abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120076685
Gutenabend *G*
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_120077020
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 15:13 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Helemaal in de baas zijn tijd O+.
Deze man weet :7
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_120077149
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 december 2012 16:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Deze man weet :7
Dan weet je nu wat ik zoal op een dag doe, beetje kakken in de baas zijn tijd. Een hele mooie bolus draaien _O-.
pi_120077961
Ik had ook niets anders verwacht eerlijk gezegd
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_120078073
Hm dat vind ik dan weer minder want ik kak max 30 minuten per dag :@.
pi_120078082
Dat jullie dat kunnen op je werk :') :')
pi_120078090
Ja, het liefst OP mijn werk ja :@. Maar dat staat weer zo raar he.
pi_120078150
Als ik op mijn werk poep dat doe ik dat voordat iedereen er is. Anders kan ik dat niet :') Je hebt zelfs kakkers (hihi) die op de wc's van de uni kunnen poepen wtf
pi_120078175
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:05 schreef bijdehand het volgende:
Als ik op mijn werk poep dat doe ik dat voordat iedereen er is. Anders kan ik dat niet :') Je hebt zelfs kakkers (hihi) die op de wc's van de uni kunnen poepen wtf
Had ooit een klasgenoot die dat deed, totdat er iemand anders boven hing om er foto's van te maken.

:') _O-
pi_120078208
Ik vind het wel kut dat wanneer je lekker aan het drollen bent er iemand binnenkomt en dan het hok naast je pakt, dan wacht ik altijd totdat diegene weer opgetyft is :').
pi_120078371
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:06 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Had ooit een klasgenoot die dat deed, totdat er iemand anders boven hing om er foto's van te maken.

:') _O-
Als iemand dat bij mij zou doen zou ik zijn leven kapot maken.
pi_120078748
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:13 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als iemand dat bij mij zou doen zou ik zijn leven kapot maken.
Een filmpje was het trouwens. Inclusief persgeluiden en plons _O- _O_ _O_

Maar eens 8)7
pi_120079038
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:25 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Een filmpje was het trouwens. Inclusief persgeluiden en plons _O- _O_ _O_

Maar eens 8)7
Best zielig eigenlijk. Waarom zou iemand dat doen?
pi_120079162
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Best zielig eigenlijk. Waarom zou iemand dat doen?
Weet niet maar na al die jaren tovert het nog steeds een glimlach op mijn gezicht. _O_

Was echt zo'n stil gastje, geen vriendjes enzo, wist niet eens dat tie werd gefilmd. En toen die het wist reageerde hij kei rustig van eh oke. Ben benieuwd wat er van terecht is gekomen ;(
pi_120079238
Hopelijk is hij nu supersuccesvol :D
  zaterdag 8 december 2012 @ 17:41:44 #116
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_120079243
Barrie, kleine troost, ik ken zowel mannen die schattig als een belediging zien als mannen die het als een compliment zien, dus er is nog hoop voor je. :P
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_120079256
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:41 schreef bijdehand het volgende:
Hopelijk is hij nu supersuccesvol :D
vmbo he, lijkt me stug :+
pi_120079278
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:41 schreef Muisraket het volgende:
Barrie, kleine troost, ik ken zowel mannen die schattig als een belediging zien als mannen die het als een compliment zien, dus er is nog hoop voor je. :P
Ach pech voor hun als ze het als belediging zien, zo simpeltjes. _O_
pi_120079381
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:41 schreef Muisraket het volgende:
Zijn die mannen er serieus? :') Lol
pi_120079428
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:42 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

vmbo he, lijkt me stug :+
Misschien is hij nu wel manager bij de vuilnisophaaldienst :6
pi_120079577
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zijn die mannen er serieus? :') Lol
Die zitten onder de plak _O-.
pi_120079582
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:47 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Misschien is hij nu wel manager bij de vuilnisophaaldienst :6
Denk eerder tweedejaars student op het hbo ;(
pi_120079674
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:52 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Die zitten onder de plak _O-.
Of zijn zich niet bewust van hun mannelijkheid :7
pi_120079689
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:55 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Of zijn zich niet bewust van hun mannelijkheid :7
Of ze laten zich voor alles uitmaken :7.
pi_120079700
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:52 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Denk eerder tweedejaars student op het hbo ;(
Dat kan ook :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')