Wel een kut seizoen, maar ik word er niet depressief vanquote:Op zondag 9 december 2012 16:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
word daar echt depressief van man, kutseizoen de winter
naja depressief is een groot woord, maar vrolijk word ik er niet van zeg maarquote:Op zondag 9 december 2012 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel een kut seizoen, maar ik word er niet depressief van.
Houd je warm hequote:Op zondag 9 december 2012 16:52 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ben altijd zo druk met dit weer
kapotquote:Op zondag 9 december 2012 16:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zin in kerstmis!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Pics doen het alle 6 nietquote:Op zondag 9 december 2012 16:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zin in kerstmis!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ik heb dat in de lente, word ik echt hyperquote:Op zondag 9 december 2012 16:52 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ben altijd zo druk met dit weer
kapoeet, kom ook tc joinenquote:Op zondag 9 december 2012 16:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zin in kerstmis!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
)quote:Op zondag 9 december 2012 16:52 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
naja depressief is een groot woord, maar vrolijk word ik er niet van zeg maar
link?quote:Op zondag 9 december 2012 16:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kapoeet, kom ook tc joinen
En geen eens zo'n task force vuurwerk ding erachter?quote:Op zondag 9 december 2012 16:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:
zin in vuurwerk
heel veel van besteld
hoe bedoel je ?quote:Op zondag 9 december 2012 16:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En geen eens zo'n task force vuurwerk ding erachter?
Ik keek eens een leuk filmpje van mensen met een (ik meen) zink 901 die dat aan een container benzine of haarlak of allebei weet ik veel hadden gebonden en net op de climax kreeg ik opeens de wouten in het filmpje.quote:
Hi, hoeist?quote:
Inderdaad maar verder goedquote:Op zondag 9 december 2012 17:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed heur. Fok is een beetje dood alleen. Bij jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |