Beter eenmaal shredderquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:38 schreef Erasmo het volgende:
Hallo RWD, één kenteken alstublieft!
http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item43b606ccd0
Zo'n zure pluim gekregen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:04 schreef Rave_NL het volgende:
En dan nu daadwerkelijk het kerstpakket uitkiezen.
Waarvan? Van de regen?quote:Op zondag 9 december 2012 09:26 schreef Erasmo het volgende:
2 en vervolgens even de stoep vrij maken.
Omnomnom.....quote:Op zondag 9 december 2012 16:14 schreef hoogvlieger het volgende:
Lekker aan de blauwe hap lunch hier. Gister nieuwe toko hier in de buurt ondekt waar je prima voer uit de Oost kan halen. Rundvlees in kokosaus enzo.
Altijd leuk en lekker zulke toko's.quote:Op zondag 9 december 2012 16:14 schreef hoogvlieger het volgende:
Lekker aan de blauwe hap lunch hier. Gister nieuwe toko hier in de buurt ondekt waar je prima voer uit de Oost kan halen. Rundvlees in kokosaus enzo.
Ach mini-menu voor 5e: deel bami, deel groente (aubergines met sambal), deel vlees (rundvlees in kokossaus). En nog zakje kroepoek. Prima avondeten.quote:Op zondag 9 december 2012 22:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Altijd leuk en lekker zulke toko's.
Nadeel is wel dat als ik bij zulke toko's naar binnen ga, ik altijd met tassen vol de zaak uit kom.
quote:Op zondag 9 december 2012 23:04 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ach mini-menu voor 5e: deel bami, deel groente (aubergines met sambal), deel vlees (rundvlees in kokossaus). En nog zakje kroepoek. Prima avondeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 december 2012 01:27 schreef Nibb-it het volgende:
Truste wokkertjesLekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Truste.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Mogguhquote:
Waar is "hier"?quote:
quote:Op maandag 10 december 2012 01:21 schreef Nibb-it het volgende:
Hoi rub. NWS / Waarom rijdt de Paus eigenlijk Mercedes?
Lekker aan het klussen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:36 schreef jitzzzze het volgende:
4 nieuwe bremsen rijker, morgen de vooras
Que?quote:
World of Tanks. Eindelijk een plek waar de AMX 105AM wel goed werkt.quote:
Truste.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:34 schreef Lotusss het volgende:
Zoek ik morgen allemaal wel op. Nu schlafen.
Ik zit net het lijstje met de verbeteringen te lezen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:00 schreef Harde_Mepper het volgende:
[..]
Wordt morgen afkicken dan.Server ligt er even uit vanwege update 8.2
bezoek de site ff, of het topic op Fok!.quote:
Oh, een spel met paarden en een manege dus...quote:Op woensdag 12 december 2012 00:05 schreef Pumatje het volgende:
bezoek de site ff, of het topic op Fok!.
gaat over een spel, waarbij je met tanks elkaar bestrijd.
Wat is er nou cooler dan tanks? Idd..niets dus daarom is het een kool spel
Beter heb je suikerklontjes paraatquote:Op woensdag 12 december 2012 00:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh, een spel met paarden en een manege dus...
Het is een paard van 103... stippe stappe stippe stap, wordt genaaid door de artillerie, trippel trappel trippel trap.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:14 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Beter heb je suikerklontjes paraat
quote:Op woensdag 12 december 2012 00:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is een paard van 103... stippe stappe stippe stap, wordt genaaid door de artillerie, trippel trappel trippel trap.
Sinterklaasdeuntje enzo...
Ennuh, die zwarte baret heeft maar 1 reden, dan kun je de peilstok tenminste poetsen zonder dat het opvalt.
forgivenquote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 00:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is een paard van 103... stippe stappe stippe stap, wordt genaaid door de artillerie, trippel trappel trippel trap.
Sinterklaasdeuntje enzo...
Ennuh, die zwarte baret heeft maar 1 reden, dan kun je de peilstok tenminste poetsen zonder dat het opvalt.
Daar ben ik het wel mee eens. Maar ten koste van wat?quote:Op woensdag 12 december 2012 00:38 schreef Pumatje het volgende:
op naar herinvoering van de zware NL cav
Helaas enorm veel kamerleden die dat niet zo zien...quote:Op woensdag 12 december 2012 01:38 schreef Pumatje het volgende:
Het is wel zo dat die zwarte baret de reden heeft vanwege olie en viezigheid.ongelijk heeft ie niet.
Onderscheidde ons mooi van "de rest". Op een manier om als enige eenheid van defensie niet peppie over te willen komen.
En cobra, ten koste van niets natuurlijk. Dat is lastig, maar in betere tijden verwacht ik meer budget. De bodem is toch al bereikt.
Waar schieten ze dan mee?quote:Op woensdag 12 december 2012 19:10 schreef Lotusss het volgende:
In navolging van de TT de echte Panzerkatten van DEF:
[ afbeelding ]
Ze meppen volle blikken halve liters bier met hun staart tegen je aan.quote:
Een halve liter voor hun kanis moet toch voldoende zijn om dat te stoppen.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ze meppen volle blikken halve liters bier met hun staart tegen je aan.
Ik zie kansen voor onze jongens en meiden daarquote:Syrische regeringstroepen hebben de afgelopen dagen Scud-raketten afgevuurd op strijders van de oppositie. Dat heeft een bron bij de Amerikaanse autoriteiten woensdag gezegd.
De bron schatte dat er zeker vijf of zes Scud-raketten zijn afgevuurd. Er zijn volgens de bron geen aanwijzingen dat de raketten waren uitgerust met een chemische lading. De afgelopen weken is de angst toegenomen dat het Syrische regime de opmars van de rebellen wellicht wil tegenhouden door chemische wapens in te zetten.
Aangenomen wordt dat Syrië over honderden, zo niet duizenden tonnen chemische wapens beschikt. Onder meer mosterdgas en de zenuwgassen sarin en VX zouden deel uitmaken van het Syrische arsenaal.
Bron: Novum/AP
Laten we dan maar hopen dat CBRN nu wel belangrijk gevonden gaat worden.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:36 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ik zie kansen voor onze jongens en meiden daar
Ja anders staan ze straks weer met een compound op besmette grondquote:Op woensdag 12 december 2012 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laten we dan maar hopen dat CBRN nu wel belangrijk gevonden gaat worden.
Zit Sarin wel weer in de gasverkennings kit?quote:Op woensdag 12 december 2012 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laten we dan maar hopen dat CBRN nu wel belangrijk gevonden gaat worden.
In de laatste die ik zag wel.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zit Sarin wel weer in de gasverkennings kit?
De verkenningen zijn al gedaan. En als men de prioriteiten goed heeft is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:39 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja anders staan ze straks weer met een compound op besmette grondMag jij nog leuke dingen gaan doen.
Op de één of andere manier lijkt het dat men de inhoud van 30 jaar geleden als standaard blijft houden. Maar soms iets toevoegen.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Roger, Sarin is er een tijd uit geweest nl.
Zoiets ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Op de één of andere manier lijkt het dat men de inhoud van 30 jaar geleden als standaard blijft houden. Maar soms iets toevoegen.
Dan is de volgende vraag; gaat men de tassen organiek dragen? Of liggen ze, tot een eerste alarm, ergens in de buurt?quote:Op woensdag 12 december 2012 21:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Maar CBRN gaan ze rustig rekening mee houden. De NBC tas zal wel organiek gevuld gaan worden met de DEZI, detectie stickers, pyridostigmine, atropine, metaline verband etc. En de pakken zullen ook wel meegaan.
In Afghanistan was de dreiging nihil, daarom droeg niemand dat ding daar. Op het moment dat ze naar low gaan heb je die zut gewoon op de man.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan is de volgende vraag; gaat men de tassen organiek dragen? Of liggen ze, tot een eerste alarm, ergens in de buurt?
Ik doelde eigenlijk op de vorige uitzending naar Turkije. Waar men, na een eerste alarm, liep te zoeken naar hun CBRN spul.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
In Afghanistan was de dreiging nihil, daarom droeg niemand dat ding daar. Op het moment dat ze naar low gaan heb je die zut gewoon op de man.
En wat je dan ook echt wel gaat doen.
Mwa, in sommige uitzendgebieden lag het masker (en tas) op het kamp terwijl men op patrouille was.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:42 schreef Thaboel het volgende:
masker op de man. Pakken op patrouille mee in de voertuigen? En on-base in de slaapvertrekken?
bedoelde ook als optie voor defensie turkiyumsporquote:Op woensdag 12 december 2012 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mwa, in sommige uitzendgebieden lag het masker (en tas) op het kamp terwijl men op patrouille was.
Word die 1e M1 op 0:12 geraakt door een RPG? Op 4:35 zie en hoor je een RPG door het beeld vliegen en inslaan. Op 4:53 hoor je er weer een.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:32 schreef Pumatje het volgende:
een camera op een abrams tank in iraq
Ja. Ruil maar om.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:16 schreef Harde_Mepper het volgende:
@Cobra, als die oefenfilterbus rammelt, is die dan kapot?
Je hebt ook van die hendige Osprey boekies over o.m. Duitse tactieken. Te vinden via de bekende wegen.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:26 schreef Pumatje het volgende:
zitten toch die koolstof dingetjes in? Volgens mij zitten die dan los .
en heb hier een docu op youtube gevonden.
Die Duitsers hebben altijd ook de beste docu's he.. helaas is het in Duits. Voor wie duits kan. zitten ook taktieken in van hun cavalerie.
Interessant.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:26 schreef Pumatje het volgende:
zitten toch die koolstof dingetjes in? Volgens mij zitten die dan los .
en heb hier een docu op youtube gevonden.
Die Duitsers hebben altijd ook de beste docu's he.. helaas is het in Duits. Voor wie duits kan. zitten ook taktieken in van hun cavalerie.
Ik heb die van mij al binnen. 12 kilo aan boeken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:17 schreef Nibb-it het volgende:
Iedereen al kerstcadeaus aan het inslaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Voor je ma dan een verbandtrommel?quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:22 schreef Nibb-it het volgende:
Voor paps een mooi mesje van Victorinox gekocht, voor mams moet ik nog even wat verzinnen. Komt wel goed.
Wie van de twee zal die hint dan als eerste begrijpen?quote:
Goed plan!quote:
En binnenkort voor de liefhebbers van schepen en bootjes ook een Warships versie.quote:
Nog niet gezien. Beschamend of lachwekkend?quote:
Tijdens de reclame was het ijzingwekkend stil maar bij de clou moest ik zo hard lachen dat ik aan het janken wasquote:Op zaterdag 15 december 2012 14:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog niet gezien. Beschamend of lachwekkend?
Is mis de bontkraag.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waarom heeft ze een vuilniszak over haar vest?
Hoe staat het met het weer in Turkije?quote:Op zondag 16 december 2012 01:58 schreef 026Remco het volgende:
Bijna 2 weken thuis nu en ik ben al bijna weer al mn kleur kwijt
Wrijf het er nog maar even inquote:Op zondag 16 december 2012 01:58 schreef 026Remco het volgende:
Bijna 2 weken thuis nu en ik ben al bijna weer al mn kleur kwijt
Hij is hard aan het werk geweest.quote:
Kijken waard ondanks al het persoonlijk leed.quote:Op zondag 16 december 2012 09:46 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb hem opgenomen en ik denk dat het aanstaande winterverlof een goed moment is om er even voor te gaan zitten.
Dat heb ik van meerdere mensen gehoord en ik ga hem ook zeker kijken.quote:Op zondag 16 december 2012 09:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kijken waard ondanks al het persoonlijk leed.
negatief.quote:
Geen idee!quote:Op zondag 16 december 2012 02:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe staat het met het weer in Turkije?
Incl status zag ik al.quote:
Fuck, de Ding Dong Songquote:
quote:Op maandag 17 december 2012 19:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Fuck, de Ding Dong SongDie was ik alweer vergeten
Voornamelijk traditie.quote:Op maandag 17 december 2012 21:25 schreef damirovic het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar de nummers voor een bepaalde suborganisatie voor staan? bijv. 11 Luchtmobiele brigadee, 75th ranger regiment, 22 SAS Regiment enz.
Even mijn status bekijken.. momentquote:Op maandag 17 december 2012 21:52 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee ik respecteer jouw moedige keuze, journalistiek staat hoog aangeschreven tegenwoordig.
WoT?quote:Op maandag 17 december 2012 23:53 schreef Cobra4 het volgende:
Bezopen WoT spelen werkt blijkbaar niet. Ik schiet alleen maar Allies aan gort.
World of Tanks.quote:
Bij de landmacht is het een voortvloeisel uit de 3 divisies (1,4 en 5) + onderliggende brigades die we hadden. Brigades uit de 1e divisie hebben een 1 als begincijfer, uit de 4e een 4 etc. En zo is dat een beetje doorgenummerd. Eenheden met een 100 cijfer bv 103 verkbat vielen rechtstreeks onder 1LK. Dit plaatje maakt eea wel duidelijk denk ik:quote:Op maandag 17 december 2012 21:25 schreef damirovic het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar de nummers voor een bepaalde suborganisatie voor staan? bijv. 11 Luchtmobiele brigadee, 75th ranger regiment, 22 SAS Regiment enz.
Synthercell.quote:
Het is toch nooit goed voor sommigen. Altijd wat te mauwen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:27 schreef jitzzzze het volgende:
Ik vind het al jaren vreemd dat de politie in T6 zijn werk moest doen.
Probeer het je eens voor te stellen, in je T6 achter een of andere vent aan sprinten.
Het kan wel, maar comfortabel lijkt mij anders. En nu komt er dan eindelijk een functioneel straat-tenue en dan zijn de huilie huilie reacties niet van de lucht
Vooral het Thunderbirds hoedje krijgt veel kritiek, terwijl er vele politiekorpsen mee rondlopen. Al jarenquote:Op woensdag 19 december 2012 07:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is toch nooit goed voor sommigen. Altijd wat te mauwen.
Yep. Koffie?quote:Op woensdag 19 december 2012 08:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vooral het Thunderbirds hoedje krijgt veel kritiek, terwijl er vele politiekorpsen mee rondlopen. Al jaren
quote:
Daar begin je wel mee.quote:
Mogguh mejuffrouw.quote:
Gaat lekker.quote:
zes.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh mejuffrouw.
[..]
Gaat lekker.
lekker SR12 op en knallen maar op het werk!quote:Op woensdag 19 december 2012 09:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh mejuffrouw.
[..]
Gaat lekker.
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
lekker SR12 op en knallen maar op het werk!
quote:
Tering man. Jij gaat, net als ik, nog eens last van je maag krijgen door die hoeveelheden.quote:
achtquote:Op woensdag 19 december 2012 10:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tering man. Jij gaat, net als ik, nog eens last van je maag krijgen door die hoeveelheden.
Wat was de uiteindelijke score gisteren?quote:
elf of twaalfquote:Op donderdag 20 december 2012 08:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat was de uiteindelijke score gisteren?
Monsterschnitzel Schnitzel an einem Stück bis 5000 Grammquote:Op donderdag 20 december 2012 16:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Zaterdag hier eten
http://zur-alten-post-ammeloe.de/pages/restaurant/speisekarte.php
5 kilo lijkt me toch wel erg veulquote:Op donderdag 20 december 2012 17:05 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Monsterschnitzel Schnitzel an einem Stück bis 5000 Gramm
Preis auf Anfrage
Keuze gemaakt lijkte me
Geen verlof voor deze meneer, gewoon doorwerken, ook tweede kerstdag.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:47 schreef jitzzzze het volgende:
Aanvang weekend en tevens winterverlof
Had je maar een echte baan moeten kopenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen verlof voor deze meneer, gewoon doorwerken, ook tweede kerstdag.
Het is wel leuk, elke dag zie ik weer die Chinooks en Apaches overvliegen, en vandaag als klapper op de vuurpijl, 4 F-16's die in formatie overvlogen. Bijna elke dag zie ik dat.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Had je maar een echte baan moeten kopen![]()
Oh wacht, die heb je![]()
En ik doelde alleen nog maar op je webshopquote:Op donderdag 20 december 2012 19:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het is wel leuk, elke dag zie ik weer die Chinooks en Apaches overvliegen, en vandaag als klapper op de vuurpijl, 4 F-16's die in formatie overvlogen. Bijna elke dag zie ik dat.
Blijft een mooie gezicht
Januari 5% minder salaris lui, hou er maar vast rekening mee.twitter:jankleian twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 11:41:09Overleg SOD inzake WUL mislukt. Overleg in zijn geheel opgeschort! Werkgever wil volstrekt niet bewegen en verschuilt zich achter Kabinet. reageer retweet
Welke hapsnurker heeft er eigenlijk in the first place niet op zitten letten?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:16 schreef AchJa het volgende:
Fuck!Januari 5% minder salaris lui, hou er maar vast rekening mee.twitter:jankleian twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 11:41:09Overleg SOD inzake WUL mislukt. Overleg in zijn geheel opgeschort! Werkgever wil volstrekt niet bewegen en verschuilt zich achter Kabinet. reageer retweet
quote:Ik wil later graag chauffeur worden op een bushmaster, maar ik weet niet hoeeel salaris je krijgt, want als dat erg laag is wil ik JSF piloot worden
Druk op het plein?quote:Op zondag 23 december 2012 16:50 schreef Cobra4 het volgende:
Net terug van Serious Request. Dat was weer gezellig gisteravond en vanochtend.
Enorm.quote:
En veul koffie om wakker te blijvenquote:Op maandag 24 december 2012 03:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Enorm.De toegangswegen tot het plein zijn een paar keer afgesloten geweest omdat het ramvol stond.
En vooraf natuurlijk even een lichte maaltijd:
[ afbeelding ]
quote:
3 brievenbussen naast elkaar anders kunnen ze het niet aanquote:Op maandag 24 december 2012 03:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Enorm.De toegangswegen tot het plein zijn een paar keer afgesloten geweest omdat het ramvol stond.
En vooraf natuurlijk even een lichte maaltijd:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef Harde_Mepper het volgende:
Kom je opeens dit bericht tegen.![]()
[..]
Hoelang zaten we ook alweer op de nullijn, een jaar of 3-4 onderhand?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:23 schreef hoogvlieger het volgende:
Krijg net in mn mailbox die mail van de CDS over de WUL. Wat een gekut zeg...
Wat is dezequote:Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef Harde_Mepper het volgende:
[..]
Wat een baas, ik zou hem direct aanstellenquote:Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef Harde_Mepper het volgende:
[..]
Geen problemen gehad. Geen rij te bekennen bij de kassa's.quote:Op maandag 24 december 2012 17:23 schreef Erasmo het volgende:
Boodschappen doen vandaag was een heus avontuur
Superdruk hier, volgens mij was alles in Duitsland al dicht en kwamen ze allemaal naar de Achterhoekquote:Op maandag 24 december 2012 17:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen problemen gehad. Geen rij te bekennen bij de kassa's.
hahahaquote:Op maandag 24 december 2012 17:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Superdruk hier, volgens mij was alles in Duitsland al dicht en kwamen ze allemaal naar de Achterhoek
Ik dacht even dat er een ramp was uitgebroken zo weinig vlees lag er nog bij de Lidl(een paar drumsticks en wat speklappen, de rest was allemaal weg) en ik heb diverse zenuwinzinkingen mogen bewonderen in de Appie omdat mensen serieus dachten dat om 3 uur nog alles op voorraad zou zijn en hun halve menu uitverkocht was
Daarvoor zou je bijna met een krat bier midden in de appie gaan zittenquote:Op maandag 24 december 2012 17:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Superdruk hier, volgens mij was alles in Duitsland al dicht en kwamen ze allemaal naar de Achterhoek
Ik dacht even dat er een ramp was uitgebroken zo weinig vlees lag er nog bij de Lidl(een paar drumsticks en wat speklappen, de rest was allemaal weg) en ik heb diverse zenuwinzinkingen mogen bewonderen in de Appie omdat mensen serieus dachten dat om 3 uur nog alles op voorraad zou zijn en hun halve menu uitverkocht was
quote:Op maandag 24 december 2012 17:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daarvoor zou je bijna met een krat bier midden in de appie gaan zitten
Dat!quote:Op maandag 24 december 2012 17:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:
Dat is echt top vermaak! Genoeg voor een heel jaarquote:Op maandag 24 december 2012 17:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat!De paniek in hun ogen als er ook maar één ingrediënt niet is.
Ik heb nog wel wat gevechtsrantsoenen voor je liggenquote:Op maandag 24 december 2012 17:33 schreef Erasmo het volgende:
Ik hoopte nog een kaasplankje te scoren, wat ik zocht was op maar nu heb ik een rauwmelkse op een stenen plankding voor minder dan wat ik eigenlijk wou kopen
En ik wou nog wat biologische kippen halen in de aanbieding bij de Lidl maar dat vak was dus leeg
quote:Op maandag 24 december 2012 17:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat gevechtsrantsoenen voor je liggen
Leedvermaak is het leukste vermaakquote:Op maandag 24 december 2012 17:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb hier meer voorraad dan jij denk ikquote:Op maandag 24 december 2012 17:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat gevechtsrantsoenen voor je liggen
ummmm qua gevechtsrantsoenen zal die van jou groter zijn jaquote:Op maandag 24 december 2012 17:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Leedvermaak is het leukste vermaak
[..]
Ik heb hier meer voorraad dan jij denk ikMaar ik had een lege la in de vriezer en het was een mooie aanbieding, hopelijk weer na kerst aangevuld.
Of jullie hebben uitgebreid sinds de laatste keer dat ik er was of het zal niet zo veel schelen.quote:Op maandag 24 december 2012 17:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ummmm qua gevechtsrantsoenen zal die van jou groter zijn ja
Maar qua lang houdbaar eten, denk het toch niet
Doomsday prepper visueelquote:Op maandag 24 december 2012 18:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Of jullie hebben uitgebreid sinds de laatste keer dat ik er was of het zal niet zo veel schelen.
Ik heb hier toch bijna twee kuub aan eten in pot uit de tuin staan.
Flink uitgebreid qua voorraad ja.quote:Op maandag 24 december 2012 18:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Of jullie hebben uitgebreid sinds de laatste keer dat ik er was of het zal niet zo veel schelen.
Ik heb hier toch bijna twee kuub aan eten in pot uit de tuin staan.
Ben benieuwdquote:Op maandag 24 december 2012 18:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Flink uitgebreid qua voorraad ja.
En belangrijk, wie wat bewaard heeft wat
Ah, op die fietschquote:Op maandag 24 december 2012 18:35 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Niet eensKwestie van een tuin hebben die meer produceert dan je op kan of weg kan geven
Ohh ja, onze broodbak masjiene is kaduuk. Dus zelf makenquote:
Het brood of het apparaat?quote:Op maandag 24 december 2012 18:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh ja, onze broodbak masjiene is kaduuk. Dus zelf maken
Ja, dat schreef je net ook al...quote:
Wat denk je zelfquote:Op maandag 24 december 2012 19:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, dat schreef je net ook al...
Maar wat ga je dan zelf maken. Brood of dat apparaat.
Gezien je zere klauwen laat je het iemand anders doen?quote:
Geen meel meer in huis, dus dat plan laten we maar varen.quote:Op maandag 24 december 2012 19:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gezien je zere klauwen laat je het iemand anders doen?
Ze hebben toch redelijk wat succesjes gehad als ik de rest van die filmpjes kijk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:15 schreef Erasmo het volgende:
Dat is wel een behoorlijk lucky shotTank van miljoenen vs. RPG van een paar tientjes. 0-1
quote:
Ik wens idem dito iedereen een goede kerstquote:
Vreten op aarde!quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:31 schreef Cobra4 het volgende:
Oh ja, kerst.
Euhm.... Fijne vrije dagen!
En dan te bedenken dat ik nog maar 1 broodje op heb omdat ik teveel bezig ben met de kalkoen etc....quote:
Op naar Ammeloe!!quote:
Op naar Gorinchem....quote:
Is Surinaams. Het is een kraagspiegel, worden op de revers van het uniform gedragen. Rang is 2e luitenant denk ik. Weet alleen niet waar de zwaarden voor zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:54 schreef jna het volgende:
Kan iemand hier me wat meer informatie geven over dit ding (epaulet?). Ik heb het vanavond van m'n oma gekregen en het is van m'n overleden opa geweest. Het kan zowel van het Nederlandse als het Surinaamse leger zijn geweest. Zou leuk zijn als iemand hier me er wat meer over zou kunnen vertellen, of kan doorverwijzen.
Alvast bedankt.
[ afbeelding ]
Denk het toch niet als ik dit zo bekijk: http://www.trisonline.nl/(...)a/rangen/rangen.htmlquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:17 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Is Surinaams. Het is een kraagspiegel, worden op de revers van het uniform gedragen. Rang is 2e luitenant denk ik. Weet alleen niet waar de zwaarden voor zijn.
Thanks! Dat van de schutterij kan wel kloppen, want ik weet van verhalen dat ie toen leiding heeft gegeven aan de groep "vrijwilligers" die meevochten bij de bevrijding van Nederlands-Indie. (genoemd in dat wikipedia artikel).quote:Op woensdag 26 december 2012 06:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Denk het toch niet als ik dit zo bekijk: http://www.trisonline.nl/(...)a/rangen/rangen.html
Denk wellicht van de schutterij.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Surinaamse_Schutterij
Laat je het ons wel weten?quote:Op woensdag 26 december 2012 11:44 schreef jna het volgende:
[..]
Thanks! Dat van de schutterij kan wel kloppen, want ik weet van verhalen dat ie toen leiding heeft gegeven aan de groep "vrijwilligers" die meevochten bij de bevrijding van Nederlands-Indie. (genoemd in dat wikipedia artikel).
Zal eens verder gaan zoeken
Ik zat naar de rangen van het Nationaal Leger van Suriname te kijken. Gebruiken dezelfde rangen met balken en sterren als de KL.quote:Op woensdag 26 december 2012 06:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Denk het toch niet als ik dit zo bekijk: http://www.trisonline.nl/(...)a/rangen/rangen.html
Denk wellicht van de schutterij.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Surinaamse_Schutterij
Ja uiteraardquote:Op woensdag 26 december 2012 11:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Laat je het ons wel weten?
Ben zelf ook wel benieuwd, en gisteren tijdens het zoeken ook weer wat wijzer geworden over de Surinaamse Schutterij en haar taken ten tijde van de Tweede Wereld Oorlog.
DEF / [DEF] Film topicquote:
Kan ook. ik bedoelde eigenlijk dat die drie aflevering ook wel interessant voor je zijn.quote:
Ohh ja zeer zekerquote:Op woensdag 26 december 2012 15:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kan ook. ik bedoelde eigenlijk dat die drie aflevering ook wel interessant voor je zijn.
quote:Op woensdag 26 december 2012 18:47 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.hollanddoc.nl/(...)688803¤tPage=4
Mogguh. Wieder an die Arbeit...quote:
Nog steeds verlofquote:Op donderdag 27 december 2012 08:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mogguh. Wieder an die Arbeit...
Godver, zit je op je werk, is het keidruk!quote:Op donderdag 27 december 2012 12:09 schreef Thaboel het volgende:
Godver zit je op je werk... Is er niemand behalve ik +3 collega's
Godver, ben je vrij, heb je nog geen rustquote:Op donderdag 27 december 2012 14:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Godver, zit je op je werk, is het keidruk!
En LegerLego kopen voor ErwinRommel (die ik na een halfjaar maar in elkaar zet)quote:Op donderdag 27 december 2012 19:32 schreef Cobra4 het volgende:
Binnenkort maar eens naar het Artillerie Museum. Ik heb wel weer trek in Barbara Bitter.
Oh ja, die ZAU.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En LegerLego kopen voor ErwinRommel (die ik na een halfjaar maar in elkaar zet)
Raad eens wat ik waarschijnlijk voor zijn verjaardag ga kopen....quote:
Ik ben altijd in voor goede adressen om te eten. Vertel.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:52 schreef Thaboel het volgende:
onverwachts even uiteten geweest met collega's! Leuke nieuwe tent ontdekt echt lekkah
Dan blijft het geen verrassing meer.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Raad eens wat ik waarschijnlijk voor zijn verjaardag ga kopen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |