Het lijkt net Ajax tegen Feyenoordquote:Op donderdag 6 december 2012 21:17 schreef Bayswater het volgende:
Overigens een Rotterdamse en een Amsterdamse samen.
boeiend, alleen (sommige) mannen en hooligans geven daar een reet omquote:Op donderdag 6 december 2012 21:17 schreef Bayswater het volgende:
Overigens een Rotterdamse en een Amsterdamse samen.
Dat ze het soms, heel soms, met elkaar kunnen vinden.quote:
En ze kijken zo voldaan, nu in de ochtend.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:18 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ze liggen 1 bed, het gaat gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Julius Jaspers van topchef..quote:Op donderdag 6 december 2012 21:18 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
wtf is jou ui. ik ben in shock
Die proef stelde ook teleur.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
We hebben nu die proef gehad en dit is allemaal saai.
Ja, en ze laten het ook nog eens veel te lang zien.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
We hebben nu die proef gehad en dit is allemaal saai.
Geneuzel met die BN'ers... Die elkaar al semi-kennen. Gewoon weer onbekenden, die elkaar terplekke moeten leren kennen. Veel leuker. Vaak omdat het even duurt voordat iemands ware aard boven komt. Nu is het maar de vraag of dat uberhaupt gebeurt. Want ze moeten nog op tv.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb toch het idee dat er met het heengaan van Ernst-Paul niet alleen op het scherm qua presentatie maar ook achter de schermen een groot verlies is geleden... volgens mij is het programma steeds verder van het origineel aan het afdrijven... en da's echt heel jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |