Maar dan wel na 23.00 uurquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:03 schreef iBenny het volgende:
Johannes' single mag ook wel op de radio
Zijn klompen ookquote:
Hij houdt die microfoonstandaard ook angstvallig voor zijn pielemuis. Dan valt het niet op dat die ook recht overeind staat.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:04 schreef Koen66 het volgende:
probleemloos naar de finale![]()
ook al gun ik het hem niet
maar Mammie ook niet
zie jij johannes eigenlijk wel te staan door die danseressen op de achtergrond?quote:
geweldigquote:
99,99%quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:04 schreef Injetta het volgende:
Hij doet het echt leuk en goed!
90% vanavond....
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:05 schreef Pheno het volgende:
John is vergeten te zeggen dat de juryleden laag moesten scoren?
Vroeger veel gepest om zijn lengte denk ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is er mis met die vanVelzen?
Zag soms een stukje mannelijkheid in zijn gezicht.... grappig welquote:
Hij had het alleen aan Roel gezegd.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:05 schreef Pheno het volgende:
John is vergeten te zeggen dat de juryleden laag moesten scoren?
hij is bang dat iemand hem een racist gaat noemenquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:05 schreef MaLo het volgende:
Waarom krijgt Johannes nu weer een zes van Roel en Maame een hoger cijfer
5.5quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:05 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Een 7 minimaal!
De NS glijdt wel vaker door met natte bladeren en zoquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:05 schreef Peter het volgende:
[..]
D'r natte vinger gleed uit op het knopje
Hij zong deze keer minder vals dan de vorige keren.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:05 schreef Injetta het volgende:
Roel een 6??? ha ha.. Trijntje tandenknarsend een 7..
Ik snap niet waarom ze zijn zang ook steeds zo afkeuren. Hij zingt in ieder geval niet knettervals en gillend als de rest......
Hij had wel een puntquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
die dwerg moet weer dom doen, als "muzikant"
Geen idee, van mij mag ie! Friesland stemt hem er wel in!quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:06 schreef iBenny het volgende:
Pheno, staat Johannes al in de top 2000?
Hij heeft de draaiende stoelen bedacht en blijft dus zitten, ondanks zijn weinige hits..quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
die dwerg moet weer dom doen, als "muzikant"
nee.quote:
Hij wil een duet opnemen met een succesvolle nieuwe artiest om zijn carrière weer op te krikken?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:07 schreef Joooo-pi het volgende:
Marco heeft een andere strategie gekozen
Ownee, dat doet hij al jarenquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:08 schreef Peter het volgende:
[..]
Hij wil een duet opnemen met een succesvolle nieuwe artiest om zijn carrière weer op te krikken?
Mee eens, maar Maame was vandaag niet zuiver.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:06 schreef Day het volgende:
Sorry, ik twijfel er echt niet aan dat hij doorgaat.
En dit klinkt beter dan de vorige keren, maar ik vind het nog steeds niet best.
En helemaal eens met Roel!
Nee, hij wil voorkomen dat mensen de underdog kiezen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:08 schreef Peter het volgende:
[..]
Hij wil een duet opnemen met een succesvolle nieuwe artiest om zijn carrière weer op te krikken?
Waarschijnlijk wordt het Simon & Johannes in het Gelredome...quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Als Nick Gelredome nog maar haalt, jee, wat ziet 'ie eruit zeg
Misschien heeft ie te weinig poeder opgesnoven.. Is volendam aan het afkicken?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Als Nick Gelredome nog maar haalt, jee, wat ziet 'ie eruit zeg
Maame smsen naar 3131quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:08 schreef OverRated het volgende:
Hoe kan ik stemmen op de tegenstander van Johannes?
99,99%quote:
Morgen ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Er reden minder treinen vandaag door het weer
Het was verschrikkelijkquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:09 schreef Koen66 het volgende:
Was Barbara echt slecht?
Ik was ff boven
Dat zal het zijn! Ze hebben Marcowwww ingefluisterd dat Johannes de nieuwe Nick isquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt het Simon & Johannes in het Gelredome...
Zijn dat niet twee apostelen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt het Simon & Johannes in het Gelredome...
lol, zo'n zekere finalekandidaat cq winnaarquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:09 schreef Pheno het volgende:
"Hoe koel is dat". Ga dood Winston. Bij voorbaat dank.
Als je dit typt denk ik weer aan Peggy Sue..quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:09 schreef Karina het volgende:
Bij Mamee moet ik steeds aan dat liedje denken, Oh mamy oh mamy mamy blue oh mamy blue.
Ja het gaat vriezen en dan kunnen de treintjes niet rijdenquote:
Keelontstekingquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:09 schreef Koen66 het volgende:
Was Barbara echt slecht?
Ik was ff boven
Oke, tot over een uurquote:
Twitter heeft accountjes verwijderdquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:10 schreef Joooo-pi het volgende:
Wat heeft ie getwitterd dan, dat hij 10000 followers weg heeft gejaagd?
Ze kunnen wel rijden, maar niet remmen, en niet de goede baan selecteren door bevroren wisselsquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja het gaat vriezen en dan kunnen de treintjes niet rijden
Gekochte volgers?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Twitter heeft accountjes verwijderd
Opvallend. Net allemaal John de Mol ghostaccountjes, zeker?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die is doodquote:
Allemaal valsspelers die friezenquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:
Ja uhuh, het is 2012, auto's kunnen op water rijden, maar bevroren wissels kunnen we niet ontdooienquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ze kunnen wel rijden, maar niet remmen, en niet de goede baan selecteren door bevroren wissels
The Voice leeft van gimmicks, neem types als Lenny Keylard en feitelijk ook Ben Saundersquote:
Och, nog een weekje en dan horen we niets meer van de kandidaten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben ook Johannes-moe aan het worden.
Jammer dat Barbara en Maame zo tegenvallen vanavond
1 die niet zwanger kan wordenquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:11 schreef miss_dynastie het volgende:
AfroJack met Ivar? Heeft 'ie een bitch nodig?
Spamaccounts, klonen etc. Doet twitter regelmatig.quote:
???quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Zou Eyelar het van Floortje winnen, nee toch?
En zo'n dik kind met een harpquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
The Voice leeft van gimmicks, neem types als Lenny Keylard en feitelijk ook Ben Saunders
kwam ik sinds kort pas achterquote:
ditquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:12 schreef Pheno het volgende:
OMG, DIsney is al hel met al die kinderen, hoor je Sandra nog.
Je bent net wakker?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik heb een exit gemist zie ikquote:
huh?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Nee, de halve avond druk, dus veel gemistquote:
It's a small world after all..quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:12 schreef Pheno het volgende:
OMG, DIsney is al hel met al die kinderen, hoor je Sandra nog.
Winnaar 1: Tattooboyquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:12 schreef wizarddragon het volgende:
idd. Harpmeisje was ook zo'n gimmick
Ik doe het ook. Maar dat komt omdat het saucijzenbroodje nog bloedheet was.quote:
Zappenquote:
Paul Turner was het anders ook niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:12 schreef wizarddragon het volgende:
idd. Harpmeisje was ook zo'n gimmick
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Winnaar 1: Tattooboy
Winnaar 2: Harpmeisje
Winnaar 3: Fryslan Boppe Zeikwijf![]()
![]()
Gewoon Johannes draaienquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:14 schreef Symphonic het volgende:
ik kan het topic ff niet bijhouden\Ben simultaan een nieuwe radioshow aan het plannen
Harpmeisje kwam ook uit Fryslan. En we weten allemaal hoe het met harpmeisje is gesteld....quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Winnaar 3: Fryslan Boppe![]()
![]()
En dan heet het de Voicequote:Op vrijdag 7 december 2012 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Winnaar 3: Fryslan Boppe![]()
![]()
Ik zit ook al behoorlijk stukquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
Ik pak nog wat wijn, anders red ik het niet.
ik las ff ongesteldquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Harpmeisje kwam ook uit Fryslan. En we weten allemaal hoe het met harpmeisje is gesteld....
Ojaquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
You go girlquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
Nog nooit gezien, maar het klinkt als mislukte karaoke?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:15 schreef iBenny het volgende:
Singing Sunday.... mijn favorietstete programma
Uiteraardquote:
Beste troll ooit!quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we gaan een top 100 allertijden doen en dan Johannes op 1
Ja, maar dat was niet bepaald haar gimmick, daarnaast was het ook met een stukje minder overwichtquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Harpmeisje kwam ook uit Fryslan. En we weten allemaal hoe het met harpmeisje is gesteld....
niemand is er ooit echt mee doorgebrokenquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is een gevoelige snaarquote:
Yupquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:15 schreef Peter het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, maar het klinkt als mislukte karaoke?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
quote:
Ik zie Ben anders vaak zat op gamepremieres!quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
niemand is er ooit echt mee doorgebroken
Niemand zag harpmeisje sowieso staan. Toch moest ze winnenquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
niemand is er ooit echt mee doorgebroken
Ja hoor je mag rokenquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:16 schreef Peter het volgende:
Wanneer is er weer een FOK! karaoke-meet?
ze had volume genoeg andersquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niemand zag harpmeisje sowieso staan. Toch moest ze winnen
Beste ooitquote:
is zag lisa op een markt in malden zingen... zegt niet veelquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie Ben anders vaak zat op gamepremieres!
dat kan niet, je mag bij een meet alleen rokenquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:16 schreef Peter het volgende:
Ik heb dan ook besloten niet eer te kijkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat ik net al zei, dit seizoen kan me moeilijk boeien
In the Stage in Groningen mag je rokenquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:16 schreef Peter het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat kan niet, je mag bij een meet alleen roken
het feit dat ze al zover afzakken zegt genoegquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is zag lisa op een markt in malden zingen... zegt niet veel
lolquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we gaan een top 100 allertijden doen en dan Johannes op 1
Ik en zingen (of dansen). Dan is Ik hou van Holland nog grappigerquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:16 schreef Peter het volgende:
Maak maar een topic...quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:16 schreef Peter het volgende:
Ik ga kapotquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
Volgend jaar bij Top2000 op Johannes stemmen
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
Volgend jaar bij Top2000 op Johannes stemmen
Jij was anders hele moves met die kat aan het doenquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik en zingen (of dansen). Dan is Ik hou van Holland nog grappiger
ik kom er nooit om een of andere redenquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:17 schreef Renesite het volgende:
Tering, laatste keer karaokebar was ik compleet schor
En de rest doof?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:17 schreef Renesite het volgende:
Tering, laatste keer karaokebar was ik compleet schor
Interesseerde me toen vrij weinig.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kom er nooit om een of andere reden
Sindsdien bestaan die lolcatzquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij was anders hele moves met die kat aan het doen
NEE, ik weet niet zeker of ik kan komen, ik wil dit niet horenquote:
Enige poes die geaaid wilde worden overigensquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij was anders hele moves met die kat aan het doen
quote:
Herkenbaar probleemquote:
Ik moet van mn vriend* altijd mn muil houdenquote:
Is Barbara al afgevallen dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:19 schreef jcdragon het volgende:
Afgevallen kandidates die in achtergrond gaan meezingen
Haha nou ik zing ook als een schorre kikker hoorquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet van mn vriend altijd mn muil houden(Of nouja, Patrick dus
)
Ik zeg even niksquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet van mn vriend* altijd mn muil houden(Of nouja, *Patrick dus
)
Sabbelen dusquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
)
Je moet nu dus veel thuis oefenenquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
)
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:20 schreef iBenny het volgende:
Mijn laatste karaokeavond was in Madrid met 20 Spanjaarden met het syndroom van Down
Ben jij spaans?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:20 schreef iBenny het volgende:
Mijn laatste karaokeavond was in Madrid met 20 Spanjaarden met het syndroom van Down
Paar andere zangeressen gaan met Leona zingenquote:
Nah, zo'n nummer van Gotye vind ik altijd wel leuk, letterlijk opnoemenquote:
Tja dat vraag ik me ook elke week afquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ff vraagje he? Waar zitten we nou eigenlijk al bijna twee uur naar te kijken? Eigenlijk niet veel, toch? Hoe rekken ze het dan zo
Ik had er meer van verwachtquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ff vraagje he? Waar zitten we nou eigenlijk al bijna twee uur naar te kijken? Eigenlijk niet veel, toch? Hoe rekken ze het dan zo
Kut, Ik snap hem nu pasquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee. Was tijdens een schoolexcursie...
Door eerst Barbara het aan te trekken...quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Gotyequote:Op vrijdag 7 december 2012 22:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, zo'n nummer van Gotye vind ik altijd wel leuk, letterlijk opnoemen
Reclamequote:Op vrijdag 7 december 2012 22:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |