Ik heb gisteren 6-7 afleveringen van Supernatural gekeken, die zijn dan wel 2 keer zo lang als HIMYM denkquote:Op zondag 9 december 2012 20:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb vandaag uit verveling 12 afleveringen gekeken.
En die toestand met die PIGS landen, echt wtf manquote:Op zondag 9 december 2012 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft hij zeker gelijk in, ook met de zorg nu, echt niet meer serieus te nemen
het was al verder terug toen het nog over dat gebruiken gingquote:Op zondag 9 december 2012 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, Appel zoals hem. Maagd, alleen Appel jankt omdat hij per se wilt neuken voor een bepaalde leeftijd.
Naar mijn weten nietquote:Op zondag 9 december 2012 20:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het was al verder terug toen het nog over dat gebruiken ging
12*20=240quote:Op zondag 9 december 2012 20:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 6-7 afleveringen van Supernatural gekeken, die zijn dan wel 2 keer zo lang als HIMYM denk
Nederland is al jaren naar de haaien, niet alleen qua politiek.quote:
Of misschien wel andersom.quote:Op zondag 9 december 2012 20:42 schreef msacras het volgende:
[..]
En die toestand met die PIGS landen, echt wtf man
Nederland gaat naar de haaien
Vandaar dat ik de eerste vrouwelijke MP van Nederland word!
quote:Op zondag 9 december 2012 20:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hm vast verkeerd gelezen dan
quote:Op zondag 9 december 2012 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naar mijn weten niet. Ja, dat het Appel niet lukt, en dat Appel moet huilen als hij op z'n 18e nog maagd is.
Oh.quote:Op zondag 9 december 2012 20:43 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik blijf tot en met mijn 30ste een maagd, dan word ik een tovenaar.
Dat vooral, ik vind het zo grappig CDA en VVD een centrum-rechtse en rechtse partij met nog een centrum-rechtse partij er bij deden er veel langer over om tot een akkoord te komen dan een linkse en rechtse partij.quote:Op zondag 9 december 2012 20:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Nederland kan gewoon geen kabinet vormen, maar dat wisten we al. Ik vind paars plus heel fijn omdat het een goede afwisseling tussen links en rechts is. Ik ben heel erg midden (met een lichte afwijking naar links), maar ik vind nu D66 een fijne partij vooral vanwege studentenrechten (stufi, geen langstudeerboete etc). Ik had dus D66 gestemd waarschijnlijk, of misschien PvdA want dat is strategisch gezien handig voor Paars Plus.
Ja hequote:Op zondag 9 december 2012 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nederland is al jaren naar de haaien, niet alleen qua politiek.
We hebben volgens mij echt 1 van de meest vercrackte maatschappijen die er is
Dan 6x40, ook 240quote:Op zondag 9 december 2012 20:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
12*20=240
240/60= 4 uur ja.
Tevens: Supernatural
Heh, wat is er dan?quote:
Klopt, maar Belgie is ook armoedig hoorquote:Op zondag 9 december 2012 20:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja he
Alleen België is nog erger met dat kabinet dat elke 2 weken valt zo'n beetje
Oh nee dat zat anders. Ongeveer anderhalf jaar geleden liet een dik meisje weten dat ze me leuk vond.quote:Op zondag 9 december 2012 20:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik dacht dat je geen maagd meer was omdat je zei net zo te zijn als appel ofzo?
Waar wil je heen dan.quote:Op zondag 9 december 2012 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt, maar Belgie is ook armoedig hoorvooral Wallonie
Moet gewoon naar Frankrijk toe.
Of gewoon emigreren uit Nederland, nog beter
Samen hetzelfdequote:
Niet weten van het geheimquote:
New Yorkquote:
en toen voelde je je lullig?quote:Op zondag 9 december 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh nee dat zat anders. Ongeveer anderhalf jaar geleden liet een dik meisje weten dat ze me leuk vond.
Toen rende ik ook meteen naar FOK! om te roepen "HAHAHA EEN TERINGDIKMENS DENKT DAT ZE EEN KANS BIJ ME MAAKT HAHAHA"
Daarom herken ik me in hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |