quote:Op zondag 9 december 2012 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OhIk zal er even over denken, om nou alleen voor chocolademelk en jou naar Leiden te komen
.
Godsamme als iedereen nou stopt met Appel aandacht gevenquote:Op zondag 9 december 2012 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is wel Appel waar we het over hebben, hè?
Heb je een vriendinnetje?quote:Op zondag 9 december 2012 19:52 schreef AppelCake het volgende:
Omg, ze zegt dat ze mijn ouders wil ontmoeten.
gewoon doen, des te eerder heb je seksquote:Op zondag 9 december 2012 19:52 schreef AppelCake het volgende:
Nee, maar even serieus. Een retourtje is al snel ¤34,-quote:
Vooral doen. Die zullen haar wel even wijsmaken wat een aandachtshoertje ze als zoon hebben die denkt dat hij een casanova is.quote:Op zondag 9 december 2012 19:52 schreef AppelCake het volgende:
Ik ben een paar weken terug ook al in Leiden geweestquote:Op zondag 9 december 2012 19:52 schreef promisionxexposed het volgende:
Als vinniiee komt is Leiden in last
Dat laatste heb je gelijk in jaquote:Op zondag 9 december 2012 19:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Godsamme als iedereen nou stopt met Appel aandacht gevenAlsjeblieft zeg. Hij gaat dat echt niet doen.
En al zou hij dat willen, niemand wil Appel.
i knowquote:Op zondag 9 december 2012 19:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, maar even serieus. Een retourtje is al snel ¤34,-En als het druk is spreek ik je toch weinig
.
Is goedquote:Op zondag 9 december 2012 19:53 schreef msacras het volgende:
[..]
i know
Anders gaan we 4/5/6 januari langs
quote:Op zondag 9 december 2012 19:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon doen, des te eerder heb je seks
Nee, dan lachen ze me uit dat ik met zo;n vetzak heb.quote:Op zondag 9 december 2012 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral doen. Die zullen haar wel even wijsmaken wat een aandachtshoertje ze als zoon hebben die denkt dat hij een casanova is.
quote:Op zondag 9 december 2012 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is goedKom ik wel eerst naar Leiden, en gaan we daarna samen verder
![]()
Stompe hoek, scherpe hoekquote:Op zondag 9 december 2012 19:55 schreef Faux. het volgende:
iedereen negeert mij. nou dan ga ik weer hoeken berekenen.
Dan heeft ze haar zaakjes in ieder geval goed op orde.quote:Op zondag 9 december 2012 19:55 schreef AppelCake het volgende:
Ze doet geen 3kb ze doet 3 basis handel en administratie.
Sterkte met wiskunde.quote:Op zondag 9 december 2012 19:55 schreef Faux. het volgende:
iedereen negeert mij. nou dan ga ik weer hoeken berekenen.
tangens, sinus, cosinusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |