De deadline is pas over 4.5 uurquote:Op zondag 9 december 2012 19:27 schreef msacras het volgende:
Tevens wie heeft de paint wedstrijd gewonnen BBQ?
Eerder pijnlijk.quote:
Misschien ga ik wel nog wat in elkaar flansen. Mijn vorige 2 heb je wel al gezien hèquote:Op zondag 9 december 2012 19:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaJe mag ook meerderen maken hè, de beste telt
quote:Op zondag 9 december 2012 19:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Altijd als we kip eten word ik ermee geconfronteerd dat ik het altijd pik noemde
Haaiquote:
Jaquote:Op zondag 9 december 2012 19:35 schreef msacras het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel nog wat in elkaar flansen. Mijn vorige 2 heb je wel al gezien hè
quote:
Oke oke, ik zal nog even wat verzinnen.quote:Op zondag 9 december 2012 19:36 schreef promisionxexposed het volgende:
Vinniiee doe jij ook painten dan
Jaquote:Op zondag 9 december 2012 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Alles nog goed gekomen met die groep mensen?
[..]
Oke oke, ik zal nog even wat verzinnen.
Waarop?quote:Op zondag 9 december 2012 19:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom reageerde je niet net
Nee, ik werd bewusteloos geslagen door hun vriendjes.quote:Op zondag 9 december 2012 19:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nog meisjes in een donker steegje geprikt?
Hehe, ja dat zal best danquote:Op zondag 9 december 2012 19:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja
Verder was het natuurlijk veel te druk, zo met de feestdagen op komst is heel Nederland in de stad en die komen dus ook op m'n werk langs
Hè waar is je miley plaatje geblevenquote:Op zondag 9 december 2012 19:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Waarop?
[..]
Nee, ik werd bewusteloos geslagen door hun vriendjes.
Als je 18 bent gaan we wel samen naar de hoeren. Ik betaal voor je.quote:Op zondag 9 december 2012 19:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Waarop?
[..]
Nee, ik werd bewusteloos geslagen door hun vriendjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |