Maar lekker dat het wasquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als iedereen mag weten dat jij in je broek had gescheten!
Ja die pijn was fijn.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeker toen ik de hogedrukspuit op je zette.
En ondertussen ga jij steeds vies door het leven.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, mag wel lijden on echt goed schoon te worden.
Had jij ook gedaan als ik je had geswaffeldquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En ondertussen ga jij steeds vies door het leven.
Ja dat is wel waar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Had jij ook gedaan als ik je had geswaffeld.
Ik swaffel jou lieverquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan nog steeds geregeld worden.
Ik swaffel gewoon met mijn tieten. Iedereen even gedwongen motorboatenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tetten en een pener ja? Wanneer gaat ie eraf?
Homoooo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:29 schreef bijdehand het volgende:
Een kut is niet mooi. En ik vind het niet erg hoor
Lekker broodje rosbief enzoquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:34 schreef bijdehand het volgende:
Ik denk dat weinig mensen een kut mooi vinden. Een kut is geil, maar ziet er fucking ranzig uit.
Ik heb hem gezien, leek meer op een tennisbalquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo'n bolwoning is echt super vet versierd![]()
Een smiley d.m.v. een lichtslang![]()
Wat voor tennisballen ken jijquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien, leek meer op een tennisbal.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien, leek meer op een tennisbal.
Das wel lekker! Zonder bonkjes en sliertjesquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lekker broodje rosbief enzo
Bijdehand. I see. Maar wellicht toch een antwoord op mijn vraag?!quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:42 schreef bijdehand het volgende:
Welkom in 's-Hertogenbosch Sophie94.
Wij van het 's-Hertogenbosch topic heten u van harte welkom. Pak een stoel en schuif gezellig aan, doe maar net alsof je thuis bent. Het maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Iedereen is hier welkom! Heeft u vragen over studentenkamers, seniorenwoningen, uitgaan in deze fantastische stad, de Bossche bol, de Dieze, de Maas, het VVV-kantoor, het stadsarchief, de Arena, de binnenstad, de buitenwijken, de winkels, de lucht, de Terminus, de hotels, de cafés of andere etablissementen, de winkelcentra, de openingstijden, koopzondagen, het weer, de files, ongelukken, politieacties, vogeltjes, straatdealers? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, u wordt met open armen ontvangen. Want 's-Hertogenbosch is niet voor niks verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland. Delft niet.
In de slaapkamer van kutstudent. Stuur maar een PM voor zijn nummer.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:40 schreef Sophie94 het volgende:
Sorry voor inval maar waar kan je goed uitgaan in delft? Is voor a.s donderdag.
Misschien ben ik wel bijdehand, maar dit is serieus het 's-Hertogenboschtopicquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:44 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Bijdehand. I see. Maar wellicht toch een antwoord op mijn vraag?!
Jij zit helemaal niet op sport dus jij moet je bakkus houwenquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat voor tennisballen ken jij
Morgen wel anders, dus over 24 uur voeren we de discussie over een smiley die niet op een tennisbal lijkt opnieuw.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij zit helemaal niet op sport dus jij moet je bakkus houwen.
Als jij klaar bent heb je geen puf meer om met mij te komen bakkeleienquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Morgen wel anders, dus over 24 uur voeren we de discussie over een smiley die niet op een tennisbal lijkt opnieuw.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als jij klaar bent heb je geen puf meer om met mij te komen bakkeleien
Dit is een tennisbal:
[ afbeelding ]
Nee joh ik douw gewoon halve liters in die kut van dr.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow wacht als jij gaat sporten ga je straks nog je vrouwtje staan.
Je kent het gezegde *je mannetje staan* niet? Ik had vrouwtje gezet want je hebt toch tetten of niet? Anders klopt je profiel nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee joh ik douw gewoon halve liters in die kut van dr.
Ik las slaanquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kent het gezegde *je mannetje staan* niet? Ik had vrouwtje gezet want je hebt toch tetten of niet? Anders klopt je profiel niet.
Serieusquote:
Nu.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wanneer ga je een date voor me regelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |