Nee, het was rustig hier.quote:Op zondag 9 december 2012 20:11 schreef Watertornado het volgende:
HeloefNog gekke dingen gedaan in het weekend jongen?
Wanneer hebben wij onze eerste knuffel?quote:
QFT.quote:Op zondag 9 december 2012 20:13 schreef promisionxexposed het volgende:
Ieder meisje verdient beter dan Appel
Das het grappige, ik ook niet. Niet gewone rijst iig. Ik eet geen vis en hou niet van rijst maar sushiquote:Op zondag 9 december 2012 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit soort dingen bespreken via FB-chat
[..]
Oh, dat wist ik niet. Naja, ik lust ook niet echt graag rijst
_!
Ik heb geen tragiek.quote:Op zondag 9 december 2012 20:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ondanks dat ze een dikke ginger is verdient is veel beter dan jou, de tragiek.
Oef, dat zou echt niks voor mij zijnquote:Op zondag 9 december 2012 20:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Jup vegetariėr maar sushi is echt mn all time favorite eten
True storyquote:Op zondag 9 december 2012 20:13 schreef promisionxexposed het volgende:
pxe. Hij doet het echt niet.quote:Op zondag 9 december 2012 20:13 schreef promisionxexposed het volgende:
Zelfs dikke gingers?quote:Op zondag 9 december 2012 20:13 schreef promisionxexposed het volgende:
Vrijdag pas, dus ik heb donderdagavond nogquote:
Apartquote:Op zondag 9 december 2012 20:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Das het grappige, ik ook niet. Niet gewone rijst iig. Ik eet geen vis en hou niet van rijst maar sushi![]()
![]()
Maakt niet uit of ze dik zijn? Iedereen verdient meer.quote:
Ik ben er nog niet klaar voorquote:Op zondag 9 december 2012 20:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer hebben wij onze eerste knuffel?
quote:Op zondag 9 december 2012 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vrijdag pas, dus ik heb donderdagavond nog.
[..]
Apart! Moet ik het misschien toch eens proeven
.
Maar hij wilt een dikke ginger neuken die wel wat voor hem voelt, en hij niet voor haar. Omdat hij voor zijn 16e ontmaagd wil zijnquote:Op zondag 9 december 2012 20:14 schreef msacras het volgende:
Wat zijn jullie onaardig tegen Appel. Volgensmij is het best een aardige knul, zo af en toe
Met zo'n verrot karakter? Ja lieverdquote:
O. Das niet zo classy.quote:Op zondag 9 december 2012 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar hij wilt een dikke ginger neuken die wel wat voor hem voelt, en hij niet voor haar. Omdat hij voor zijn 16e ontmaagd wil zijn
Maar eens kopen danquote:Op zondag 9 december 2012 20:14 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
![]()
Vriendin van me beweerde dat ze sushi ook niet lekker vond, maar toen ze het voor het eerst at was ze om :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |