Wel een kut seizoen, maar ik word er niet depressief vanquote:Op zondag 9 december 2012 16:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
word daar echt depressief van man, kutseizoen de winter
naja depressief is een groot woord, maar vrolijk word ik er niet van zeg maarquote:Op zondag 9 december 2012 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel een kut seizoen, maar ik word er niet depressief van.
Houd je warm hequote:Op zondag 9 december 2012 16:52 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ben altijd zo druk met dit weer
kapotquote:Op zondag 9 december 2012 16:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zin in kerstmis!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Pics doen het alle 6 nietquote:Op zondag 9 december 2012 16:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zin in kerstmis!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ik heb dat in de lente, word ik echt hyperquote:Op zondag 9 december 2012 16:52 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ben altijd zo druk met dit weer
kapoeet, kom ook tc joinenquote:Op zondag 9 december 2012 16:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zin in kerstmis!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
)quote:Op zondag 9 december 2012 16:52 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
naja depressief is een groot woord, maar vrolijk word ik er niet van zeg maar
link?quote:Op zondag 9 december 2012 16:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kapoeet, kom ook tc joinen
En geen eens zo'n task force vuurwerk ding erachter?quote:Op zondag 9 december 2012 16:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:
zin in vuurwerk
heel veel van besteld
hoe bedoel je ?quote:Op zondag 9 december 2012 16:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En geen eens zo'n task force vuurwerk ding erachter?
Ik keek eens een leuk filmpje van mensen met een (ik meen) zink 901 die dat aan een container benzine of haarlak of allebei weet ik veel hadden gebonden en net op de climax kreeg ik opeens de wouten in het filmpje.quote:
Hi, hoeist?quote:
Inderdaad maar verder goedquote:Op zondag 9 december 2012 17:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed heur. Fok is een beetje dood alleen. Bij jou?
Mag toch hopen dat je het zelf gaat halen, want alles via de post word nu extra gecontroleerd.quote:Op zondag 9 december 2012 16:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:
zin in vuurwerk
heel veel van besteld
Daarom schrijven ze die boeken ookquote:Op zondag 9 december 2012 17:47 schreef badschaap het volgende:
Ik moet nou van die kut rekenblokken maken, en malmberg, die maker daarvan kan noggeeneens zelf rekenen
Pff ik heb die kut breuken maar overgeslagen hoor, kenk al.quote:Op zondag 9 december 2012 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom schrijven ze die boeken ook
Kut breuken ... ken ik al. Ken je ze nu wel of niet?quote:Op zondag 9 december 2012 17:49 schreef badschaap het volgende:
[..]
Pff ik heb die kut breuken maar overgeslagen hoor, kenk al.
En moet die kregen maken om te 'oefenen'voor die rekentoets die verplicht is
lol,quote:Op zondag 9 december 2012 17:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik keek eens een leuk filmpje van mensen met een (ik meen) zink 901 die dat aan een container benzine of haarlak of allebei weet ik veel hadden gebonden en net op de climax kreeg ik opeens de wouten in het filmpje.
nu.nlquote:Op zondag 9 december 2012 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb nu:
- 9292 app
- Agenda Widget
- Dolphin Browser
- Endomondo
- NS app
- Spotify
Iemand nog handige apps?
ja die breuken ken ik, maar word helemaal achterlijk van malmbergquote:Op zondag 9 december 2012 17:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kut breuken ... ken ik al. Ken je ze nu wel of niet?
Toetsen zijn meestal verplicht, ja.
Oke?quote:Op zondag 9 december 2012 17:51 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja die breuken ken ik, maar word helemaal achterlijk van malmberg
0906 onlinequote:Op zondag 9 december 2012 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb nu:
- 9292 app
- Agenda Widget
- Dolphin Browser
- Endomondo
- NS app
- Spotify
Iemand nog handige apps?
shazam, als je dan een liedje hoort en je wil je naam weten neem je op met shazam en die linkt je naar het nummerquote:
Goed punt.quote:Op zondag 9 december 2012 17:52 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
shazam, als je dan een liedje hoort en je wil je naam weten neem je op met shazam en die linkt je naar het nummer
Die appquote:Op zondag 9 december 2012 17:52 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
shazam, als je dan een liedje hoort en je wil je naam weten neem je op met shazam en die linkt je naar het nummer
oooohw...quote:Op zondag 9 december 2012 18:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom wil je pics van een app?
Jij wil een relatie aangaan met een dikke rode stalkster waar je constant op liep af te geven alleen maar om je pik in haar te kunnen legen omdat je er niet bijhoort als je nog maagd bent op je 16e, dat is alles behalve tofquote:
Ja, eigenlijk wel, jaquote:Op zondag 9 december 2012 18:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohja jij neukt wel met gevoel
Thanksquote:
weet ik tochquote:Op zondag 9 december 2012 18:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, ja.
[..]
Thanks.
onehundredandthreequote:Op zondag 9 december 2012 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh god, dat is ook weer begonnen jaONEHUNDREDANDEIGHTTEEEEEEEEE
quote:Op zondag 9 december 2012 18:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja,Bunting gaat niet verslappen hoor
Dankje, ik zal het onthouden.quote:Op zondag 9 december 2012 18:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je moet rekening houden met Gary Stone
Ik weet precies wat je bedoeldquote:Op zondag 9 december 2012 18:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
graag gedaandie stem van die vent ook
hahaquote:Op zondag 9 december 2012 18:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bedoeld. En de tv staat niet eens aan
Altijd als we kip eten word ik ermee geconfronteerd dat ik het altijd pik noemdequote:
quote:Op zondag 9 december 2012 19:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Altijd als we kip eten word ik ermee geconfronteerd dat ik het altijd pik noemde
Dus jij eet graag pik?quote:Op zondag 9 december 2012 19:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Altijd als we kip eten word ik ermee geconfronteerd dat ik het altijd pik noemde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |