Doe waar je gelukkig van wordtquote:Op zondag 9 december 2012 13:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb dat met vrouwen. ik word maar homo denk ik. (was je dat nog niet dan rock? nee!)
zullen we dat samen doen? samen onder de snuggie forever alone?quote:Op zondag 9 december 2012 14:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]. Ik ga maar forever alone blijven.
Wij wensen geen nicht(en) in dit topic.quote:Op zondag 9 december 2012 13:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb dat met vrouwen. ik word maar homo denk ik. (was je dat nog niet dan rock? nee!)
Jij bent nog walgelijk jongquote:Op zondag 9 december 2012 14:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]. Ik ga maar forever alone blijven.
Together alone.quote:Op zondag 9 december 2012 14:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zullen we dat samen doen? samen onder de snuggie forever alone?
* 3rdRock slaat met handtasjequote:Op zondag 9 december 2012 14:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wij wensen geen nicht(en) in dit topic.
moet dat nu echt. Naar loeder!!!1!1!111!!!11111quote:
quote:
Quoteverkloterquote:Op zondag 9 december 2012 14:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
moet dat nu echt. Naar loeder!!!1!1!111!!!11111
Gaa es wf accepten
tering ik kon niks moet ik gelijk swappenquote:Op zondag 9 december 2012 14:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Quoteverkloter![]()
Is goed, ik kom eraan!
Ik heb geen enkele invloed op de letters die je krijgtquote:Op zondag 9 december 2012 14:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
tering ik kon niks moet ik gelijk swappen
Je doet het expres![]()
Wil jij nog een kerst-Pino maken als je tijd hebt? Anders dan wat ik nu heb, of deze als basis nemen.. Zie maarquote:
Maar goed dat er een pedagoog bij aanwezig isquote:Op zondag 9 december 2012 14:16 schreef 3rdRock het volgende:
als ik kinderen had gehad.... http://seriousrequest.3fm(...)n-sander-hoogendoorn
Denk het niet. Zou voor SR wel weer leuk zijn eigenlijk, maar ik dan zou ik me weer helemaal moeten verdiepen in PHP e.d. En daar ben ik al een paar jaar uitquote:Op zondag 9 december 2012 14:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu je er toch bent: hoe is het met de stats? Worden die ooit nog eens gemaakt?
Ik wil wel een poging doen? Informatica 2e jaarsquote:Op zondag 9 december 2012 14:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Denk het niet. Zou voor SR wel weer leuk zijn eigenlijk, maar ik dan zou ik me weer helemaal moeten verdiepen in PHP e.d. En daar ben ik al een paar jaar uit
Zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op zondag 9 december 2012 14:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wil jij nog een kerst-Pino maken als je tijd hebt? Anders dan wat ik nu heb, of deze als basis nemen.. Zie maar
Als jij een manier hebt om de Nieuwe topic pagina en topicpagina (met alle posts op 1 pagina) binnen te halen via een cronjob, dan zijn we er alquote:Op zondag 9 december 2012 14:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wil wel een poging doen? Informatica 2e jaars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |