Ik doe met je mee.quote:
Jan Dulles was eerst achtergrondzanger bij Jan Smit. I rest my case.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja oke, maar zó goed? Oke, dan ben ik noob vermoed ik
Mijn kont doet zeerquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:59 schreef iBenny het volgende:
0.1% verschil?
We zijn echt keihard genaaid
Sandra had eigenlijk gewonnen, dit klopt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Iedereen die écht gelooft dat er 0,1 procent tussen zat, moet even op zijn hoofd gaan staan!!!!!!!!
het zei dan maar zoquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:59 schreef iBenny het volgende:
Wie er nu nog intrapt is niet goed bij zijn kop
Die ken ik niet goed genoeg qua zang, zeker Dulles niet. Maar ik geloof je meteen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jan Dulles was eerst achtergrondzanger bij Jan Smit. I rest my case.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:00 schreef Joooo-pi het volgende:
Die 0,1 % is mijn SMS waar geen reactie op kwam
Of leren rekenen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Iedereen die écht gelooft dat er 0,1 procent tussen zat, moet even op zijn hoofd gaan staan!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:00 schreef Joooo-pi het volgende:
Daar is een smiley vanquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat is nog nooit vertoond, want John kocht niet eerder zoveel meuk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:00 schreef Greys het volgende:
BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Sandra had The Voice moeten winnen...
Dat bewijzen haar noteringen in de hitlijsten wel lijkt me, nog nooit vertoond.
Daar zoeken we toch naar?
so closequote:
Bij dezen....quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:46 schreef iBenny het volgende:
Als Leona wint kijk ik volgende week niet
Stilquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:00 schreef Joooo-pi het volgende:
Ja dit jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:00 schreef Koen66 het volgende:
Dan maar voor Ivar als ik toch kijk naar de finale
Floortje![]()
Leona![]()
Johannes![]()
![]()
Dat kun je niet. Als mod zijnde moet je alles zien. Of doe als ik, kijk wat YT ondertussen.quote:
Van mij mag je wel kijken.quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:02 schreef Koen66 het volgende:
Sandra de numemrs vinden verkrachten
Bob Marley draait zich om in z'n graf
ytquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kun je niet. Als mod zijnde moet je alles zien. Of doe als ik, kijk wat YT ondertussen.
Nee hoor. In de eindstand scheelt het 0.1. Ik geloof daar niets van, ik denk dat zeker 60% op Leona heeft gestemd en ze Sandra de afgang wilden besparenquote:
1990 belde, ze wilden hun BBS terugquote:
ik heb liever johannesquote:
Born te be alivequote:Op vrijdag 7 december 2012 23:03 schreef Karina het volgende:
Hadden ze niet gewoon een disconummer kunnen kiezen in plaats van dit te versnellen?
Inderdaad. Iets van Donna Summer ofzo.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:03 schreef Karina het volgende:
Hadden ze niet gewoon een disconummer kunnen kiezen in plaats van dit te versnellen?
Nou zoiets jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Born te be alive
Of Disco Inferno
Maar je weet....wanneer je favoriet bent in Nederland kan je eigenlijk al niet meer winnen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:00 schreef Greys het volgende:
Waarom quote jij mij??quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:03 schreef editoor het volgende:
[..]
Ben jij het gestoorde broertje van tong80?
ze moet in de finale State of Indpendence zingenquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:03 schreef MaLo het volgende:
[..]
Inderdaad. Iets van Donna Summer ofzo.
Mijn Bob, wat doe je
Ben Saunders? Of lees ik het verkeerdquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:04 schreef Montagui het volgende:
[..]
Maar je weet....wanneer je favoriet bent in Nederland kan je eigenlijk al niet meer winnen.
Ja precies, dan scheelt het dus zo'n 5%, en niet maar 0,1.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar coaches was 79 om 74 stemmen toch?
Leona 74 + 55.1
Sandra 79 + 44.9
Serieus? Dan ben ik ook de tel kwijtquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Leona 74 + 55.1
Sandra 79 + 44.9
mac arthur park!quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze moet in de finale State of Indpendence zingen
OMFGquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:04 schreef Bayswater het volgende:
krijg net een sms, ik heb een chat met johannes gewonnen
vraag of hij zich aanmeld bij fok!quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:04 schreef Bayswater het volgende:
EHMAHGERDquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:04 schreef Bayswater het volgende:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:04 schreef Bayswater het volgende:
ow kon je dat winnen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:04 schreef Bayswater het volgende:
dat zou tof zijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:05 schreef iFok. het volgende:
Leona![]()
![]()
Wat een heerlijke stem. Helemaal terecht door. Volgende week even leuk zingen, want ze wordt zeker eerste
En dit is dus typisch zo'n winnares waar je niks meer van hoort. Hoe goed ze ook is.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:05 schreef iFok. het volgende:
Leona![]()
![]()
Wat een heerlijke stem. Helemaal terecht door. Volgende week even leuk zingen, want ze wordt zeker eerste
Die was al favo bij zijn eerste inademing.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben Saunders? Of lees ik het verkeerd
Kun je hem verstaan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:04 schreef Bayswater het volgende:
Welnee. Leona gaat er als eerste uit. Dan Ivar. Dan Floortje. En dan is Johannes baas. Al hoop ik op Floortje als winnaresquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:05 schreef iFok. het volgende:
Leona![]()
![]()
In je dromen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Welnee. Leona gaat er als eerste uit. Dan Ivar. Dan Floortje. En dan is Johannes baas. Al hoop ik op Floortje als winnares
Nee, je leest het goed. Daarom bestaat die uitdrukking ook van uitzondering en regel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben Saunders? Of lees ik het verkeerd
Als ze als onbekende zou zijn ingestroomd wel. Maar leona zingt al zo lang mee. Ze verdwijnt hooguit weer naar achteren, maar blijft bekend.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:06 schreef portie het volgende:
[..]
En dit is dus typisch zo'n winnares waar je niks meer van hoort. Hoe goed ze ook is.
Dat zijn we ondertussen wel gewend. Ik ben al blij genoeg als de beste wint.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:06 schreef portie het volgende:
[..]
En dit is dus typisch zo'n winnares waar je niks meer van hoort. Hoe goed ze ook is.
Johannes met 85%quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:07 schreef JRRY het volgende:
Ik denk, dat de winnares wel bekend is nu. Leona wint met dik 70% volgende week.
Echt wel, Floortje moest weer zo nodig schreeuwen, Eyelar zong tenminste, al was het niet haar beste.quote:
Denk het ook. Er zullen heel veel mensen gestemd hebben op Sandra en Leona. Meer dan op andere kandidaten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:07 schreef JRRY het volgende:
Ik denk, dat de winnares wel bekend is nu. Leona wint met dik 70% volgende week.
Mac Arthur Park...hmm, ja, dat lijkt me wel een goeie voor Leona.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
mac arthur park!
Of gewoon Hot Stuff.
Met deze volgorde als uitslag. Kan ik mee leven.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:07 schreef Joooo-pi het volgende:
Alle ontdekkingen van dit seizoen zijn er nu uit.
De finale is:
Floortje
Ivar
Leona
Johannes
Waarom lukt het The Voice nooit om een goeie finale te verzorgen?
Ze had nog een zere keel van het 'flirten' met Afrojekquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Echt wel, Floortje moest weer zo nodig schreeuwen, Eyelar zong tenminste, al was het niet haar beste.
Wat dat betreft zou ze dus inderdaad de terechte winnares zijn The voice van dit seizoen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:07 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dat zijn we ondertussen wel gewend. Ik ben al blij genoeg als de beste wint.
Omdat Nederlanders.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:07 schreef Joooo-pi het volgende:
De finale is:
Floortje
Ivar
Leona
Johannes
die eerste mag ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
mac arthur park!
Of gewoon Hot Stuff.
Yup.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:06 schreef portie het volgende:
[..]
Goed idee, maar dat nummer is vast te lang/langzaamquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:08 schreef Montagui het volgende:
[..]
Mac Arthur Park...hmm, ja, dat lijkt me wel een goeie voor Leona.
Als het aan mij ligt welquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Echt niet, Johannes die zou winnen, dat gaat nooit gebeuren.
totaal scorequote:Op vrijdag 7 december 2012 23:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Leona 74 + 55.1
Sandra 79 + 44.9
Nee, dat is bedacht door mensen die ongelijk hadden maar toch gelijk wilden hebben.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:07 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nee, je leest het goed. Daarom bestaat die uitdrukking ook van uitzondering en regel.
omdat ze willen cashen en het publiek laten stemmenquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:07 schreef Joooo-pi het volgende:
De finale is:
Floortje
Ivar
Leona
Johannes
Vertel mij eens hoe 79 + 44.9 uitkomt op 128.1?quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
totaal score
129,1 leona
128, 1 sandra
Johannes gaat echt wel winnenquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
please, mrs 13 in een dozijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:07 schreef JRRY het volgende:
ik kende d'r nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:07 schreef Peter het volgende:
[..]
Als ze als onbekende zou zijn ingestroomd wel. Maar leona zingt al zo lang mee. Ze verdwijnt hooguit weer naar achteren, maar blijft bekend.
???quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
totaal score
129,1 leona
128, 1 sandra
Eens. Floor weer tweede.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:09 schreef iFok. het volgende:
1. Leona
2. Floortje
3. Ivar
4. Johannes.
Het spannendste is de strijd om plek 2. Floor en Ivar zijn aan elkaar gewaagd.
Jij denkt dat ze geen wurgcontract heeft?quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:09 schreef Greys het volgende:
Wie er ook wint volgende week, Sandra gaat er het meest aan verdienen
Sandra is de enige van het hele zootje waar je van blijft horen...
quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
totaal score
129,1 leona
128, 1 sandra
Bijna...quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
totaal score
129,1 leona
128, 1 sandra
denk het ook maar ik hoop op ivarquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:07 schreef JRRY het volgende:
Echt niet 13-in-een dozijn, Floortje, die is pas 13-in-een dozijn.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
please, mrs 13 in een dozijn
maar zou me niks verbazen
JC: "Elk nadeel heb z'n voordeel"quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:09 schreef Joooo-pi het volgende:
Sandra owned iedereen wel in de charts. Misschien zit ze nu ook niet aan een verstikkend contract vast, zoals de winnaar??
Ik denk het niet. Ik denk niet dat je voor haar een goed liedje kan schrijven.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:09 schreef Greys het volgende:
Dus dat...quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:09 schreef Greys het volgende:
veto van Johnquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat ik eerst voor onmogelijk hield....ja het kan nog.quote:
Laatste wagonnetje?quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:10 schreef iFok. het volgende:
[..]
Achtergrond zangeres bij Trijntje. Die moet je toch wel kennen!![]()
Volgens mij ook, dus de 'winnaar' is in mijn ogen sowieso niet de winnaar..quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:00 schreef Greys het volgende:
En hoe gaat dat voorkomen dat we daar het meeste van gaan horen dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze geen wurgcontract heeft?
En misschien Tessa en heel misschien Eyelar. Dat zijn 2 talenten die nog potentie hebben.quote:
Er zijn nog miljoenen nummers die ze langzaam en uitgerekt off-key kan zingenquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik denk niet dat je voor haar een goed liedje kan schrijven.
Heeft de komma verwijdert, en een 4.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:09 schreef portie het volgende:
[..]
Vertel mij eens hoe 79 + 44.9 uitkomt op 128.1?
die kans is groot...quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:09 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:36 schreef iBenny het volgende:
Leona wint volgende week van Sandra.
[........]
Sandra zou naast Ben en Iris meer van hetzelfde zijn. Sandra redt zich wel zonder gepushed te worden. Leona is al bekend in het vak, verschilt tegen op zichte van eerdere winnaars en zou live een goede entertainer zijn.
Ik hoorde haar versie van More al in een tv programma gebruikt worden als intro muziek.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik denk niet dat je voor haar een goed liedje kan schrijven.
ik denk dat je tig zangeressen kan opzetten en jij Leona er niet uithaaltquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Echt niet 13-in-een dozijn, Floortje, die is pas 13-in-een dozijn.
Mja, schnabbelgeld, maar het is niemand die je voor een feest uitnodigt. Daar gaat Johannes weer aan verdienen, al die boerendisco's afquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
En hoe gaat dat voorkomen dat we daar het meeste van gaan horen dan?
Ze heeft dat wurgcontract nu ook en staat nu toch ook in die hitlijsten?
Daar krijgt ze echt wel iets van hoor. John het meest, maar zij ook gewoon een deel(tje).
De rest zie ik niet zo vaak in die hitlijsten komen... en dus verdient zij er het meest aan uiteindelijk denk ik.
Juist wel. Andersom, met Floortje wel inderdaad, hoewel.. Dat geschreeuw valt toch best op.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat je tig zangeressen kan opzetten en jij Leona er niet uithaalt
Ja, maar dan blijft ze covers doen? Is ook weer zo wat...quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Er zijn nog miljoenen nummers die ze langzaam en uitgerekt off-key kan zingen
Tenzij de andere kandidaten tot X weken na de finale geen single mogen uitbrengen ten faveure van de winnaar..quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar krijgt ze echt wel iets van hoor. John het meest, maar zij ook gewoon een deel(tje).
De rest zie ik niet zo vaak in die hitlijsten komen... en dus verdient zij er het meest aan uiteindelijk denk ik.
zonder rekenmachine gedaanquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:09 schreef portie het volgende:
[..]
Vertel mij eens hoe 79 + 44.9 uitkomt op 128.1?
Heeft ze ooit iets origineels goed gezongen dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar dan blijft ze covers doen? Is ook weer zo wat...
nope, daarom zeg ik ook IKquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Jij bent dan ook DE maatstaaf voor NL?
en so what... het klinkt lekker...quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat je tig zangeressen kan opzetten en jij Leona er niet uithaalt
Nou, omdat dat toch het idee is van een artiest? Eigen liedjes? Anders kom je niet verder dan bruiloften en partijen...quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoorde haar versie van More al in een tv programma gebruikt worden als intro muziek.
En hoezo zou je nummers voor haar moeten schrijven als ze nu ook al zo goed scoort in de hitlijsten met bestaande nummers?
De nummers in de liveshows zijn al singles op zichzelfquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:13 schreef Peter het volgende:
[..]
Tenzij de andere kandidaten tot X weken na de finale geen single mogen uitbrengen ten faveure van de winnaar..
Die weken overleeft ze wel, ze heeft nu ook al nummers in die lijstenquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:13 schreef Peter het volgende:
[..]
Tenzij de andere kandidaten tot X weken na de finale geen single mogen uitbrengen ten faveure van de winnaar..
Of achtstequote:Op vrijdag 7 december 2012 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Die weken overleeft ze wel, ze heeft nu ook al nummers in die lijsten
Ze is de lachende derdevijfde.
Dat kan je haar niet kwalijk nemen toch? Heel The Voice bestaat toch uit covers, bij elke kandidaat?quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:13 schreef Peter het volgende:
[..]
Heeft ze ooit iets origineels goed gezongen dan?
Goed idee.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Leona moet een rol gaan spelen in de musical over Donna Summer
Best slim. Maar het zijn strekenquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:13 schreef iBenny het volgende:
En iedereen blijft de single van Sandra maar downloaden. Terwijl nu de downloads van iedereen nu juist gaan tellen. Sandra is nu een extra inkomstenpost voor John
Of een jonge Tina turner..quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Leona moet een rol gaan spelen in de musical over Donna Summer
Nee, ik vind van niet, maar ik ben geen fanquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:13 schreef Peter het volgende:
[..]
Heeft ze ooit iets origineels goed gezongen dan?
Hoe weten we dan of ze dat goed kan vertolken?quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan je haar niet kwalijk nemen toch? Heel The Voice bestaat toch uit covers, bij elke kandidaat?
quote:
Zij verdient lekker aan schnabbels en optredens.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij weet!quote:
Neequote:Op vrijdag 7 december 2012 23:16 schreef notenmix het volgende:
Gaan we Johannes nu eindelijk een keer horen in de iTunes top 5?
Neen. Of je moet Friesland even opzetten om alles te kopen. Dan verdient John er nog wat meer aanquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:16 schreef notenmix het volgende:
Gaan we Johannes nu eindelijk een keer horen in de iTunes top 5?
Er gaat echt wel een tekstschrijver voor Sandra komenquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, omdat dat toch het idee is van een artiest? Eigen liedjes? Anders kom je niet verder dan bruiloften en partijen...
Dat is de hele showquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit seizoen was een grote marketingstunt...
Weten we niet, durf te wedden dat er in het team van N&S in zijn totaliteit minder stemmen binnen kwamen dan bij Trijntje, Marco en Roelquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:11 schreef notenmix het volgende:
Johannes haalt in ieder geval meer stemmen binnen dan Ivar.
Ik denk qua volume zeker dat team van N&Squote:Op vrijdag 7 december 2012 23:17 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Weten we niet, durf te wedden dat er in het team van N&S in zijn totaliteit minder stemmen binnen kwamen dan bij Trijntje, Marco en Roel
ik weet wat verkeerd had gedaanquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Oh my god!
Dat je daar een rekenmachine voor nodig hebt.
je hebt een puntquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:17 schreef Symphonic het volgende:
Nogmaals: Johannes is een 2e Paul Turner...
Schandalg dat hij in de finale staat, hoewel hij het vandaag wel goed deed,maar hij had er al weken eerder uit gemoeten
Maar Jim en Jamai zitten nu in de musicals.... tegen de tijd dat Sandra liedje één uit heeft gekweeld, is het publiek al naar huisquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Er gaat echt wel een tekstschrijver voor Sandra komen
Zeker weten.
En zij zingt zulke andere versies van de bestaande nummers dat ze daar bekend mee blijft.
Denk ik
Ik heb de wijsheid niet in pacht, uiteraard, maar ik werk nu 13 jaar op een artiestenbureau en hoe origineel Iris Kroes bv ook was, da's echt niets meer. Hebben Jamai en Jim ooit echt een 'hit' gehad als eigen nummer, na dat Step Right Up? En toch zijn het heel bekende Nederlanders gewordenDus nee, ze heeft niet perse een eigen nummer nodig.
Zegt toch eigenlijk genoeg....quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:19 schreef Greys het volgende:
En dat nummer van Sandra hebben we niet eens gehoord vanavond en toch op twee
John schoot uit bij het kopen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:19 schreef Greys het volgende:
Is dat serieus een cover van een 2 jaar oud nummer als single keuze??quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:19 schreef Greys het volgende:
Deze talenten leven op covers. Allemaalquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:19 schreef Maartel het volgende:
[..]
Is dat serieus een cover van een 2 jaar oud nummer als single keuze??
Nogal hequote:
goedkoper hequote:Op vrijdag 7 december 2012 23:20 schreef notenmix het volgende:
Mensen gaan liever downloaden dan stemmen
quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:19 schreef Greys het volgende:
Als ik een zangeres moest boeken voor een beetje chique zakenfeest, dan zou ik zonder meer Sandra boeken. En als ik iemand met dansnummers zocht, dan zou ik honderd keer liever Edsilia boeken dan Leonaquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar Jim en Jamai zitten nu in de musicals.... tegen de tijd dat Sandra liedje één uit heeft gekweeld, is het publiek al naar huis
quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:21 schreef iBenny het volgende:
De singles van Barbara, Eyelar en Maame zijn verwijderd. Terwijl die van Sandra nog bestaat.
Nee, dat is weer aan Floortjequote:Op vrijdag 7 december 2012 23:21 schreef Joooo-pi het volgende:
Kan Leona niet een griepje krijgen voor aankomende vrijdag?
De Molquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:21 schreef iBenny het volgende:
De singles van Barbara, Eyelar en Maame zijn verwijderd. Terwijl die van Sandra nog bestaat.
Mghihihiquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:21 schreef iBenny het volgende:
Oh, serieus? Nee, ik niet. Je moet er namelijk echt van houden, van Sandra. Leona is wat 'algemener'.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik een zangeres moest boeken voor een beetje chique zakenfeest, dan zou ik zonder meer Sandra boeken. En als ik iemand met dansnummers zocht, dan zou ik honderd keer liever Edsilia boeken dan Leona![]()
Dus hoe dan ook, ik denk (maar ik kan het mis hebben) dat Sandra hier het meest aan gaat overhouden.
Wil iemand die glasvezelkabel naar Friesland van de week even uitgraven en verwijderen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:21 schreef notenmix het volgende:
Nu Sandra eruit is, is wat mij betreft de finale weer helemaal open.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:21 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wil iemand die glasvezelkabel naar Friesland van de week even uitgraven en verwijderen?
Neequote:Op vrijdag 7 december 2012 23:23 schreef notenmix het volgende:
Floortje mag het dus worden volgende week
ik heb liever johannesquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:23 schreef notenmix het volgende:
Floortje mag het dus worden volgende week
deze man weet hetquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:23 schreef Joooo-pi het volgende:
Als de downloads als stemmen gelden, dan was de finale met Sandra niet spannend geweest, en dus liepen de smsjes gevaar...
damn dat klinkt wel redelijk plausibelquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:23 schreef Joooo-pi het volgende:
Als de downloads als stemmen gelden, dan was de finale met Sandra niet spannend geweest, en dus liepen de smsjes gevaar...
Tjeerdquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze gaat een plaat opnemen met Tjeerd
Gaat ook gebeuren...quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:25 schreef Greys het volgende:
Wat trouwens wel ruk is voor Sandra is dat ze dr album niet voor Kerst mag uitbrengen natuurlijk
Ondanks wat Marco zei dat ze het wel moest doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |