Je staat op de 2e plekquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eerst vraag je of muhahaha vanavond kan en nu of ik iets op de planning heb. Wat is dit?
Ja gewoon, moet ik allemaal aandacht geven aan een vrouw enzoquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eerst vraag je of muhahaha vanavond kan en nu of ik iets op de planning heb. Wat is dit?
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja gewoon, moet ik allemaal aandacht geven aan een vrouw enzo
[..]
[ afbeelding ]
Heb je zijn fobo bekeken? Alsjeblieft zegquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja gewoon, moet ik allemaal aandacht geven aan een vrouw enzo
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben bang van nietquote:
Lekker aardigquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb je zijn fobo bekeken? Alsjeblieft zeg_!!
Wat? Dit gaat niet over mij hoop ikquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb je zijn fobo bekeken? Alsjeblieft zeg_!!
Wow da's snel. Je weet niet eens of ik een man of een vrouw ben... mss heb ik dat verkeerd ingevuld hier!quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je een vrouw was gingen we daten.
Ik zeg toch, als je een vrouw wasquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wow da's snel. Je weet niet eens of ik een man of een vrouw ben... mss heb ik dat verkeerd ingevuld hier!
Dan heb je geluk, vanavond ben ik een vrouwquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zeg toch, als je een vrouw was.
Voor 1 keer teken ik niet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, vanavond ben ik een vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |