Koop dan asjeblieft geen sushi van AH huismerk, dat is echtquote:
Doe eens reagerenquote:
Restaurant is zo awkward als je het niet lustquote:Op zondag 9 december 2012 20:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Koop dan asjeblieft geen sushi van AH huismerk, dat is echt
Ga dan naar een restaurant of beter, maak het zelf
Hij kraakt hier een meisje helemaal af om tegen haar zelf poeslief te doen en haar zo snel mogelijk in bed te krijgen. Ik was ooit zoals hem, ik ben er niet trots op. Kortom hij is gewoon een klootzak.quote:Op zondag 9 december 2012 20:14 schreef msacras het volgende:
Wat zijn jullie onaardig tegen Appel. Volgensmij is het best een aardige knul, zo af en toe
Kan best. Fanta, 7up.quote:Op zondag 9 december 2012 20:16 schreef Kimberliedje het volgende:
Brakke zondag yeahh.
1 Tip; Zeg niet 20x tegen de barman; Doe maar wat, als er maar geen cola in zit.
bacoquote:Op zondag 9 december 2012 20:16 schreef Kimberliedje het volgende:
Brakke zondag yeahh.
1 Tip; Zeg niet 20x tegen de barman; Doe maar wat, als er maar geen cola in zit.
quote:
Er staat "geen cola"quote:Op zondag 9 december 2012 20:17 schreef msacras het volgende:
[..]
baco
safari cola
rum cola
cuba libre
etc
Colaquote:Op zondag 9 december 2012 20:17 schreef msacras het volgende:
[..]
baco
safari cola
rum cola
cuba libre
etc
Sorry schatquote:
Emoticon icm PI is vreemdquote:
hosselbaasquote:Op zondag 9 december 2012 20:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Sorry schatWanneer we een jaar samen zijn dan een knuffel?
nastyquote:Op zondag 9 december 2012 20:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij kraakt hier een meisje helemaal af om tegen haar zelf poeslief te doen en haar zo snel mogelijk in bed te krijgen. Ik was ooit zoals hem, ik ben er niet trots op. Kortom hij is gewoon een klootzak.
misschienquote:Op zondag 9 december 2012 20:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Sorry schatWanneer we een jaar samen zijn dan een knuffel?
Dat valt dus wel mee. Alhoewel ik niet voor elk restaurant kan praten. Ik houd dus ook niet van die sushi (van die rolletjes) omdat ik niet van vis houdt. Nou ja, ik ging met een groep naar een restaurant en ik dus zo'n sushirol met komkommer geprobeerd, GOOR! Maar gelukkig was er nog zoveel meer, ik heb me zonder meer heerlijk rondgegeten. En ik zag op een gegeven moment ook patat voorbij komen, maar dat vind ik dan wel weer een beetje sad.quote:Op zondag 9 december 2012 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Restaurant is zo awkward als je het niet lust.
O haha, overheen gelezen. Ik ben al vegetariėr, al een aantal jaar zelfs. Vroeger mee begonnen onder het mom van "het is zielig voor dieren", tegenwoordig is het meer een gewoonte/gewetenskwestie. En het puntje van "je gaat ook niet zomaar een mens doodschieten en in de winkel leggen, waarom een dier dan wel." Als in, niet dieren minderwaardig stellen onder mensen want die hebben ook gevoel/hersenen/zenuwstelsel.quote:
Doe ik ook. Vandaar de PIquote:Op zondag 9 december 2012 20:18 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Je begrijpt natuurlijk wel dat als je zegt; doe maar wat, het dan veel alcohol bevat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |