nou, als ik een paar ferme tetten in mijn handen heb zeg ik: voor mekaar, Ajetoo!quote:
correct, een kek bipsje is ook leukquote:Op zondag 9 december 2012 13:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het leven draait niet alleen maar om tetten
Geen idee wie deze heeft gemaakt, mss kan Henkie iets fotosjoppen?quote:Op zondag 9 december 2012 13:39 schreef 3rdRock het volgende:
oh, kan iemand die header aanpassen? De Guismaster zit niet meer op 3fm
edit: en Frank Dane ook niet!
Mannen, somsquote:Op zondag 9 december 2012 13:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
correct, een kek bipsje is ook leuk
ik denk Hole, maar zeker weten doe ik het niet...quote:Op zondag 9 december 2012 13:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee wie deze heeft gemaakt, mss kan Henkie iets fotosjoppen?
maar boven alles is natuurlijk het innerlijk het belangrijkste!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zondag 9 december 2012 13:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
correct, een kek bipsje is ook leuk
Soms?! Manmanman, je zou haast overwegen om voor vrouwen te gaan als je dit topic soms leestquote:
quote:Op zondag 9 december 2012 13:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar boven alles is natuurlijk het innerlijk het belangrijkste!SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
We kunnen het ook saampjes hebben over mannenquote:Op zondag 9 december 2012 13:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Soms?! Manmanman, je zou haast overwegen om voor vrouwen te gaan als je dit topic soms leest
ja, ik ben ontzettend grappigquote:
rustig joh!quote:
Mee eensquote:Op zondag 9 december 2012 13:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het leven draait alleen maar om tetten
Ik hou me aanbevolen voor een andere keer, mijn huidige denkbeelden over de man in z'n algemeenheid zijn nogal negatief gekleurdquote:Op zondag 9 december 2012 13:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
We kunnen het ook saampjes hebben over mannen
quote:Op zondag 9 december 2012 13:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hou me aanbevolen voor een andere keer, mijn huidige denkbeelden over de man in z'n algemeenheid zijn nogal negatief gekleurd
quote:Op zondag 9 december 2012 13:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar boven alles is natuurlijk het innerlijk het belangrijkste!Vergeet de oh zo geile darmen niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
je beseft wel dat de mannen in dit topic geen afspiegeling van de Nederlandse samenleving zijn?quote:Op zondag 9 december 2012 13:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hou me aanbevolen voor een andere keer, mijn huidige denkbeelden over de man in z'n algemeenheid zijn nogal negatief gekleurd
Jij niet mopje, jij bent de overbekende uitzondering die regel bevestigtquote:
Buiten dit topic word ik er ook niet vrolijk van op dit momentquote:Op zondag 9 december 2012 13:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je beseft wel dat de mannen in dit topic geen afspiegeling van de Nederlandse samenleving zijn?
Helderquote:Op zondag 9 december 2012 13:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij niet mopje, jij bent de overbekende uitzondering die regel bevestigt![]()
Ofzo
ik heb dat met vrouwen. ik word maar homo denk ik. (was je dat nog niet dan rock? nee!)quote:Op zondag 9 december 2012 13:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Buiten dit topic word ik er ook niet vrolijk van op dit moment
quote:Op zondag 9 december 2012 13:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb dat met vrouwen. ik word maar homo denk ik. (was je dat nog niet dan rock? nee!)
Doe waar je gelukkig van wordtquote:Op zondag 9 december 2012 13:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb dat met vrouwen. ik word maar homo denk ik. (was je dat nog niet dan rock? nee!)
zullen we dat samen doen? samen onder de snuggie forever alone?quote:Op zondag 9 december 2012 14:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]. Ik ga maar forever alone blijven.
Wij wensen geen nicht(en) in dit topic.quote:Op zondag 9 december 2012 13:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Jij bent nog walgelijk jongquote:Op zondag 9 december 2012 14:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]. Ik ga maar forever alone blijven.
Together alone.quote:Op zondag 9 december 2012 14:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zullen we dat samen doen? samen onder de snuggie forever alone?
* 3rdRock slaat met handtasjequote:Op zondag 9 december 2012 14:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wij wensen geen nicht(en) in dit topic.
moet dat nu echt. Naar loeder!!!1!1!111!!!11111quote:
quote:
Quoteverkloterquote:Op zondag 9 december 2012 14:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
moet dat nu echt. Naar loeder!!!1!1!111!!!11111
Gaa es wf accepten
tering ik kon niks moet ik gelijk swappenquote:Op zondag 9 december 2012 14:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Quoteverkloter![]()
Is goed, ik kom eraan!
Ik heb geen enkele invloed op de letters die je krijgtquote:Op zondag 9 december 2012 14:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
tering ik kon niks moet ik gelijk swappen
Je doet het expres![]()
Wil jij nog een kerst-Pino maken als je tijd hebt? Anders dan wat ik nu heb, of deze als basis nemen.. Zie maarquote:
Maar goed dat er een pedagoog bij aanwezig isquote:Op zondag 9 december 2012 14:16 schreef 3rdRock het volgende:
als ik kinderen had gehad.... http://seriousrequest.3fm(...)n-sander-hoogendoorn
Denk het niet. Zou voor SR wel weer leuk zijn eigenlijk, maar ik dan zou ik me weer helemaal moeten verdiepen in PHP e.d. En daar ben ik al een paar jaar uitquote:Op zondag 9 december 2012 14:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu je er toch bent: hoe is het met de stats? Worden die ooit nog eens gemaakt?
Ik wil wel een poging doen? Informatica 2e jaarsquote:Op zondag 9 december 2012 14:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Denk het niet. Zou voor SR wel weer leuk zijn eigenlijk, maar ik dan zou ik me weer helemaal moeten verdiepen in PHP e.d. En daar ben ik al een paar jaar uit
Zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op zondag 9 december 2012 14:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wil jij nog een kerst-Pino maken als je tijd hebt? Anders dan wat ik nu heb, of deze als basis nemen.. Zie maar
Als jij een manier hebt om de Nieuwe topic pagina en topicpagina (met alle posts op 1 pagina) binnen te halen via een cronjob, dan zijn we er alquote:Op zondag 9 december 2012 14:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wil wel een poging doen? Informatica 2e jaars.
Dat cookieprobleem heb ik idd met CURL opgelost in mijn posts-script.quote:Op zondag 9 december 2012 14:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Als jij een manier hebt om de Nieuwe topic pagina en topicpagina (met alle posts op 1 pagina) binnen te halen via een cronjob, dan zijn we er alDe rest werkt nog als het goed is.
Alleen het ophalen van de pagina werkte niet meer door de cookie-melding. Schijnt met CURL wel te werken.
Hmm ja, dat kan nu ook wel mooi natuurlijk met die chains. Mijn script is nog van daar voor, dus die zoekt in de Nieuwe Topics lijst naar iets met "3FM" enzoquote:Op zondag 9 december 2012 14:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat cookieprobleem heb ik idd met CURL opgelost in mijn posts-script.
Met nieuwe topic bedoel je het volgende deel in de reeks? Dmv http://forum.fok.nl/topicchain/next/1904026?
Ik weet niet precies hoe je alle data enz ophaalt dus dat is voor nu een beetje moeilijk om er een idee bij te maken.
http://forum.fok.nl/topicchain/last/70quote:Op zondag 9 december 2012 14:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Hmm ja, dat kan nu ook wel mooi natuurlijk met die chains. Mijn script is nog van daar voor, dus die zoekt in de Nieuwe Topics lijst naar iets met "3FM" enzo
Maar ik heb het nieuwste topic, en het topic daarvoor nodig om door de verwerker te gooien
Heerlijk slecht geplaybacktquote:
ja, waarschijnlijk hebben ze amper geoefend vantevorenquote:
Op huus an, hoes klinkt veur gien meterquote:
Twentequote:
Ah, nicequote:Op zondag 9 december 2012 14:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topicchain/last/70
die redirect naar het laatste topique, en dan
http://forum.fok.nl/topicchain/prev/*topicid* gebruiken?
het einde van 3uur socialewerkplaatsradio. en het einde van mijn aanwezigheid in dit topic voor nu. tot laterquote:
niveautje weerquote:
Einde van afwezigheid? Gezellig dat je nog even blijftquote:Op zondag 9 december 2012 14:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het einde van 3uur socialewerkplaatsradio. en het einde van mijn afwezigheid in dit topic voor nu. tot later
ik heb al een bejaardeninjaedit gedaanquote:Op zondag 9 december 2012 14:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Einde van afwezigheid? Gezellig dat je nog even blijft
Andersom.quote:Op zondag 9 december 2012 15:14 schreef henkde_j het volgende:
Hmm dit nummer lijkt op een nummer van Django Django
Oh kan ookquote:
Have funquote:Op zondag 9 december 2012 15:24 schreef minthy het volgende:
Met gevaar voor eigen leven ga ik zo naar een tuincentrum, koopzondag.
Ik vond jullie geweldig, heb het goed verder
Veel plezierquote:Op zondag 9 december 2012 15:24 schreef minthy het volgende:
Kom je als kasplantje terug??quote:Op zondag 9 december 2012 15:24 schreef minthy het volgende:
quote:Op zondag 9 december 2012 15:29 schreef CindieY het volgende:
Pino, leef je uit, de zwangerschap van Sander is een paar keer mislukt.
Leuk gedaanquote:
Ik vertrok al als kasplantjequote:Op zondag 9 december 2012 15:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kom je als kasplantje terug??
hahahahahahahahahaha!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |