Het lijkt net Ajax tegen Feyenoordquote:Op donderdag 6 december 2012 21:17 schreef Bayswater het volgende:
Overigens een Rotterdamse en een Amsterdamse samen.
boeiend, alleen (sommige) mannen en hooligans geven daar een reet omquote:Op donderdag 6 december 2012 21:17 schreef Bayswater het volgende:
Overigens een Rotterdamse en een Amsterdamse samen.
Dat ze het soms, heel soms, met elkaar kunnen vinden.quote:
En ze kijken zo voldaan, nu in de ochtend.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:18 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ze liggen 1 bed, het gaat gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Julius Jaspers van topchef..quote:Op donderdag 6 december 2012 21:18 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
wtf is jou ui. ik ben in shock
Die proef stelde ook teleur.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
We hebben nu die proef gehad en dit is allemaal saai.
Ja, en ze laten het ook nog eens veel te lang zien.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
We hebben nu die proef gehad en dit is allemaal saai.
Geneuzel met die BN'ers... Die elkaar al semi-kennen. Gewoon weer onbekenden, die elkaar terplekke moeten leren kennen. Veel leuker. Vaak omdat het even duurt voordat iemands ware aard boven komt. Nu is het maar de vraag of dat uberhaupt gebeurt. Want ze moeten nog op tv.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb toch het idee dat er met het heengaan van Ernst-Paul niet alleen op het scherm qua presentatie maar ook achter de schermen een groot verlies is geleden... volgens mij is het programma steeds verder van het origineel aan het afdrijven... en da's echt heel jammer
Eens, al was Eddy wel een waardige opvolger.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb toch het idee dat er met het heengaan van Ernst-Paul niet alleen op het scherm qua presentatie maar ook achter de schermen een groot verlies is geleden... volgens mij is het programma steeds verder van het origineel aan het afdrijven... en da's echt heel jammer
Aangezien hij een van de medebedenkers van ER in Nederland is, was zijn invloed altijd vrij groot. Ik geloof nooit dat EPH zou hebben ingestemd met bekende deelnemers zoals het nu al drie seizoenen is.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Eens, terug naar de onbekende, toen moest je veel meer je best doen en werd er echt een strijd geleverd!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:22 schreef TheVulture het volgende:
En niet zoveel te bikken krijgen.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aangezien hij een van de medebedenkers van ER in Nederland is, was zijn invloed altijd vrij groot. Ik geloof nooit dat EPH zou hebben ingestemd met bekende deelnemers zoals het nu al drie seizoenen is.
En als het wel zo was, dan had hij waarschijnlijk geëist dat hetzelfde als de onbekende mensen zouden doen.
En ze hebben er gelijk een nieuw Peggy bij, in de zin van een meeloper zijn. Want ik hoor hem alleen maar Kranenborg naäpen en gelijk geven.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Julius Jaspers op een onbewoond eiland zou ook wel eens leuk zijn
Die kan een jaar zonder eten
Dat valt dus onder dezelfde manier van spelen als onbekende mensen. Overigens was er vroeger ook weleens een dagje resort als beloning in het spel. Maar dat was dan ook echt uitzonderlijk. Nu is het net wat meer luxe dan het winaarseiland bij wijze van spreken.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En niet zoveel te bikken krijgen.
Nou is dit jaar al wat zwaarder dan vorig jaar... Qua proeven zeker. Vorig jaar was echt een hele grotequote:Op donderdag 6 december 2012 21:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat valt dus onder dezelfde manier van spelen als onbekende mensen. Overigens was er vroeger ook weleens een dagje resort als beloning in het spel. Maar dat was dan ook echt uitzonderlijk. Nu is het net wat meer luxe dan het winaarseiland bij wijze van spreken.
Als presentator wel ja. Maar EPH was natuurlijk daarnaast ook nog redacteur en/of producent van het programma dus had een dikke vinger in de pap.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Eens, al was Eddy wel een waardige opvolger.
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
En ze hebben er gelijk een nieuw Peggy bij, in de zin van een meeloper zijn. Want ik hoor hem alleen maar Kranenborg naäpen en gelijk geven.
Qua proeven gaat het dit jaar wat meer ergens over ja. Maar qua eten en relatieve luxe, is het zelfs nog erger dan vorig jaar.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Nou is dit jaar al wat zwaarder dan vorig jaar... Qua proeven zeker. Vorig jaar was echt een hele grote![]()
Met die faalgrotWaar een homo z'n poot breekt en de rest naar huis ging
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:28 schreef muzas het volgende:
[..]
Die gaat zeiken over saus bij een eetproef.
Dat ondergrondse zwarte ei is niet goed nagezouten.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:28 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik vond Eddy echt een waardeloze presentatorquote:Op donderdag 6 december 2012 21:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Eens, al was Eddy wel een waardige opvolger.
En over het zuurtje, bittertje en pepertje ontbreekt. .quote:Op donderdag 6 december 2012 21:28 schreef muzas het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ondergrondse zwarte ei is niet goed nagezouten.
Vergeleken met Dennis is alles beter. Terwijl ik Dennis bij SYTYCD wel goed vind.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:30 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Ik vond Eddy echt een waardeloze presentator
Dat vind ik van faler Dennis.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:30 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Ik vond Eddy echt een waardeloze presentator
Nope, vond eddy ergerquote:Op donderdag 6 december 2012 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vergeleken met Dennis is alles beter. Terwijl ik Dennis bij SYTYCD wel goed vind.
Want zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijkquote:Op donderdag 6 december 2012 21:31 schreef Redefine het volgende:
Chris klinkt echt als een klein kind, wiens speeltje is afgepakt.
Kan, smaken verschillen.quote:
Dat wel, hij had zijn enkel gebroken dus was ook een tijdje weg geloof ikquote:Op donderdag 6 december 2012 21:32 schreef Revanches het volgende:
Nee ik vond Eddy echt veel beter. Dennis staat er een beetje bij
Dat speeltje is zijn broertjequote:Op donderdag 6 december 2012 21:31 schreef Redefine het volgende:
Chris klinkt echt als een klein kind, wiens speeltje is afgepakt.
eens, toch vond ik eddy beter dan dennis, die leek wat meer respect voor het feit dat hij de opvolger van ernst-paul was te hebbenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:32 schreef Bayswater het volgende:
Eddy en Dennis zijn allebei niets als presentator van ER.
fajahquote:Op donderdag 6 december 2012 21:33 schreef IMShuuul het volgende:
Was Fajah er nou als eerste uitgestemd? of was dat Willie?
Zeker. Ik vond Eddy af en toe ook wel dat strenge hebben wat bij ER hoort. Wat Evi af en toe ook weleens heeft.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:33 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
eens, toch vond ik eddy beter dan dennis, die leek wat meer respect voor het feit dat hij de opvolger van ernst-paul was te hebben
Fajah.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:33 schreef IMShuuul het volgende:
Was Fajah er nou als eerste uitgestemd? of was dat Willie?
en kon ook nog een beetje streng doen en boos kijken,quote:Op donderdag 6 december 2012 21:33 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
eens, toch vond ik eddy beter dan dennis, die leek wat meer respect voor het feit dat hij de opvolger van ernst-paul was te hebben
Die eerste aflevering met zijn: "Ollie, wij kennen elkaar wel he"quote:
Ja, datquote:Op donderdag 6 december 2012 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Ik vond Eddy af en toe ook wel dat strenge hebben wat bij ER hoort. Wat Evi af en toe ook weleens heeft.
Inderdaad!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:35 schreef IMShuuul het volgende:
Wel stom dat ze nu moeten stemmen voor de finale, een extra proef was een leuke onverwachte twist geweest!
Dennis moet een beetje gek kunnen doen. Een beetje los presenteren, zonder dat er teveel richtlijnen zijn. Daarom is ER ook weinig voor hem.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
en kon ook nog een beetje streng doen en boos kijken,
Dennis is echt een presentator van kinderprogramma's
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:33 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dennis wil er snel doorheen, want dan is hij op tijd terug voor het EK (toen de opnames bezig waren dan)quote:Op donderdag 6 december 2012 21:36 schreef Bastiefcg het volgende:
Dennis doe op zijn minst alsof je dit spannend vind..
Dat zeg ik kinderprogjes, MTV, talentenjachten etc.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dennis moet een beetje gek kunnen doen. Een beetje los presenteren, zonder dat er teveel richtlijnen zijn. Daarom is ER ook weinig voor hem.
Ja, ernst-paul kon ook heel lief zijn maar soms ook ineens streng kijken en voor verwarring bij de deelnemers zorgen. Sowieso wel een vorm van gezag uitstralen. Eddy nam dat met respect over en deed dat best netjes. Dennis is niet slecht maar past er gewoon niet zo goed bij, vind ik dan.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
en kon ook nog een beetje streng doen en boos kijken,
Dennis is echt een presentator van kinderprogramma's
Is juist slim. Als je iemand zou moeten kiezen tegen wie je in de finale wil spelen is het Chris wel. Die kan echt helemaal niks buiten tactisch denken om.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:37 schreef Bayswater het volgende:
Fajah stemt geen Chris, triest hoor.
Erg sympathiek van Fajah ondanks dat Chris haar er toch zo graag uit wilde werkenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:37 schreef Bayswater het volgende:
watquote:Op donderdag 6 december 2012 21:37 schreef Bayswater het volgende:
Als je nou nog heel even gewacht had met deze opmerking te plaatsenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Is dat altijd 4 in de finale ik dacht 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |