quote:Onze vriend BBQSausage geeft een 6 maanden FOK! pimp abo weg!
Het enige wat jij moet doen is een Jong! SC paint maken!
De regels:
• Alleen gebruikmaken van Paint
• Deadline: Zondagavond - 0:00
• Insturen: Posten in de Jong! SC reeks
BBQSausage zal daarna de leukste uitkiezen!
dankjequote:
quote:Op zondag 9 december 2012 19:55 schreef AppelCake het volgende:
Ze doet geen 3kb ze doet 3 basis handel en administratie.
Handig, kan ze je boekhouding doen.quote:Op zondag 9 december 2012 19:55 schreef AppelCake het volgende:
Ze doet geen 3kb ze doet 3 basis handel en administratie.
basisquote:Op zondag 9 december 2012 19:57 schreef promisionxexposed het volgende:
Wat boeit dat niveau nou Appel
Vrij veel.quote:Op zondag 9 december 2012 19:57 schreef promisionxexposed het volgende:
Wat boeit dat niveau nou Appel
Merk je niks van in bed hoor.quote:
datiszijnmeningquote:Op zondag 9 december 2012 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom staat er ratten zijn cool boven, het reactietypescherm? Wtf?
Omdat dat zo is.quote:Op zondag 9 december 2012 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom staat er ratten zijn cool boven, het reactietypescherm? Wtf?
Maak je niet dik.quote:Op zondag 9 december 2012 20:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
appel heeft me diep gekwetst, ik ga huilen in een hoekje
* Vinniiee geeft prom een knuffelquote:Op zondag 9 december 2012 20:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
appel heeft me diep gekwetst, ik ga huilen in een hoekje
Zeg het haar.quote:Op zondag 9 december 2012 20:01 schreef AppelCake het volgende:
HAAR LAATSTE REACTIE!![]()
![]()
!!!!!!1
[ afbeelding ]
Welk ding ben jij?quote:Op zondag 9 december 2012 20:01 schreef AppelCake het volgende:
![]()
!!!!!!1
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 december 2012 20:01 schreef AppelCake het volgende:
![]()
!!!!!!1
[ afbeelding ]
Oke, ik kom woensdag wel even langs.quote:Op zondag 9 december 2012 20:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nu snel neuken voor ik 20 ben
thanks sjatquote:Op zondag 9 december 2012 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke, ik kom woensdag wel even langs.
sushiquote:
Dat is waarschijnlijk een dikke asian danquote:Op zondag 9 december 2012 20:06 schreef Watertornado het volgende:
Ik word wel nieuwsgierig naar Cecile trouwens.
Hjb.quote:Op zondag 9 december 2012 20:06 schreef Watertornado het volgende:
Ik word wel nieuwsgierig naar Cecile trouwens.
HAHA, FAAL!quote:Op zondag 9 december 2012 20:06 schreef AppelCake het volgende:
ze zegt dat ze met sommige dingen langer wil wachten.
Nee, dunne en mooie ex.quote:Op zondag 9 december 2012 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk een dikke asian dan
quote:Op zondag 9 december 2012 20:06 schreef AppelCake het volgende:
lekker voor jequote:Op zondag 9 december 2012 20:06 schreef AppelCake het volgende:
En ze heeft het uitgemaakt omdat je een jerk bent?quote:
Wanneer jij je kloppende genotsknoppel uit je broekje haalt, zal ze daar ongetwijfeld anders over denken.quote:Op zondag 9 december 2012 20:06 schreef AppelCake het volgende:
Dus jullie gaan niet neuken?quote:Op zondag 9 december 2012 20:06 schreef AppelCake het volgende:
Nou, opvouwen die meid en als een vliegtuigje weggooien dan. Hier kan zo'n belangrijke man als jij niet op wachten.quote:Op zondag 9 december 2012 20:06 schreef AppelCake het volgende:
quote:
quote:
quote:
Ik eet ook geen visquote:Op zondag 9 december 2012 20:04 schreef Vinniiee het volgende:
Ik in pannenkoeken.
En nee, sorry, ik lust geen vis
quote:
Uitstekend! Met jou?quote:Op zondag 9 december 2012 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat een enthousiasme! Hoe is het?
En zitten op FOK!quote:
Vis is wel lekker, maar sushi nee. kan er niet aan wennenquote:
Nog iets leuks gedaan dit weekend?quote:Op zondag 9 december 2012 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sinds wanneer is sushi geen vis dan?
[..]
Gaat wel goed heur.
quote:Op zondag 9 december 2012 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sinds wanneer is sushi geen vis dan?
[..]
Gaat wel goed heur.
Vis is vies maar sushiquote:Op zondag 9 december 2012 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vis is wel lekker, maar sushi nee. kan er niet aan wennen
quote:Op zondag 9 december 2012 20:10 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nog iets leuks gedaan dit weekend?
quote:Op zondag 9 december 2012 20:10 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Gisteren voor een pak gekeken, maar niet geslaagd. En een FOK!ster gemeet.. Verder niets bijzondersquote:Op zondag 9 december 2012 20:10 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hoe dan? vegetarisch ofzo?quote:Op zondag 9 december 2012 20:11 schreef msacras het volgende:
[..]
Sushi is zóveel meer dan vis. Je hebt ook gewoon met groenten enzo maar het is veel meer dan alleen rauwe visrolletjes
[..]
Vis is vies maar sushi
dat is kus in het limburgs <3quote:Op zondag 9 december 2012 20:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, opvouwen die meid en als een vliegtuigje weggooien dan. Hier kan zo'n belangrijke man als jij niet op wachten.
Overigens begrijp ik haar reactie van "dikke poen" ofzo niet geheel. Kun je hier wat uitleg over geven?
quote:Op zondag 9 december 2012 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus jullie gaan niet neuken?
Ik moet zo hard lachen.
Dit soort dingen bespreken via FB-chatquote:
Oh, dat wist ik nietquote:Op zondag 9 december 2012 20:11 schreef msacras het volgende:
[..]
Sushi is zóveel meer dan vis. Je hebt ook gewoon met groenten enzo maar het is veel meer dan alleen rauwe visrolletjes
[..]
Vis is vies maar sushi
Ondanks dat ze een dikke ginger is verdient is veel beter dan jou, de tragiek.quote:
Kerst? Gala?quote:Op zondag 9 december 2012 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gisteren voor een pak gekeken, maar niet geslaagd. En een FOK!ster gemeet.. Verder niets bijzonders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |