weer bij elkaar te krijgen
Niet haten op Sjors, al verdient ze nu wel eens een slimme man zoals mega-toby. De mannen waar ze is de serie mee ging hadden tot nu toe een iq onder de 100, inclusief die nick.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoeft het niet zeg? sjors en mike verdienen elkaar! geef ze samen een enkeltje mars
ik heb niet zozeer iets tegen sjors, maar tegen de uitgemolken combi sjors/bingquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:51 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Niet haten op Sjors, al verdient ze nu wel eens een slimme man zoals mega-toby. De mannen waar ze is de serie mee ging hadden tot nu toe een iq onder de 100, inclusief die nick.
Nickquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:51 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Niet haten op Sjors, al verdient ze nu wel eens een slimme man zoals mega-toby. De mannen waar ze is de serie mee ging hadden tot nu toe een iq onder de 100, inclusief die nick.
Ik vind hen trouwens echt een goede chemie met elkaar hebben, al moest ik even aan ze wennen. Nu geloof ik best dat het echt zussen zouden kunnen zijn.quote:
De TT ging meer over dat ze Jef gaat verplegen, maar zo kan je hem ook uitleggenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind hen trouwens echt een goede chemie met elkaar hebben, al moest ik even aan ze wennen. Nu geloof ik best dat het echt zussen zouden kunnen zijn.
Oh.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
De TT ging meer over dat ze Jef gaat verplegen, maar zo kan je hem ook uitleggen
je hebt weinig gemistquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh.Heb de aflevering niet echt gekeken vandaag.
Emma en Daan populairquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, kan hoor.![]()
Ik zeg Sofia ofzo. Ze krijgt een meisje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Preview ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar die duimde hopelijk nog niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:03 schreef ChilllayD het volgende:
Die van mij was met 11 weken en 1 dag vergelijkbaar met die van Nina... op de echo foto lijkt het qwa formaat iig aardig te kloppen en de hartslag was er ook al overduidelijk! En goed te horen ook
Maar ineens gaat het straks heel hardAlsssss Nina's baby in haar buik blijft natuurlijk.
Net als Lana, die is officieel 2 maanden jonger dan mijn dochter (geborortedag in de soap) en mijn dochter is pas 2 jaar en 4 maanden![]()
Hopelijk maak je een grapje.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:51 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Eensquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:26 schreef alors het volgende:
[..]
Of een variatie op Nouds overleden moeder (Mirella)... Maar ik hoop en denk eigenlijk dat het een miskraam wordt, ik vind Mike echt zo'n tyfuskneus. Ze moet gewoon een kindje met en van Noudkrijgen.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:11 schreef Poesopstokje het volgende:
Preview maandag;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In life, every ending is a new beginning..
spoiler?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:29 schreef Achtentachtig het volgende:
Aflevering van maandag alvast gedownload.. heftig einde!
quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:58 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‹ Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:32 schreef Poesopstokje het volgende:
http://www.gtstfanclub.nl(...)jdelijk-tim-loderus/
Tim wordt er ook niet knapper op
Wel erg voor Beau
Beau Schneider speelde ook al in Spangas... Volgens mij zijn de schrijvers van GTST fan van die serie, qua niveau ligt het aardig in de buurt tegenwoordig.quote:Ayal speelde eerder in ‘SpangaS’
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:11 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]Zo bedoelde ik het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar is het inderdaad erg duidelijk!
Dit zijn toch oude kijkcijfers?quote:Op zondag 13 januari 2013 10:33 schreef Achtentachtig het volgende:
MA 4 2001 GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN RTL4 12,5 27,4 1.924.000
DI 2 2000 GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN RTL4 11,2 27,0 1.730.000
WO 1 2008 GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN RTL4 12,5 28,2 1.933.000
DO 3 2001 GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN RTL4 11,7 26,8 1.808.000
VR 2 2008 GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN RTL4 13,4 29,5 2.058.000
De kijkcijfers van afgelopen week zijn weer torenhoog!
quote:Op zondag 13 januari 2013 10:37 schreef EilandjeOnline het volgende:
leuk dat deze topic eindelijk een beetje begint te lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |