Ik doe met je mee.quote:
Jan Dulles was eerst achtergrondzanger bij Jan Smit. I rest my case.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja oke, maar zó goed? Oke, dan ben ik noob vermoed ik
Mijn kont doet zeerquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:59 schreef iBenny het volgende:
0.1% verschil?
We zijn echt keihard genaaid
Sandra had eigenlijk gewonnen, dit klopt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Iedereen die écht gelooft dat er 0,1 procent tussen zat, moet even op zijn hoofd gaan staan!!!!!!!!
het zei dan maar zoquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:59 schreef iBenny het volgende:
Wie er nu nog intrapt is niet goed bij zijn kop
Die ken ik niet goed genoeg qua zang, zeker Dulles niet. Maar ik geloof je meteen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jan Dulles was eerst achtergrondzanger bij Jan Smit. I rest my case.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:00 schreef Joooo-pi het volgende:
Die 0,1 % is mijn SMS waar geen reactie op kwam
Of leren rekenen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Iedereen die écht gelooft dat er 0,1 procent tussen zat, moet even op zijn hoofd gaan staan!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:00 schreef Joooo-pi het volgende:
Daar is een smiley vanquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat is nog nooit vertoond, want John kocht niet eerder zoveel meuk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:00 schreef Greys het volgende:
BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Sandra had The Voice moeten winnen...
Dat bewijzen haar noteringen in de hitlijsten wel lijkt me, nog nooit vertoond.
Daar zoeken we toch naar?
so closequote:
Bij dezen....quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:46 schreef iBenny het volgende:
Als Leona wint kijk ik volgende week niet
Stilquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:00 schreef Joooo-pi het volgende:
Ja dit jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:00 schreef Koen66 het volgende:
Dan maar voor Ivar als ik toch kijk naar de finale
Floortje![]()
Leona![]()
Johannes![]()
![]()
Dat kun je niet. Als mod zijnde moet je alles zien. Of doe als ik, kijk wat YT ondertussen.quote:
Van mij mag je wel kijken.quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:02 schreef Koen66 het volgende:
Sandra de numemrs vinden verkrachten
Bob Marley draait zich om in z'n graf
ytquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kun je niet. Als mod zijnde moet je alles zien. Of doe als ik, kijk wat YT ondertussen.
Nee hoor. In de eindstand scheelt het 0.1. Ik geloof daar niets van, ik denk dat zeker 60% op Leona heeft gestemd en ze Sandra de afgang wilden besparenquote:
1990 belde, ze wilden hun BBS terugquote:
ik heb liever johannesquote:
Born te be alivequote:Op vrijdag 7 december 2012 23:03 schreef Karina het volgende:
Hadden ze niet gewoon een disconummer kunnen kiezen in plaats van dit te versnellen?
Inderdaad. Iets van Donna Summer ofzo.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:03 schreef Karina het volgende:
Hadden ze niet gewoon een disconummer kunnen kiezen in plaats van dit te versnellen?
Nou zoiets jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Born te be alive
Of Disco Inferno
Maar je weet....wanneer je favoriet bent in Nederland kan je eigenlijk al niet meer winnen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:00 schreef Greys het volgende:
BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Sandra had The Voice moeten winnen...
Dat bewijzen haar noteringen in de hitlijsten wel lijkt me, nog nooit vertoond.
Daar zoeken we toch naar?
Waarom quote jij mij??quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:03 schreef editoor het volgende:
[..]
Ben jij het gestoorde broertje van tong80?
ze moet in de finale State of Indpendence zingenquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:03 schreef MaLo het volgende:
[..]
Inderdaad. Iets van Donna Summer ofzo.
Mijn Bob, wat doe je
Ben Saunders? Of lees ik het verkeerdquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:04 schreef Montagui het volgende:
[..]
Maar je weet....wanneer je favoriet bent in Nederland kan je eigenlijk al niet meer winnen.
Ja precies, dan scheelt het dus zo'n 5%, en niet maar 0,1.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar coaches was 79 om 74 stemmen toch?
Leona 74 + 55.1
Sandra 79 + 44.9
Serieus? Dan ben ik ook de tel kwijtquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar coaches was 79 om 74 stemmen toch?
Leona 74 + 55.1
Sandra 79 + 44.9
mac arthur park!quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze moet in de finale State of Indpendence zingen
OMFGquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:04 schreef Bayswater het volgende:
krijg net een sms, ik heb een chat met johannes gewonnen
vraag of hij zich aanmeld bij fok!quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:04 schreef Bayswater het volgende:
EHMAHGERDquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:04 schreef Bayswater het volgende:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:04 schreef Bayswater het volgende:
ow kon je dat winnen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:04 schreef Bayswater het volgende:
dat zou tof zijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:05 schreef iFok. het volgende:
Leona![]()
![]()
Wat een heerlijke stem. Helemaal terecht door. Volgende week even leuk zingen, want ze wordt zeker eerste
En dit is dus typisch zo'n winnares waar je niks meer van hoort. Hoe goed ze ook is.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:05 schreef iFok. het volgende:
Leona![]()
![]()
Wat een heerlijke stem. Helemaal terecht door. Volgende week even leuk zingen, want ze wordt zeker eerste
Die was al favo bij zijn eerste inademing.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben Saunders? Of lees ik het verkeerd
Kun je hem verstaan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:04 schreef Bayswater het volgende:
Welnee. Leona gaat er als eerste uit. Dan Ivar. Dan Floortje. En dan is Johannes baas. Al hoop ik op Floortje als winnaresquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:05 schreef iFok. het volgende:
Leona![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |