Buiten dit topic word ik er ook niet vrolijk van op dit momentquote:Op zondag 9 december 2012 13:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je beseft wel dat de mannen in dit topic geen afspiegeling van de Nederlandse samenleving zijn?
Helderquote:Op zondag 9 december 2012 13:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij niet mopje, jij bent de overbekende uitzondering die regel bevestigt![]()
Ofzo
ik heb dat met vrouwen. ik word maar homo denk ik. (was je dat nog niet dan rock? nee!)quote:Op zondag 9 december 2012 13:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Buiten dit topic word ik er ook niet vrolijk van op dit moment
quote:Op zondag 9 december 2012 13:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb dat met vrouwen. ik word maar homo denk ik. (was je dat nog niet dan rock? nee!)
Doe waar je gelukkig van wordtquote:Op zondag 9 december 2012 13:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb dat met vrouwen. ik word maar homo denk ik. (was je dat nog niet dan rock? nee!)
zullen we dat samen doen? samen onder de snuggie forever alone?quote:Op zondag 9 december 2012 14:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]. Ik ga maar forever alone blijven.
Wij wensen geen nicht(en) in dit topic.quote:Op zondag 9 december 2012 13:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Jij bent nog walgelijk jongquote:Op zondag 9 december 2012 14:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]. Ik ga maar forever alone blijven.
Together alone.quote:Op zondag 9 december 2012 14:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zullen we dat samen doen? samen onder de snuggie forever alone?
* 3rdRock slaat met handtasjequote:Op zondag 9 december 2012 14:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wij wensen geen nicht(en) in dit topic.
moet dat nu echt. Naar loeder!!!1!1!111!!!11111quote:
quote:
Quoteverkloterquote:Op zondag 9 december 2012 14:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
moet dat nu echt. Naar loeder!!!1!1!111!!!11111
Gaa es wf accepten
tering ik kon niks moet ik gelijk swappenquote:Op zondag 9 december 2012 14:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Quoteverkloter![]()
Is goed, ik kom eraan!
Ik heb geen enkele invloed op de letters die je krijgtquote:Op zondag 9 december 2012 14:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
tering ik kon niks moet ik gelijk swappen
Je doet het expres![]()
Wil jij nog een kerst-Pino maken als je tijd hebt? Anders dan wat ik nu heb, of deze als basis nemen.. Zie maarquote:
Maar goed dat er een pedagoog bij aanwezig isquote:Op zondag 9 december 2012 14:16 schreef 3rdRock het volgende:
als ik kinderen had gehad.... http://seriousrequest.3fm(...)n-sander-hoogendoorn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |