Deze man weetquote:
Dan weet je nu wat ik zoal op een dag doe, beetje kakken in de baas zijn tijd. Een hele mooie bolus draaienquote:
Had ooit een klasgenoot die dat deed, totdat er iemand anders boven hing om er foto's van te maken.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:05 schreef bijdehand het volgende:
Als ik op mijn werk poep dat doe ik dat voordat iedereen er is. Anders kan ik dat nietJe hebt zelfs kakkers (hihi) die op de wc's van de uni kunnen poepen wtf
Als iemand dat bij mij zou doen zou ik zijn leven kapot maken.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Had ooit een klasgenoot die dat deed, totdat er iemand anders boven hing om er foto's van te maken.![]()
Een filmpje was het trouwens. Inclusief persgeluiden en plonsquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als iemand dat bij mij zou doen zou ik zijn leven kapot maken.
Best zielig eigenlijk. Waarom zou iemand dat doen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Een filmpje was het trouwens. Inclusief persgeluiden en plons![]()
![]()
![]()
Maar eens
Weet niet maar na al die jaren tovert het nog steeds een glimlach op mijn gezicht.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Best zielig eigenlijk. Waarom zou iemand dat doen?
Ach pech voor hun als ze het als belediging zien, zo simpeltjes.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:41 schreef Muisraket het volgende:
Barrie, kleine troost, ik ken zowel mannen die schattig als een belediging zien als mannen die het als een compliment zien, dus er is nog hoop voor je.
Zijn die mannen er serieus?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:41 schreef Muisraket het volgende:
Barrie, kleine troost, ik ken zowel mannen die schattig als een belediging zien als mannen die het als een compliment zien, dus er is nog hoop voor je.
Misschien is hij nu wel manager bij de vuilnisophaaldienstquote:
Die zitten onder de plakquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zijn die mannen er serieus?Lol
Denk eerder tweedejaars student op het hboquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Misschien is hij nu wel manager bij de vuilnisophaaldienst
Of zijn zich niet bewust van hun mannelijkheidquote:
Of ze laten zich voor alles uitmakenquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of zijn zich niet bewust van hun mannelijkheid
Dat kan ookquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Denk eerder tweedejaars student op het hbo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |