SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Oke zal vijf maanden mijn mond dicht houden.
Sorry vrindquote:
Bende gek zeg ik bedoelde minutenquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Nja kan voor jou geregeld worden hoor
Hoezo achtbaan? Hoef ik niks meer te regelen dan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:24 schreef muhahaha het volgende:
Wie ga je nu regelen dan.
Ik zit eigenlijk al in een soort van achtbaan.
oh nja zegquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bende gek zeg ik bedoelde minuten.
Al iemand op het oog zeg maar.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo achtbaan? Hoef ik niks meer te regelen dan?
Ja daarom. Ga jij nog wat doen vanavond?quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Muhaha pak dat aanbod vab bdh ook gewoon. Met een beetje oefenen is een dubbelleveb te doen
Bende gek, ik heb genoeg aan 1 vrouwquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Muhaha pak dat aanbod vab bdh ook gewoon. Met een beetje oefenen is een dubbelleveb te doen
1 vrouw is zelfs teveel voor mijquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bende gek, ik heb genoeg aan 1 vrouw.
Hoe ken da nou?quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
1 vrouw is zelfs teveel voor mij
Eerst vraag je of muhahaha vanavond kan en nu of ik iets op de planning heb. Wat is dit?quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja daarom. Ga jij nog wat doen vanavond?
Je staat op de 2e plekquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eerst vraag je of muhahaha vanavond kan en nu of ik iets op de planning heb. Wat is dit?
Ja gewoon, moet ik allemaal aandacht geven aan een vrouw enzoquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eerst vraag je of muhahaha vanavond kan en nu of ik iets op de planning heb. Wat is dit?
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja gewoon, moet ik allemaal aandacht geven aan een vrouw enzo
[..]
[ afbeelding ]
Heb je zijn fobo bekeken? Alsjeblieft zegquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja gewoon, moet ik allemaal aandacht geven aan een vrouw enzo
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben bang van nietquote:
Lekker aardigquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb je zijn fobo bekeken? Alsjeblieft zeg_!!
Wat? Dit gaat niet over mij hoop ikquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb je zijn fobo bekeken? Alsjeblieft zeg_!!
Wow da's snel. Je weet niet eens of ik een man of een vrouw ben... mss heb ik dat verkeerd ingevuld hier!quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je een vrouw was gingen we daten.
Ik zeg toch, als je een vrouw wasquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wow da's snel. Je weet niet eens of ik een man of een vrouw ben... mss heb ik dat verkeerd ingevuld hier!
Dan heb je geluk, vanavond ben ik een vrouwquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zeg toch, als je een vrouw was.
Voor 1 keer teken ik niet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, vanavond ben ik een vrouw
Een micropenisquote:
Vlam in de panquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Waar slaat dat geknetter op? (serieuze vraag)
Ohquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vlam in de pan
Vuurwerk
Geknetter (zo een bliksemding van oog naar oog)
quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:35 schreef muhahaha het volgende:
Wacht even, noemde barrie mij net schattig?.
Jij ja, ik niet, kan mensen gerust schattig noemenquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doodsteek. Kinderen noem je schattig.
Ja, draai die dolk nog even rondquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij ja, ik niet, kan mensen gerust schattig noemen
Met alle liefde en plezierquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, draai die dolk nog even rond.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je zit gewoon achter mijn geld aan.
Ik voel me altijd triest als een vrouw me schattig noemt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doodsteek. Kinderen noem je schattig.
Hoezo? Zie je schattig dan als zoiets negatiefs?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik voel me altijd triest als een vrouw me schattig noemt.
Dit dus.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:04 schreef bijdehand het volgende:
Schattig is gewoon een belediging, ook al snappen vrouwen dat niet. Zelfde als dat een man niet tegen een vrouw moet zeggen dat ze een dikke kont heeft, ook al bedoelt hij het als een compliment.
Schattig staat gelijk aan 'maar zij heeft vast een goed innerlijk'quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit dus.
Schattig zeg je als je iemand kapotlelijk vind maar toch beleefd wil blijven, dan zeg je dus schattig.
Lief is net zo. Kreeg wel eens te horen dat ik lief was. Ik wist genoegquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Schattig staat gelijk aan 'maar zij heeft vast een goed innerlijk'
quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lief is net zo. Kreeg wel eens te horen dat ik lief was. Ik wist genoeg.
Lief kan nog wel een compliment zijn, maar ligt er net aan hoe ze het gebruiken. Schattig is gewoon een belediging. Bedoel, wees dan eerlijk en zeg dat je me lelijk en afstotelijk vindt, nooit iets met me zal willen maar dat je me wel aardig vindtquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lief is net zo. Kreeg wel eens te horen dat ik lief was. Ik wist genoeg.
Als ze je net leren kennen... dan is het foute boelquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lief kan nog wel een compliment zijn, maar ligt er net aan hoe ze het gebruiken. Schattig is gewoon een belediging. Bedoel, wees dan eerlijk en zeg dat je me lelijk en afstotelijk vindt, nooit iets met me zal willen maar dat je me wel aardig vindt
Of dan zeggen ze niks. Ik hoef die shit niet te horen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ze je net leren kennen... dan is het foute boel. Anders zeggen ze wel dat ze je aantrekkelijk of knap vinden
.
Het is nog vroeg he, heb meelij met onsquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik koos schattig in dit geval heel zorgvuldig, juist omdat ik weet hoe bijdehand het juist niet op dat woord heeft. Duurde alleen een beetje lang eer dat er op gereageerd werd.
Had deze reactie wel verwacht. Desalniettemin slaat de haat ertegen nergens op.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is nog vroeg he, heb meelij met ons.
Ga je poepen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:30 schreef BarrieButsers het volgende:
Oke ik zal het mee naar achteren nemen en nooit meer in de buurt van mannen gebruiken. Okidokie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |