Dit appelquote:Op zondag 9 december 2012 18:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jij wil een relatie aangaan met een dikke rode stalkster waar je constant op liep af te geven alleen maar om je pik in haar te kunnen legen omdat je er niet bijhoort als je nog maagd bent op je 16e, dat is alles behalve tof
Doot.quote:Op zondag 9 december 2012 19:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Hè waar is je miley plaatje gebleven
Nee bedankt, zo ben ik niet.quote:Op zondag 9 december 2012 19:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als je 18 bent gaan we wel samen naar de hoeren. Ik betaal voor je.
Je kunt er wat drinken maar het is ook takeaway. Beetje zelfde concept als Starbucks dus, behalve dat wij ook bediening doen en dat het is gefocust op bediening en zitten en takeaway is ook nog een mogelijkheidquote:Op zondag 9 december 2012 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, ja dat zal best dan. Maar kun je daar alleen wat drinken, of ook speciale koffie kopen om mee te nemen naar huis ofzo?
Ik vind het wel tof hoor.quote:Op zondag 9 december 2012 18:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jij wil een relatie aangaan met een dikke rode stalkster waar je constant op liep af te geven alleen maar om je pik in haar te kunnen legen omdat je er niet bijhoort als je nog maagd bent op je 16e, dat is alles behalve tof
Als er maar een gat in zit toch, jwz. yolo.quote:Op zondag 9 december 2012 19:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat vind je dan leuk aan haar dat je haar wil neuken
quote:Op zondag 9 december 2012 19:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat vind je dan leuk aan haar dat je haar wil neuken
quote:Op zondag 9 december 2012 19:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als er maar een gat in zit toch, jwz. yolo.
tsja als je zo wanhopig bentquote:Op zondag 9 december 2012 19:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als er maar een gat in zit toch, jwz. yolo.
Hoezo? Die zijn er niet voor niks, als je toch zo graag wilt neuken..quote:Op zondag 9 december 2012 19:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]![]()
Het is nog altijd beter dan naar de hoeren gaan.
Ah oke, klinkt wel goedquote:Op zondag 9 december 2012 19:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Je kunt er wat drinken maar het is ook takeaway. Beetje zelfde concept als Starbucks dus, behalve dat wij ook bediening doen en dat het is gefocust op bediening en zitten en takeaway is ook nog een mogelijkheid
Beetje triest wel ja.quote:Op zondag 9 december 2012 19:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tsja als je zo wanhopig bent
Idk, ik voel er niets voor.quote:Op zondag 9 december 2012 19:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoezo? Die zijn er niet voor niks, als je toch zo graag wilt neuken..
We hebben ook thee... en triple chocolate (winterspecialquote:Op zondag 9 december 2012 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie. Maar ik wil best een keer langskomen
sowieso alleen met iemand willen neuken om voor je 16e maar ontmaagd te zijn...quote:
Alsof ze een 14-jarige knakker daar toelatenquote:Op zondag 9 december 2012 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens, Appel, als je serieus zo graag wilt neuken voor je 16e, dan lijken mij de hoeren een betere optie
Vast nietquote:Op zondag 9 december 2012 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof ze een 14-jarige knakker daar toelaten
Hij doet het toch nietquote:Op zondag 9 december 2012 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens, Appel, als je serieus zo graag wilt neuken voor je 16e, dan lijken mij de hoeren een betere optieIn plaats van iemand pijn doen, omdat zij jou wel leuk vind maar jij haar niet.
Omdat je een meisje bent.quote:Op zondag 9 december 2012 19:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sowieso alleen met iemand willen neuken om voor je 16e maar ontmaagd te zijn...
I don't get it
Chocoladequote:Op zondag 9 december 2012 19:45 schreef msacras het volgende:
[..]
We hebben ook thee... en triple chocolate (winterspecial) en eten dus kom maar gewoon ;d
En dan wel meisjes "misbruiken" puur voor de sex?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |