quote:Onze vriend BBQSausage geeft een 6 maanden FOK! pimp abo weg!
Het enige wat jij moet doen is een Jong! SC paint maken!
De regels:
• Alleen gebruikmaken van Paint
• Deadline: Zondagavond - 0:00
• Insturen: Posten in de Jong! SC reeks
BBQSausage zal daarna de leukste uitkiezen!
ze heeft nu wel meer potentiequote:
Heb je het in je kont gestoken?quote:Op zondag 9 december 2012 15:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ben misselijk door deze drop
Nee, Miley wel.quote:Op zondag 9 december 2012 15:59 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Als je een leuk meisje bent wel ja.
Крис Alva кланquote:Op zondag 9 december 2012 16:03 schreef gelezwembroek het volgende:
Word echt tijd dat je je naam kan veranderen hier op FOK!
neequote:Op zondag 9 december 2012 16:02 schreef gelezwembroek het volgende:
Iemand nog wat leuks te doen op deze zondagmiddag.
quote:
HAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA WAT EEN HUMORquote:
Jij hebt zeker poffertjes als ontbijt gehad dat je mij grappen niet waardeert?quote:Op zondag 9 december 2012 16:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
HAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA WAT EEN HUMOR
je hebt altijd een reden om hem te slaanquote:Op zondag 9 december 2012 16:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja zodat ik een reden heb om je te slaan
kusje dan.quote:Op zondag 9 december 2012 16:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja zodat ik een reden heb om je te slaan
neeeequote:Op zondag 9 december 2012 16:09 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Je kontje verkopen achter het station?
oh mooizo!quote:Op zondag 9 december 2012 16:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
je hebt altijd een reden om hem te slaan
Ah project x feestje. Ich bin dabei.quote:Op zondag 9 december 2012 16:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Weet ik veel ik wordt via twitter gecommandeerd: KOM NU VOOR KERK
achter is project Xquote:Op zondag 9 december 2012 16:11 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Ah project x feestje. Ich bin dabei.
IK?quote:Op zondag 9 december 2012 16:11 schreef pannenkoekeneter het volgende:
bereid je voor op portie klappen dan
Nee, man hij laat gewoon zijn flat op de ME vallen. Don't worry about that.quote:Op zondag 9 december 2012 16:11 schreef pannenkoekeneter het volgende:
bereid je voor op portie klappen dan
valt wel mee ga geen dingen slopenquote:
dan is,het goedquote:Op zondag 9 december 2012 16:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
valt wel mee ga geen dingen slopen
joey is weg, ik heb niks te vertellen en promis is ook best stilquote:
Ik zie het ja.quote:Op zondag 9 december 2012 16:40 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
joey is weg, ik heb niks te vertellen en promis is ook best stil
geen idee waar brownie is
Alleen is ook zo alleenquote:Op zondag 9 december 2012 16:43 schreef promisionxexposed het volgende:
Kom wel weer terug hoor, zat daar als een loner
Oud nieuwsquote:Op zondag 9 december 2012 16:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
godnondejuu nog geen 5 uur en al bijna donker
En het is amper 5 uur.quote:Op zondag 9 december 2012 16:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
godnondejuu nog geen 5 uur en al bijna donker
word daar echt depressief van man, kutseizoen de winterquote:
zoo liefquote:Op zondag 9 december 2012 16:50 schreef AppelCake het volgende:
I just want you for mij own
more than you could ever know
Wel een kut seizoen, maar ik word er niet depressief vanquote:Op zondag 9 december 2012 16:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
word daar echt depressief van man, kutseizoen de winter
naja depressief is een groot woord, maar vrolijk word ik er niet van zeg maarquote:Op zondag 9 december 2012 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel een kut seizoen, maar ik word er niet depressief van.
Houd je warm hequote:Op zondag 9 december 2012 16:52 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ben altijd zo druk met dit weer
kapotquote:Op zondag 9 december 2012 16:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zin in kerstmis!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Pics doen het alle 6 nietquote:Op zondag 9 december 2012 16:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zin in kerstmis!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ik heb dat in de lente, word ik echt hyperquote:Op zondag 9 december 2012 16:52 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ben altijd zo druk met dit weer
kapoeet, kom ook tc joinenquote:Op zondag 9 december 2012 16:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zin in kerstmis!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
)quote:Op zondag 9 december 2012 16:52 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
naja depressief is een groot woord, maar vrolijk word ik er niet van zeg maar
link?quote:Op zondag 9 december 2012 16:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kapoeet, kom ook tc joinen
En geen eens zo'n task force vuurwerk ding erachter?quote:Op zondag 9 december 2012 16:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:
zin in vuurwerk
heel veel van besteld
hoe bedoel je ?quote:Op zondag 9 december 2012 16:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En geen eens zo'n task force vuurwerk ding erachter?
Ik keek eens een leuk filmpje van mensen met een (ik meen) zink 901 die dat aan een container benzine of haarlak of allebei weet ik veel hadden gebonden en net op de climax kreeg ik opeens de wouten in het filmpje.quote:
Hi, hoeist?quote:
Inderdaad maar verder goedquote:Op zondag 9 december 2012 17:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed heur. Fok is een beetje dood alleen. Bij jou?
Mag toch hopen dat je het zelf gaat halen, want alles via de post word nu extra gecontroleerd.quote:Op zondag 9 december 2012 16:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:
zin in vuurwerk
heel veel van besteld
Daarom schrijven ze die boeken ookquote:Op zondag 9 december 2012 17:47 schreef badschaap het volgende:
Ik moet nou van die kut rekenblokken maken, en malmberg, die maker daarvan kan noggeeneens zelf rekenen
Pff ik heb die kut breuken maar overgeslagen hoor, kenk al.quote:Op zondag 9 december 2012 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom schrijven ze die boeken ook
Kut breuken ... ken ik al. Ken je ze nu wel of niet?quote:Op zondag 9 december 2012 17:49 schreef badschaap het volgende:
[..]
Pff ik heb die kut breuken maar overgeslagen hoor, kenk al.
En moet die kregen maken om te 'oefenen'voor die rekentoets die verplicht is
lol,quote:Op zondag 9 december 2012 17:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik keek eens een leuk filmpje van mensen met een (ik meen) zink 901 die dat aan een container benzine of haarlak of allebei weet ik veel hadden gebonden en net op de climax kreeg ik opeens de wouten in het filmpje.
nu.nlquote:Op zondag 9 december 2012 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb nu:
- 9292 app
- Agenda Widget
- Dolphin Browser
- Endomondo
- NS app
- Spotify
Iemand nog handige apps?
ja die breuken ken ik, maar word helemaal achterlijk van malmbergquote:Op zondag 9 december 2012 17:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kut breuken ... ken ik al. Ken je ze nu wel of niet?
Toetsen zijn meestal verplicht, ja.
Oke?quote:Op zondag 9 december 2012 17:51 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja die breuken ken ik, maar word helemaal achterlijk van malmberg
0906 onlinequote:Op zondag 9 december 2012 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb nu:
- 9292 app
- Agenda Widget
- Dolphin Browser
- Endomondo
- NS app
- Spotify
Iemand nog handige apps?
shazam, als je dan een liedje hoort en je wil je naam weten neem je op met shazam en die linkt je naar het nummerquote:
Goed punt.quote:Op zondag 9 december 2012 17:52 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
shazam, als je dan een liedje hoort en je wil je naam weten neem je op met shazam en die linkt je naar het nummer
Die appquote:Op zondag 9 december 2012 17:52 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
shazam, als je dan een liedje hoort en je wil je naam weten neem je op met shazam en die linkt je naar het nummer
oooohw...quote:Op zondag 9 december 2012 18:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom wil je pics van een app?
Jij wil een relatie aangaan met een dikke rode stalkster waar je constant op liep af te geven alleen maar om je pik in haar te kunnen legen omdat je er niet bijhoort als je nog maagd bent op je 16e, dat is alles behalve tofquote:
Ja, eigenlijk wel, jaquote:Op zondag 9 december 2012 18:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohja jij neukt wel met gevoel
Thanksquote:
weet ik tochquote:Op zondag 9 december 2012 18:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, ja.
[..]
Thanks.
onehundredandthreequote:Op zondag 9 december 2012 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh god, dat is ook weer begonnen jaONEHUNDREDANDEIGHTTEEEEEEEEE
quote:Op zondag 9 december 2012 18:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja,Bunting gaat niet verslappen hoor
Dankje, ik zal het onthouden.quote:Op zondag 9 december 2012 18:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je moet rekening houden met Gary Stone
Ik weet precies wat je bedoeldquote:Op zondag 9 december 2012 18:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
graag gedaandie stem van die vent ook
hahaquote:Op zondag 9 december 2012 18:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bedoeld. En de tv staat niet eens aan
Altijd als we kip eten word ik ermee geconfronteerd dat ik het altijd pik noemdequote:
quote:Op zondag 9 december 2012 19:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Altijd als we kip eten word ik ermee geconfronteerd dat ik het altijd pik noemde
Dus jij eet graag pik?quote:Op zondag 9 december 2012 19:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Altijd als we kip eten word ik ermee geconfronteerd dat ik het altijd pik noemde
De deadline is pas over 4.5 uurquote:Op zondag 9 december 2012 19:27 schreef msacras het volgende:
Tevens wie heeft de paint wedstrijd gewonnen BBQ?
Eerder pijnlijk.quote:
Misschien ga ik wel nog wat in elkaar flansen. Mijn vorige 2 heb je wel al gezien hèquote:Op zondag 9 december 2012 19:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaJe mag ook meerderen maken hè, de beste telt
quote:Op zondag 9 december 2012 19:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Haaiquote:
Jaquote:Op zondag 9 december 2012 19:35 schreef msacras het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel nog wat in elkaar flansen. Mijn vorige 2 heb je wel al gezien hè
quote:
Oke oke, ik zal nog even wat verzinnen.quote:Op zondag 9 december 2012 19:36 schreef promisionxexposed het volgende:
Vinniiee doe jij ook painten dan
Jaquote:Op zondag 9 december 2012 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Alles nog goed gekomen met die groep mensen?
[..]
Oke oke, ik zal nog even wat verzinnen.
Waarop?quote:Op zondag 9 december 2012 19:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom reageerde je niet net
Nee, ik werd bewusteloos geslagen door hun vriendjes.quote:Op zondag 9 december 2012 19:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nog meisjes in een donker steegje geprikt?
Hehe, ja dat zal best danquote:Op zondag 9 december 2012 19:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja
Verder was het natuurlijk veel te druk, zo met de feestdagen op komst is heel Nederland in de stad en die komen dus ook op m'n werk langs
Hè waar is je miley plaatje geblevenquote:Op zondag 9 december 2012 19:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Waarop?
[..]
Nee, ik werd bewusteloos geslagen door hun vriendjes.
Als je 18 bent gaan we wel samen naar de hoeren. Ik betaal voor je.quote:Op zondag 9 december 2012 19:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Waarop?
[..]
Nee, ik werd bewusteloos geslagen door hun vriendjes.
Dit appelquote:Op zondag 9 december 2012 18:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jij wil een relatie aangaan met een dikke rode stalkster waar je constant op liep af te geven alleen maar om je pik in haar te kunnen legen omdat je er niet bijhoort als je nog maagd bent op je 16e, dat is alles behalve tof
Doot.quote:Op zondag 9 december 2012 19:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Hè waar is je miley plaatje gebleven
Nee bedankt, zo ben ik niet.quote:Op zondag 9 december 2012 19:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als je 18 bent gaan we wel samen naar de hoeren. Ik betaal voor je.
Je kunt er wat drinken maar het is ook takeaway. Beetje zelfde concept als Starbucks dus, behalve dat wij ook bediening doen en dat het is gefocust op bediening en zitten en takeaway is ook nog een mogelijkheidquote:Op zondag 9 december 2012 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, ja dat zal best dan. Maar kun je daar alleen wat drinken, of ook speciale koffie kopen om mee te nemen naar huis ofzo?
Ik vind het wel tof hoor.quote:Op zondag 9 december 2012 18:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jij wil een relatie aangaan met een dikke rode stalkster waar je constant op liep af te geven alleen maar om je pik in haar te kunnen legen omdat je er niet bijhoort als je nog maagd bent op je 16e, dat is alles behalve tof
Als er maar een gat in zit toch, jwz. yolo.quote:Op zondag 9 december 2012 19:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat vind je dan leuk aan haar dat je haar wil neuken
quote:Op zondag 9 december 2012 19:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat vind je dan leuk aan haar dat je haar wil neuken
quote:Op zondag 9 december 2012 19:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als er maar een gat in zit toch, jwz. yolo.
tsja als je zo wanhopig bentquote:Op zondag 9 december 2012 19:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als er maar een gat in zit toch, jwz. yolo.
Hoezo? Die zijn er niet voor niks, als je toch zo graag wilt neuken..quote:Op zondag 9 december 2012 19:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]![]()
Het is nog altijd beter dan naar de hoeren gaan.
Ah oke, klinkt wel goedquote:Op zondag 9 december 2012 19:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Je kunt er wat drinken maar het is ook takeaway. Beetje zelfde concept als Starbucks dus, behalve dat wij ook bediening doen en dat het is gefocust op bediening en zitten en takeaway is ook nog een mogelijkheid
Beetje triest wel ja.quote:Op zondag 9 december 2012 19:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tsja als je zo wanhopig bent
Idk, ik voel er niets voor.quote:Op zondag 9 december 2012 19:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoezo? Die zijn er niet voor niks, als je toch zo graag wilt neuken..
We hebben ook thee... en triple chocolate (winterspecialquote:Op zondag 9 december 2012 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie. Maar ik wil best een keer langskomen
sowieso alleen met iemand willen neuken om voor je 16e maar ontmaagd te zijn...quote:
Alsof ze een 14-jarige knakker daar toelatenquote:Op zondag 9 december 2012 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens, Appel, als je serieus zo graag wilt neuken voor je 16e, dan lijken mij de hoeren een betere optie
Vast nietquote:Op zondag 9 december 2012 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof ze een 14-jarige knakker daar toelaten
Hij doet het toch nietquote:Op zondag 9 december 2012 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens, Appel, als je serieus zo graag wilt neuken voor je 16e, dan lijken mij de hoeren een betere optieIn plaats van iemand pijn doen, omdat zij jou wel leuk vind maar jij haar niet.
Omdat je een meisje bent.quote:Op zondag 9 december 2012 19:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sowieso alleen met iemand willen neuken om voor je 16e maar ontmaagd te zijn...
I don't get it
Chocoladequote:Op zondag 9 december 2012 19:45 schreef msacras het volgende:
[..]
We hebben ook thee... en triple chocolate (winterspecial) en eten dus kom maar gewoon ;d
En dan wel meisjes "misbruiken" puur voor de sex?quote:
Die hoeren moeten hem evengoed weigerenquote:
Uhu, ik vind het leuk om gemeen te zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 19:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En dan wel meisjes "misbruiken" puur voor de sex?
Misbruiken klinkt een beetje misplaatst, maar 't gaat je daar wel puur om, om 't neuken.
+1quote:Op zondag 9 december 2012 19:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben een jongen, en ik begrijp er ook geen fuck van.
Maar jij bent geen 14.quote:Op zondag 9 december 2012 19:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben een jongen, en ik begrijp er ook geen fuck van.
quote:
Dit is niet gemeen meer.quote:Op zondag 9 december 2012 19:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Uhu, ik vind het leuk om gemeen te zijn.
quote:Op zondag 9 december 2012 19:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je denkt gewoon alleen met je micropik.quote:Op zondag 9 december 2012 19:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik werk bijna elk weekendquote:Op zondag 9 december 2012 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ChocoladeMaar door de weeks werk ik
Hoe zit dat in het weekend?
Sextingquote:Op zondag 9 december 2012 19:48 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik hoop dat ze appel hard naait door een foto van zijn lul te maken en die ik de school gaat ophangen
Grapje zekerquote:Op zondag 9 december 2012 19:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Doen ze niet moeilijk over. Als ze maar geld krijgen.
Ohquote:Op zondag 9 december 2012 19:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik werk bijna elk weekendKomende 3 zondagen ook sowieso
Diep triest.quote:
Het is wel Appel waar we het over hebben, hè?quote:
Dus?quote:Op zondag 9 december 2012 19:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze doet volgens mij 3kbff vragen.
Is makkelijker voor hemquote:
quote:Op zondag 9 december 2012 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OhIk zal er even over denken, om nou alleen voor chocolademelk en jou naar Leiden te komen
.
Godsamme als iedereen nou stopt met Appel aandacht gevenquote:Op zondag 9 december 2012 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is wel Appel waar we het over hebben, hè?
Heb je een vriendinnetje?quote:Op zondag 9 december 2012 19:52 schreef AppelCake het volgende:
Omg, ze zegt dat ze mijn ouders wil ontmoeten.
gewoon doen, des te eerder heb je seksquote:Op zondag 9 december 2012 19:52 schreef AppelCake het volgende:
Nee, maar even serieus. Een retourtje is al snel ¤34,-quote:
Vooral doen. Die zullen haar wel even wijsmaken wat een aandachtshoertje ze als zoon hebben die denkt dat hij een casanova is.quote:Op zondag 9 december 2012 19:52 schreef AppelCake het volgende:
Ik ben een paar weken terug ook al in Leiden geweestquote:Op zondag 9 december 2012 19:52 schreef promisionxexposed het volgende:
Als vinniiee komt is Leiden in last
Dat laatste heb je gelijk in jaquote:Op zondag 9 december 2012 19:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Godsamme als iedereen nou stopt met Appel aandacht gevenAlsjeblieft zeg. Hij gaat dat echt niet doen.
En al zou hij dat willen, niemand wil Appel.
i knowquote:Op zondag 9 december 2012 19:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, maar even serieus. Een retourtje is al snel ¤34,-En als het druk is spreek ik je toch weinig
.
Is goedquote:Op zondag 9 december 2012 19:53 schreef msacras het volgende:
[..]
i know
Anders gaan we 4/5/6 januari langs
quote:Op zondag 9 december 2012 19:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon doen, des te eerder heb je seks
Nee, dan lachen ze me uit dat ik met zo;n vetzak heb.quote:Op zondag 9 december 2012 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral doen. Die zullen haar wel even wijsmaken wat een aandachtshoertje ze als zoon hebben die denkt dat hij een casanova is.
quote:Op zondag 9 december 2012 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is goedKom ik wel eerst naar Leiden, en gaan we daarna samen verder
![]()
Stompe hoek, scherpe hoekquote:Op zondag 9 december 2012 19:55 schreef Faux. het volgende:
iedereen negeert mij. nou dan ga ik weer hoeken berekenen.
Dan heeft ze haar zaakjes in ieder geval goed op orde.quote:Op zondag 9 december 2012 19:55 schreef AppelCake het volgende:
Ze doet geen 3kb ze doet 3 basis handel en administratie.
Sterkte met wiskunde.quote:Op zondag 9 december 2012 19:55 schreef Faux. het volgende:
iedereen negeert mij. nou dan ga ik weer hoeken berekenen.
tangens, sinus, cosinusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |