SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Oke zal vijf maanden mijn mond dicht houden.
Sorry vrindquote:
Bende gek zeg ik bedoelde minutenquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Nja kan voor jou geregeld worden hoor
Hoezo achtbaan? Hoef ik niks meer te regelen dan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:24 schreef muhahaha het volgende:
Wie ga je nu regelen dan.
Ik zit eigenlijk al in een soort van achtbaan.
oh nja zegquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bende gek zeg ik bedoelde minuten.
Al iemand op het oog zeg maar.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo achtbaan? Hoef ik niks meer te regelen dan?
Ja daarom. Ga jij nog wat doen vanavond?quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Muhaha pak dat aanbod vab bdh ook gewoon. Met een beetje oefenen is een dubbelleveb te doen
Bende gek, ik heb genoeg aan 1 vrouwquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Muhaha pak dat aanbod vab bdh ook gewoon. Met een beetje oefenen is een dubbelleveb te doen
1 vrouw is zelfs teveel voor mijquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bende gek, ik heb genoeg aan 1 vrouw.
Hoe ken da nou?quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
1 vrouw is zelfs teveel voor mij
Eerst vraag je of muhahaha vanavond kan en nu of ik iets op de planning heb. Wat is dit?quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja daarom. Ga jij nog wat doen vanavond?
Je staat op de 2e plekquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eerst vraag je of muhahaha vanavond kan en nu of ik iets op de planning heb. Wat is dit?
Ja gewoon, moet ik allemaal aandacht geven aan een vrouw enzoquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eerst vraag je of muhahaha vanavond kan en nu of ik iets op de planning heb. Wat is dit?
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja gewoon, moet ik allemaal aandacht geven aan een vrouw enzo
[..]
[ afbeelding ]
Heb je zijn fobo bekeken? Alsjeblieft zegquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja gewoon, moet ik allemaal aandacht geven aan een vrouw enzo
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben bang van nietquote:
Lekker aardigquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb je zijn fobo bekeken? Alsjeblieft zeg_!!
Wat? Dit gaat niet over mij hoop ikquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb je zijn fobo bekeken? Alsjeblieft zeg_!!
Wow da's snel. Je weet niet eens of ik een man of een vrouw ben... mss heb ik dat verkeerd ingevuld hier!quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je een vrouw was gingen we daten.
Ik zeg toch, als je een vrouw wasquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wow da's snel. Je weet niet eens of ik een man of een vrouw ben... mss heb ik dat verkeerd ingevuld hier!
Dan heb je geluk, vanavond ben ik een vrouwquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zeg toch, als je een vrouw was.
Voor 1 keer teken ik niet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, vanavond ben ik een vrouw
Een micropenisquote:
Vlam in de panquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Waar slaat dat geknetter op? (serieuze vraag)
Ohquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vlam in de pan
Vuurwerk
Geknetter (zo een bliksemding van oog naar oog)
quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:35 schreef muhahaha het volgende:
Wacht even, noemde barrie mij net schattig?.
Jij ja, ik niet, kan mensen gerust schattig noemenquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doodsteek. Kinderen noem je schattig.
Ja, draai die dolk nog even rondquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij ja, ik niet, kan mensen gerust schattig noemen
Met alle liefde en plezierquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, draai die dolk nog even rond.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je zit gewoon achter mijn geld aan.
Ik voel me altijd triest als een vrouw me schattig noemt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doodsteek. Kinderen noem je schattig.
Hoezo? Zie je schattig dan als zoiets negatiefs?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik voel me altijd triest als een vrouw me schattig noemt.
Dit dus.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:04 schreef bijdehand het volgende:
Schattig is gewoon een belediging, ook al snappen vrouwen dat niet. Zelfde als dat een man niet tegen een vrouw moet zeggen dat ze een dikke kont heeft, ook al bedoelt hij het als een compliment.
Schattig staat gelijk aan 'maar zij heeft vast een goed innerlijk'quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit dus.
Schattig zeg je als je iemand kapotlelijk vind maar toch beleefd wil blijven, dan zeg je dus schattig.
Lief is net zo. Kreeg wel eens te horen dat ik lief was. Ik wist genoegquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Schattig staat gelijk aan 'maar zij heeft vast een goed innerlijk'
quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lief is net zo. Kreeg wel eens te horen dat ik lief was. Ik wist genoeg.
Lief kan nog wel een compliment zijn, maar ligt er net aan hoe ze het gebruiken. Schattig is gewoon een belediging. Bedoel, wees dan eerlijk en zeg dat je me lelijk en afstotelijk vindt, nooit iets met me zal willen maar dat je me wel aardig vindtquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lief is net zo. Kreeg wel eens te horen dat ik lief was. Ik wist genoeg.
Als ze je net leren kennen... dan is het foute boelquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lief kan nog wel een compliment zijn, maar ligt er net aan hoe ze het gebruiken. Schattig is gewoon een belediging. Bedoel, wees dan eerlijk en zeg dat je me lelijk en afstotelijk vindt, nooit iets met me zal willen maar dat je me wel aardig vindt
Of dan zeggen ze niks. Ik hoef die shit niet te horen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ze je net leren kennen... dan is het foute boel. Anders zeggen ze wel dat ze je aantrekkelijk of knap vinden
.
Het is nog vroeg he, heb meelij met onsquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik koos schattig in dit geval heel zorgvuldig, juist omdat ik weet hoe bijdehand het juist niet op dat woord heeft. Duurde alleen een beetje lang eer dat er op gereageerd werd.
Had deze reactie wel verwacht. Desalniettemin slaat de haat ertegen nergens op.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is nog vroeg he, heb meelij met ons.
Ga je poepen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:30 schreef BarrieButsers het volgende:
Oke ik zal het mee naar achteren nemen en nooit meer in de buurt van mannen gebruiken. Okidokie?
Deze man weetquote:
Dan weet je nu wat ik zoal op een dag doe, beetje kakken in de baas zijn tijd. Een hele mooie bolus draaienquote:
Had ooit een klasgenoot die dat deed, totdat er iemand anders boven hing om er foto's van te maken.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:05 schreef bijdehand het volgende:
Als ik op mijn werk poep dat doe ik dat voordat iedereen er is. Anders kan ik dat nietJe hebt zelfs kakkers (hihi) die op de wc's van de uni kunnen poepen wtf
Als iemand dat bij mij zou doen zou ik zijn leven kapot maken.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Had ooit een klasgenoot die dat deed, totdat er iemand anders boven hing om er foto's van te maken.![]()
Een filmpje was het trouwens. Inclusief persgeluiden en plonsquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als iemand dat bij mij zou doen zou ik zijn leven kapot maken.
Best zielig eigenlijk. Waarom zou iemand dat doen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Een filmpje was het trouwens. Inclusief persgeluiden en plons![]()
![]()
![]()
Maar eens
Weet niet maar na al die jaren tovert het nog steeds een glimlach op mijn gezicht.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Best zielig eigenlijk. Waarom zou iemand dat doen?
Ach pech voor hun als ze het als belediging zien, zo simpeltjes.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:41 schreef Muisraket het volgende:
Barrie, kleine troost, ik ken zowel mannen die schattig als een belediging zien als mannen die het als een compliment zien, dus er is nog hoop voor je.
Zijn die mannen er serieus?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:41 schreef Muisraket het volgende:
Barrie, kleine troost, ik ken zowel mannen die schattig als een belediging zien als mannen die het als een compliment zien, dus er is nog hoop voor je.
Misschien is hij nu wel manager bij de vuilnisophaaldienstquote:
Die zitten onder de plakquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zijn die mannen er serieus?Lol
Denk eerder tweedejaars student op het hboquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Misschien is hij nu wel manager bij de vuilnisophaaldienst
Of zijn zich niet bewust van hun mannelijkheidquote:
Of ze laten zich voor alles uitmakenquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of zijn zich niet bewust van hun mannelijkheid
Dat kan ookquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Denk eerder tweedejaars student op het hbo
Dat kan ook. Ik kan me iig niet voorstellen dat een vent zoiets niet erg zou vindenquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of ze laten zich voor alles uitmaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Vergelijken? Ik schaam me over de mijnequote:Op zaterdag 8 december 2012 17:59 schreef bijdehand het volgende:
Kan niet want ik heb ballen.
grgr muhaha
Ik heb toch de grootste.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vergelijken? Ik schaam me over de mijne
grgr bijdehand
de mijne zijn groterquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb toch de grootste.
grgr barriebutsers
Hetzelfde welquote:Op zondag 9 december 2012 19:31 schreef bijdehand het volgende:
Alles gaat z'n gangetje. En bij uwes?
quote:Op zondag 9 december 2012 19:46 schreef bijdehand het volgende:
Dat stelt mij tevree. Ben vandaag 3x zeiknat geregend_!
Je bent wel echt voor het ongeluk geboren johquote:Op zondag 9 december 2012 20:08 schreef bijdehand het volgende:
Er waren 3 buien en ik liep in 3 buien
Tof! Ook leuk dat jullie toch na zo'n tijd het weer proberen zegmaarquote:Op zondag 9 december 2012 20:22 schreef bijdehand het volgende:
We hebben pas 1x afgesproken. Maar na mijn tentamens gaan we nog een keer en misschien gaan we samen (met wat anderen) oud en nieuw vieren.
Inderdaadquote:Op zondag 9 december 2012 20:33 schreef bijdehand het volgende:
Ja, we hebben al 3 eerste dates gehad en blijkbaar is de klik toch zo goed dat we bij elkaar willen zijn
Moest ik ook ookal aan denkenquote:Op zondag 9 december 2012 20:41 schreef bijdehand het volgende:
Dat vond ze niet tof nee. Ik weet niet of ze dat nu nog heeft. Ach met oud en nieuw moeten we verplicht kussen he
Alle tijd om dat uit te vogelen tochquote:Op zondag 9 december 2012 20:47 schreef bijdehand het volgende:
Ja, ik moet ook nog maar kijken of ik 't allemaal wel zie zitten hoor. Voorlopig heb ik geen haast
Ben benieuwdquote:Op zondag 9 december 2012 20:49 schreef bijdehand het volgende:
Ja eerst maar weer wat gaan drinken en dan kijken of ik meer gevoelens krijg
Latersquote:Op zondag 9 december 2012 20:54 schreef bijdehand het volgende:
Inderdaad.Mijn film is klaar met downloaden dus ga die maar even kijken
kusje
Ik vind de mensen bij Centrum voor Tandzorg meestal wel fijn.quote:Op maandag 10 december 2012 14:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Goeiemiddag medeBosschenarenik woon hier nu al een tijdje, maar wil me inschrijven bij een nieuwe tandarts. Iemand tips of juist praktijken waar ik me vooral niet moet inschrijven?
Het liefste zo dicht mogelijk bij het centrum.
Ik zit bij Mazairac, daar had ik hetzelfdequote:Op maandag 10 december 2012 15:52 schreef shifto het volgende:
Ik zit bij Dr. Klamer in Rosmalen. De beste en aardigste tandarts die ik tot nu toe heb gehad. Neemt alles altijd in volle rust met je door en word ook aangemerkt als tandarts voor mensen met tandartsangst.
Yeee meteen incasserenquote:Op maandag 10 december 2012 20:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jackpot ding ding ding ding
Voorlopig wel!quote:Op maandag 10 december 2012 20:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan beter he.
Bende weer terug op uw nest?
Nee voorhoofdquote:Op maandag 10 december 2012 20:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uiteraard.
Kom dan jonguh BAM zo op die ogen BAM.
Hou op hou op, al die verplichtingen. Ik word er nu al ziekjes vanquote:Op maandag 10 december 2012 20:48 schreef MohMi het volgende:
[..]
Voorlopig wel!Maar dat was ik al hoor, Fokken gaat bij mij meestal in fases, en december je weet; drukdrukdruk
Je bent te goed voor mequote:
Kloptquote:Op maandag 10 december 2012 20:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hou op hou op, al die verplichtingen. Ik word er nu al ziekjes van.
[..]
Je bent te goed voor me.
Jij wil geen erfenis van je ouders ontvangen?quote:Op maandag 10 december 2012 20:54 schreef BarrieButsers het volgende:
Aanstellers met jullie verplichtingen, hoezo laat je jevdingen verplichten als je er nu al geen zin in hebt. Slechte zaken
Later verdien ik 100k per jaar en ben ik manager puur omdat ik nu zoveel zuip en wijven neukquote:Op maandag 10 december 2012 21:09 schreef muhahaha het volgende:
Tuurlijk wel, je woont toch echt wel relaxter met 5k de maand ipv 1.5k de maand.
Wil je mijn vriendje zijn?quote:Op maandag 10 december 2012 22:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Later verdien ik 100k per jaar en ben ik manager puur omdat ik nu zoveel zuip en wijven neuk
grgr kk
Ik heb geen probleem met piemels in mijn bipsquote:
Als me dat geld oplevert vind ik het prima.quote:Op maandag 10 december 2012 22:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met piemels in mijn bips
grgr kk
ok ik woon in delft volgd de rij met lekkere wijven maar dan kom je vanzelf uit bij mijn kamerquote:Op maandag 10 december 2012 23:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als me dat geld oplevert vind ik het prima.
gr gr
Maak dan een foto en plaats die hierquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo'n bolwoning is echt super vet versierd![]()
Een smiley d.m.v. een lichtslang![]()
Het was te koud.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maak dan een foto en plaats die hier.
Hoe kan dat nouquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het was te koud.Zodra ik er weer langs rij maak ik er een foto van. Diegene die daarin woont moet gewoon een gigantische baas zijn
En dan mij om een foto vragen, rij er zelf langsquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou. Ik zit trouwens ook op de Maaspoort
.
Ja, jou daar de auto in sleuren snaptequote:Op dinsdag 11 december 2012 18:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dan mij om een foto vragen, rij er zelf langs
Niet weten dat ik gewapend ben.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, jou daar de auto in sleuren snapte.
Ga je me knockout slaan met je tetten?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet weten dat ik gewapend ben.
Hoorde ik je laatst ook niet over klagen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga je me knockout slaan met je tetten?
Zag je me niet genieten?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoorde ik je laatst ook niet over klagen.
Al dat bloed zit er nog op ja?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zag je me niet genieten?. Ik heb me sindsdien ook niet meer gewassen
.
En ik maar denken dat het iets anders wasquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Al dat boed zit er nog op ja?
Ja maar dat was prive tochquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het iets anders was.
Zeg je dat ook tegen je chick?quote:
soms, jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen je chick?
Oh dus iedereen mag weten dat jij in je broek had geplast?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel dan?. Ik heb niks getekend
.
Als iedereen mag weten dat jij in je broek had gescheten!quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh dus iedereen mag weten dat jij in je broek had geplast?
Maar lekker dat het wasquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als iedereen mag weten dat jij in je broek had gescheten!
Ja die pijn was fijn.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeker toen ik de hogedrukspuit op je zette.
En ondertussen ga jij steeds vies door het leven.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, mag wel lijden on echt goed schoon te worden.
Had jij ook gedaan als ik je had geswaffeldquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En ondertussen ga jij steeds vies door het leven.
Ja dat is wel waar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Had jij ook gedaan als ik je had geswaffeld.
Ik swaffel jou lieverquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan nog steeds geregeld worden.
Ik swaffel gewoon met mijn tieten. Iedereen even gedwongen motorboatenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tetten en een pener ja? Wanneer gaat ie eraf?
Homoooo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:29 schreef bijdehand het volgende:
Een kut is niet mooi. En ik vind het niet erg hoor
Lekker broodje rosbief enzoquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:34 schreef bijdehand het volgende:
Ik denk dat weinig mensen een kut mooi vinden. Een kut is geil, maar ziet er fucking ranzig uit.
Ik heb hem gezien, leek meer op een tennisbalquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo'n bolwoning is echt super vet versierd![]()
Een smiley d.m.v. een lichtslang![]()
Wat voor tennisballen ken jijquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien, leek meer op een tennisbal.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien, leek meer op een tennisbal.
Das wel lekker! Zonder bonkjes en sliertjesquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lekker broodje rosbief enzo
Bijdehand. I see. Maar wellicht toch een antwoord op mijn vraag?!quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:42 schreef bijdehand het volgende:
Welkom in 's-Hertogenbosch Sophie94.
Wij van het 's-Hertogenbosch topic heten u van harte welkom. Pak een stoel en schuif gezellig aan, doe maar net alsof je thuis bent. Het maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Iedereen is hier welkom! Heeft u vragen over studentenkamers, seniorenwoningen, uitgaan in deze fantastische stad, de Bossche bol, de Dieze, de Maas, het VVV-kantoor, het stadsarchief, de Arena, de binnenstad, de buitenwijken, de winkels, de lucht, de Terminus, de hotels, de cafés of andere etablissementen, de winkelcentra, de openingstijden, koopzondagen, het weer, de files, ongelukken, politieacties, vogeltjes, straatdealers? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, u wordt met open armen ontvangen. Want 's-Hertogenbosch is niet voor niks verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland. Delft niet.
In de slaapkamer van kutstudent. Stuur maar een PM voor zijn nummer.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:40 schreef Sophie94 het volgende:
Sorry voor inval maar waar kan je goed uitgaan in delft? Is voor a.s donderdag.
Misschien ben ik wel bijdehand, maar dit is serieus het 's-Hertogenboschtopicquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:44 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Bijdehand. I see. Maar wellicht toch een antwoord op mijn vraag?!
Jij zit helemaal niet op sport dus jij moet je bakkus houwenquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat voor tennisballen ken jij
Morgen wel anders, dus over 24 uur voeren we de discussie over een smiley die niet op een tennisbal lijkt opnieuw.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij zit helemaal niet op sport dus jij moet je bakkus houwen.
Als jij klaar bent heb je geen puf meer om met mij te komen bakkeleienquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Morgen wel anders, dus over 24 uur voeren we de discussie over een smiley die niet op een tennisbal lijkt opnieuw.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als jij klaar bent heb je geen puf meer om met mij te komen bakkeleien
Dit is een tennisbal:
[ afbeelding ]
Nee joh ik douw gewoon halve liters in die kut van dr.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow wacht als jij gaat sporten ga je straks nog je vrouwtje staan.
Je kent het gezegde *je mannetje staan* niet? Ik had vrouwtje gezet want je hebt toch tetten of niet? Anders klopt je profiel nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee joh ik douw gewoon halve liters in die kut van dr.
Ik las slaanquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kent het gezegde *je mannetje staan* niet? Ik had vrouwtje gezet want je hebt toch tetten of niet? Anders klopt je profiel niet.
Serieusquote:
Nu.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wanneer ga je een date voor me regelen
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu.
Barrie wat ga je doen in het weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |