quote:Onze vriend BBQSausage geeft een 6 maanden FOK! pimp abo weg!
Het enige wat jij moet doen is een Jong! SC paint maken!
De regels:
• Alleen gebruikmaken van Paint
• Deadline: Zondagavond - 0:00
• Insturen: Posten in de Jong! SC reeks
BBQSausage zal daarna de leukste uitkiezen!
dankjequote:
quote:Op zondag 9 december 2012 19:55 schreef AppelCake het volgende:
Ze doet geen 3kb ze doet 3 basis handel en administratie.
Handig, kan ze je boekhouding doen.quote:Op zondag 9 december 2012 19:55 schreef AppelCake het volgende:
Ze doet geen 3kb ze doet 3 basis handel en administratie.
basisquote:Op zondag 9 december 2012 19:57 schreef promisionxexposed het volgende:
Wat boeit dat niveau nou Appel
Vrij veel.quote:Op zondag 9 december 2012 19:57 schreef promisionxexposed het volgende:
Wat boeit dat niveau nou Appel
Merk je niks van in bed hoor.quote:
datiszijnmeningquote:Op zondag 9 december 2012 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom staat er ratten zijn cool boven, het reactietypescherm? Wtf?
Omdat dat zo is.quote:Op zondag 9 december 2012 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom staat er ratten zijn cool boven, het reactietypescherm? Wtf?
Maak je niet dik.quote:Op zondag 9 december 2012 20:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
appel heeft me diep gekwetst, ik ga huilen in een hoekje
* Vinniiee geeft prom een knuffelquote:Op zondag 9 december 2012 20:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
appel heeft me diep gekwetst, ik ga huilen in een hoekje
Zeg het haar.quote:Op zondag 9 december 2012 20:01 schreef AppelCake het volgende:
HAAR LAATSTE REACTIE!![]()
![]()
!!!!!!1
[ afbeelding ]
Welk ding ben jij?quote:Op zondag 9 december 2012 20:01 schreef AppelCake het volgende:
![]()
!!!!!!1
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 december 2012 20:01 schreef AppelCake het volgende:
![]()
!!!!!!1
[ afbeelding ]
Oke, ik kom woensdag wel even langs.quote:Op zondag 9 december 2012 20:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nu snel neuken voor ik 20 ben
thanks sjatquote:Op zondag 9 december 2012 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke, ik kom woensdag wel even langs.
sushiquote:
Dat is waarschijnlijk een dikke asian danquote:Op zondag 9 december 2012 20:06 schreef Watertornado het volgende:
Ik word wel nieuwsgierig naar Cecile trouwens.
Hjb.quote:Op zondag 9 december 2012 20:06 schreef Watertornado het volgende:
Ik word wel nieuwsgierig naar Cecile trouwens.
HAHA, FAAL!quote:Op zondag 9 december 2012 20:06 schreef AppelCake het volgende:
ze zegt dat ze met sommige dingen langer wil wachten.
Nee, dunne en mooie ex.quote:Op zondag 9 december 2012 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk een dikke asian dan
quote:Op zondag 9 december 2012 20:06 schreef AppelCake het volgende:
lekker voor jequote:Op zondag 9 december 2012 20:06 schreef AppelCake het volgende:
En ze heeft het uitgemaakt omdat je een jerk bent?quote:
Wanneer jij je kloppende genotsknoppel uit je broekje haalt, zal ze daar ongetwijfeld anders over denken.quote:Op zondag 9 december 2012 20:06 schreef AppelCake het volgende:
Dus jullie gaan niet neuken?quote:Op zondag 9 december 2012 20:06 schreef AppelCake het volgende:
Nou, opvouwen die meid en als een vliegtuigje weggooien dan. Hier kan zo'n belangrijke man als jij niet op wachten.quote:Op zondag 9 december 2012 20:06 schreef AppelCake het volgende:
quote:
quote:
quote:
Ik eet ook geen visquote:Op zondag 9 december 2012 20:04 schreef Vinniiee het volgende:
Ik in pannenkoeken.
En nee, sorry, ik lust geen vis
quote:
Uitstekend! Met jou?quote:Op zondag 9 december 2012 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat een enthousiasme! Hoe is het?
En zitten op FOK!quote:
Vis is wel lekker, maar sushi nee. kan er niet aan wennenquote:
Nog iets leuks gedaan dit weekend?quote:Op zondag 9 december 2012 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sinds wanneer is sushi geen vis dan?
[..]
Gaat wel goed heur.
quote:Op zondag 9 december 2012 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sinds wanneer is sushi geen vis dan?
[..]
Gaat wel goed heur.
Vis is vies maar sushiquote:Op zondag 9 december 2012 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vis is wel lekker, maar sushi nee. kan er niet aan wennen
quote:Op zondag 9 december 2012 20:10 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nog iets leuks gedaan dit weekend?
quote:Op zondag 9 december 2012 20:10 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Gisteren voor een pak gekeken, maar niet geslaagd. En een FOK!ster gemeet.. Verder niets bijzondersquote:Op zondag 9 december 2012 20:10 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hoe dan? vegetarisch ofzo?quote:Op zondag 9 december 2012 20:11 schreef msacras het volgende:
[..]
Sushi is zóveel meer dan vis. Je hebt ook gewoon met groenten enzo maar het is veel meer dan alleen rauwe visrolletjes
[..]
Vis is vies maar sushi
dat is kus in het limburgs <3quote:Op zondag 9 december 2012 20:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, opvouwen die meid en als een vliegtuigje weggooien dan. Hier kan zo'n belangrijke man als jij niet op wachten.
Overigens begrijp ik haar reactie van "dikke poen" ofzo niet geheel. Kun je hier wat uitleg over geven?
quote:Op zondag 9 december 2012 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus jullie gaan niet neuken?
Ik moet zo hard lachen.
Dit soort dingen bespreken via FB-chatquote:
Oh, dat wist ik nietquote:Op zondag 9 december 2012 20:11 schreef msacras het volgende:
[..]
Sushi is zóveel meer dan vis. Je hebt ook gewoon met groenten enzo maar het is veel meer dan alleen rauwe visrolletjes
[..]
Vis is vies maar sushi
Ondanks dat ze een dikke ginger is verdient is veel beter dan jou, de tragiek.quote:
Kerst? Gala?quote:Op zondag 9 december 2012 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gisteren voor een pak gekeken, maar niet geslaagd. En een FOK!ster gemeet.. Verder niets bijzonders
Nee, het was rustig hier.quote:Op zondag 9 december 2012 20:11 schreef Watertornado het volgende:
HeloefNog gekke dingen gedaan in het weekend jongen?
Wanneer hebben wij onze eerste knuffel?quote:
QFT.quote:Op zondag 9 december 2012 20:13 schreef promisionxexposed het volgende:
Ieder meisje verdient beter dan Appel
Das het grappige, ik ook niet. Niet gewone rijst iig. Ik eet geen vis en hou niet van rijst maar sushiquote:Op zondag 9 december 2012 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit soort dingen bespreken via FB-chat
[..]
Oh, dat wist ik niet. Naja, ik lust ook niet echt graag rijst
_!
Ik heb geen tragiek.quote:Op zondag 9 december 2012 20:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ondanks dat ze een dikke ginger is verdient is veel beter dan jou, de tragiek.
Oef, dat zou echt niks voor mij zijnquote:Op zondag 9 december 2012 20:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Jup vegetariër maar sushi is echt mn all time favorite eten
True storyquote:Op zondag 9 december 2012 20:13 schreef promisionxexposed het volgende:
pxe. Hij doet het echt niet.quote:Op zondag 9 december 2012 20:13 schreef promisionxexposed het volgende:
Zelfs dikke gingers?quote:Op zondag 9 december 2012 20:13 schreef promisionxexposed het volgende:
Vrijdag pas, dus ik heb donderdagavond nogquote:
Apartquote:Op zondag 9 december 2012 20:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Das het grappige, ik ook niet. Niet gewone rijst iig. Ik eet geen vis en hou niet van rijst maar sushi![]()
![]()
Maakt niet uit of ze dik zijn? Iedereen verdient meer.quote:
Ik ben er nog niet klaar voorquote:Op zondag 9 december 2012 20:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer hebben wij onze eerste knuffel?
quote:Op zondag 9 december 2012 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vrijdag pas, dus ik heb donderdagavond nog.
[..]
Apart! Moet ik het misschien toch eens proeven
.
Maar hij wilt een dikke ginger neuken die wel wat voor hem voelt, en hij niet voor haar. Omdat hij voor zijn 16e ontmaagd wil zijnquote:Op zondag 9 december 2012 20:14 schreef msacras het volgende:
Wat zijn jullie onaardig tegen Appel. Volgensmij is het best een aardige knul, zo af en toe
Met zo'n verrot karakter? Ja lieverdquote:
O. Das niet zo classy.quote:Op zondag 9 december 2012 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar hij wilt een dikke ginger neuken die wel wat voor hem voelt, en hij niet voor haar. Omdat hij voor zijn 16e ontmaagd wil zijn
Maar eens kopen danquote:Op zondag 9 december 2012 20:14 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
![]()
Vriendin van me beweerde dat ze sushi ook niet lekker vond, maar toen ze het voor het eerst at was ze om :p
Over een maand of twee dan?quote:
Koop dan asjeblieft geen sushi van AH huismerk, dat is echtquote:
Doe eens reagerenquote:
Restaurant is zo awkward als je het niet lustquote:Op zondag 9 december 2012 20:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Koop dan asjeblieft geen sushi van AH huismerk, dat is echt
Ga dan naar een restaurant of beter, maak het zelf
Hij kraakt hier een meisje helemaal af om tegen haar zelf poeslief te doen en haar zo snel mogelijk in bed te krijgen. Ik was ooit zoals hem, ik ben er niet trots op. Kortom hij is gewoon een klootzak.quote:Op zondag 9 december 2012 20:14 schreef msacras het volgende:
Wat zijn jullie onaardig tegen Appel. Volgensmij is het best een aardige knul, zo af en toe
Kan best. Fanta, 7up.quote:Op zondag 9 december 2012 20:16 schreef Kimberliedje het volgende:
Brakke zondag yeahh.
1 Tip; Zeg niet 20x tegen de barman; Doe maar wat, als er maar geen cola in zit.
bacoquote:Op zondag 9 december 2012 20:16 schreef Kimberliedje het volgende:
Brakke zondag yeahh.
1 Tip; Zeg niet 20x tegen de barman; Doe maar wat, als er maar geen cola in zit.
quote:
Er staat "geen cola"quote:Op zondag 9 december 2012 20:17 schreef msacras het volgende:
[..]
baco
safari cola
rum cola
cuba libre
etc
Colaquote:Op zondag 9 december 2012 20:17 schreef msacras het volgende:
[..]
baco
safari cola
rum cola
cuba libre
etc
Sorry schatquote:
Emoticon icm PI is vreemdquote:
hosselbaasquote:Op zondag 9 december 2012 20:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Sorry schatWanneer we een jaar samen zijn dan een knuffel?
nastyquote:Op zondag 9 december 2012 20:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij kraakt hier een meisje helemaal af om tegen haar zelf poeslief te doen en haar zo snel mogelijk in bed te krijgen. Ik was ooit zoals hem, ik ben er niet trots op. Kortom hij is gewoon een klootzak.
misschienquote:Op zondag 9 december 2012 20:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Sorry schatWanneer we een jaar samen zijn dan een knuffel?
Dat valt dus wel mee. Alhoewel ik niet voor elk restaurant kan praten. Ik houd dus ook niet van die sushi (van die rolletjes) omdat ik niet van vis houdt. Nou ja, ik ging met een groep naar een restaurant en ik dus zo'n sushirol met komkommer geprobeerd, GOOR! Maar gelukkig was er nog zoveel meer, ik heb me zonder meer heerlijk rondgegeten. En ik zag op een gegeven moment ook patat voorbij komen, maar dat vind ik dan wel weer een beetje sad.quote:Op zondag 9 december 2012 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Restaurant is zo awkward als je het niet lust.
O haha, overheen gelezen. Ik ben al vegetariër, al een aantal jaar zelfs. Vroeger mee begonnen onder het mom van "het is zielig voor dieren", tegenwoordig is het meer een gewoonte/gewetenskwestie. En het puntje van "je gaat ook niet zomaar een mens doodschieten en in de winkel leggen, waarom een dier dan wel." Als in, niet dieren minderwaardig stellen onder mensen want die hebben ook gevoel/hersenen/zenuwstelsel.quote:
Doe ik ook. Vandaar de PIquote:Op zondag 9 december 2012 20:18 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Je begrijpt natuurlijk wel dat als je zegt; doe maar wat, het dan veel alcohol bevat.
Wat ik bedoelde te zeggen is dat je ook veel alcohol binnen kan krijgen met colaquote:
Daarom zijn we zo onaardig.quote:
Dat is een naaistreek.quote:Op zondag 9 december 2012 20:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij kraakt hier een meisje helemaal af om tegen haar zelf poeslief te doen en haar zo snel mogelijk in bed te krijgen. Ik was ooit zoals hem, ik ben er niet trots op. Kortom hij is gewoon een klootzak.
Oh ja daar ben ik het ook wel mee eensquote:Op zondag 9 december 2012 20:18 schreef msacras het volgende:
[..]
O haha, overheen gelezen. Ik ben al vegetariër, al een aantal jaar zelfs. Vroeger mee begonnen onder het mom van "het is zielig voor dieren", tegenwoordig is het meer een gewoonte/gewetenskwestie. En het puntje van "je gaat ook niet zomaar een mens doodschieten en in de winkel leggen, waarom een dier dan wel." Als in, niet dieren minderwaardig stellen onder mensen want die hebben ook gevoel/hersenen/zenuwstelsel.
Hmm, oke. Dan moet ik dat maar eens op gaan zoeken dan.quote:Op zondag 9 december 2012 20:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat valt dus wel mee. Alhoewel ik niet voor elk restaurant kan praten. Ik houd dus ook niet van die sushi (van die rolletjes) omdat ik niet van vis houdt. Nou ja, ik ging met een groep naar een restaurant en ik dus zo'n sushirol met komkommer geprobeerd, GOOR! Maar gelukkig was er nog zoveel meer, ik heb me zonder meer heerlijk rondgegeten. En ik zag op een gegeven moment ook patat voorbij komen, maar dat vind ik dan wel weer een beetje sad.
Ah zo, ja dat kloptquote:Op zondag 9 december 2012 20:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde te zeggen is dat je ook veel alcohol binnen kan krijgen met cola
tevens heeft ze wel gelijk, cola
Ja, want dat maakt posts onduidelijk somsquote:Op zondag 9 december 2012 20:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Oh god nu komt alle haat op standaard pi's weer.
Ik denk dat deze jongen wel geschikt is voor de politiek. Of het bedrijfsleven.quote:Op zondag 9 december 2012 20:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is een naaistreek.
Appel, je bent geen aardige knul meer.![]()
Je mag niet meer op mijn parteitje komen
quote:Op zondag 9 december 2012 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja daar ben ik het ook wel mee eensMaar ik zou niet zonder vlees kunnen
en ik ben niet zo`n sla-eter dus dan gaat het beetje lastig worden om nog een enigszins goed eetpatroon te behouden
Nee ik ga al in de politiek en daar wil ik hem niet tegenkomenquote:Op zondag 9 december 2012 20:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat deze jongen wel geschikt is voor de politiek. Of het bedrijfsleven.
Over 30 jaar onze minister-president.quote:Op zondag 9 december 2012 20:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat deze jongen wel geschikt is voor de politiek. Of het bedrijfsleven.
En ik heb 1x een vegaburger maar daar zit echt geen smaak aan.quote:Op zondag 9 december 2012 20:20 schreef msacras het volgende:
[..]dat is inderdaad best moeilijk in het begin, maar na een tijdje is het best makkelijk.
Gewoon genoeg groente en goed gevarierd eten.
quote:Op zondag 9 december 2012 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Over 30 jaar onze minister-president.
En net zo maagd en single als Mark Rutte.
Ik dacht dat vrouwen altijd wel van een beetje bedrog hielden?quote:Op zondag 9 december 2012 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Over 30 jaar onze minister-president.
En net zo maagd en single als Mark Rutte.
Nee heel veel vleesvervangers zijnquote:Op zondag 9 december 2012 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik heb 1x een vegaburger maar daar zit echt geen smaak aan.
Binnen welke partij?quote:Op zondag 9 december 2012 20:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee ik ga al in de politiek en daar wil ik hem niet tegenkomen
bedrijfsleven mag
je neus groeit pinokkioquote:Op zondag 9 december 2012 20:21 schreef AppelCake het volgende:
[ afbeelding ] Afstoten werkt ook niet.
En je ouders zijn dan ook vega of niet?quote:Op zondag 9 december 2012 20:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee heel veel vleesvervangers zijn
Behalve vega saté van quorn en nep kroketten van de Jumbo
zeg gewoon dat je niet wilt autistquote:Op zondag 9 december 2012 20:21 schreef AppelCake het volgende:
quote:Op zondag 9 december 2012 20:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe het er dan uit ziet, maar op dit moment ben ik wel into D66.
neequote:Op zondag 9 december 2012 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je ouders zijn dan ook vega of niet?
Ik zou bijna gaan geloven dat God en Karma bestaan.quote:Op zondag 9 december 2012 20:21 schreef AppelCake het volgende:
Oh wel chill als ze dan nog apart voor je koken enzoquote:
Nu denkt iedereen van de basketbalclub dat ik met haar heb.quote:Op zondag 9 december 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan geloven dat God en Karma bestaan.
Godverdommequote:Op zondag 9 december 2012 20:21 schreef AppelCake het volgende:
Okee cool, ik heb ook enigszins politieke ambities.quote:Op zondag 9 december 2012 20:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Jaa voor een deel wel, al is het niet heel veel moeite. Maar hierdoor koken ze wel veel vaker helemaal vegetarisch, minstens 3x per week. Toch nog wat bereikt dusquote:Op zondag 9 december 2012 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh wel chill als ze dan nog apart voor je koken enzoDenk ik dan
AppelCake en Ginger sitting in a tree.quote:Op zondag 9 december 2012 20:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nu denkt iedereen van de basketbalclub dat ik met haar heb.![]()
Oke leuk.quote:Op zondag 9 december 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee cool, ik heb ook enigszins politieke ambities.
Ik denk dat het nog wel een goede actie is als je seks bij haar wil lospeuteren. Maar graag wil ik je erop attenderen dat "vindt je" absoluut geen geaccepteerde spelling is.quote:Op zondag 9 december 2012 20:21 schreef AppelCake het volgende:
Top. Zolang je de D66 straks maar niet te biologisch maakt vind ik het goedquote:Op zondag 9 december 2012 20:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Jaa voor een deel wel, al is het niet heel veel moeite. Maar hierdoor koken ze wel veel vaker helemaal vegetarisch, minstens 3x per week. Toch nog wat bereikt dus
Wat?quote:
kissquote:Op zondag 9 december 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
AppelCake en Ginger sitting in a tree.
APPELCAKE EN GINGER ZITTEN IN EEN BOOTJEquote:Op zondag 9 december 2012 20:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nu denkt iedereen van de basketbalclub dat ik met haar heb.![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 20:25 schreef Hypocriet het volgende:
Tevens is
'Dat vindt je toch niet erg?' gewoon fout.
Ik mag jou wel.quote:Op zondag 9 december 2012 20:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel een goede actie is als je seks bij haar wil lospeuteren. Maar graag wil ik je erop attenderen dat "vindt je" absoluut geen geaccepteerde spelling is.
niet te neuken lalalalalaquote:Op zondag 9 december 2012 20:25 schreef msacras het volgende:
[..]
APPELCAKE EN GINGER ZITTEN IN EEN BOOTJE
Bootje zinkt.quote:Op zondag 9 december 2012 20:25 schreef msacras het volgende:
[..]
APPELCAKE EN GINGER ZITTEN IN EEN BOOTJE
quote:Op zondag 9 december 2012 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Top. Zolang je de D66 straks maar niet te biologisch maakt vind ik het goed
ja sorry.quote:Op zondag 9 december 2012 20:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel een goede actie is als je seks bij haar wil lospeuteren. Maar graag wil ik je erop attenderen dat "vindt je" absoluut geen geaccepteerde spelling is.
Ja kom op, je bent toch met me eens dat dat soms te overdreven is?quote:
Nou ik overweeg een lidmaatschap bij de Jonge Socialisten, op echt een bestuurderspositie aas ik niet maar ik wil in ieder geval in het betrokken zijn bij de PvdA. Meedenken over hoe het beter kan.quote:
Vind ik ook. Ik ben tevens verder niet zo heel biologisch ingesteld hoor, millieu enzo is minder aan mij besteed.quote:Op zondag 9 december 2012 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kom op, je bent toch met me eens dat dat soms te overdreven is?PVDD enzo
Laat mij, dit is de eerste keer dat ik een slaafje krijg.quote:Op zondag 9 december 2012 20:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
slecht geweten weegt zwaar
Ik wou dezelfde grap maken.quote:
Ik wou dit deel alleen followen maar D66quote:Op zondag 9 december 2012 20:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha mooiquote:Op zondag 9 december 2012 20:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik ben tevens verder niet zo heel biologisch ingesteld hoor, millieu enzo is minder aan mij besteed.
En jij bent?quote:Op zondag 9 december 2012 20:28 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik wou dit deel alleen followen maar D66![]()
Moest even een emo.gif d'r tegen aan gooien.
D66 is een populistische partij en is het schoothondje van de grootste partij na de verkiezingen terwijl ze ervoor helemaal los gaan tegen de partij.
Nu is alles omgedraaid vriend, zij krijgt haar vriendje. En jij krijgt niks meer dan een zoentje op je wang en dikke worstenvingertjes om vast te houden.quote:Op zondag 9 december 2012 20:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Laat mij, dit is de eerste keer dat ik een slaafje krijg.
PvdA vind ik idd ook wel een goede partij en ik heb er ook wel wat mee maar over het algemeen vind ik ze net iets té links. Overigens ben ik niet heel erg voor een partij, ik vind SP ook goed maar ik ben wel weer pro-Europa. Ik ben gewoon heel erg voor Paars Plus.quote:Op zondag 9 december 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik overweeg een lidmaatschap bij de Jonge Socialisten, op echt een bestuurderspositie aas ik niet maar ik wil in ieder geval in het betrokken zijn bij de PvdA. Meedenken over hoe het beter kan.
quote:Op zondag 9 december 2012 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu is alles omgedraaid vriend, zij krijgt haar vriendje. En jij krijgt niks meer dan een zoentje op je wang en dikke worstenvingertjes om vast te houden.
Ik wil politicologie of rechten gaan studeren. Heel misschien ook evenement management/hogere hotelschool maar ik denk dat het een van de eerste 2 wordt, op dit moment neig ik het meeste naar rechten.quote:Op zondag 9 december 2012 20:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha mooiDoe je dan ook de studie ervoor? Politicologie ofzo?
quote:Op zondag 9 december 2012 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jij bent?
13? 14?
Ga nog ff lekker paar jaar aan je papa`s hand mee naar de stembus
Lijkt me ook wel tof inderdaadquote:Op zondag 9 december 2012 20:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik wil politicologie of rechten gaan studeren. Heel misschien ook evenement management/hogere hotelschool maar ik denk dat het een van de eerste 2 wordt, op dit moment neig ik het meeste naar rechten.
Ik begrijp dat je gelijk denkt dat ik de politieke voorkeur van mijn ouders copieer, maar nee.quote:Op zondag 9 december 2012 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jij bent?
13? 14?
Ga nog ff lekker paar jaar aan je papa`s hand mee naar de stembus
Oké wat studeer je nu dan?quote:Op zondag 9 december 2012 20:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel tof inderdaadNiet dat ik er nu de studie voor doe maar politiek interesseert me altijd wel
en de laatste keerquote:Op zondag 9 december 2012 20:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Laat mij, dit is de eerste keer dat ik een slaafje krijg.
Gaat daar niet om, je moet niet over politiek lullen op die leeftijdquote:Op zondag 9 december 2012 20:31 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je gelijk denkt dat ik de politieke voorkeur van mijn ouders copieer, maar nee.
Mijn vader is van de VVD.
En ik ben vol tegen te VVD, en ook geen fan van de PVDA... Politiek in Nederland
VVD en PVDA staan nogal lijnrecht tegenover elkaar dus jij bent voor niemand? Voor een anarchie?quote:Op zondag 9 december 2012 20:31 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je gelijk denkt dat ik de politieke voorkeur van mijn ouders copieer, maar nee.
Mijn vader is van de VVD.
En ik ben vol tegen te VVD, en ook geen fan van de PVDA... Politiek in Nederland
COmmunicatie. maar Journalistiek, European Studies, Psychologie en Filmwetenschappen trekken me ookquote:
Ik schets je dit voorbeeld alvast, als je 18 bent ben je waarschijnlijk mij. Maagd.quote:Op zondag 9 december 2012 20:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]![]()
![]()
Een jaartje kan ik wel proberen te wachten...
Wow weer een assumptie die op niks gebaseerd is... Ik vind geen enkele partij in Nederland sterk. De partij die het dichtbijst komt is de PVDAquote:Op zondag 9 december 2012 20:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat daar niet om, je moet niet over politiek lullen op die leeftijdLeuk dat je af en toe eens een debat op tv ziet maar daar houdt het ook mee op.
Welke partij vind je wel sterk dan?
Hoeren een optie?quote:Op zondag 9 december 2012 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik schets je dit voorbeeld alvast, als je 18 bent ben je waarschijnlijk mij. Maagd.
Het grote verschil is jij ligt daar door huilend in foetushouding in het hoekje van je kamer.
Omdat dikke ginger?quote:Op zondag 9 december 2012 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik schets je dit voorbeeld alvast, als je 18 bent ben je waarschijnlijk mij. Maagd.
Het grote verschil is jij ligt daar door huilend in foetushouding in het hoekje van je kamer.
Journalistiek spreekt mij ook wel aan ja, maar dat kan je in veel gevallen als minor doen dus dat wil ik dan doen. Psychologie lijkt mij ook wel wat maar dat heeft mn vader ook al gedaan en m'n moeder pedagogische wetenschappen (lijkt er heel erg op) en m'n zus studeert nu ook psychologie dus dat is weer zo standaard.quote:Op zondag 9 december 2012 20:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
COmmunicatie. maar Journalistiek, European Studies, Psychologie en Filmwetenschappen trekken me ookDus ik heb echt nog geeeen idee wat ik wil later
quote:Op zondag 9 december 2012 20:33 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wow weer een assumptie die op niks gebaseerd is... Ik vind geen enkele partij in Nederland sterk. De partij die het dichtbijst komt is de PVDA
dafuq?quote:Op zondag 9 december 2012 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan ook als Journalist werken bij de Psychogie Magazine werken en wat politieke activiteiten voor erbij.quote:Op zondag 9 december 2012 20:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Journalistiek spreekt mij ook wel aan ja, maar dat kan je in veel gevallen als minor doen dus dat wil ik dan doen. Psychologie lijkt mij ook wel wat maar dat heeft mn vader ook al gedaan en m'n moeder pedagogische wetenschappen (lijkt er heel erg op) en m'n zus studeert nu ook psychologie dus dat is weer zo standaard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 december 2012 20:35 schreef AppelCake het volgende:
Misschien word ik nog wel verliefd op haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Journalist met als hoofdartikelen de psychologie achter politieke opvattingenquote:Op zondag 9 december 2012 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan ook als Journalist werken bij de Psychogie Magazine werken en wat politieke activiteiten voor erbij.Dan heb je alles in 1
Ik zou de PvdA niet echt mijn partij noemen, maar wel de partij waar ik me het meest mee kan identificeren over het algemeen. Paars Plus was misschien beter geweest want dit kabinet loopt nu al te kloten op meerdere vlakken.quote:Op zondag 9 december 2012 20:30 schreef msacras het volgende:
[..]
PvdA vind ik idd ook wel een goede partij en ik heb er ook wel wat mee maar over het algemeen vind ik ze net iets té links. Overigens ben ik niet heel erg voor een partij, ik vind SP ook goed maar ik ben wel weer pro-Europa. Ik ben gewoon heel erg voor Paars Plus.
quote:Op zondag 9 december 2012 20:35 schreef AppelCake het volgende:
Misschien word ik nog wel verliefd op haar.jahoor schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Als je geen enkele partij sterk vind, geef zelf eens een paar punten die jij terug wil zien maar geen enkele partij als opvatting heeft.?quote:
Intro van HIMYM?quote:Op zondag 9 december 2012 20:37 schreef AppelCake het volgende:
papa papapapapapapapapapa papapapapapa pa papapapapapa papapapapapapapapapaaaaaaa
Raad een wel liedje dit is?
Nederland kan gewoon geen kabinet vormen, maar dat wisten we al. Ik vind paars plus heel fijn omdat het een goede afwisseling tussen links en rechts is. Ik ben heel erg midden (met een lichte afwijking naar linksquote:Op zondag 9 december 2012 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou de PvdA niet echt mijn partij noemen, maar wel de partij waar ik me het meest mee kan identificeren over het algemeen. Paars Plus was misschien beter geweest want dit kabinet loopt nu al te kloten op meerdere vlakken.
ooh ik zie nu dat het bopbopbopbopbop moet zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 20:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Intro van HIMYM?
Nee die is meer paaaaaaaaaaaa papapapapapapapapapapapaaaaaaa
quote:Op zondag 9 december 2012 20:37 schreef AppelCake het volgende:
papa papapapapapapapapapa papapapapapa pa papapapapapa papapapapapapapapapaaaaaaa
Raad een wel liedje dit is?
HIMYMquote:Op zondag 9 december 2012 20:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Intro van HIMYM?
Nee die is meer paaaaaaaaaaaa papapapapapapapapapapapaaaaaaa
Links is gewoon goed maar VVD moet er altijd bij omdat het anders economisch een zooitje wordt, Paars Plus is inderdaad het best jaquote:Op zondag 9 december 2012 20:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Nederland kan gewoon geen kabinet vormen, maar dat wisten we al. Ik vind paars plus heel fijn omdat het een goede afwisseling tussen links en rechts is. Ik ben heel erg midden (met een lichte afwijking naar links), maar ik vind nu D66 een fijne partij vooral vanwege studentenrechten (stufi, geen langstudeerboete etc). Ik had dus D66 gestemd waarschijnlijk, of misschien PvdA want dat is strategisch gezien handig voor Paars Plus.
Voor mij, nee hoor ik heb geen waanbeeld dat ik op een bepaalde leeftijd moet neuken ofzo.quote:
Nee omdat je er zo druk om maakt dat je niet in eerste instantie nee tegen haar zei omdat je kans zag haar te neuken. Nu zit je half in een relatie die je niet wil en ze wil nog niet eens neuken. Daarom.quote:
He can handle the truth.quote:
pa pa pa papaaaaaaaaaa papapa pa dada dadammmmmmmmmmmm *tumdumtumdum*quote:Op zondag 9 december 2012 20:38 schreef msacras het volgende:
[..]
HIMYM
is meer
pa pa pa pa paaaaa... papapapaaaaa..dadaaaa.dadadadadadaddaaaaaaaaaa *tudumdudmudm*
PVDA en VVD kunnen nooit samen want hun standpunten komen helemaal niet overeen.. [conspiracy] En trouwens, dat de SP onderuit ging in de peilingen = corruptie om de zwevende links kiezers over de partijen te verspreiden zodat links niet aan de macht zou komen [/conspiracy]quote:Op zondag 9 december 2012 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou de PvdA niet echt mijn partij noemen, maar wel de partij waar ik me het meest mee kan identificeren over het algemeen. Paars Plus was misschien beter geweest want dit kabinet loopt nu al te kloten op meerdere vlakken.
Deze man begrijpt! Ik ben heel socialistisch ingesteld maar VVD moet ook wel wat invloed hebben. Alleen niet teveelquote:Op zondag 9 december 2012 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Links is gewoon goed maar VVD moet er altijd bij omdat het anders economisch een zooitje wordt, Paars Plus is inderdaad het best ja
nee ik dacht dat je geen maagd meer was omdat je zei net zo te zijn als appel ofzo?quote:Op zondag 9 december 2012 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor mij, nee hoor ik heb geen waanbeeld dat ik op een bepaalde leeftijd moet neuken ofzo.
[..]
Nee omdat je er zo druk om maakt dat je niet in eerste instantie nee tegen haar zei omdat je kans zag haar te neuken. Nu zit je half in een relatie die je niet wil en ze wil nog niet eens neuken. Daarom.
[..]
He can handle the truth.
Heeft hij zeker gelijk in, ook met de zorg nu, echt niet meer serieus te nemenquote:Op zondag 9 december 2012 20:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Deze man begrijpt! Ik ben heel socialistisch ingesteld maar VVD moet ook wel wat invloed hebben. Alleen niet teveel
Maar ik ben sowieso ook niet echt voor een partij, ik ben het op veel vlakken oneens met de PVV maar ik vind dat Wilders wel gelijk heeft met z'n "ons geld moet naar de zieken, niet naar de Grieken"
Nee, Appel zoals hemquote:Op zondag 9 december 2012 20:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik dacht dat je geen maagd meer was omdat je zei net zo te zijn als appel ofzo?
Ik heb vandaag uit verveling 12 afleveringen gekeken.quote:Op zondag 9 december 2012 20:40 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik heb maar een paar keer HIMYM gekeken. Zo heel goed vond ik het niet.
Niet alle standpunten komen overeen nee, maar dat is met geen enkele partij. Echter zijn deze partijen allebei wel nodig in een kabinet omdat anders de focus op prioriteiten teveel verschuift, teveel naar links of teveel naar rechts.quote:Op zondag 9 december 2012 20:40 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
PVDA en VVD kunnen nooit samen want hun standpunten komen helemaal niet overeen.. [conspiracy] En trouwens, dat de SP onderuit ging in de peilingen = corruptie om de zwevende links kiezers over de partijen te verspreiden zodat links niet aan de macht zou komen [/conspiracy]
Ik heb gisteren 6-7 afleveringen van Supernatural gekeken, die zijn dan wel 2 keer zo lang als HIMYM denkquote:Op zondag 9 december 2012 20:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb vandaag uit verveling 12 afleveringen gekeken.
En die toestand met die PIGS landen, echt wtf manquote:Op zondag 9 december 2012 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft hij zeker gelijk in, ook met de zorg nu, echt niet meer serieus te nemen
het was al verder terug toen het nog over dat gebruiken gingquote:Op zondag 9 december 2012 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, Appel zoals hem. Maagd, alleen Appel jankt omdat hij per se wilt neuken voor een bepaalde leeftijd.
Naar mijn weten nietquote:Op zondag 9 december 2012 20:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het was al verder terug toen het nog over dat gebruiken ging
12*20=240quote:Op zondag 9 december 2012 20:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 6-7 afleveringen van Supernatural gekeken, die zijn dan wel 2 keer zo lang als HIMYM denk
Nederland is al jaren naar de haaien, niet alleen qua politiek.quote:
Of misschien wel andersom.quote:Op zondag 9 december 2012 20:42 schreef msacras het volgende:
[..]
En die toestand met die PIGS landen, echt wtf man
Nederland gaat naar de haaien
Vandaar dat ik de eerste vrouwelijke MP van Nederland word!
quote:Op zondag 9 december 2012 20:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hm vast verkeerd gelezen dan
quote:Op zondag 9 december 2012 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naar mijn weten niet. Ja, dat het Appel niet lukt, en dat Appel moet huilen als hij op z'n 18e nog maagd is.
Oh.quote:Op zondag 9 december 2012 20:43 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik blijf tot en met mijn 30ste een maagd, dan word ik een tovenaar.
Dat vooral, ik vind het zo grappig CDA en VVD een centrum-rechtse en rechtse partij met nog een centrum-rechtse partij er bij deden er veel langer over om tot een akkoord te komen dan een linkse en rechtse partij.quote:Op zondag 9 december 2012 20:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Nederland kan gewoon geen kabinet vormen, maar dat wisten we al. Ik vind paars plus heel fijn omdat het een goede afwisseling tussen links en rechts is. Ik ben heel erg midden (met een lichte afwijking naar links), maar ik vind nu D66 een fijne partij vooral vanwege studentenrechten (stufi, geen langstudeerboete etc). Ik had dus D66 gestemd waarschijnlijk, of misschien PvdA want dat is strategisch gezien handig voor Paars Plus.
Ja hequote:Op zondag 9 december 2012 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nederland is al jaren naar de haaien, niet alleen qua politiek.
We hebben volgens mij echt 1 van de meest vercrackte maatschappijen die er is
Dan 6x40, ook 240quote:Op zondag 9 december 2012 20:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
12*20=240
240/60= 4 uur ja.
Tevens: Supernatural
Heh, wat is er dan?quote:
Klopt, maar Belgie is ook armoedig hoorquote:Op zondag 9 december 2012 20:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja he
Alleen België is nog erger met dat kabinet dat elke 2 weken valt zo'n beetje
Oh nee dat zat anders. Ongeveer anderhalf jaar geleden liet een dik meisje weten dat ze me leuk vond.quote:Op zondag 9 december 2012 20:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik dacht dat je geen maagd meer was omdat je zei net zo te zijn als appel ofzo?
Waar wil je heen dan.quote:Op zondag 9 december 2012 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt, maar Belgie is ook armoedig hoorvooral Wallonie
Moet gewoon naar Frankrijk toe.
Of gewoon emigreren uit Nederland, nog beter
Samen hetzelfdequote:
Niet weten van het geheimquote:
New Yorkquote:
en toen voelde je je lullig?quote:Op zondag 9 december 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh nee dat zat anders. Ongeveer anderhalf jaar geleden liet een dik meisje weten dat ze me leuk vond.
Toen rende ik ook meteen naar FOK! om te roepen "HAHAHA EEN TERINGDIKMENS DENKT DAT ZE EEN KANS BIJ ME MAAKT HAHAHA"
Daarom herken ik me in hem.
Hehe ja dat viel mij ook al op, maar sowieso heeft Nederland wel vaker moeite met tot een akkoord komen.quote:Op zondag 9 december 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vooral, ik vind het zo grappig CDA en VVD een centrum-rechtse en rechtse partij met nog een centrum-rechtse partij er bij deden er veel langer over om tot een akkoord te komen dan een linkse en rechtse partij.
Ik heb PvdA gestemd vooral omdat ik Samson een geschikte premier vond en ik wou dat de PvdA ipv VVD de eerste stappen konden zetten aangaande de formatie. Maar ja ze konden ook niet om elkaar heen. Al had ik nooit gedacht dat ze er uit zouden komen zonder Paars-Plus überhaupt te overwegen.
Stoer.quote:Op zondag 9 december 2012 20:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Samen hetzelfde![]()
![]()
Je bent gewoon bang
Waarom niet dan?quote:Op zondag 9 december 2012 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
New Yorknee geen idee
Zal toch niet te realiseren zijn
quote:Op zondag 9 december 2012 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt, maar Belgie is ook armoedig hoorvooral Wallonie
Moet gewoon naar Frankrijk toe.
Of gewoon emigreren uit Nederland, nog beter
Hawaii. Omdat het kan.quote:
vorige verkiezingen, 3 van de 5 grootste gemeentes die PVV stemde kwamen uit Limburg, daar zie je nog geen 1 turk door de winkelstraat lopenquote:Op zondag 9 december 2012 20:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Hehe ja dat viel mij ook al op, maar sowieso heeft Nederland wel vaker moeite met tot een akkoord komen.
Ja ik vind Samson ook wel een goede vent inderdaad. En precies, PvdA en VVD zijn de grootste partijen van het moment dus ze moeten wel samenwerken, de één kan niet zomaar wegvallen ofzo.
Ik baal wel dat ik niet mag stemmen, dan zijn er van die achterlijken van 18+ met een mening als "huh Turken zijn lelijk ik stem PVV" die wel mogen stemmen, en ik heb een beetje gezond verstand en weet wat ik wil en hoe het in elkaar zit met de politiek maar mag niet stemmen.
Wij welquote:
Ik wou een opmerking maken maar laat maar.quote:
Een opleiding afronden gaat voorlopig nog niet van een leien dakje dusquote:
Even ter illustratie hè, ik kan wel betere voorbeelden bedenken maar je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zondag 9 december 2012 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
vorige verkiezingen, 3 van de 5 grootste gemeentes die PVV stemde kwamen uit Limburg, daar zie je nog geen 1 turk door de winkelstraat lopen
quote:Op zondag 9 december 2012 20:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wou een opmerking maken maar laat maar.
Klopt, vind ook eigenlijk dat er een soort kies-test moet komenquote:Op zondag 9 december 2012 20:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Even ter illustratie hè, ik kan wel betere voorbeelden bedenken maar je begrijpt wat ik bedoel.Dat er hersenlozen van 18+ zijn die de toekomst van ons land bepalen en dat er niet-hersenloze minderjarigen zijn die niks te zeggen hebben. Dat is stom.
Hij's te erg, liefdesnectar erg.quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 20:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik baal wel dat ik niet mag stemmen, dan zijn er van die achterlijken van 18+ met een mening als "huh Turken zijn lelijk ik stem PVV" die wel mogen stemmen, en ik heb een beetje gezond verstand en weet wat ik wil en hoe het in elkaar zit met de politiek maar mag niet stemmen.
Nee toen voelde ik me het mannetje.quote:Op zondag 9 december 2012 20:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en toen voelde je je lullig?
Ja hè.quote:Op zondag 9 december 2012 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt, vind ook eigenlijk dat er een soms kies-test moet komen
Nicequote:Op zondag 9 december 2012 20:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja hè.
Ik heb dit jaar wel actief meegedaan met scholierenverkiezingen, organiseren enzo. Ik kwam zelfs ok de radio.![]()
ja eikelquote:Op zondag 9 december 2012 20:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee toen voelde ik me het mannetje.
Nu denk ik "wat een eikel was ik"
Deze man!quote:Op zondag 9 december 2012 20:50 schreef 2Happy4U het volgende:
Je moet het stemmen verdienen, niet vanaf je 18e verkrijgen.
Amerika is nog een tree erger.quote:Op zondag 9 december 2012 20:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Even ter illustratie hè, ik kan wel betere voorbeelden bedenken maar je begrijpt wat ik bedoel.Dat er hersenlozen van 18+ zijn die de toekomst van ons land bepalen en dat er niet-hersenloze minderjarigen zijn die niks te zeggen hebben. Dat is stom.
Ik geef tenminste toe dat ik een eikel ben.quote:
Ik doe al genoeg met m'n leven.quote:Op zondag 9 december 2012 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice![]()
Maar je kan ook bij jongeren iets he, zag daar laatst wat van bij DWDD, Voor jonge politiek activisten
truequote:Op zondag 9 december 2012 20:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geef tenminste toe dat ik een eikel ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |