Dit dus.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:04 schreef bijdehand het volgende:
Schattig is gewoon een belediging, ook al snappen vrouwen dat niet. Zelfde als dat een man niet tegen een vrouw moet zeggen dat ze een dikke kont heeft, ook al bedoelt hij het als een compliment.
Schattig staat gelijk aan 'maar zij heeft vast een goed innerlijk'quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit dus.
Schattig zeg je als je iemand kapotlelijk vind maar toch beleefd wil blijven, dan zeg je dus schattig.
Lief is net zo. Kreeg wel eens te horen dat ik lief was. Ik wist genoegquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Schattig staat gelijk aan 'maar zij heeft vast een goed innerlijk'
quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lief is net zo. Kreeg wel eens te horen dat ik lief was. Ik wist genoeg.
Lief kan nog wel een compliment zijn, maar ligt er net aan hoe ze het gebruiken. Schattig is gewoon een belediging. Bedoel, wees dan eerlijk en zeg dat je me lelijk en afstotelijk vindt, nooit iets met me zal willen maar dat je me wel aardig vindtquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lief is net zo. Kreeg wel eens te horen dat ik lief was. Ik wist genoeg.
Als ze je net leren kennen... dan is het foute boelquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lief kan nog wel een compliment zijn, maar ligt er net aan hoe ze het gebruiken. Schattig is gewoon een belediging. Bedoel, wees dan eerlijk en zeg dat je me lelijk en afstotelijk vindt, nooit iets met me zal willen maar dat je me wel aardig vindt
Of dan zeggen ze niks. Ik hoef die shit niet te horen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ze je net leren kennen... dan is het foute boel. Anders zeggen ze wel dat ze je aantrekkelijk of knap vinden
.
Het is nog vroeg he, heb meelij met onsquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik koos schattig in dit geval heel zorgvuldig, juist omdat ik weet hoe bijdehand het juist niet op dat woord heeft. Duurde alleen een beetje lang eer dat er op gereageerd werd.
Had deze reactie wel verwacht. Desalniettemin slaat de haat ertegen nergens op.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is nog vroeg he, heb meelij met ons.
Ga je poepen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:30 schreef BarrieButsers het volgende:
Oke ik zal het mee naar achteren nemen en nooit meer in de buurt van mannen gebruiken. Okidokie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |