Maar dan wel na 23.00 uurquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:03 schreef iBenny het volgende:
Johannes' single mag ook wel op de radio
Zijn klompen ookquote:
Hij houdt die microfoonstandaard ook angstvallig voor zijn pielemuis. Dan valt het niet op dat die ook recht overeind staat.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:04 schreef Koen66 het volgende:
probleemloos naar de finale![]()
ook al gun ik het hem niet
maar Mammie ook niet
zie jij johannes eigenlijk wel te staan door die danseressen op de achtergrond?quote:
geweldigquote:
99,99%quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:04 schreef Injetta het volgende:
Hij doet het echt leuk en goed!
90% vanavond....
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:05 schreef Pheno het volgende:
John is vergeten te zeggen dat de juryleden laag moesten scoren?
Vroeger veel gepest om zijn lengte denk ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is er mis met die vanVelzen?
Zag soms een stukje mannelijkheid in zijn gezicht.... grappig welquote:
Hij had het alleen aan Roel gezegd.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:05 schreef Pheno het volgende:
John is vergeten te zeggen dat de juryleden laag moesten scoren?
hij is bang dat iemand hem een racist gaat noemenquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:05 schreef MaLo het volgende:
Waarom krijgt Johannes nu weer een zes van Roel en Maame een hoger cijfer
5.5quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:05 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Een 7 minimaal!
De NS glijdt wel vaker door met natte bladeren en zoquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:05 schreef Peter het volgende:
[..]
D'r natte vinger gleed uit op het knopje
Hij zong deze keer minder vals dan de vorige keren.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:05 schreef Injetta het volgende:
Roel een 6??? ha ha.. Trijntje tandenknarsend een 7..
Ik snap niet waarom ze zijn zang ook steeds zo afkeuren. Hij zingt in ieder geval niet knettervals en gillend als de rest......
Hij had wel een puntquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
die dwerg moet weer dom doen, als "muzikant"
Geen idee, van mij mag ie! Friesland stemt hem er wel in!quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:06 schreef iBenny het volgende:
Pheno, staat Johannes al in de top 2000?
Hij heeft de draaiende stoelen bedacht en blijft dus zitten, ondanks zijn weinige hits..quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
die dwerg moet weer dom doen, als "muzikant"
nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |